Ga naar inhoud

Mamaaike : 3 juni 2016 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben een 28 jarige moeder met een kindje van 3 jaar en eentje van 4 maanden.

Ik heb al sinds mijn puberteit complexen over mijn borsten. Na mijn zwangerschappen (en borstvoeding) zijn mijn borsten er nog erger aan toe. Er zit nu nog minder volume in. 

Ik heb al een eerste gesprek gehad bij dr. Demeyere. Ik was zeer positief over dit gesprek. Hij stelde 3 maten voor, de 300cc vond ik de beste. Maar soms twijfel ik of dit niet te groot is voor mij. Ik wil echt een natuurlijke effect, Ik ben 1m76 en weeg 61kg. 

Het moeilijkste is om de mensen die het dichtst bij mij staan te overtuigen. Zij reageren niet zo positief. Hebben jullie dit ook gehad?

Morgen wil ik bellen om de ingreep vast te zetten. Ik word zenuwachtig als ik er aan denk maar weet dat ik dit echt wel wil.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi mamaaike,

ik denk niet dat 300cc te groot word hoor, gezien je postuur.

ik zelf heb 275cc dual plane geplaatst en ik ben 1.58 en weeg ong 45 kg. Als je wil mag je in mijn album kijken om te kijken hoe groot het bij mij is geworden (ong 75c geloof ik) laat t maar weten want mijn album staat op prive

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

welkom op het forum & de meyere is een goede pc, er zijn hier al wel meer dames bij geweest. Je zegt dat je het natuurlijk wilt?? Dan zit je bij de juiste pc :) de meyere houdt van de natuurlijke look dus hij zou nooit meer cc geven. Als ik jou was zou ik voor het grootste aantal cc gaan die hij je voorstelt, dus 300cc. Ik lees hier vaak dat de boobs snel wennen & je wilt natuurlijk nadien niet het gevoel van ''had ik toch maar meer cc genomen'' :) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mamaaike, 

Ik ben vorige week door dokter De Meyere geopereerd. Ik ben 174 en 60 kg en heb een smal bovenlijf. Ik kwam van een 70/75 A(A) en heb 250 gekregen. Vooraf zei hij dat hij 285 of 300 zou proberen, maar dat bleek niet te passen. Ik heb er wel vertrouwen in dat de dokter doet wat mooi bij jou past. 

Nu ben ik juist blij met dit formaat. In mijn topic staan ook foto's.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties. 

@zalikhetdoen: ja ik heb nu ook 75A. En ja ik heb vertrouwen in Dr. Demeyere, ik heb al veel positiefs gehoord over hem. Ik heb jouw foto's al bekeken en ik vind jouw borsten echt perfect, dit is wat ik ook wil. Ik heb ze getoond aan mijn man, want hij is bang dat ze te groot worden, maar hij vindt ze ook mooi.

@Miss S: ja idd,  ik denk dat 300cc het best zal zijn.

Ik ben zo benieuwd, jammer dat mijn moeder er niet achter staat. Ik weet dat ik op dat vlak zelf moet uitmaken of ik het wil of niet maar het is toch leuker als de mensen die het dichtst bij je staan je daarin steunen. Kregen jullie achteraf veel negatieve reacties van mensen?

Als ik straks bel voor de ingreep vast te zetten dan zal het waarschijnlijk binnen 5 à 6 weken zijn. is het wel verstandig om dan een een bv te laten doen, als het warmer weer wordt en al?.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Mamalisa:

Hoi mamaaike,

ik denk niet dat 300cc te groot word hoor, gezien je postuur.

ik zelf heb 275cc dual plane geplaatst en ik ben 1.58 en weeg ong 45 kg. Als je wil mag je in mijn album kijken om te kijken hoe groot het bij mij is geworden (ong 75c geloof ik) laat t maar weten want mijn album staat op prive

als het mag zou ik graag jouw album bekijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Mamaaike:

Bedankt voor jullie reacties. 

@zalikhetdoen: ja ik heb nu ook 75A. En ja ik heb vertrouwen in Dr. Demeyere, ik heb al veel positiefs gehoord over hem. Ik heb jouw foto's al bekeken en ik vind jouw borsten echt perfect, dit is wat ik ook wil. Ik heb ze getoond aan mijn man, want hij is bang dat ze te groot worden, maar hij vindt ze ook mooi.

@Miss S: ja idd,  ik denk dat 300cc het best zal zijn.

Ik ben zo benieuwd, jammer dat mijn moeder er niet achter staat. Ik weet dat ik op dat vlak zelf moet uitmaken of ik het wil of niet maar het is toch leuker als de mensen die het dichtst bij je staan je daarin steunen. Kregen jullie achteraf veel negatieve reacties van mensen?

Als ik straks bel voor de ingreep vast te zetten dan zal het waarschijnlijk binnen 5 à 6 weken zijn. is het wel verstandig om dan een een bv te laten doen, als het warmer weer wordt en al?.... 

Goh dat durf ik niet meteen te zeggen, nuja... nu hagelt het ook,,, krijgen we een warme zomer? En zie jij het zitten om te wachten tot na de zomer? 

En ik hb tot nu toe goede reacties gehad , mijn schoonmama weet er niks van .. komt nog wel, en alsvjou moeder er zo op tegen is zou ik het negeren... na je operatie, als je boobs hebt... ga je zoveel gelukkiger zijn en dan zal je moeder dat ook wel zien en begrijpen. Komt wel goed. Denk 1 keertje aan jezelf en niet aan andere hun reactie :-) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Miss.S:

Goh dat durf ik niet meteen te zeggen, nuja... nu hagelt het ook,,, krijgen we een warme zomer? En zie jij het zitten om te wachten tot na de zomer? 

En ik hb tot nu toe goede reacties gehad , mijn schoonmama weet er niks van .. komt nog wel, en alsvjou moeder er zo op tegen is zou ik het negeren... na je operatie, als je boobs hebt... ga je zoveel gelukkiger zijn en dan zal je moeder dat ook wel zien en begrijpen. Komt wel goed. Denk 1 keertje aan jezelf en niet aan andere hun reactie :-) xxx

ja idd, doe ik, ik bel meteen... x

2 uur geleden zei zalikhetdoen:

Hoi Mamaaike, 

Ik ben vorige week door dokter De Meyere geopereerd. Ik ben 174 en 60 kg en heb een smal bovenlijf. Ik kwam van een 70/75 A(A) en heb 250 gekregen. Vooraf zei hij dat hij 285 of 300 zou proberen, maar dat bleek niet te passen. Ik heb er wel vertrouwen in dat de dokter doet wat mooi bij jou past. 

Nu ben ik juist blij met dit formaat. In mijn topic staan ook foto's.

groetjes

Ben jij nog altijd blij dat je het hebt laten doen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Mamaaike:

 

Ben jij nog altijd blij dat je het hebt laten doen?

 

Het is nog maar nog vijf dagen geleden en ik heb erge pijn aan één borst. Heeft met een hechting te maken. Gewoon domme pech. Maar toch ben ik nog steeds blij met m'n boobies. De zwelling zal nog wel wat afnemen, maar dan denk ik dat erg mooie boobs overhoud. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Mamaaike:

Hoi,

Ik ben een 28 jarige moeder met een kindje van 3 jaar en eentje van 4 maanden.

Ik heb al sinds mijn puberteit complexen over mijn borsten. Na mijn zwangerschappen (en borstvoeding) zijn mijn borsten er nog erger aan toe. Er zit nu nog minder volume in. 

Ik heb al een eerste gesprek gehad bij dr. Demeyere. Ik was zeer positief over dit gesprek. Hij stelde 3 maten voor, de 300cc vond ik de beste. Maar soms twijfel ik of dit niet te groot is voor mij. Ik wil echt een natuurlijke effect, Ik ben 1m76 en weeg 61kg. 

Het moeilijkste is om de mensen die het dichtst bij mij staan te overtuigen. Zij reageren niet zo positief. Hebben jullie dit ook gehad?

Morgen wil ik bellen om de ingreep vast te zetten. Ik word zenuwachtig als ik er aan denk maar weet dat ik dit echt wel wil.

 

Hey Mamaaike

 

Als het helpt, ik had op 8 april een bv bij Dr. Demeyere. Ik kreeg 350cc en ben 1.65m en 52kg. Zoiezo is het de eerste dagen aanpassen omdat ze plots groter zijn dan ze al jaren waren, maar het went snel. Ik zou ze niet kleiner meer willen hih.

Mijn mama was er ook niet voor maar ze is al bijgedraaid eens ze zag dat ik me veel beter in mijn vel voel nu :D. Dus daar zou ik niet achter kijken als ik jou was, het gaat hier tenslotte over jezelf en hoe jij je voelt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mamaaike:

Het staat vast, 3 juni krijg ik nieuwe boobies!!!!:D Me happy!

Het is een opluchting dat ik eindelijk beslist heb. Al heb ik wel wat zenuwen, wat zal dat dan niet zijn de dag zelf:blink:

Dat viel bij mij reuze mee eigenlijk op de dag zelf. Ik had het meer bij het vastleggen van de datum en bij het overmaken van het geld. Wie weet valt het bij jou ook mee. 

Het aftellen kan beginnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei zalikhetdoen:

Dat viel bij mij reuze mee eigenlijk op de dag zelf. Ik had het meer bij het vastleggen van de datum en bij het overmaken van het geld. Wie weet valt het bij jou ook mee. 

Het aftellen kan beginnen!

Hoe is het met jou? al wat minder pijn?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Mamaaike:

Hoe is het met jou? al wat minder pijn?

 

Het gaat héél langzaam wat beter. Ik heb vandaag gewerkt, dat ging maar nauwelijks. Wat was ik blij om thuis te zijn! Ik heb het wel onderschat hoor. Maar ik heb ook gewoon pech met die #*#=*hechting!!

En toch hè, nog geen seconde spijt gehad. Ben zó blij met mijn boobies! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei zalikhetdoen:

Het gaat héél langzaam wat beter. Ik heb vandaag gewerkt, dat ging maar nauwelijks. Wat was ik blij om thuis te zijn! Ik heb het wel onderschat hoor. Maar ik heb ook gewoon pech met die #*#=*hechting!!

En toch hè, nog geen seconde spijt gehad. Ben zó blij met mijn boobies! 

En kan je daar nu niks aan doen? Het zal wel snel beteren zeker? Ik had op mijn werk al gezegd dat ik vrijdag 3 juni een bv laat doen en dat ik de maandag al terug ga werken. Hopelijk lukt me dat. Ik heb wel een bureaujob en de maandag, dinsdag en woensdag werk ik enkel in de voormiddag. 

Laat je maar soigneren :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Mamaaike:

En kan je daar nu niks aan doen? Het zal wel snel beteren zeker? Ik had op mijn werk al gezegd dat ik vrijdag 3 juni een bv laat doen en dat ik de maandag al terug ga werken. Hopelijk lukt me dat. Ik heb wel een bureaujob en de maandag, dinsdag en woensdag werk ik enkel in de voormiddag. 

Laat je maar soigneren :)

Ik mag zwaardere pijnstilling gebruiken maar vanwege de hoge kans op bijwerkingen heb ik dat toch toch niet gedaan. Ik heb wel een heel inventieve oplossing bedacht (Mijn man eigenlijk) Ik heb mijn ene boobie vandaag met tape omhoog getild, hahaha! Daardoor nam de druk op die hechting af en was het beter te handelen. Die tape eraf halen was dan weer geen pretje... :wacko:

Het scheelt natuurlijk wel als ze het weten op je werk. Ik wilde het geheim houden dus ik kon niemand om hulp vragen ofzo. En een halve dag is ook beter dan een hele natuurlijk. Maarrrr... Ik denk dat het toch wel optimistisch van je is. Zou je niet liever iets langer bijkomen? Of heb je die mogelijkheid niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei zalikhetdoen:

Ik mag zwaardere pijnstilling gebruiken maar vanwege de hoge kans op bijwerkingen heb ik dat toch toch niet gedaan. Ik heb wel een heel inventieve oplossing bedacht (Mijn man eigenlijk) Ik heb mijn ene boobie vandaag met tape omhoog getild, hahaha! Daardoor nam de druk op die hechting af en was het beter te handelen. Die tape eraf halen was dan weer geen pretje... :wacko:

Het scheelt natuurlijk wel als ze het weten op je werk. Ik wilde het geheim houden dus ik kon niemand om hulp vragen ofzo. En een halve dag is ook beter dan een hele natuurlijk. Maarrrr... Ik denk dat het toch wel optimistisch van je is. Zou je niet liever iets langer bijkomen? Of heb je die mogelijkheid niet?

ja moest het nodig zijn kan ik het nog altijd vragen om verlof te nemen. Op mijn werk weten ze het al, dat maakt het ook makkelijker. Het was een ex collega van mij die vertelde dat zij de vrijdag binnen ging en de maandag al terug aan het werk was. Ik hoop dat het van mij ook zo zal zijn, fingers crossed! 

Ik wist niet als je zwaardere pijnstilling gebruikt dat je dan een hogere kans krijgt op bijwerkingen. Goeie oplossing met die tape. En heb je niet meer naar Dr. Demeyere gebeld? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mamaaike:

ja moest het nodig zijn kan ik het nog altijd vragen om verlof te nemen. Op mijn werk weten ze het al, dat maakt het ook makkelijker. Het was een ex collega van mij die vertelde dat zij de vrijdag binnen ging en de maandag al terug aan het werk was. Ik hoop dat het van mij ook zo zal zijn, fingers crossed! 

Ik wist niet als je zwaardere pijnstilling gebruikt dat je dan een hogere kans krijgt op bijwerkingen. Goeie oplossing met die tape. En heb je niet meer naar Dr. Demeyere gebeld? 

Als alles goed gaat kan het misschien ook gewoon! Volgens dokter De Meyere zou het ook moeten kunnen.

Ik bedoelde de bijwerkingen van de medicijnen zelf, zoals misselijkheid, duizelingen, verstopping enz. Ik vond het slimmer om zoveel mogelijk te liggen en rust te houden, dan had ik die pijnstillers niet nodig. Maar die ene dag werken gisteren was wel vreselijk!! Gelukkig ging het vandaag alweer stukken beter!

Hoe laat moet je er zijn op jouw boobday? En moet je lang rijden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei zalikhetdoen:

Als alles goed gaat kan het misschien ook gewoon! Volgens dokter De Meyere zou het ook moeten kunnen.

Ik bedoelde de bijwerkingen van de medicijnen zelf, zoals misselijkheid, duizelingen, verstopping enz. Ik vond het slimmer om zoveel mogelijk te liggen en rust te houden, dan had ik die pijnstillers niet nodig. Maar die ene dag werken gisteren was wel vreselijk!! Gelukkig ging het vandaag alweer stukken beter!

Hoe laat moet je er zijn op jouw boobday? En moet je lang rijden?

Vrijdag om 9u moet ik daar zijn. Het is een groot half uur rijden. Wanneer kan je eigenlijk een bh's kopen? Omdat je na 4 weken die sportbh niet meer moet dragen maar ze zeggen dat je pas het echte resultaat na 3 maanden ziet. 

Ik hoop dat ik snel zal herstellen want met 2 kleine bubbels die hier rond lopen kan ik wel geloven dat dat niet zo makkelijk is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Ik heb je titel even aangepast en verhuisd naar de goede categorie, hier kun je na de operatie ook je verslag schrijven, hoef je dan niet een apart topic voor te openen, is wel zo makkelijk om dan alles op 1 plek bij elkaar te hebben.

Als je na die weken een normale bh mag gaan dragen, zou ik er maar 1 of 2 kopen, en dan niet gelijk hele dure, want je borsten veranderen de eerste 6 weken het meeste,maar kunnen tot zeker een half jaar tot een jaar veranderen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.