Ga naar inhoud

Mamaaike : 3 juni 2016 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi,

aan iedereen een gelukkige moederdag!

Nog een 3 tal weken en dan nieuwe boobies:D. Vorige week was ik nog heel de week super euforisch dat ik eindelijk de beslissing had genomen voor de bv. Sinds dit weekend begin ik dan weer wat te twijfelen:unsure:. Moet ik niet tevreden zijn met mijn lichaam zoals het is? zal alles goed verlopen? Hoe zal ik mij voelen? Dit zijn allemaal vragen die door mijn hoofd spelen.

Is dit normaal en hadden jullie dat ook?

Een ex-collega van mij ging de vrijdag langs bij Artemedis voor een bv en de maandag was ze al terug aan het werk. Is dit uitzonderlijk? Ik doe bureau werk dus fysiek is dit niet zwaar. En is dit ook te doen met een kindje van 4 maanden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou meis, ja die twijfels zijn heeeeel normaal hoor. Ik roep al 9 jaar (sinds mijn 1e bv) ik neem later nog een bv hoor, dan ga ik veel groter! Nu heb ik die afspraak staan en ik kijk er verschrikkelijk naar uit, maar heel soms denk ik wel eens, moet ik nou niet gewoon tevreden zijn? Ik heb toch al een bv gehad enz enz. Maar ga het toch gewoon doen hoor, weet dat ik straks superrr blij ben! 

Na een week werken is wel snel, maar iedereen geneest anders, bij de 1 duurt het veel langer eer ze weer op debeen zijn dan bij een ander. Met een kantoor baan kun je we sneller aan de slag dan met een baan waarbij je fysiek heel druk bezig bent, maar dan nog moet je oppassen dat je niet over je grenzen gaat hoor! 

En met een kleine ukkepuk thuis moet je wel een hoop voorbereidingen treffen en zorgen dat er iemand is die je zeker de eerste 2 wekn kan ondersteunen met van alles( partner?) je mag niet tillen bijv

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Mamalisa:

Hou meis, ja die twijfels zijn heeeeel normaal hoor. Ik roep al 9 jaar (sinds mijn 1e bv) ik neem later nog een bv hoor, dan ga ik veel groter! Nu heb ik die afspraak staan en ik kijk er verschrikkelijk naar uit, maar heel soms denk ik wel eens, moet ik nou niet gewoon tevreden zijn? Ik heb toch al een bv gehad enz enz. Maar ga het toch gewoon doen hoor, weet dat ik straks superrr blij ben! 

Na een week werken is wel snel, maar iedereen geneest anders, bij de 1 duurt het veel langer eer ze weer op debeen zijn dan bij een ander. Met een kantoor baan kun je we sneller aan de slag dan met een baan waarbij je fysiek heel druk bezig bent, maar dan nog moet je oppassen dat je niet over je grenzen gaat hoor! 

En met een kleine ukkepuk thuis moet je wel een hoop voorbereidingen treffen en zorgen dat er iemand is die je zeker de eerste 2 wekn kan ondersteunen met van alles( partner?) je mag niet tillen bijv

mag ik vragen waarom je een 2de bv ondergaat? wat heb je dan nu van cupmaat?

Dr. Demeyere zei dat ik mag heffen,dat dit geen probleem is, gewoon niet armen boven schouderhoogte. Maar ik kan wel geloven dat het moeilijk zal zijn om een maxi cosi bijvoorbeeld op te heffen. Heb je nog een paar tips, zodat ik goed voorbereid ben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey , ik ben 26april geopereerd door dktr demeyere. Enorm tevreden! En doordat hij voor de spier werkt is het herstel veel beter dan dual plane!! Ik ben ervan geschrokken wat ik al allemaal deed na paar dagen! Bureauwerk lukt zeker vanaf dag 3-4. Slapen is het minst plezantste. Dat doet wel beetje pijn als je draait in je slaap. Autorijden ging 2 dagen na de operatie:rolleyes: maar wel een stijf gevoel bij het schakelen. 

Ik ben nu 2w po. En heb niks van spierpijn meer. Mijn draadjes zijn vrijdag verwijdert. En men boobs worden nu soepeler! Ben zo tevreden! 

Heb zelf kindje van 1j heffen was beetje moeilijk de eerste dagen. Maar het gaat wel. En het mag idd van de dokter.  

Veel succes! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast MissRobot

Wat ik overal lees is dat je de eerste paar weken niet meer dan 2kg (of 5kg?) mag tillen. Dus een baby in maxicosi zeker niet. Bovendien lijkt me dat dat best pijn zal doen, maar daarover kan ik je pas vanaf donderdag meer vertellen. Dan krijg ik namelijk mijn bv (445cc hp anatomisch voor de spier).

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Mamaaike:

mag ik vragen waarom je een 2de bv ondergaat? wat heb je dan nu van cupmaat?

Dr. Demeyere zei dat ik mag heffen,dat dit geen probleem is, gewoon niet armen boven schouderhoogte. Maar ik kan wel geloven dat het moeilijk zal zijn om een maxi cosi bijvoorbeeld op te heffen. Heb je nog een paar tips, zodat ik goed voorbereid ben?

Ik onderga een 2e bv omdat ik niet blij was met de grootte de 1e keer, bovendien vind ik ze na mijn zwangerschap en borstvoeding niet meer mooi gevuld. 

Ik vind een maxicosi tillen wel heftig hoor meid, volgens mij mag je zeker de 1e week niet zwaarder tillen dan 2kg! Je moet echt heel erg goed oppassen als je aan het herstellen bent! Van de buitenkant lijkt het allemaal al mooi misschien na 2 dagen maar binnen in je lichaam is van alles gebeurd en zitten nog gewoon 2 wonden die moeten genezen. Als je te veel doet kun je later last krijgen van teveel kapsel ofzo. Weet het niet precies, maar weet wel dat het niet goed is. Misschien kan 1 van de dames hier meer uitleg geven erover. Ik wilde best_boobie voor je taggen zodat zij het even kan uitleggen maar dat lukt niet op mijn ipad op de 1 of andere manier. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Lori2:

Heey , ik ben 26april geopereerd door dktr demeyere. Enorm tevreden! En doordat hij voor de spier werkt is het herstel veel beter dan dual plane!! Ik ben ervan geschrokken wat ik al allemaal deed na paar dagen! Bureauwerk lukt zeker vanaf dag 3-4. Slapen is het minst plezantste. Dat doet wel beetje pijn als je draait in je slaap. Autorijden ging 2 dagen na de operatie:rolleyes: maar wel een stijf gevoel bij het schakelen. 

Ik ben nu 2w po. En heb niks van spierpijn meer. Mijn draadjes zijn vrijdag verwijdert. En men boobs worden nu soepeler! Ben zo tevreden! 

Heb zelf kindje van 1j heffen was beetje moeilijk de eerste dagen. Maar het gaat wel. En het mag idd van de dokter.  

Veel succes! :wub:

Ja ik ben blij dat hij het voor de spier doet. Bij mij heeft hij wel enkel gesproken over het aantal cc en niets over high profile en al die dingen die ik hier lees. 

Ik ben blij dat jouw herstelling goed verloopt. Dat maakt mij al wat minder zenuwachtig. Eind juli vertrekken we met de auto naar de provence en ik zou graag tegen dan toch kunnen genieten van onze vakantie. 

Was jij goed voorbereid? Heb je nog een paar tips, lori?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Mamaaike:

Ja ik ben blij dat hij het voor de spier doet. Bij mij heeft hij wel enkel gesproken over het aantal cc en niets over high profile en al die dingen die ik hier lees. 

Ik ben blij dat jouw herstelling goed verloopt. Dat maakt mij al wat minder zenuwachtig. Eind juli vertrekken we met de auto naar de provence en ik zou graag tegen dan toch kunnen genieten van onze vakantie. 

Was jij goed voorbereid? Heb je nog een paar tips, lori?

Over de soort protheses sprak hij tegen mij ook niet. Wel rond of druppelvormig. En heb rond gekozen ( heel blij mee) want zwaartekracht werkt ook nog mee en druppelvormige kunnen draaien heb ik al gelezen op dit forum. Ik heb enkele tips.

1makkelijke kledij op operatiedag (vestje) en losse broek (want een broek toetrekken en dichtknopen doet pijn). 2 ook al heb je geen pijn toch de eerste dagen om de 4uren pijnstilling nemen (werkt ook ontstekingremmend)  3 een kussen bijleggen in je bed. (Zodat je hoger ligt en minder snel zal draaien snachts) 4 op voorhand alles bij de hand leggen zoals tandpasta en kruiden(keuken)beneden plaatsen. 5 genieten van je nieuwe boobs!!! :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Lookingforcurves:

@Lori2 Welke prothese heb jij precies gekregen? Van welke voorsituatie kwam je?

merci alvast voor de tips, dat van die makkelijke broek had ik helemaal niet aan gedacht...

Ik heb 250cc mentor plus profile rond. En mijn voorsituatie was een lege kleine B cup. Ben enorm tevreden van het resultaat :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super! bedankt voor de tips!

Ik zal in mijn training gaan en mijn borstvoedingskussen ligt hier ook nog. 

Heb jij foto's meegenomen op de dag van je bv? Want vooraf heb je nog een half uurtje een gesprek met Dr. Demeyere, zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had idd 3 fotos om te tonen aan hem wat ik mooi vond. 

Een borstvoedingskussen zou ik niet meedoen want het bed waarin je wakker word ligt al zo goed !!! En lang blijf je er niet liggen hoor. Je word al snel wakker en erna kleren aan en hup terug naar huis. Wanneer is je datum? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Lori2:

Ik heb 250cc mentor plus profile rond. En mijn voorsituatie was een lege kleine B cup. Ben enorm tevreden van het resultaat :wub:

Dag Lori

ik ben dinsdag 24 mei aan de beurt, over exact 2 weken (!!!), bij dr. Demeyere en ben net als mamaaike heel erg aan het twijfelen over de inhoud. De dokter zei dat iets tussen 250 en 300 een mooi resultaat gaat geven, maar mijn grootste angst is dat ze me te klein gaan zijn. Jij doet me nu opnieuw twijfelen dat het toch mooi en groot genoeg zal zijn. :P

Supergoede tips trouwens ook, vooral de laatste. :) Ik twijfel heel erg, maar kijk er ook ontzettend naar uit! Het deed me ook plezier om een verhaal te lezen waarin de pijn best meevalt, want ik moet maandag terug aan het werk.

 

Groetjes, Kris

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Krisje:

Dag Lori

ik ben dinsdag 24 mei aan de beurt, over exact 2 weken (!!!), bij dr. Demeyere en ben net als mamaaike heel erg aan het twijfelen over de inhoud. De dokter zei dat iets tussen 250 en 300 een mooi resultaat gaat geven, maar mijn grootste angst is dat ze me te klein gaan zijn. Jij doet me nu opnieuw twijfelen dat het toch mooi en groot genoeg zal zijn. :P

Supergoede tips trouwens ook, vooral de laatste. :) Ik twijfel heel erg, maar kijk er ook ontzettend naar uit! Het deed me ook plezier om een verhaal te lezen waarin de pijn best meevalt, want ik moet maandag terug aan het werk.

 

Groetjes, Kris

Hey kris, 

de dokter zei dat ik 300cc ging krijgen tot ik op operatietafel lag zag hij dat er geen plaats genoeg was voor 300cc dus heb dan 250 gekregen. Moet zeggen toen ikhet hoorde was ik wel teleurgesteld hoor maar nu ben ik wel tevreden ! Ze zijn mooi en passen helemaal bij mijn eigen lichaam! Dktr demeyere weet echt wat hijdoet. Wat is je voorsituatie? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Lori2:

Ik had idd 3 fotos om te tonen aan hem wat ik mooi vond. 

Een borstvoedingskussen zou ik niet meedoen want het bed waarin je wakker word ligt al zo goed !!! En lang blijf je er niet liggen hoor. Je word al snel wakker en erna kleren aan en hup terug naar huis. Wanneer is je datum? 

3 juni :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10 mei 2016 om 22:40 zei Lori2:

Hey kris, 

de dokter zei dat ik 300cc ging krijgen tot ik op operatietafel lag zag hij dat er geen plaats genoeg was voor 300cc dus heb dan 250 gekregen. Moet zeggen toen ikhet hoorde was ik wel teleurgesteld hoor maar nu ben ik wel tevreden ! Ze zijn mooi en passen helemaal bij mijn eigen lichaam! Dktr demeyere weet echt wat hijdoet. Wat is je voorsituatie? 

Ik kom van een 70C naar 70B na eerste zwangerschap en nu na tweede zwangerschap draag ik nog steeds beha's in 70B maar het lijkt wel of mijn borsten leeg zijn en er niets meer inzit... :(

Zou ook wel teleurgesteld zijn met 250, maar bij jou ziet het er echt super uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis, 

Ik heb je 2e topic even samengevoegd met degene die je al had,omdat deze toch heel erg veel leek op deze, zo heb je dan maar 1 topic wat je bij hoeft te houden,want na je operatie kun je hier ook gewoon je verslag schrijven,en is het allemaal iets overzichtelijker,zowel voor jou, als voor ons ^_^

Ik denk dat je het een beetje onderschat als je zo snel na je bv al aan het werk wilt gaan, je hebt echt een tijd je rust nodig, want het is uiteindelijk toch een behoorlijke operatie,en je lichaam heeft echt de rust nodig voor een goed herstel.

Ook hakt bij meeste de narcose er behoorlijk in, dus als je kunt regelen dat je langer vrij zou kunnen krijgen is dat echt geen overbodige luxe.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

ook ik heb al sinds mn pubertijd complexen over mn kleine cup, en heb een afspraak gemaakt bij dr de meyere in artemedis. 2 juni is het aan mij! 

 

Ik ben suuuperzenuwachtig, maar ik denk inderdad wel dat hij je sowieso geen superonnatuurlijk uitziende borsten gaat geven (wat ik ook echt niet wil) dus heb er alle vertrouwen in :) 

 

ter info: ik ben 1m62, 52kg, cupmaat A75 en hij schatte dat ik zo'n 250-275cc zou krijgen. 

 

Spannend!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26 april 2016 om 22:38 zei Mamalisa:

Hoi mamaaike,

ik denk niet dat 300cc te groot word hoor, gezien je postuur.

ik zelf heb 275cc dual plane geplaatst en ik ben 1.58 en weeg ong 45 kg. Als je wil mag je in mijn album kijken om te kijken hoe groot het bij mij is geworden (ong 75c geloof ik) laat t maar weten want mijn album staat op prive

Hoi! 

Ook ik ga 2/6 onder het mes bij bruno de meyere, hij schatte dat ik zo'n 250-275cc zou krijgen. Ik ben 1m62 en 52kg en heb nu cupmaat A75. 

 

Zou ik ook je fotos mogen zien? Ik ben zoooo benieuwd, weet niet goed wat te verwachten :'(

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei AliceInWonderland:

Hoi! 

Ook ik ga 2/6 onder het mes bij bruno de meyere, hij schatte dat ik zo'n 250-275cc zou krijgen. Ik ben 1m62 en 52kg en heb nu cupmaat A75. 

 

Zou ik ook je fotos mogen zien? Ik ben zoooo benieuwd, weet niet goed wat te verwachten :'(

 

Ja tuurlijk, zal je toevoegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Livelovelaugh

Goedemorgen allemaal,

Ik mag a.s. maandag om 9 uur bij dr. De Meyere. Vind het super spannend (in de positieve zin).

Al jaren schaam ik me voor mijn borsten. Ze zijn echt toe aan vervanging. In bh ok maar zonder ...... 

In de afgelopen 5 jaar ben ik bij diverse pc's geweest in Nederland en daar kwam ik zo naar van terug. Kreeg gewoon het beeld dat ik misvormd was. Advies: een lift en kleinere implantaten. Pffff....dat is nogal wat om te verteren. Ankerlitteken, kleinere boobies.. En dat kwam dan even op 10.000 euro op 2 euro na. 

Uiteindelijk toch mezelf nog 1x ertoe gezet om een afspraak te maken bij een pc en na veel googlen en een advies van iemand belde ik naar de kliniek van dr de meyere.

Moest bijna 6 weken wachten op consult maar wauw dat was het waard. Lift? Niet nodig. Kleiner?: neeeeee juist wat erbij en op natuurlijke manier opvullen (bovenkant) zodat ik weer een mooi volle boezem heb en ook weer borsten die (bijna) tegen elkaar zitten.

Was echt een halleluja moment.

Wat was ik blij met hem haha.

ik hoop dat het lange wachten en jaren te hebben gedacht dat ik mezelf moest blijven verbergen hoop ik dat ik vanaf maandag weer een nieuwe fase in kan gaan. 

Gewoon blij met de komst van de zomer en gewoon blij met mijn spiegelbeeld.

ik hoop dat mijn napijn direct na de operatie niet heel erg zal zijn en ik niet voorovergebogen loop haha.

Moet namelijk nog wel met de trein naar huis. Aangezien ik om 9 uur geholpen word ga ik zondag al naar Gent en slaap in een hotel. Dan 's ochtends met de taxi naar de kliniek.

zometeen mijn treintickets maar even online regelen. Ik boek denk ik maar de intercity ipv de thalys want ik weet natuurlijk niet op voorhand hoe laat ik weg mag/kan. is wel uur langer reizen maar lang op het station moeten wachten is denk ook niet tof.

gisteren al joggingbroeken gehaald en een ruimvallende joggingsvesten. Klein trolleytje staat klaar en neem zo min mogelijk mee want anders is dat te zwaar voor de terugreis.

hoe is de terugreis bij jullie gegaan?

Ik ben zo benieuwd hoeveel er in zal gaan en hoe het eruit zal zien.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

Nog 1 weekje en het is zover, dan krijg ik eindelijk nieuwe boobies!!! :D

Ik ben wel nog aan het twijfelen of ik 275 of 300cc zou nemen. Ik heb altijd een kleine B75 gehad, behalve toen ik borstvoeding gaf. Dr. Demeyere vond de 300cc het best maar ik ben bang dat ze te groot zullen zijn. Ik wil graag een goed gevulde C. Ik neem zeker foto's mee van borsten die ik mooi vind. Aan mijn man moet ik het niet vragen want als ik foto's toon van mooie borsten vind hij ze allemaal te groot (hij is niet veel gewend hé :P)

Ik heb vertrouwen in mijn pc maar toch ben ik bang dat ik ze te groot zal vinden als ik 300cc neem

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Mamaaike:

hoi,

Nog 1 weekje en het is zover, dan krijg ik eindelijk nieuwe boobies!!! :D

Ik ben wel nog aan het twijfelen of ik 275 of 300cc zou nemen. Ik heb altijd een kleine B75 gehad, behalve toen ik borstvoeding gaf. Dr. Demeyere vond de 300cc het best maar ik ben bang dat ze te groot zullen zijn. Ik wil graag een goed gevulde C. Ik neem zeker foto's mee van borsten die ik mooi vind. Aan mijn man moet ik het niet vragen want als ik foto's toon van mooie borsten vind hij ze allemaal te groot (hij is niet veel gewend hé :P)

Ik heb vertrouwen in mijn pc maar toch ben ik bang dat ik ze te groot zal vinden als ik 300cc neem

Heey meis,

spannend zeg, nog eventjes!! :D In principe is het verschil maar 25cc, over het algemeen ga je pas een cup groter als je echt 100cc meer zou doen. Maar qua maten kan je beter aan best boobie vragen! :) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twijfelen is wel erg vervelend dat maalt de hele tijd door je hoofd:(

Ik heb hier zovaak gelezen dat als je twijfelt je het beste voor de grotere kan gaan. En 25 cc is zo minimaal dat is echt geen wereld van verschil.:1: 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.