Ga naar inhoud

Mackytje : 8 september 2016 : 9 maart 2017 : herstel operatie : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

11 uur geleden zei Beertje113:

Hoe is het gegaan? 

Hai Beertje113.

Sorry ik dacht dat ik mijn update hier al had geplaatst. 

Ik was enorm zenuwachtig toen ik naar de pc ging.  Ik had even gekeken op internet hoe die vrouw was en ik las dat ze erg direct was maar wel heel aardig en begrip vol.

Dus ik kwam binnen en vertelde gelijk dat ik behoorlijk zenuwachtig was.. geegt niet zei ze.. ik begon te vertellen in het kort waarom ik hier was en wou vragen of het vergoed mocht worden.. Ze had mijn hele verhaal nog niet gehoord en mijn borste nog niet gezien en ze wist mij al te vertellen dat ik 0,0 procent kans had dat het vergoed werd.. Hmm oke daar baalde ik heel erg van en begon ook te huilen. 

Toen zei ze: dus wat wil je? Wil je dat ik je nog wat uitleg of heb je zo iets van..Het word niet vergoed dus ik heb er geen intresse meer in.

Ik vertelde haar dat ze er sowieso komen. Alleen wanneer is nog de vraag.

Daarna maakte ze nog een kwetsende opmerking .. of ik een eetstoornis had?! (Terwel ik haar 5 min geleden had gezegd dat ik een schildklier ziekte heb en dat ik daarom niet zo veel weeg). 

Het was gewoon ook echt geen fijne vrouw.

 

Maargoed eenmaal thuis aan gekomen wou ik een kliniek gaan zoeken die ik in termijnen kon betalen.. wel gevonden.. alleen komt daar ook weer heel wat rente op.

Nu heb ik mijn vader gevraagd of hij alles wil voorschieten en dat wij hem dan per maand in termijnen kunnen betalen. Daar moest hij nog even over praten met mijn moeder en kijken hoe dat financieel bij hun zit. Vanwege dat mijn zus ook nog een lening had bij mijn ouders en hun veel op vakantie zijn geweest. Ik moest in iedergeval wel even geduld hebben met het antwoord en niet denken dat ik binnen een week antwoord had. Maar zeker wel een maand. 

Dusja we wachten even af. Ik hoop het iniedergeval. =) 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste Reactie

Ach meis!! Heb net je hele verhaal gelezen en ik leef met je mee. 

Vergoeding wordt bijna nooit meer gedaan helaas. Hopelijk kunnen je ouders het voor je voorschieten, zodat je je eindelijk prettig voelt in je eigen lichaam! Ik duim met je mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mackytje:

Hai Beertje113.

Sorry ik dacht dat ik mijn update hier al had geplaatst. 

Ik was enorm zenuwachtig toen ik naar de pc ging.  Ik had even gekeken op internet hoe die vrouw was en ik las dat ze erg direct was maar wel heel aardig en begrip vol.

Dus ik kwam binnen en vertelde gelijk dat ik behoorlijk zenuwachtig was.. geegt niet zei ze.. ik begon te vertellen in het kort waarom ik hier was en wou vragen of het vergoed mocht worden.. Ze had mijn hele verhaal nog niet gehoord en mijn borste nog niet gezien en ze wist mij al te vertellen dat ik 0,0 procent kans had dat het vergoed werd.. Hmm oke daar baalde ik heel erg van en begon ook te huilen. 

Toen zei ze: dus wat wil je? Wil je dat ik je nog wat uitleg of heb je zo iets van..Het word niet vergoed dus ik heb er geen intresse meer in.

Ik vertelde haar dat ze er sowieso komen. Alleen wanneer is nog de vraag.

Daarna maakte ze nog een kwetsende opmerking .. of ik een eetstoornis had?! (Terwel ik haar 5 min geleden had gezegd dat ik een schildklier ziekte heb en dat ik daarom niet zo veel weeg). 

Het was gewoon ook echt geen fijne vrouw.

 

Maargoed eenmaal thuis aan gekomen wou ik een kliniek gaan zoeken die ik in termijnen kon betalen.. wel gevonden.. alleen komt daar ook weer heel wat rente op.

Nu heb ik mijn vader gevraagd of hij alles wil voorschieten en dat wij hem dan per maand in termijnen kunnen betalen. Daar moest hij nog even over praten met mijn moeder en kijken hoe dat financieel bij hun zit. Vanwege dat mijn zus ook nog een lening had bij mijn ouders en hun veel op vakantie zijn geweest. Ik moest in iedergeval wel even geduld hebben met het antwoord en niet denken dat ik binnen een week antwoord had. Maar zeker wel een maand. 

Dusja we wachten even af. Ik hoop het iniedergeval. =) 

X

Wat jammer meis je was al zo zenuwachtig voor dit gesprek en dan reageert dr.Oostrom  ook nog zo bot.Daar wint zij zeker geen klanten mee, zo te lezen hier op het forum doet zij meer Borstverkleiningen dan BV.

Ik hoop echt dat je ouders het geld willen voorschieten ik kan mij natuurlijk niet in jullie familie situatie verplaatsen

Maar ik neem aan dat jij niet als je zuster bent( die zoals jij aangeeft veel op vakantie is geweest) En dat je ouders denken waarom lost zij de lening niet af.

Als moeder vind ik als jij nog nooit een beroep hebt gedaan aan je ouders voor een lening,dat je ouders je wel te gemoed mogen komen.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Ank:

Wat jammer meis je was al zo zenuwachtig voor dit gesprek en dan reageert dr.Oostrom  ook nog zo bot.Daar wint zij zeker geen klanten mee, zo te lezen hier op het forum doet zij meer Borstverkleiningen dan BV.

Ik hoop echt dat je ouders het geld willen voorschieten ik kan mij natuurlijk niet in jullie familie situatie verplaatsen

Maar ik neem aan dat jij niet als je zuster bent( die zoals jij aangeeft veel op vakantie is geweest) En dat je ouders denken waarom lost zij de lening niet af.

Als moeder vind ik als jij nog nooit een beroep hebt gedaan aan je ouders voor een lening,dat je ouders je wel te gemoed mogen komen.

xx Ank

Hai Ank.

Ja klopt dit gesprek was niet echt tof. Dat was ook nog zo iets.. ik kwam binnen en ze zei: ik zie in mijn computer dat je een borstverkleining wilt.. <_<

Hihi je begrijpt mij een beetje verkeerd. Mijn zus heeft bijna haar lening afbetaald bij mijn ouders. En mijn ouders zelf zijn vaak op vakantie geweest vandaar dat ze even moeten kijken of ze het geld ervoor hebben.

Daarbij hebben ze ons al heel vaak geholpen met geld lenen en ook wij hebben altijd alles weer netjes terug betaald. 

Dus ja.. ik weet zeker dat ze mij willen helpen hoor alleen of dat ook halbaar is dat moeten ze even bekijken. 

Ze hebben mij ook gezegd dat ik ze niet hoef te overtuigen. Want hun weten heel goed hoe erg ik ermee zit. 

We gaan het mee maken. Ik houd gewoon mijn mond tot dat ik het verlossende antwoord heb ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo.

Ik heb mij al eens voorgesteld hier maar ik wil graag een topic openen omdat ik nu ook de datum heb van mijn operatie. Zo kan ik al mijn updates hier plaatsen van voor en na mijn operatie.

Ik ben een meid van 23 jaar en woon samen met mijn vriend (32jaar) en 2 kindjes (zoon 3.5 jaar & dochter 1.5 jaar)

Ik heb nooit grote borsten gehad en ben er veel mee gepest. Altijd cup aa of a.

Tijdens mijn zwangerschappen had ik een b of een c en daarna werden ze alleen maar kleiner en kleiner. 

Na mijn 2de zwangerschap is het helemaal een hoopje ellende geworden (vind ik zelf) ik pas geen goede bh of bikini meer. Draag altijd push up en daar overheen altijd een strak hemdje anders zie je die inkeping van mijn bh.

Ik zit er zo onwijs mee en ik wil ook graag mooie borsten en een decolleté. Het beheerst echt mijn leven.

Dus besloten om voor een borstvergroting te gaan. 

8 augustus een consult gehad bij dokter Koeijers in Veldhoven en 8 september (1 dag voor mij 24ste verjaardag) ben ik al aan de beurt in Amstelveen. Weinig tijd om zenuwachtig te zijn dus. 

Ik ben 1.75 lang en 57 kilo 

Hij heeft voor mij 250 290 en 330 besteld en ik hoop heel erg dat 330 mag gaan passen.

Ik krijg anatomisch met cohesiviteit lll, tall height, high projection, dualplane.

Hier een 3D foto van mijn borsten op dit moment.

X

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mackytje

Hoi meis,

Ik heb even je topics samengevoegd, en de titel aangepast, hier in dit topic kun je verder al je updates doen, en ook na je operatie je verslag neerzetten.

Wil je proberen om zoveel mogelijk in dit topic te schrijven,dan heb je alles netjes bij elkaar staan en blijft het overzichtelijk.

Nu lekker af gaan tellen meis, voor je het weet is het 8 sept.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Desert-Rose:

@Mackytje

Hoi meis,

Ik heb even je topics samengevoegd, en de titel aangepast, hier in dit topic kun je verder al je updates doen, en ook na je operatie je verslag neerzetten.

Wil je proberen om zoveel mogelijk in dit topic te schrijven,dan heb je alles netjes bij elkaar staan en blijft het overzichtelijk.

Nu lekker af gaan tellen meis, voor je het weet is het 8 sept.

xx

Dankjewel!!

Ik hoopte al dat 1 van jullie het samen ging voegen. 

Voor mij is dit ook overzichtelijker hihi

Precies. Het aftellen is begonnen :D

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Monday, August 15, 2016 om 10:56 zei Yzer90:

Hey @Mackytje, net je topic door gelezen. Wat heerlijk dat de operatie door kan gaan, en fijn ook zo snel! De komende weken denk je aan niks anders meer, denk ik... Geniet van de voorpret en keep us posted! 

Dankjewel Yzer90!

Sorry zie nu pas je berichtje. 

Ja erg snel inderdaad! De tijd gaat voor mij heel snel inplaats van langzaam haha gek hè... ben nog helemaal niet zenuwachtig. Denk er wel dagelijks aan :D

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hee Meis! 

Het is bijna je dag!! Toen ik je sprak leek het nog zo ver weg, de tijd vliegt ineens voorbij! Begin nu ook wel te beseffen dat ook ik bijna aan de beurt ben! Hoe is het met jou? Erg zenuwachtig? Had je verslag nog helemaal niet gelezen! 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Tos:

Hee Meis! 

Het is bijna je dag!! Toen ik je sprak leek het nog zo ver weg, de tijd vliegt ineens voorbij! Begin nu ook wel te beseffen dat ook ik bijna aan de beurt ben! Hoe is het met jou? Erg zenuwachtig? Had je verslag nog helemaal niet gelezen! 

Xx

Hey meis! Wat lief dat je een berichtje stuurt! 

Ja vliegt enorm die tijd! Sinds eergisteren behoorlijk zenuwachtig.  Niet eens voor de operatie maar voor het herstel.

Ja voor jou ook al bijna!  Gaat echt snel hoor!!

Ik heb gelukkig nog veel te doen en de kindjes houden mij ook bezig dus de tijd is zo voorbij. Moet 8.00uur aanwezig zijn en 8.45 word ik geopereerd dus ik hoop dat ik in de middag weer thuis ben :D

Ja mijn verslag is er bij gevoegd toen ik de datum wist.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Mackytje:

Hey meis! Wat lief dat je een berichtje stuurt! 

Ja vliegt enorm die tijd! Sinds eergisteren behoorlijk zenuwachtig.  Niet eens voor de operatie maar voor het herstel.

Ja voor jou ook al bijna!  Gaat echt snel hoor!!

Ik heb gelukkig nog veel te doen en de kindjes houden mij ook bezig dus de tijd is zo voorbij. Moet 8.00uur aanwezig zijn en 8.45 word ik geopereerd dus ik hoop dat ik in de middag weer thuis ben :D

Ja mijn verslag is er bij gevoegd toen ik de datum wist.

X

Wat leuk! Ik wordt ook op 8 september geopereerd, bij Velthuis Kliniek :) Moet er ook om 8u zijn en wordt om 9u geopereerd. De tijd vliegt voorbij, nog een paar daagjes. Ik ben echt zo benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei InkC:

Wat leuk! Ik wordt ook op 8 september geopereerd, bij Velthuis Kliniek :) Moet er ook om 8u zijn en wordt om 9u geopereerd. De tijd vliegt voorbij, nog een paar daagjes. Ik ben echt zo benieuwd!

Haha wat grappig zeg! En ook nog de zelfde tijd!

Spannend hè. 

Ik ben ook erg benieuwd! Succes iniedergeval :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Mackytje:

Hey meis! Wat lief dat je een berichtje stuurt! 

Ja vliegt enorm die tijd! Sinds eergisteren behoorlijk zenuwachtig.  Niet eens voor de operatie maar voor het herstel.

Ja voor jou ook al bijna!  Gaat echt snel hoor!!

Ik heb gelukkig nog veel te doen en de kindjes houden mij ook bezig dus de tijd is zo voorbij. Moet 8.00uur aanwezig zijn en 8.45 word ik geopereerd dus ik hoop dat ik in de middag weer thuis ben :D

Ja mijn verslag is er bij gevoegd toen ik de datum wist.

X

Oh wat fijn dat je al zo vroeg mag!! 

Ik maak me inderdaad ook meer zorgen om de dagen erna dan de operatie zelf. Maar dat komt vast nog wel haha.

Gelukkig heb ik het op dit moment heel erg druk op mn werk en werk ik tot de operatiedatum zo'n 50 uur per week. T vliegt voorbij! 

Nog n paar daagjes! Ben zo benieuwd! Ik zal aan je denken :) 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meid, nog 2 nachtjes slapen en dan is het zo ver! Voor mij is het reuze meegevallen en hoop dat dat het jou ook het geval zal zijn!

Ik had precies dezelfde tijd als jij en ik mocht om half 11 alweer naar huis, super snel! Heel veel succes voor als ik je niet meer spreek xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Monday, September 05, 2016 om 23:05 zei Tos:

Oh wat fijn dat je al zo vroeg mag!! 

Ik maak me inderdaad ook meer zorgen om de dagen erna dan de operatie zelf. Maar dat komt vast nog wel haha.

Gelukkig heb ik het op dit moment heel erg druk op mn werk en werk ik tot de operatiedatum zo'n 50 uur per week. T vliegt voorbij! 

Nog n paar daagjes! Ben zo benieuwd! Ik zal aan je denken :) 

Xx

Ja super hè zo vroeg! 

Al hoop ik niet dat we in de ochtendspits komen.. ik kom uit Overijssel dus gaan om 6 uur weg.

Ooh kijk aan. Dan heb je gelukkig nog heel veel te doen! Ik moet nog zoveel doen joh. Ik kom echt tijd te kort haha

Lief van je xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Borry92:

Hi meid, nog 2 nachtjes slapen en dan is het zo ver! Voor mij is het reuze meegevallen en hoop dat dat het jou ook het geval zal zijn!

Ik had precies dezelfde tijd als jij en ik mocht om half 11 alweer naar huis, super snel! Heel veel succes voor als ik je niet meer spreek xx

Hey hey.

Wat lief van je. Bedankt voor je berichtje! Hoe gaat het nu met je?

Wat fijn joh dat je zo vroeg naar huis mocht! Ik had echt gedacht dat ik misschien einde van de middag thuis zal komen. Nou wie weet hihi.

Dankjewel komt vast goed! Morgen nog een druk dagje dus is zo voorbij! 

Ik houd jullie op de hoogte xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Desert-Rose:

He meis, 

Nog gefeliciteerd met je nw tweeling meis

Blijf nog wel even lekker rustig aan doen, goed op tijd je pijnstilling nemen,en je lekker later vertroetelen.

Ik wens je een goed herstel.

xx

Heey Desert-Rose, wat lief van je!

Was helemaal vergeten hier te reageren haha. Ja ik merk dat ik erg lax ben ik medicatie in nemen. Komt misschien omdat de pijn nu een stuk minder is. 

Ik neem genoeg rust en mijn vriend doet echt alles met de kids. Ik ga soms wel eens over mijn grens met de kindjes maar dan fluit ik mijzelf ook weer heel snel terug en ga dan maar op bed liggen. Na overleg met de kliniek heb ik een bh maat groter besteld want de eerste die ik had zat echt niet fijn. Dit zit nu een stuk beter. Douchen gaat ookal erg goed. Veel jeuk aan mijn wond dus een goed teken. 

Wel buikgriep erbij gekregen. Goede timing hè <_<

Eerste dag viel mij echt tegen. Maar gaat nu echt een heel stuk beter! Hier een foto van vandaag. 330cc anatomisch dualplane 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh maar dat ziet er al heel mooi uit hoor meis en kan alleen nog maar mooier gaan worden.

Als de pijn minder is dan mag wel gewoon langzaam afbouwen hoor, dat is geen probleem,maar mocht de pijn toch weer opkomen dan mag je gerust nemen.

Het is inderdaad soms met kids lastig, maar je geneest maar 1 keer en dat kun je dan maar beter gelijk goed doen.

Ja je kunt ook last hebben misschien van alle medicijnen etc , die werken ook vaak op het darmstelsel.

Hoop dat het snel over is, want dan voel je je ook net weer iets beter

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Desert-Rose:

Oh maar dat ziet er al heel mooi uit hoor meis en kan alleen nog maar mooier gaan worden.

Als de pijn minder is dan mag wel gewoon langzaam afbouwen hoor, dat is geen probleem,maar mocht de pijn toch weer opkomen dan mag je gerust nemen.

Het is inderdaad soms met kids lastig, maar je geneest maar 1 keer en dat kun je dan maar beter gelijk goed doen.

Ja je kunt ook last hebben misschien van alle medicijnen etc , die werken ook vaak op het darmstelsel.

Hoop dat het snel over is, want dan voel je je ook net weer iets beter

xx

 

Dankjewel! 

Ja idd ik slik nu dus niet alle tijden van het schema medicatie maar wel de ochtend en de avond.

Ja nou dat is inderdaad zo dus daarom ga ik maar naar boven dan weet ik zeker dat ik niks doe met de kindjes. Heb vanaf morgen 2 weken oppas geregeld voor de kindjes en dan moet ik het toch echt weer alleen gaan doen. Mijn vriend doet dan wel de boodschappen en koken en ze naar bed brengen. Maar naar school brengen doe ik gelukkig lopen ze allebei en heb ik al trucjes om zo min mogelijk hun te tillen. 

Ja daar dacht ik dus ook eerst aan. Narcose en medicatie dat werkt je darmen soms ook echt wel tegen. Maar mijn vriend heeft er zelf ook last van alleen ik een tikkeltje erger. Dus zal wel en en zijn. Het word al minder dus dat is wel fijn. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na de 2 weken oppas moet het inderdaad allemaal wel weer rustig aan zelf gaan lukken,zolang je de zware dingen vermijdt moet dat goed komen.

Ja als je vriend er ook last van heeft dan hebben jullie inderdaad een virusje te pakken. Een beschuit met geraspte appel en kaneel helpt heel goed daarvoor.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.