Ga naar inhoud

Mamaaike : 3 juni 2016 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Livelovelaugh

Gefeliciteerd! Hoop dat je vannacht wat beter kunt slapen. Wel jammer dat je zo misselijk was maar hopelijk ben je dat door het mooie resultaat gauw vergeten.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja deze nacht beter geslapen. Vandaag voel ik echt dat het al beter gaat. Ik had de pijn erger verwacht. Het is vooral dat trekkerig gevoel die ik het minst aangename vind. Morgen ga ik terug gaan werken, spannend :P. Ik heb vandaag eindelijk durven kijken naar het resultaat. Ja, het zal wennen zijn. Maar ik vind ze mooi (ook al is mijn bovenlichaam nog erg gezwollen), echt ik ben super blij! Zelfs mijn man die niet zo'n voorstanders was van bv, vindt ze mooi en natuurlijk.

Echt een super pc, die Dr. Demeyere!:136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 26 mei 2016 om 09:48 zei Livelovelaugh:

Goedemorgen allemaal,

Ik mag a.s. maandag om 9 uur bij dr. De Meyere. Vind het super spannend (in de positieve zin).

Al jaren schaam ik me voor mijn borsten. Ze zijn echt toe aan vervanging. In bh ok maar zonder ...... 

In de afgelopen 5 jaar ben ik bij diverse pc's geweest in Nederland en daar kwam ik zo naar van terug. Kreeg gewoon het beeld dat ik misvormd was. Advies: een lift en kleinere implantaten. Pffff....dat is nogal wat om te verteren. Ankerlitteken, kleinere boobies.. En dat kwam dan even op 10.000 euro op 2 euro na. 

Uiteindelijk toch mezelf nog 1x ertoe gezet om een afspraak te maken bij een pc en na veel googlen en een advies van iemand belde ik naar de kliniek van dr de meyere.

Moest bijna 6 weken wachten op consult maar wauw dat was het waard. Lift? Niet nodig. Kleiner?: neeeeee juist wat erbij en op natuurlijke manier opvullen (bovenkant) zodat ik weer een mooi volle boezem heb en ook weer borsten die (bijna) tegen elkaar zitten.

Was echt een halleluja moment.

Wat was ik blij met hem haha.

ik hoop dat het lange wachten en jaren te hebben gedacht dat ik mezelf moest blijven verbergen hoop ik dat ik vanaf maandag weer een nieuwe fase in kan gaan. 

Gewoon blij met de komst van de zomer en gewoon blij met mijn spiegelbeeld.

ik hoop dat mijn napijn direct na de operatie niet heel erg zal zijn en ik niet voorovergebogen loop haha.

Moet namelijk nog wel met de trein naar huis. Aangezien ik om 9 uur geholpen word ga ik zondag al naar Gent en slaap in een hotel. Dan 's ochtends met de taxi naar de kliniek.

zometeen mijn treintickets maar even online regelen. Ik boek denk ik maar de intercity ipv de thalys want ik weet natuurlijk niet op voorhand hoe laat ik weg mag/kan. is wel uur langer reizen maar lang op het station moeten wachten is denk ook niet tof.

gisteren al joggingbroeken gehaald en een ruimvallende joggingsvesten. Klein trolleytje staat klaar en neem zo min mogelijk mee want anders is dat te zwaar voor de terugreis.

hoe is de terugreis bij jullie gegaan?

Ik ben zo benieuwd hoeveel er in zal gaan en hoe het eruit zal zien.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.