Ga naar inhoud

Mamaaike : 3 juni 2016 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Gast Livelovelaugh

Hoi Mamaaike,

 

hoe is het nu met je? Al een beetje aan het voorbereiden op 3 juni? 

Ik vind het nu wel spannend worden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie
58 minuten geleden zei Livelovelaugh:

Hoi Mamaaike,

 

hoe is het nu met je? Al een beetje aan het voorbereiden op 3 juni? 

Ik vind het nu wel spannend worden.

 

hoi,

Met mij alles goed. Ik verlang zo tot volgende week, ik kan het niet geloven dat het bijna zo ver is. Na al die jaren twijfelen en er mee bezig zijn heb ik eindelijk de knoop doorgehakt. De operatie zie ik wel zitten, ik ben meer bang voor het herstel achterna. Met 2 kleine kindjes in huis en niet mogen heffen, zal een uitdaging worden.

Hoe is het met jou? Zie jij dat zitten om na jouw operatie nog te pendelen met de trein? Ik had ook meteen een goed gevoel bij Dr. Demeyere. Ik ben enkel bij hem langs geweest. 

Maandag is het zover voor jou. Hopelijk verloopt alles prima. Heb jij je al wat voorbereid voor maandag?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Livelovelaugh

Hoiiiii

 

als eerste wil ik graag zeggen hoe geweldig ik deze site vind! Het helpt, bevestigd en steunt!!

 

ook ik kan het bijna niet geloven.. Zo lang mezelf niet leuk vinden en altijd opletten wat aan te doen, altijd moeilijk doen met bikinitop, ... 

Weet nog van 1e keer hoe tof het was om bikini met triangel topje te kopen. 

Nou hoef ik niet persee een triangel top haha maar gewoon het beeld hebben dat je volle en (enigszins) natuurlijk ogende borsten te hebben. En weer zacht!!!!

 

echt super dat je de beslissing nu genomen hebt. Bij mij ging er echt een poort naar een nieuwe wereld open. Haha echt hoor. Alles zit en staat beter. En je eigen ik krijgt dat extra-tje waardoor je gewoon happy word.

ik hoop echt dat ik maandag dat gevoel weer terug zal krijgen.

 

ik heb deze week even extra dingen in huis gedaan. De grote dingen alvast maar weer gedaan, wasmand leeg en koelkast gevuld (morgen even laatste dingen regelen). 

Ik heb 1 kind maar die is al wat groter dus die hoef ik niet te dragen of naar school te brengen. Voor maandag en dinsdag maak ik morgen alvast eten en doe dat in de vriezer. Verder zorg ik dat man en kind alles hebben voor zondag en maandag. 

Ik ben ook gespannen voor de napijn..... En de heenreis op zondag en dan alleen in hotel vind ik prima. Lekker relaxen. De terugreis ben ik wat zenuwachtig over. Daarom ben ik ook wel benieuwd naar hoe anderen de terugreis ervaarden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-5-2016 om 17:41 zei Livelovelaugh:

Hoiiiii

 

als eerste wil ik graag zeggen hoe geweldig ik deze site vind! Het helpt, bevestigd en steunt!!

 

ook ik kan het bijna niet geloven.. Zo lang mezelf niet leuk vinden en altijd opletten wat aan te doen, altijd moeilijk doen met bikinitop, ... 

Weet nog van 1e keer hoe tof het was om bikini met triangel topje te kopen. 

Nou hoef ik niet persee een triangel top haha maar gewoon het beeld hebben dat je volle en (enigszins) natuurlijk ogende borsten te hebben. En weer zacht!!!!

 

echt super dat je de beslissing nu genomen hebt. Bij mij ging er echt een poort naar een nieuwe wereld open. Haha echt hoor. Alles zit en staat beter. En je eigen ik krijgt dat extra-tje waardoor je gewoon happy word.

ik hoop echt dat ik maandag dat gevoel weer terug zal krijgen.

 

ik heb deze week even extra dingen in huis gedaan. De grote dingen alvast maar weer gedaan, wasmand leeg en koelkast gevuld (morgen even laatste dingen regelen). 

Ik heb 1 kind maar die is al wat groter dus die hoef ik niet te dragen of naar school te brengen. Voor maandag en dinsdag maak ik morgen alvast eten en doe dat in de vriezer. Verder zorg ik dat man en kind alles hebben voor zondag en maandag. 

Ik ben ook gespannen voor de napijn..... En de heenreis op zondag en dan alleen in hotel vind ik prima. Lekker relaxen. De terugreis ben ik wat zenuwachtig over. Daarom ben ik ook wel benieuwd naar hoe anderen de terugreis ervaarden.

 

En hoe is het verlopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Livelovelaugh

Hoi, 

het is goed gegaan. De aankomst, de kliniek en het personeel etc is precies zoals hier beschreven. Echt top.

de wissel is goed gegaan. De oude waren volledig ingekapseld en ook verkalkt.

zo fijn als ik onder narcose ging zo fijn werd ik ook wakker. Het staat me bij dat ik met dubbele tong gevraagd heb of alles goed was gegaan, hoeveel erin zat en of ze nu weer tegen elkaar aan zaten hahaha. Zelf in het verwarmde bed gegaan, al kan ik me daar niet al teveel van herinneren haha, en vervolgens slapen! Mijn borsten voelden alsof ze in brand stonden dus de pijnstiller via infuus werd wat verhoogd. De verpleegster zei dat er ook heel wat gedaan was ivm de inkapselen etc dus daardoor de pijn wat heviger. Dame na mij kreeg eerste bv, kreeg 350cc en was echt binnen No-time de deur uit.

Omdat ik met de taxi en trein naar huis zou gaan, hielden ze me wat langer daar en ik heb blijkbaar flink geslapen want om 15.00 uur was de Taxi er.

ik had wat pech omdat ze gisteren staakten in heel België dus erge vertragingen en treinen die uitvielen.

was zo ontzettend blij met de tips die hier waren gegeven. Eten, drinken, warme kleding en alle medicatie sowieso meenemen was nu een must. Om 17.00 uur moest ik nl weer wat innemen en om half 5 was ik daar ook echt aan toe. Ik had echt wel flinke pijn. Medicijnen sloegen binnen kwartier aan dus kon ik gerust verder.

Thuisgekomen pyjama aan en lekker naar bed. Rustig gelegen en heb me goed aan het gegeven schema voor de medicijnen gehouden.

Het extra verband dat ook gekruist om nek zat deed vannacht wat pijn aangezien deze extra druk op mijn ribben gaf en wat pijn in nek. Deze is er nu vanaf want dat verband mag er na 24 uur af. Dat scheelt echt heel erg en nu ik alleen de sport bh dus aan heb zie ik een beetje hoe het gaat worden.

 

vanavond ga ik even kort douchen. Dan mag de sport bh even af en kan ik ze zien. Hahahaha wat een geweldig vooruitzicht.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Livelovelaugh

@Lookingforcurves ;) Vind de napijn vandaag erg meevallen. Moet mezelf remmen dat ik niet teveel doe. Wel nog snel vermoeid en zo maar komt goed. 

Zometeen even kort douchen dus dan kan ik even spieken hahahaha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Livelovelaugh

Ze zijn zoooooooooo mooi. (Vind ik haha)

Nu nog groot maar de vorm is al zo mooi. De verkleuring is al begonnen. Ach hoort erbij.

Nu na het douchen wel gelijk weer even op bed liggen. Lang leve  films en series

 

Spannend je consult @Lookingforcurves

Tips? Ik zou foto's van wat je mooi vind meenemen want dat geeft wat beeld. Dr de meyere is zelf zo geweldig dat je consult helemaal goed komt. Weet ik zeker. Ben heel benieuwd wat jouw ervaring morgen is. 

De eerste stap naar mooie(re) borsten heb je gezet

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben blij voor je dat alles goed verlopen is. Als ik alles hier lees ben je blijkbaar echt zeer tevreden met de pc en jouw nieuwe borsten. Had jij verder nog iets mee behalve medicijnen, foto's en gemakkelijke kledij?

Hopelijk verloopt vrijdag alles ook zo goed, bij mij. Ik ben niet echt bang voor de operatie meer voor het herstel achterna en hopelijk zonder complicaties.

Nog 2 dagen en het is zover!

Ik val al heel de week moeilijk in slaap, ik kan het maar niet geloven dat ik vrijdag nieuwe boobies krijg.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Livelovelaugh

@Mamaaike

Haha mamaaike wat je schrijft herken ik volledig. De laatste dagen kon ik alleen maar aan de borsten die ik zou krijgen denken en kon me niet meer voorstellen welke napijn ik vorige keer had. Was dan ook 15 jaar geleden haha. 

Dr de meyere is echt geweldig! En het personeel in de kliniek net zo. 

Heb meerdere consults bij andere pc's gehad, maar dr de meyere is precies zoals hier al eerder beschreven bijzonder. Hij schat je goed in, weet blijkbaar als geen ander wat bij elk type vrouw/vrouwenfiguur past, kan etc. Hij was ook de eerste pc die bij mij gewoon zei dat ze ingekapseld waren. En dat hij een lift zonde zou vinden en dat hij bij mij een wissel mooier zou vinden en dan wel een grotere hoeveelheid cc's om alles mooi op te vullen. De 500cc die ik had was door de verkapseling samengeknepen tot een harde tennisbal. Jaaaaaaren geleefd met een grote ruimte tussen en boven de borsten. Push up bh met 1 kipfilet onder om beetje bovenvolume te hebben en 1 kipfilet aan de zijkant voor een decolleté. 

Toen hij eerst zei hoeveel cc hij dacht dat het zou worden viel ik bijna van mijn stoel haha maar thuis met een boterhamzakje met water gekeken hoe dat uit zou pakken. Haha wat je al niet doet om een beeld te vormen. Ik ging van minste cc's uit zodat het alleen maar mee kon vallen.

ja ze zijn flink maar ik heb (voor zover ik nu kan oordelen) een decolleté zoals een natuurlijke versie en ze zijn ondanks dat ze nu nog gespannen zijn al zachter dan ik in jaren heb gevoeld. (Al heb ik nu echt nog maar heel zachtjes gevoeld want ze zijn nog erg gevoelig). Ennnnn ze ogen NATUURLIJK. De grootte geeft het vast weg, maar ze hebben een natuurlijke vorm

mijn figuur komt in de spiegel nu al zo anders over. Je snapt vast dat ik erg benieuwd ben hoe het straks in normale kleding zal staan. 

Ik let goed op dat ik niet teveel doe. Een wasje erin en in deeltjes eruit ipv grote stapel in de droger doen. En vaatwasser uitruimen gaat ook maar ben daarna wel moe. 

Ik volg stipt het medicatie schema van dr de meyere en dan gaat het goed.

 

Als ik jou was zou ik inderdaad lekker makkelijke kleren aandoen, foto's meenemen om nog even te laten zien, al is het maar voor je eigen gemoedsrust. En ik weet niet hoe lang je moet reizen maar neem wat eten en drinken mee. Ik had ook alle medicijnen bij me omdat ik ver moest.

na de operatie bieden ze je koffie, thee, water of fris aan. En een blikje cola (gewone) voor de reis terug. De suikers sterken je. 

Als je met de auto gaat lekker een kussen meenemen. Als je voorin zit gewoon lekker iets achterover. 

Ik had sneakers aan waar ik zo in kon stappen, joggingbroek zodat ik niet hoefde te sjorren en een wijd tshirt en een joggingsvest. Dat was heerlijk!! 

En blijf vooral veel drinken na de operatie. Des te eerder is de narcose uit je en zorg je goed voor je lichaam om spoedig te herstellen. En geef jezelf de tijd om te rusten.

 

Ben echt zo benieuwd hoe jij het gaat ervaren!! Alles komt goed! Daar moet je op vertrouwen. Ben heeeeeeeel benieuwd hoe blij we straks allemaal zullen zijn. 

Hopelijk net zo blij als de dames op dit forum

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@livelaughlove dat klinkt heerlijk dat je je borsten nu al zooooooo mooi vindt. Daar hoop ik ook op dat ik er meteen zo blij mee ben . Maar hier is het nog even wachten pas eind juli. Geniet van je mooie boobs :33:en een goed herstel gewenst!

@Mamaaike alvast veel succes voor vrijdag en nog veel plezier met de voorpret...vrijdag is t al bijna...spannend:71:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Livelovelaugh heb jij je eigen topic? je hebt je zelf precies hier in voorgesteld? In een topic van iemand anders :45: ! misschien je eigen topic beginnen moest je deze al dan niet al hebben natuurlijk, dan is het net iets overzichtelijk :D ik geraakte in de war.. Ik kom hier voor het verslag van @Mamaaike en lees ineens een verslag van jou ... 

 

Hoe is het nu met jou @Mamaaike ?? Nog 2 dagen !!!! Al zenuwachtig of toch niet?? :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja zot hé. Al die jaren daar mee bezig zijn en dan eindelijk is die dag bijna daar. Ongelooflijk hoeveel emoties een mens kan hebben: blij, bang, zenuwachtig,...

Morgen neem ik nog even afscheid van mijn borstjes om dan vrijdag mijn nieuwe welkom te heten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Livelovelaugh

@Miss.S

Ik had mijn eerste stukje getypt zonder te weten hoe dit forum werkte dus daarna eigen topic aangemaakt. Ik was in de veronderstelling op een forumtopic IN te mogen haken. En zoals je gelezen hebt heb ik vervolgens gereageerd op anderen en op vragen.

Excuses voor mijn fout.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Livelovelaugh:

@Miss.S

Ik had mijn eerste stukje getypt zonder te weten hoe dit forum werkte dus daarna eigen topic aangemaakt. Ik was in de veronderstelling op een forumtopic IN te mogen haken. En zoals je gelezen hebt heb ik vervolgens gereageerd op anderen en op vragen.

Excuses voor mijn fout.

 

ahaha moet jij toch geen sorry voor zeggen joh ! :D hihi ik wist alleen even niet of je uiteindelijk je  je eigen topic hebt,:D (die moet ik dan ook ff zoeken, jij bent ook geopereerd door demeyere ! :D ) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei AliceInWonderland:

Ik ben vandaag bij Dr De Meyere geweest! M'n eerste operatie ooit :-) Ik zal een eigen topic beginnen over mijn ervaring (als het me lukt, ik kan er niet helemaal aan uit haha).

 

ik ga jou dan ook volgen :P hihihi ben wel benieuwd hoor hoe je consult geweest is ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

hier volgt mijn operatie verslag.

Om 9u moest ik bij Artemedis zijn. Ik en mijn man waren beiden nerveus. Na mijn gesprek met de dokter en de anesthesist was ik terug wat kalmer. Maar toen ik op de verwarmde operatietafel lag waren de zenuwen daar terug. Ik keek nog een keer op de klok en het was 9u20. Toen ik wakker werd was het 11u, de dokter zei dat hij 325cc had ingestoken omdat de bovenkant met 300cc niet genoeg gevuld was. Hij was blij met het resultaat zei hij. Zoals velen hier zeggen waren de verpleegster, dokter,... super vriendelijk. Om 12u30 was ik thuis. Onderweg werd ik even misselijk, ik heb toen mijn benen op het dashboard gelegd en toen ging het weer beter. Ik voelde nog altijd geen pijn wel een trekkerig gevoel. Rond de avond begon ik wat meer pijn te hebben. De nacht was een hel ik heb bijna ieder uur gezien. Ik ben echt geen rugslaper. Om 3u heb ik mij dan wat hoger gelegd en heb ik nog kunnen slapen tot 7u. Vandaag gaat het al wat beter maar alles trekt en spant nog erg. Toen we het verband los deden en ik even wilde kijken naar het resultaat kwam ik terug misselijk. Dus het zal voor morgen zijn denk ik ;)

Ik kan het nog altijd niet geloven dat ik nieuwe boobies heb :wub:. Ik hoop dat alles goed hersteld.

Bedankt aan iedereen voor de tips, de uitleg,... dit forum was een enorme steun.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies! :57: Jammer dat je ze nog niet goed hebt kunnen bewonderen maar alles op z'n tijd, doe het rustig aan en laat je maar goed verwennen door je man. Bedankt voor je verslagje en een goed herstel gewenst. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.