Ga naar inhoud

Sweetboobs16 : 18 november 2016 : Dr. Nio : OLVG-west


Aanbevolen berichten

  • Reacties 478
  • Created
  • Laatste Reactie
16 minuten geleden zei mevrLautje:

bedankt voor het toevoegen! Maar waar moet ik nu kijken? Ben niet zo handig.

Klik op haar naam in een bericht hierboven dan kom je op haar profielpagina, dan scroll je en klik je op activiteit en dan op albums.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid!

Helemaal vergeten om je succes te wensen nu ik minder op het forum zit! Maar heb even alles terug gelezen, gefeliciteerd met je boobs!! :D

Fijn om te horen dat het allemaal goed is verlopen en dat je vriend gelukkig toch de eerste dagen bij je kan zijn ^_^ Gelukkig valt het herstel tot nu toe mee, hopelijk blijft dat zo. Het maakt gelukkig niet zo gek veel verschil met 700cc, ik hoop dat je hier ook tevreden mee bent/blijft! 

Mag ik even spieken in je album? :36:

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sweetboobs16:

@xShar

He meis,

Geeft niks hoor. Dankjewel :) 

Ja ben echt blij en ook dat het mij alles meevalt. Heb af en toe wel momentjes natuurlijk maar niet zo erg als dat ik verwacht had. 

Ja het was even anders dat ik een andere maat kreeg maar wat ik tot nu toe zie ben ik tevreden. 

Zal je gelijk even toevoegen :) 

xx

Dat is normaal inderdaad :)

Fijn om te horen! Heb ze meteen even bekeken.. Dat gaat vast heel mooi worden! De grootte past goed bij je! ^_^

Doe lekker rustig aan meid en laat je maar verwennen door je vriend ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen weer lekker mijn haren gewassen na 2 dagen. Voelde mij gelijk herboren :) Met hulp van mijn vriend natuurlijk want alleen gaat zeker nog niet. Vannacht ook best lang door geslapen tot half 5. De 2 nachten ervoor werd ik om 2 uur/ half 3 al wakker en daarna nog een keer. Lekker doorgeslapen vannacht dus. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou lees dat het toch goed gaat met je, en het slapen gaat precies ook nog wel goed ^^ 

Ik kan het me nog goed voorstellen, de eerste keeer mijn haar laten wassen :P lol ! Je voelt je weer herboren! 

Ben blij te lezen dat het goed met je gaat

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, 

Wat leuk om te lezen dat ze al goed gezakt zijn en dat het zo goed gaat met je. :)

Ja kan het me voorstellen dat het moeilijk is om zo afhankelijk te zijn. Ga ik ook hebben :P

Maar positief denken, achteraf heb je er alleen maar voordeel bij als alles netjes hersteld. 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.