Ga naar inhoud

Mackytje : 8 september 2016 : 9 maart 2017 : herstel operatie : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

28 minuten geleden zei Desert-Rose:

Oh fijn dat die goed zit, en idd hopelijk vannacht ook,ik denk ook dat het een beetje een kwestie is van wennen.

Gewoon lekker voor het slapen gaan je pijnstilling nemen,en dan ga ik duimen dat je lekker slaapt.

xx

Nja dat het vervelend is dat vind ik niet erg maar die pijn is soms gewoon echt niet uit te houden. Hopelijk met die Hema bh gebeurt dat niet. Ja pijnstillers neem ik nu gewoon weer in op schema die ik mee heb gekregen :)

Zal morgen laten weten hoe het vannacht ging.

Dankjewel!  X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste Reactie
Op Saturday, September 17, 2016 om 22:10 zei Desert-Rose:

Toppie, ben benieuwd morgen.

xx

Sorry dat ik nu pas reageer.

Pff flinke verkoudheid te pakken dus de afgelopen dagen veel geslapen ( kan er ook nog wel eens bij haha)

Nou die bh zat de eerste nacht opzich goed maar merkte weer dat hoe verder de nacht hoe vervelender het weer werd. Ik heb het idee dat die schouderbanden gewoon niet goed zitten. Want als ik te los doe dan heb ik stevigheid niet meer om mijn borsten en als ik te strak doe gaat hij telkens omhoog. Lijkt wel alsof mijn schouders te hoog zitten ofzo haha. Ik wissel nu maar een beetje af met sport bh's.

Ik ben maandag gewoon niet gebeld door de kliniek terwel ze dat beloofd hadden. Maargoed ben er zelf ook niet meer echt achteraan gegaan. Donderdag controle. 

Heb vandaag weer een foto gemaakt. En zie duidelijk verschil in 6 dagen. Alleen vind ik ze nu meer naar buiten staan. Ik had juist gedacht dat ze meer naar elkaar toe zouden gaan. (Zal foto erbij plaatsen) 

Ook nog steeds pijn als ik de medicatie niet slik. Mijn tepels zijn enorm gevoelig. Vind het toch wel enorm tegen vallen. This allemaal en, en, en. Ik denk dat het daarom een beetje tegen valt. Maar ben alsnog trots hoor als ik in de spiegel kijk. Voel me nu een beetje een zeikwijf :22:

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

Ook nog verkouden, ja dat kan er ook nog wel bij.

Vind het wel slordig dat je niet bent terug gebeld, en ik zou daar zeker wat over zeggen.

Ik denk toch dat je er aan moet wennen om consequent de bh te dragen,de bandjes hoeven niet heel erg strak, want je haalt de meeste steun uit de onderband, ga anders eens proberen om eerst een strak topje aan te doen en dan de bh aan,want ieder moment veranderen is ook niet goed, je borsten hebben de rust en steun nodig, gevoelige tepels hoort erbij, en als het nu heel erg irritant is dan kun je even een dot watten over je tepels leggen in de bh.

Ik vind de verandering heel mooi hoor meis, je ziet dat je borsten al ronder gaan worden, dus ze zijn echt heel goed aan het veranderen, en het is nu eenmaal zo , dat als je van tevoren borsten had die al iets uit elkaar stonden, dit na de bv ook zo blijft, want een bv is niets meer dan een uitvergroting van je voor situatie, maar je bent nog maar zo kort po, dat er echt nog veel meer gaat veranderen, en je moet echt geduld hebben.

En het is waar hoor, we denken heel vaak, oh we doen dat wel even, maar de praktijk leert ons iets anders,het gebeurt vaak dat er na een aantal dagen een soort dip komt,hoor wel eens zeggen,want het is niet alleen lichamelijk dat er iets veranderd is, het is ook dat je nu anders naar je lichaam kunt kijken, en in je koppie moet je dat ook als het ware even verwerken, maar dat komt echt goed, daarin ben je echt niet de enige.

Nou meis succes donderdag en ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen.

Beterschap xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

.. Zo, terug van weggeweest hahaha. Tijdje niet op het forum geweest omdat ik het zo onwijs druk had.

Hier gaat het goed. Wel heel wat gebeurt. In de nacht van precies 6 weken po ben ik wakker geschrokken. Mijn borst begon in 1x te stromen... er zaten 2 gaatjes in mijn litteken en het vocht gutste eruit. Ik helemaal in paniek en gelijk naar de spoedpost gereden. Daar aangekomen gutste het gelukkig niet meer maar bleef wel druppelen. Schijnt dus dat het vocht zich normaal oplost maar omdat mijn huid en litteken zo dun is, is het open geknapt. Druppelen werd steeds minder maar bleef er wel uitkomen steeds.. Elke keer gaasjes vervangen en paar dagen later na de kliniek gegaan. Dokter Koeijers heeft mijn litteken een stuk opengesneden en weer opnieuw gehecht. Hechting die oplosbaar was en hechting van buiten voor de zekerheid. Die kon ik een week later door de huisarts laten verwijderen. Maar nu zat er tot gisteren nog steeds een hele harde korst op een klein stukje litteken en mijn andere litteken is enorm blauw. Dus moet aankomende maandag weer terug naar de kliniek. En ik weet eigenlijk niet zo goed of ik tevreden ben met mijn borsten. Als ik gewoon naar ze kijk vind ik ze mooi. Maar als ik er een foto van maak vind ik ze op de foto echt lelijk. Maargoed ik geef het de tijd. Zal morgen eens een foto maken en hier plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dit is het ander litteken die enorm blauw/paars is

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mackytjehe meis! Wat vervelend allemaal  zeg!! :( heel eng lijkt me dat! Het geneest nu wel goed? Die andere kant, is daar niks aan gedaan? wat raar dat die zo blauw is.. 

Ik ken het gevoel wel van die foto's, ik krijg ze steeds niet mooi erop, ze lijken ook ongelijk steeds, en dan kijk ik in de spiegel, niks aan de hand..

Maar ze zijn harstikke mooi hoor! Mag je trots op zijn!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Tos:

@Mackytjehe meis! Wat vervelend allemaal  zeg!! :( heel eng lijkt me dat! Het geneest nu wel goed? Die andere kant, is daar niks aan gedaan? wat raar dat die zo blauw is.. 

Ik ken het gevoel wel van die foto's, ik krijg ze steeds niet mooi erop, ze lijken ook ongelijk steeds, en dan kijk ik in de spiegel, niks aan de hand..

Maar ze zijn harstikke mooi hoor! Mag je trots op zijn!

Xx

Ja toen het eruit gutste schrok ik me ook echt kapot. Was helemaal in paniek joh. Leek wel alsof er een kraan open stond. Nee die andere kant is niet open gegaan gelukkig. Ben benieuwd wat koeijers gaat zeggen maandag.

Ja gek hè die foto's.  En thnx wat lief van je! Op de foto staan ze enorm uit elkaar en zijn ze ook niet gelijk. Maar als ik naar mijzelf kijk of in de spiegel kijk dan vind ik ze prachtig :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel @Tos

Over 3 maanden moet ik foto's opsturen naar de kliniek hoe mijn borsten dan zijn. Waarschijnlijk (eigenlijk zeker) moet ik over 3 maanden weer geopereerd worden. Ze gaan dan allebei mijn littekens open maken en opnieuw hechten. Mijn protheses zijn gezakt waardoor het niet mooi op zijn plek meer zit dat komt door de zwelling wat er is geweest en door die littekens weer opnieuw te hechten gaan ze weer goed zitten. En die blauwe littekens is waarschijnlijk door een bloeduitstorting in mijn borst. Als mijn littekens open worden gemaakt gaat dat waarschijnlijk ook weg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
13 minuten geleden zei Desert-Rose:

@Mackytje

 

He meis, 

 

Ik wil je voor morgen heel veel succes wensen.hoop dat alles voorspoedig gaat verlopen.

 

xxx

Wat lief! Dankjewel!! 

 

Totaal niet zenuwachtig kijk alleen op tegen de narcose dit keer omdat ik mij lijf dan wakker is nadat het klaar is alleen mijn ogen willen niet open. Soort verlamd gevoel. Vreselijk vind ik dat maargoed, komt goed!

 

12.15 moet ik er zijn.

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Mackytje:

Wat lief! Dankjewel!! 

 

Totaal niet zenuwachtig kijk alleen op tegen de narcose dit keer omdat ik mij lijf dan wakker is nadat het klaar is alleen mijn ogen willen niet open. Soort verlamd gevoel. Vreselijk vind ik dat maargoed, komt goed!

 

12.15 moet ik er zijn.

 

Xx

 

Ja heb aan je gedacht hoor ;)

 

Nou dat is fijn om te horen dat je niet nerveus bent, he dat lijkt me ook geen fijn gevoel nee, gewoon aangeven daar, wellicht kan de anesthesioloog er iets aan doen, je weet nooit.

 

Met de andere medicatie gaat het ook nog steeds goed?

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Desert-Rose:

 

Ja heb aan je gedacht hoor ;)

 

Nou dat is fijn om te horen dat je niet nerveus bent, he dat lijkt me ook geen fijn gevoel nee, gewoon aangeven daar, wellicht kan de anesthesioloog er iets aan doen, je weet nooit.

 

Met de andere medicatie gaat het ook nog steeds goed?

 

xxx

Ja heel tof!!

Nee idd. Ik ga het idd maar even aangeven morgen.

 

Ja zeker! Heb tot nu toe geen aanval mee gehad. Erg blij mee. Krijg er wel een lage bloeddruk door. Wel gemeld voor morgen maar nog niet bij mijn eigen huisarts. Die bel ik van de week ook even op ervoor.

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het is achter de rug hoor.

Viel mij allemaal reuze mee.

Ik ging een beetje paniekerig de narcose in maar kon mijzelf ook wel weer rustig maken.

Toen ze mij over wouden leggen in mijn bed werdt ik een beetje boos omdat ik verder wou slapen haha. Nu totaal niet paniekerig geweest om het niet wakker worden. Ik wou alleen maar slapen. Ik hoorde ze wel praten maar ik wou gewoon slapen. Daarna werdt ik rustig wakker. Had erg veel pijn aan mijn wonden, voor de rest deed niks pijn dus kreeg pijnstillers. Had het ook wat koud dus een lekkere warmte denken over mij heen. Beetje zwak en duizelig en moe maar voel me prima. Enige is die zeurderige pijn aan mijn wonden maar prima te doen. Nu onderweg naar huis.

 

Dus al met al is het mij heel erg mee gevallen. 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Biancaatje:

Heeyy! Hoe is de operatie gegaan ? 

Hey hey. Ja goed!! Check m'n reactie hier boven :lol:

 

Nu erg veel pijn dus net weer pijnstillers genomen. Pijn straalt door mijn hele borst. Dus lekker rustig aan doen.

 

Lief dat je het vraagt xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mackytje:

Hmmm... Ik kom terug op mijn verhaal -_-

Het doet nog pijner dan de borstvergroting zelf :wacko:

 

Tjeetje wat een pijn. Nu alleen maar plat liggen en hopelijk gaat het morgen al iets beter. 

 

X

Jeetje heftig ! Hopelijk voel je je snel beter en is het eindresultaat straks top !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.