Ga naar inhoud

Linnie37 : 15 september 2016 : Dr. Korteweg : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

ik wil me even voorstellen

mijn naam is Linda 37 jaar getrouwd en moeder van 2 mooie meiden.

ik heb me aangemeld omdat ik 15 sept een borstverkleining krijg bij de Bergman clinic in Bilthoven ik heb momenteel 80 G en ik hoop naar een c/d te gaan. De spanning loopt langzaam op maar ik kijk er zo naar uit.ik hoop veel ervaringen en tips te lezen om me zo goed mogelijk te kunnen voorbereiden 

Gr Linda 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste Reactie

He meis, 

Spannend nog maar heel even aftellen, en je kunt ook redelijk wat informatie vinden via de zoekbalk rechts bovenin.

Ik heb even je titel aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je ook gewoon nu al je updates, vragen en ook na je operatie je verslag neerzetten als je dat wilt.

Door welke pc word je geholpen, dan vermeld ik dat nog even in de titel.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Linnie,

Spannende dagen he! Bij mij moet het ook nog gebeuren. Ik probeer hier ook zoveel mogelijk informatie bij elkaar te krijgen om zodat ik weet wat me te wachten kan staat. 

Groetjes Lia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lia 

Het duurt voor jou ook niet zo lang meer ben je al nerveus

ik ondertussen wel ik ben bezig een checklist te maken met wat ik allemaal nodig heb en de hulp en ik ben de meiden aan het voorbereiden wat er wel en niet mag de eerste 2 weken

waar kijk je het meest naar uit als het achter de rug is?

gr Linda 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Linnie37:

Hoi Lia 

Het duurt voor jou ook niet zo lang meer ben je al nerveus

ik ondertussen wel ik ben bezig een checklist te maken met wat ik allemaal nodig heb en de hulp en ik ben de meiden aan het voorbereiden wat er wel en niet mag de eerste 2 weken

waar kijk je het meest naar uit als het achter de rug is?

gr Linda 

Momenteel niet echt nerveus. Al komt wel geregeld in mijn gedachten voorbij. Net of het allemaal nog niet echt is. Ik denk wel geregeld ojee wat als....ben best wel bang dat er iets mis gaat. Dat heeft me ook jaren tegen gehouden. De foto's hier kun je beter ook niet bekijken. Waar ik het meest naar uit kijk is toch wel dat letterlijk de last van mijn schouders afgaat. Eenmaal genezen hoop ik af te zijn van de pijn in mijn borsten, de rugpijn en ik kijk uit naar een leuke beha die zo past dat ik kan bukken zonder dat ze eruit vallen. Jij??  Hoe oud zijn je meiden?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk hard uit naar de keuze kledij die erbij komt. Er is veel kledij die ik wel mooi vind maar waar mijn boezem te groot voor is. Stiekem wil ik op de trampoline kunnen gaan springen of lopen :Dzonder dat ik die 2 dingen moet vasthouden...

Maar zoals hierboven gemeld is zijn er wel enkele foto's die je schrik geven... Hoewel er ook zijn die heel mooi zijn. Ik ga proberen om pas na 2 weken te kijken... Ik moet dus nog iemand vinden die het komt verzogen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Linnie ik ga je volgen spannend allemaal.ik ga morgen op consult voor bvk heb ook 80 G. Maar soms twijfel ik nog wel vooral na al die fotoos hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Joyce87:

Ik kijk hard uit naar de keuze kledij die erbij komt. Er is veel kledij die ik wel mooi vind maar waar mijn boezem te groot voor is. Stiekem wil ik op de trampoline kunnen gaan springen of lopen :Dzonder dat ik die 2 dingen moet vasthouden...

Maar zoals hierboven gemeld is zijn er wel enkele foto's die je schrik geven... Hoewel er ook zijn die heel mooi zijn. Ik ga proberen om pas na 2 weken te kijken... Ik moet dus nog iemand vinden die het komt verzogen. 

O ja ik ook kleding die gelijk mooi zitten ipv je borsten erin te proppen of 2 maten groter :huh:

o wat herkenbaar ik heb hetzelfde gewoon kunnen rennen en springen zonder dat het zeer doet.

ja ik denk dat het er bij ons ook zo uit komt te zien ik vind de foto's prachtig om te zien omdat je goed ziet hoe mooi ze al zijn

o knap hoor als je 2 weken kan wachten ik denk dat ik gelijk wil kijken 

succes met zoeken naar iemand die je wil helpen

mijn man mag me fijn assisteren 

gr linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei LiaLa:

Momenteel niet echt nerveus. Al komt wel geregeld in mijn gedachten voorbij. Net of het allemaal nog niet echt is. Ik denk wel geregeld ojee wat als....ben best wel bang dat er iets mis gaat. Dat heeft me ook jaren tegen gehouden. De foto's hier kun je beter ook niet bekijken. Waar ik het meest naar uit kijk is toch wel dat letterlijk de last van mijn schouders afgaat. Eenmaal genezen hoop ik af te zijn van de pijn in mijn borsten, de rugpijn en ik kijk uit naar een leuke beha die zo past dat ik kan bukken zonder dat ze eruit vallen. Jij??  Hoe oud zijn je meiden?  

O ja dat geloof ik dat had ik ook twijfel twijfel maar dan toch de keus gemaakt vanwege de pijn 

o heerlijk straks geen last hé zalig lijkt me dat en leuke bh's kopen ook zo'n feest haha 

me meiden zijn 7 en bijna 4

ik ben ze druk aan het voorbereiden wat wel en niet kan ze vinden het maar spannend 

en jij heb jij kids? 

Gr Linda 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei lovertje:

Hey Linnie ik ga je volgen spannend allemaal.ik ga morgen op consult voor bvk heb ook 80 G. Maar soms twijfel ik nog wel vooral na al die fotoos hier.

Nou is zeker spannend maar ik denk dat we moeten kijken nadat de operatie voorbij is en de wonden genezen ik denk dat het zalig zal zijn 

succes morgen

gr Linda 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Linnie37:

O ja dat geloof ik dat had ik ook twijfel twijfel maar dan toch de keus gemaakt vanwege de pijn 

o heerlijk straks geen last hé zalig lijkt me dat en leuke bh's kopen ook zo'n feest haha 

me meiden zijn 7 en bijna 4

ik ben ze druk aan het voorbereiden wat wel en niet kan ze vinden het maar spannend 

en jij heb jij kids? 

Gr Linda 

Ik heb een zoon van 23 en een dochter van 20. Hoef dus niet bang te zijn dat ze op me springen :lol: Ze kunnen mij mooi helpen de eerste tijd. Hoe reageert je omgeving, je werkgever bijvoorbeeld? Ik krijg best wel verschillende reacties. Mijn werkgever deed een beetje moeilijk over de planning. Maar ja zoiets komt natuurlijk nooit gelegen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6 september 2016 om 20:06 zei LiaLa:

Ik heb een zoon van 23 en een dochter van 20. Hoef dus niet bang te zijn dat ze op me springen :lol: Ze kunnen mij mooi helpen de eerste tijd. Hoe reageert je omgeving, je werkgever bijvoorbeeld? Ik krijg best wel verschillende reacties. Mijn werkgever deed een beetje moeilijk over de planning. Maar ja zoiets komt natuurlijk nooit gelegen. 

Hee meis

o heerlijk grote kids last je maar verwennen dan hihi

mijn omgeving reageert wisselend zo van o echt nou dat heb jij toch niet nodig dan vertel ik welke cup ik heb en dan schrikken ze wel een beetje ( heb alles hermetisch ingepakt )en de anders is heel blij voor me 

hoe reageren ze bij jou?

mijn werkgever was super lief en denkt veel mee liefst niet in de zomer periode maar als ik kon dan moest ik het 2 handen aan pakken

ja het liefst willen ze natuurlijk niet dat je ziek bent maar ja uiteindelijk ook in het voordeel van hun toch

gr lin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is het ook wisselend. Sommige hebben inderdaad zoiets van zo groot zijn ze toch niet? Als ze de cupmaat horen denken ze dan ook nog dat ik C roep ipv G.

Collega's reageren wisselend, maar ja het blijft dat ook een bijzonder stel waar ik werkB) (we lopen in totaal met 9 man)  Mijn werkgever riep als eerste is het zo erg! was eigenlijk helemaal "flabbergasted", later kwam hij nog aanzetten met dat ik het had moeten overleggen, dat er iets aan zat te komen een aantal maanden van te voren. Dat het toch niet levensbedreigend was. Hoe en wat wil hij niet weten, krijg zelfs niet de gelegenheid te vertellen dat het is vanwege nek en schouderklachten. En dat zo'n datum zomaar verschoven kon worden en waarom dan wel niet. bla bla bla.  Dat terwijl ik al zoveel mogelijk rekening heb gehouden met vakanties en het weer terug zijn voor de drukste periode van het jaar bij ons begint. Ik denk dat hij zich eigenlijk vooral gedwongen voelde om toch de vacature te vullen die al van april openstond. 

1 vriendin heb ik het nog niet durven vertellen, zij is zelf nog herstellend van borstkanker :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LiaLa Ja bizar he dat mensen het dan toch niet lijken te snappen wat je doormaakt

ik voelde me soms best schuldig en ging twijfelen 

werkgevers zijn nooit happy als je er een tijdje uit bent, maar zou wel leuk zijn als hij je erin steunt uiteindelijk :huh:

gelukkig heb ik super lieve bazen 

ach jee borstkanker heftig nee ik snap dat je het dan niet durft, zou ik ook niet zo goed durven:unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

2 uur geleden zei Linnie37:

Ja bizar he dat mensen het dan toch niet lijken te snappen wat je doormaakt

ik voelde me soms best schuldig en ging twijfelen 

werkgevers zijn nooit happy als je er een tijdje uit bent, maar zou wel leuk zijn als hij je erin steunt uiteindelijk :huh:

gelukkig heb ik super lieve bazen 

ach jee borstkanker heftig nee ik snap dat je het dan niet durft, zou ik ook niet zo goed durven:unsure:

Uiteindelijk hoef ik mezelf niet te verdedigen en kan ik zeggen het is op medische indicatie, de verzekering vergoed echt niet zomaar. Met mijn werkgever komt het wel goed uiteindelijk na de preek heeft hij het er niet meer over gehad. Hij is nogal conservatief maar ik wilde hem toch gewoon de waarheid vertellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herken het wel. Niet iedereen begrijpt het of gelooft je dat je werkelijk die grote maat hebt en ook nog eens last... De meeste vallen dan ook uit de lucht.... Voorlopig reageerde ze bij mijn werk wel positief.... Maar ja er kan nog veel veranderen he. Ik heb er ook wel bijgezegd dat ik niet van plan ben om thuis te zitten tijdens de drukke periode.... Ik ben eind augustus voor de goedkeuring bij de cm geweest en ik heb nog steeds niets aangekregen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, hier in Nederland wordt het altijd vergoed zei de chirurg als je aan de voorwaarden voldoet. Da's wel spannend dan aangezien je over 4 dagen al geholpen wordt en nu dus niet weet of je het zelf moet betalen of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei LiaLa:

Oh, hier in Nederland wordt het altijd vergoed zei de chirurg als je aan de voorwaarden voldoet. Da's wel spannend dan aangezien je over 4 dagen al geholpen wordt en nu dus niet weet of je het zelf moet betalen of niet.

Hihi, ik word pas op 17 maart geholpen hoor... :D Hier zei de chirurg ook dat hij nog niemand heeft doorgestuurd voor te verzekeren dat achteraf niet verzekerd werd... Dus ergens verwacht ik geen probleem maar ik zal toch blij zijn als het in orde is... Vanaf juli is er in België veel papierwerk bijgekomen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei LiaLa:

Oh, hier in Nederland wordt het altijd vergoed zei de chirurg als je aan de voorwaarden voldoet. Da's wel spannend dan aangezien je over 4 dagen al geholpen wordt en nu dus niet weet of je het zelf moet betalen of niet.

Hoi hoi

ik denk dat je mij bedoeld ik wordt over 4 dagen geholpen

;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.