Ga naar inhoud

Mackytje : 8 september 2016 : 9 maart 2017 : herstel operatie : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste Reactie

@Desert-Rose dankjewel voor de tip! Het is al aardig over. Af en toe nog een buikpijn aanval.

@best_boobie dankjewel! Ja precies. Heb vandaag in overleg met de kliniek een ander sportbh gekocht bij de hunkemoller. God wat een rot ding die anna bh. Vind deze die ik nu heb een stuk fijner.

@Tos dankjewel meis!! Ja de operatie dag vond ik zelf erg mee vallen. Ik was enorm rustig. Ik liep ook echt op mijn gemakje de ok binnen en ging lekker op de tafel liggen. Was zo bizar hoe rustig ik was.. vonden hun ook haha

Mij hebben ze meer narcose gegeven vanwege dat ik rood harig ben. Dus ik kwam ook wat moeilijker wakker. Ik was wel wakker maar mijn ogen kwamen maar niet open. 

8.45 werd ik geopereerd en 11.00 uur mocht ik gaan. Autorit vind ik wel erg rot. Verder rustig aan gedaan.

Sinds dag 3 pijnstillers vrij. Ben nu al enorm happy met hoe het er nu uit ziet!

Hier een foto van vandaag met nieuwe bh 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Tos:

Wauw ze zien er echt al super uit!! :wub:

En wat een supermooi maatje he! Ik hoop dat hij bij mij ook zo zn best doet. 

Fijn herstel nog verder! Ben erg benieuwd hoe ze er over een tijdje uit zien! 

Xx

Dankjewel! Wat lief :wub:

Ik ben ook heel erg benieuwd hoe ze er straks uitzien.

Nog ff wachten meis en dan mag jij! Ben ook zo benieuwd wat hij van jou borsten maakt! Wat ik trouwens niet wist is dat de gene die met je mee gaat niet naar boven mee mag. Dus tot de balie en niet verder. Achteraf vond ik het niet zo erg hoor. Maar moest wel even slikken. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het gaat echt snel. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er gewoon totaal niet mee bezig ben. Net na het consult was ik zoo zenuwachtig en hyper. Maar ik ben er nu heel relaxed onder. Komt nog wel denk ik haha. 

Ik las al dat je alleen mee moest inderdaad. Ben benieuwd hoe ik het allemaal doe :45: 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er al mooi uit! Ik las net van die buikgriep. Na de operatie heb je inderdaad een verminderde weerstand. Ook door de antibiotica heeft jouw darmflora een flinke optater gekregen. Ik heb er, op advies van een deskundige, probiotica bij geslikt (vanaf een weekje voor de operatie tot ze op waren) om dat klimaat in m'n darmen weer te herstellen. Je kunt ook nu nog beginnen, beter laat dan nooit. Een goede/betaalbare is orthiflor original van orthica bijvoorbeeld. Sterkte en beterschap. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose @best_boobie

Kunnen jullie even mee lezen? 

Ik heb al vanaf het begin last van die sport bh. Eergisteren gebeld naar de kliniek en die raade aan om een andere sport bh uit te proberen. 

Die dus gekocht. En die zat voor korte tijd goed. Maar een dag later kon ik er geen 1 nog langer dan een uur aan houden. Mijn borsten worden groter, ze branden als een gek en zijn enorm gevoelig. Heb er al kussensloop tussen gestopt misschien dat dat hielp.. maar helaas. Ik heb vannacht 2 ijspacks een kwatier opgelegd maar dat hielp maar een half uurtje. Ik was zo ontzettend moe maar heb er gewoon 2 uur over gedaan om in slaap te vallen. Mijn temperatuur is wat hoger dan normaal maar gelukkig geen koorts. Ook zie mijn wonden er goed uit tot zover ik kan zien. Geen roodheid ofzo.

Kliniek belt mij vanmiddag weer terug. Begin mij nu wel aardig druk te maken hierom! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Mackytje:

@Desert-Rose @best_boobie

Kunnen jullie even mee lezen? 

Ik heb al vanaf het begin last van die sport bh. Eergisteren gebeld naar de kliniek en die raade aan om een andere sport bh uit te proberen. 

Die dus gekocht. En die zat voor korte tijd goed. Maar een dag later kon ik er geen 1 nog langer dan een uur aan houden. Mijn borsten worden groter, ze branden als een gek en zijn enorm gevoelig. Heb er al kussensloop tussen gestopt misschien dat dat hielp.. maar helaas. Ik heb vannacht 2 ijspacks een kwatier opgelegd maar dat hielp maar een half uurtje. Ik was zo ontzettend moe maar heb er gewoon 2 uur over gedaan om in slaap te vallen. Mijn temperatuur is wat hoger dan normaal maar gelukkig geen koorts. Ook zie mijn wonden er goed uit tot zover ik kan zien. Geen roodheid ofzo.

Kliniek belt mij vanmiddag weer terug. Begin mij nu wel aardig druk te maken hierom! 

 

 

He meis,

o jee dit is lastig, omdat zwelling,gevoeligheid en een branderig gevoel door verschillende dingen zou kunnen komen,en meestal als het beide borsten zijn, dan komt het door vocht of door groeien van de borsten, doordat de huid uit gaat rekken, en de huid ook bestaat uit diverse zenuwbanen, kan dit een scherpe gemene, en branderige pijn geven,en wat daarvoor kan helpen is om HEEL voorzichtig bodylotion te smeren op de borsten, maar kom niet in de buurt van je littekens, en absoluut je borsten NIET masseren, maar zo zorg je wel dat de huis iets soepeler kan gaan worden, maar eerst even je temp: 

Slik je nog pijnstilling? Wat dit is van belang om te weten hoe hoog je temperatuur echt is, want pijnstillers verlagen de temp.

Als je borsten niet rood zijn dan is dat een goed teken, maar heb je het idee dat ze groter zijn door zwellen ( door vocht) of omdat je cup iets groter word?

ik denk dat het zeker goed is dat je de kliniek hebt gebeld en hopelijk kun je nog even langs komen,zodat ze het goed kunnen beoordelen,het hoeft niks te zijn, het kan allemaal nog komen door vocht etc, maar als je ineens zoveel pijn hebt,vind ik dat je ook geen risico moet nemen, en zoals je hebt gedaan, advies vragen aan pc, hij is de eindverantwoordelijke, en ook je zit voor het weekend.

Ik denk zelf dat de bh die je aanhebt op de foto te weinig ondersteuning geeft, en dan hangen de borsten natuurlijk iets meer als er geen steun is, en dat kan pijn en ongemak geven.

Dus eerst maar eens afwachten wat hun gaan zeggen, is alles goed dan zou je eens kunnen kijken voor een andere sport bh, en dan is het beste de Triumph Tri Action Workout, en het beste zou zijn dat je even in de winkel op laat meten welke maat je zou moeten hebben, de Triumph kun je zowieso halen bij Livera. of de Hema heavy ( unpadded) dit zijn bh's die goed steun geven.

De Hunkemoller heeft ook sport bh's maar zorg ervoor dat je een level 3 of 4 koopt.

Meis, ik hoop dat alles goed is.

Hou ons maar op de hoogte.

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Desert-Rose:

 

He meis,

o jee dit is lastig, omdat zwelling,gevoeligheid en een branderig gevoel door verschillende dingen zou kunnen komen, maar eerst even je temp: 

Slik je nog pijnstilling? Wat dit is van belang om te weten hoe hoog je temperatuur echt is, want pijnstillers verlagen de temp.

Als je borsten niet rood zijn dan is dat een goed teken, maar heb je het idee dat ze groter zijn door zwellen ( door vocht) of omdat je cup iets groter word?

ik denk dat het zeker goed is dat je de kliniek hebt gebeld en hopelijk kun je nog even langs komen,zodat ze het goed kunnen beoordelen,het hoeft niks te zijn, het kan allemaal nog komen door vocht etc, maar als je ineens zoveel pijn hebt,vind ik dat je ook geen risico moet nemen, en zoals je hebt gedaan, advies vragen aan pc, hij is de eindverantwoordelijke, en ook je zit voor het weekend.

Ik denk zelf dat de bh die je aanhebt op de foto te weinig ondersteuning geeft, en dan hangen de borsten natuurlijk iets meer als er geen steun is, en dat kan pijn en ongemak geven.

Dus eerst maar eens afwachten wat hun gaan zeggen, is alles goed dan zou je eens kunnen kijken voor een andere sport bh, en dan is het beste de Triumph Tri Action Workout, en het beste zou zijn dat je even in de winkel op laat meten welke maat je zou moeten hebben, de Triumph kun je zowieso halen bij Livera. of de Hema heavy ( unpadded) dit zijn bh's die goed steun geven.

De Hunkemoller heeft ook sport bh's maar zorg ervoor dat je een level 3 of 4 koopt.

Meis, ik hoop dat alles goed is.

Hou ons maar op de hoogte.

xx

 

 

Bedankt voor je snelle berichtje!

Ja die sport bh.. ik had die anna. Die gaf en geeft genoeg ondersteuning maar alles wat ook maar strak om mijn borsten zit doet enorm veel pijn. En brand enorm. Gewoon niet uit te houden. Het is ook een hele andere pijn dan dat ik op het begin had. Daarna haast geen pijn meer en nu houd ik het niet eens meer een uur vol. 

Ik heb mijn temperatuur gemeten zonder pijnstillers. Toen was het 37.3 dus valt opzich mee. Normaal heb ik 36.6 zo iets.

Daarna wel paracetamol genomen. Maar werkt niet echt.  

En dat het groter is geworden. Ik durf niet te zeggen of het zwelling is of iets anders. Ondertussen al 130 euro aan sport bh's kwijt haha maar ik wacht even dat telefoontje af. En stomme is.. dat ik wel oppas heb voor de kinderen hier thuis maar als ik serieus daar heen moet heb ik een probleem. Mijn vriend werkt en het is ook nog eens 1.5 rijden. Mijn vriend kan wel thuis komen maar dat redden we nooit meer vanmiddag. Veel opvliegers ook hey laatste uur. 

Pff wat een domper dit joh. Heb nu verder niet erge pijn hoor maar dat komt omdat ik die bh nu niet aan heb. Want als ik die uit heb en een los shirt erover heen valt de pijn reuze mee.

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je nu ook die opvliegers hebt omdat je je toch wel heel erg druk aan het maken bent,en tot je antwoord hebt van de kliniek kun je nu toch even niets doen, dus probeer even een paar keer diep adem te halen en niet in paniek raken, want het kan zo maar zijn dat het allemaal vocht is en doordat je geen goed passende bh aanhebt, je nu meer klachten hebt.

Je temperatuur is goed,en dat is een heel goed teken.

Heb je nog andere pijnstillers in huis? Anders mag je die gewoon even op schema weer gaan nemen, en dan ook de paracetamol even 4 keer per dag, zo bouw je weer een spiegel op, en zou de pijn moeten gaan zakken.

Stel je voor dat ze zeggen, we willen je toch zien, heb je dan geen goede vriendin die even met je mee kan, of een buurvrouw, moeder, vader?

Het klopt de Anna zit zowieso strak want hij valt vrij klein, en als je een andere bh hebt, met bijv achtersluiting, en die zit te krap, dan kun je altijd een tussenstukje gebruiken, wat bij de Anna helaas niet kan.

Maar buiten de Anna en die je aanhebt op de foto, heb je nog een andere? want wat je ook kunt proberen is eerst een strak topje aan te doen, en dan je bh erover, zo voorkom je een beetje dat de bh langs je borsten schuurt.

Wel ook goed blijven drinken,want als het vocht is zorgt dit dat het sneller word afgevoerd,en denk dan bijv aan water en/ of brandnetelthee.

dus meid,even rustig, en geen doem scenario's gaan bedenken,

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Desert-Rose:

Ik denk dat je nu ook die opvliegers hebt omdat je je toch wel heel erg druk aan het maken bent,en tot je antwoord hebt van de kliniek kun je nu toch even niets doen, dus probeer even een paar keer diep adem te halen en niet in paniek raken, want het kan zo maar zijn dat het allemaal vocht is en doordat je geen goed passende bh aanhebt, je nu meer klachten hebt.

Je temperatuur is goed,en dat is een heel goed teken.

Heb je nog andere pijnstillers in huis? Anders mag je die gewoon even op schema weer gaan nemen, en dan ook de paracetamol even 4 keer per dag, zo bouw je weer een spiegel op, en zou de pijn moeten gaan zakken.

Stel je voor dat ze zeggen, we willen je toch zien, heb je dan geen goede vriendin die even met je mee kan, of een buurvrouw, moeder, vader?

Het klopt de Anna zit zowieso strak want hij valt vrij klein, en als je een andere bh hebt, met bijv achtersluiting, en die zit te krap, dan kun je altijd een tussenstukje gebruiken, wat bij de Anna helaas niet kan.

Maar buiten de Anna en die je aanhebt op de foto, heb je nog een andere? want wat je ook kunt proberen is eerst een strak topje aan te doen, en dan je bh erover, zo voorkom je een beetje dat de bh langs je borsten schuurt.

Wel ook goed blijven drinken,want als het vocht is zorgt dit dat het sneller word afgevoerd,en denk dan bijv aan water en/ of brandnetelthee.

dus meid,even rustig, en geen doem scenario's gaan bedenken,

xx

 

 

Dankjewel! Je stelt mij echt gerust!

Ik ga idd alle medicatie maar weer slikken en de pcm 4x per dag.

Ik ga je tips zeker gebruiken.

Nee juist vandaag geen vervoer. Stom hè. Alle dagen geen probleem maar uitgerekend vandaag werkt iedereen :mellow:

Ik ben al een stuk rustiger. En we gaan er maar weer voor.

Dankjewel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Mackytje:

Dankjewel! Je stelt mij echt gerust!

Ik ga idd alle medicatie maar weer slikken en de pcm 4x per dag.

Ik ga je tips zeker gebruiken.

Nee juist vandaag geen vervoer. Stom hè. Alle dagen geen probleem maar uitgerekend vandaag werkt iedereen :mellow:

Ik ben al een stuk rustiger. En we gaan er maar weer voor.

Dankjewel!!

Graag gedaan meis,

Fijn dat je iets rustiger bent, het valt ook soms niet mee, omdat je niet weet wat al die pijnen etc voorstellen, en het is ook best allemaal heel vreemd en een beetje eng.

Ok ja dat zal je dan altijd meemaken, maar wie weet kan het allemaal telefonisch, en anders kun je altijd vragen wat de laatst mogelijke tijd is dat je langs kan komen, en lukt het dan niet, dan moet je dat even overleggen met de kliniek.

Zou inderdaad weer even een aantal dagen pijnstilling nemen, denk dat het echt een stuk gaat schelen.

Weet je hoe laat je een telefoontje terug kunt verwachten?

En precies meis, weer even er tegenaan, komt echt goed, en als er iets is, kun je ook altijd hier terecht.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Desert-Rose:

Graag gedaan meis,

Fijn dat je iets rustiger bent, het valt ook soms niet mee, omdat je niet weet wat al die pijnen etc voorstellen, en het is ook best allemaal heel vreemd en een beetje eng.

Ok ja dat zal je dan altijd meemaken, maar wie weet kan het allemaal telefonisch, en anders kun je altijd vragen wat de laatst mogelijke tijd is dat je langs kan komen, en lukt het dan niet, dan moet je dat even overleggen met de kliniek.

Zou inderdaad weer even een aantal dagen pijnstilling nemen, denk dat het echt een stuk gaat schelen.

Weet je hoe laat je een telefoontje terug kunt verwachten?

En precies meis, weer even er tegenaan, komt echt goed, en als er iets is, kun je ook altijd hier terecht.

xx

Nee klopt. Je weet gewoon niet wat wel en niet normaal is. Vooral omdat de pijn al een stuk minder was hiervoor. 

Heb de kliniek gesproken en ze konden koeijers nu niet bereiken. Maandag bellen ze terug tot dan moet ik weer alle pijn medicatie slikken en de bh wel proberen aan te houden. Als het gewoon echt niet gaat dan uit doen en op bed zoveel mogelijk kussen gebruiken om te ondersteunen.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Mackytje:

Nee klopt. Je weet gewoon niet wat wel en niet normaal is. Vooral omdat de pijn al een stuk minder was hiervoor. 

Heb de kliniek gesproken en ze konden koeijers nu niet bereiken. Maandag bellen ze terug tot dan moet ik weer alle pijn medicatie slikken en de bh wel proberen aan te houden. Als het gewoon echt niet gaat dan uit doen en op bed zoveel mogelijk kussen gebruiken om te ondersteunen.

X

Ok, jammer dat je dan zolang moest wachten tot je hoorde dat ze Koeijers niet konden bereiken,maar ok, ik zou dan wel kijken of je misschien de bh van de Hema ( die ik hierboven had beschreven ) kunt halen, deze is niet zo duur, volgens mij rond de 17 euro, en die zit heel comfortabel.

Maar idd wel fijn dat de kliniek ook vermoed dat er niets aan de hand is, geeft jou ook meer rust.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Desert-Rose:

Ok, jammer dat je dan zolang moest wachten tot je hoorde dat ze Koeijers niet konden bereiken,maar ok, ik zou dan wel kijken of je misschien de bh van de Hema ( die ik hierboven had beschreven ) kunt halen, deze is niet zo duur, volgens mij rond de 17 euro, en die zit heel comfortabel.

Maar idd wel fijn dat de kliniek ook vermoed dat er niets aan de hand is, geeft jou ook meer rust.

xx

 

Ja precies. Ja ik ga morgen eens kijken bij de Hema! Ja jij gaf mij de geruste gevoel al hoor. =)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Mackytje:

Ja precies. Ja ik ga morgen eens kijken bij de Hema! Ja jij gaf mij de geruste gevoel al hoor. =)

X

Goed zo, en dan wel de Hema heavy unpadded he  hahaha

Lief dat je dat zegt, maar het is ook altijd fijn als je het van de kliniek of pc zelf hoort, hun hebben er tenslotte voor geleerd.

Fijn weekend meis, 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Desert-Rose:

Goed zo, en dan wel de Hema heavy unpadded he  hahaha

Lief dat je dat zegt, maar het is ook altijd fijn als je het van de kliniek of pc zelf hoort, hun hebben er tenslotte voor geleerd.

Fijn weekend meis, 

xx

 

Dat is waar! Ik heb hem online gevonden. Ga morgen er even heen

 Vraag mij alleen af welke maat ik moet nemen. Neem aan dat ze daar in een dicht pakje zitten. Mijn eigen omvang was normaal 75. En ik denk nu dat mijn borsten zijn gegroeid dat ik wel een grote c heb. 

Bedankt! Jij ook een fijne weekend :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Mackytje:

@Desert-Rose vanmiddag die van de Hema gehaald. Zit erg fijn! Hopelijk vannacht ook!

Heb hem nu wel even uit gedaan na een hele dag die bh aan begint het weer pijn te doen. Dus liever nu even 2 uurtjes uit dan de hele nacht. Straks kan ik er weer even tegen aan haha.

Bedankt voor de tip xx

Oh fijn dat die goed zit, en idd hopelijk vannacht ook,ik denk ook dat het een beetje een kwestie is van wennen.

Gewoon lekker voor het slapen gaan je pijnstilling nemen,en dan ga ik duimen dat je lekker slaapt.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.