Ga naar inhoud

Mackytje : 8 september 2016 : 9 maart 2017 : herstel operatie : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

22 uur geleden zei Tos:

 

 

Hier alles goed hoor! Maandag mijn laatste controle gehad, hij is helemaal tevreden. En ik natuurlijk ook :) Heb net nieuwe fototjes toegevoegd 

( @best_boobie dit ging weer niet helemaal soepeltjes :45: kreeg een hoop rare tekens steeds en nu staan er allemaal foutjes in mn album, zou je deze voor me willen verwijderen? :blush:)

 

 

haha zal eens ff kijken ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste Reactie
Op Tue Mar 21 2017 om 23:45 zei Tos:

@Mackytje Wat fijn dat het nu zo goed gaat! De littekens zien er inderdaad al goed uit! 

Wel vervelend dat je dit nu allemaal nog een keer door moet maken.. 

Maar het is zeker waard!

 

Hier alles goed hoor! Maandag mijn laatste controle gehad, hij is helemaal tevreden. En ik natuurlijk ook :) Heb net nieuwe fototjes toegevoegd 

( @best_boobie dit ging weer niet helemaal soepeltjes :45: kreeg een hoop rare tekens steeds en nu staan er allemaal foutjes in mn album, zou je deze voor me willen verwijderen? :blush:)

 

Succes bij je controle, ben benieuwd! 

xx

Ziet er super uit @Tos! Mag je idd heel tevreden over zijn. 

 

Ja heel vervelend idd dat dit gebeurde. Maargoed ben er nu vanaf en gisteren controle gehad. Zag er super goed uit en knoopjes zijn geknipt. Heb vandaag maar een bikini geshopt. Inplaats van het probleem dat ze niet kleiner hebben.. was het nu even een dingetje of ze wel mijn maat bikini hadden qua grootte :154: uiteindelijk eentje gekocht. cup E/F :12:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.