Ga naar inhoud

Litteken lekkage na krampaanval...4 wkn po....


Nonky

Aanbevolen berichten

Geniet van Duitsland, ik snap dat het lastig is omdat je lijf niet meewerkt, maar echt alles komt straks goed! Regel eerst die koffie voor morgenochtend maar, anders start je dag niet goed hihi

 

Heel veel plezier lieverd, en alles komt goed x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 398
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Nonky

Ik hoop echt voor je dat je in de toekomst  vrij zal zijn van alle complicatie's en kan genieten van je borsten.

Misschien dat je voor je spieren even naar een fysio kan gaan.

En voor de watten zou je dit kunnen proberen http://www.livera.nl/accessoires

XX Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladys, 

Nou Duitsland bevalt goed hoor! Ik heb echt een vakantiegevoel en een happy mind! Overdag zit ik bij mn vriendinnen en de paarden want die gingen hier al heen. Ik kon niet mee ivm Portugal maar nu ben ik er toch bij! Het enige wat ik doe is de lessen volgen die ze krijgen. Dus ik zit en zit en zit.....en geniet!  Mijn man en mn meisje, gaan zwemmen, fietsen, midgetgolven enz en komen mij dan rond 16 uur ophalen en dan ga ik ff out in t hotel tot half zeven. Dan gezellig eten met zn allen en er zit daar een ijssalon..ik word gek...ik heb elke avond al een coupe met heeeeeel veel fruit en yoghurt erin op..... Echt heeerlijk! 

Dus niet zo goed voor mn billen maar wel voor mn hoofd! Blij Blij Blij!

Inmiddels heb ik onde de douche bij mn zielige tiet het gaasje eraf weten te futselen zonder teveel gedoe. Dat was best eng. Gister had ik wel last vd borst. Hard erin, maar ik denk dat het alleen borstweefsel is ivm mijn aankomende menstruatie die trouwens wel op zich laat wachten maar dat kan een nasleep vd narcose zijn. En vocht heb ik ook natuurlijk maarja wat wil je, het is koud een week terug. Dus zonder paracetamol ga ik het nog niet redden in ieder geval. Het blijft lastig. Als ik de deur uitga vul ik mn bh met watten en een schuimvulling uit mn bikini. Dat gaat best ok.

Mijn spieren zijn onwijs aant protesteren...ik ben nog nooit zo stijf geweest. Vrijdag gelijk maar eens een fysio regelen want ik loop als een banaan.....en merk dat ik onbewust moeilijk kan ontspannen, bang voor pijn....dus zit een beetje in een visieuse circel.... 

Ook nog belangrijk..! Manlief heeft een waterkoker gekocht dus elke ochtend koffie op bed! Het is hier zalig wakker worden, het weer zit mee en ik ben elke morgen om 7 uur wakker met fluitende en kwetterende volgeltjes.... Nog 1 nachtje slapen hier en dan weer naar huis...

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nonky,

Wat fijn dat je het zo heerlijk hebt daar in Duitsland. Lekker ff een positieve vibe. Je treft het gelukkig ook met het mooie weer. Geniet nog maar ff lekker, dat heb je wel verdiend. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ambertje

:45: lopen als een banaan ! Gevoel voor humor ben je nooit kwijtgeraakt in ieder geval :) . Fijn dat je het zo naar je zin hebt en wat heb je toch een lieve mensen om je heen !! Geniet van je laatste dag daar en neem nog zo'n overheerlijke ijscoupe of twee .........  :47:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nonk,

Klinkt positief allemaal! 

En dat je nog als een banana  loopt is niet gek toch? Je bent pas een week herstellende zoals je zelf zegt! Leg de lat niet te hoog voor jezelf he...babystapjes..weet je nog! Geniet nog lekker daar en safe trip home

xx

Ps: heb je nou J-lo billen van al dat ijs :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag teruggekomen thuis. Helaas zag ik gelijk dat mn pony niet ok was...ze heeft koorts en een hoge ademhaling. Het is al een ouwetje en was al niet al te fit maar nu is t denk ik toch goed mis... Morgen komt de dierenarts...

wel irritant dat mn lijf nog niet meewerkt. Ik heb gewoon nog zoveel last wanneer ik iets doe. Bij mn goede borst brand regelmatig de borstspier aan de binnenkant van mn borst en rechts trekken de hechtingen en heb ik last van vocht en steken. De hechtingen zijn niet oplosbaar en komen als spinnenpootjes onder mn borst (lees flap) vandaan. Die moeten er dinsdag uit, ik ga mezelf dan helemaal bedwelmen met weet ik t welke pijnstiller want ik kan geen aanraking daar verdragen. Ik heb ook het idee dat mijn spieren rechts behoorlijk gekwets zijn door die kramp en ontsteking. Ik vraag me af of het kan dat er een scheurtje in zit ofzo.. Ook aan de binnenkant vd borst, de aanhechting vd spier doet snel pijn. En dan heel veneinig..

al met al nog niet top. De vakantie was wel super en dat was genieten. Hier thuis zie ik gras wat te hoog is, allemaal vieze terassen met kniehoog onkruid die normaal allang zomerproof waren enz enz...en ik kan nog steeds niks..... Mijn man vertrekt maandag voor 10 dagen naar t buitenland dus ik hoop dat ik in die paar dagen nog wat herstel... Ik zal toch alles zelf moeten doen straks.

dus daar zie ik wel tegenop......

maarja, vannacht lekker in mn eigen bedje....en morgen weer een nwe dag....

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Nonky:

Vandaag teruggekomen thuis. Helaas zag ik gelijk dat mn pony niet ok was...ze heeft koorts en een hoge ademhaling. Het is al een ouwetje en was al niet al te fit maar nu is t denk ik toch goed mis... Morgen komt de dierenarts...

wel irritant dat mn lijf nog niet meewerkt. Ik heb gewoon nog zoveel last wanneer ik iets doe. Bij mn goede borst brand regelmatig de borstspier aan de binnenkant van mn borst en rechts trekken de hechtingen en heb ik last van vocht en steken. De hechtingen zijn niet oplosbaar en komen als spinnenpootjes onder mn borst (lees flap) vandaan. Die moeten er dinsdag uit, ik ga mezelf dan helemaal bedwelmen met weet ik t welke pijnstiller want ik kan geen aanraking daar verdragen. Ik heb ook het idee dat mijn spieren rechts behoorlijk gekwets zijn door die kramp en ontsteking. Ik vraag me af of het kan dat er een scheurtje in zit ofzo.. Ook aan de binnenkant vd borst, de aanhechting vd spier doet snel pijn. En dan heel veneinig..

al met al nog niet top. De vakantie was wel super en dat was genieten. Hier thuis zie ik gras wat te hoog is, allemaal vieze terassen met kniehoog onkruid die normaal allang zomerproof waren enz enz...en ik kan nog steeds niks..... Mijn man vertrekt maandag voor 10 dagen naar t buitenland dus ik hoop dat ik in die paar dagen nog wat herstel... Ik zal toch alles zelf moeten doen straks.

dus daar zie ik wel tegenop......

maarja, vannacht lekker in mn eigen bedje....en morgen weer een nwe dag....

xxx

 

Ach...meis toch. Wat naar van je pony;  dat is ook niet fijn thuis komen van een vakantie. Hopelijk kan de dierenarts nog iets betekenen. En dan je man, die maandag voor tien dagen weg gaat;  je bent een sterke vrouw, maar als je niet goed in je vel zit, dan zijn zulke dingen net ff te veel. Je hebt toch wel vriendinnen, die je een beetje in de gaten houden als je man weg is? En ga nou niet teveel doen hè, als hij er niet is. Dan is je tuin gewoon maar wat later zomerproof...... Je gezondheid is belangrijker! En er gaat dinsdag toch wel iemand met je mee, als de hechtingen eruit gaan? Nou. ... lekker slapen straks, hopelijk ziet alles er morgen dan weer een stuk beter uit. Slaap lekker voor straks. Ik ga ook mijn bedje opzoeken. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

En jaa hoor.... Weer de jackpot. 

Borst warm en hard......gebeld met Velthuis, v Selms had achterwacht......we knallen er nog ff een kuurtje tegenaan.....dus hubby weer in de auto gesprongen en naar de apotheek..

word er zo doodziek van...

ik wil nu dat ik alles kan terugdraaien en mn deuktieten weer heb...

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Nonky:

En jaa hoor.... Weer de jackpot. 

Borst warm en hard......gebeld met Velthuis, v Selms had achterwacht......we knallen er nog ff een kuurtje tegenaan.....dus hubby weer in de auto gesprongen en naar de apotheek..

word er zo doodziek van...

ik wil nu dat ik alles kan terugdraaien en mn deuktieten weer heb...

Oh nee dat meen je niet. Wat verschrikkelijk. Ik had gehoopt betere berichten van je te lezen. Wat vind ik het naar voor je zeg!! Ga op bed liggen en laat de boel de boel en accepteer dat je moet herstellen. Je gaat ook maar door en wil steeds positief zijn. Logisch natuurlijk, maar je lichaam lijkt zo toe aan rust!! 

Makkelijk gezegd van mij. Sorry. Ik wens je echt het aller beste meis!!! Veel beterschap 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik snap je reactie hoor. Ik ben twee dagen geleden een soort van gevallen en heb me schrap gezet rechts om niet te vallen....met mn zere kant...ik ben bang dat het daar ook weer mee te doen heeft. Maarja...heeeeeeelirritant...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nonky:

En jaa hoor.... Weer de jackpot. 

Borst warm en hard......gebeld met Velthuis, v Selms had achterwacht......we knallen er nog ff een kuurtje tegenaan.....dus hubby weer in de auto gesprongen en naar de apotheek..

word er zo doodziek van...

ik wil nu dat ik alles kan terugdraaien en mn deuktieten weer heb...

Ohhhh Nee, Nonk. Toch niet weer? Je hebt het toch wel over de borst waar de prothese al uit is? Wees maar blij dat je dan niet gelijk een nieuwe prothese hebt laten plaatsen, want dan kon je waarschijnlijk wéér onder het mes. En het is natuurlijk heerlijk weer, maar niet voor ontstekingen; bacteriën varen er wel bij. Wel vervelend dat het steeds prijs is bij jou. Je kan beter steeds prijs hebben in de staatsloterij ;). Dus nu weer aan de ab. Echt balen, meis. En ik snap dat je baalt van het ' niks doen', maar ja. ..... Je lichaam heeft waarschijnlijk toch de rust nog ff nodig..... Dus ik zeg het nog maar een keer: "rustig aan, meis". Ik wil je ondanks dit slechte bericht toch een fijn weekend wensen. Probeer er een beetje van te genieten. .... morgen moederdag; dan ga je vast enorm verwend worden door je dochter. 

:71::71::71: Good luck

:147:  xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Nonky:

En jaa hoor.... Weer de jackpot. 

Borst warm en hard......gebeld met Velthuis, v Selms had achterwacht......we knallen er nog ff een kuurtje tegenaan.....dus hubby weer in de auto gesprongen en naar de apotheek..

word er zo doodziek van...

ik wil nu dat ik alles kan terugdraaien en mn deuktieten weer heb...

halleluja zeg...welke borst? Gevallen? .... Dacht echt dat je de goeie kant opging. Nou nonk, hoop dat je de ontsteking weer snel onder de knie hebt dmv die ab. Terug in tempo...slak...en het lijf weer laten herstellen!  

Xxxxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4 mei 2016 om 12:19 zei Livje:

Hallo lady's daar ben ik weer eens! 

Ben niet meer zo actief op deze site, en das wel duidelijk ook, alles is zo veranderd dat ik er niks meer van snap! 

 

Maargoed, inmiddels 1,5 jaar trotse eigenaar van m'n Koeijers Boobs, nog steeds super blij met ze.

Alleen, blijft er van voor en zijaanzicht een verschil in bolling, en daar stoor ik me aan.

De een is heel mooi vlak en natuurlijk, de ander heeft een bolling, bobbel/rand die erg zichtbaar is.

Gister toch maar gebelt naar de kliniek en over 2 weken een afspraak.

Erg benieuwd naar wat ze zeggen! 

 

Hoi Livje,

Wat vervelend dat er een verschil is in je borsten. Zie je het ook met kleding aan of valt dat mee?

Ik heb even je berichtjes gelezen en je operatie verslag. Erg leuk om te lezen!

ikzelf krijg in juni ook boobs van Dr Koeiers, vind het allemaal erg spannend!

Hoop dat ze je kunnen helpen bij de kliniek!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames, ff een update.

ik heb pijn,....mn borst is rood aan de onderkant, hard van binnen met vocht eromheen. Litteken, hechting trekt heel gemeen. Gisteravond paracetamol, diclofinac en oxycodon genomen.... Ongesteld geworden......met een zak diepvrieserwten in een washand op mn tiet gezeten...gevloekt...gejankt.......boos op alles....

ik heb zoveel lelijke woorden in mn hoofd, ik zal ze jullie besparen....

wat een hel...niks is leuk....

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Nonky:

Hoi dames, ff een update.

ik heb pijn,....mn borst is rood aan de onderkant, hard van binnen met vocht eromheen. Litteken, hechting trekt heel gemeen. Gisteravond paracetamol, diclofinac en oxycodon genomen.... Ongesteld geworden......met een zak diepvrieserwten in een washand op mn tiet gezeten...gevloekt...gejankt.......boos op alles....

ik heb zoveel lelijke woorden in mn hoofd, ik zal ze jullie besparen....

wat een hel...niks is leuk....

Jeetje Nonk,

Je krijgt het wel voor je kiezen he! Die lelijke woorden gooi je er maar uit hoor, en die tranen ook, kan me voorstellen dat je hier boos van wordt...Het gevoel van een stapje vooruit en twee weer terug. Hoop voor jou dat dit je laatste tegenslag is en het nu eens de goede kant op mag gaan, dat heb je wel verdiend:53: 

Kan me goed voorstellen dat het woordje ''rust'' niet meer kan horen, en toch is dat ws het enige wat je kunt doen nu. Je bent vaak zo'n heerlijk positief mens met een flinke dosis zelfspot, dus je nu even zo voelen lijkt me niet meer dan logisch. Wou je even laten weten dat ik aan je denk, heel veel sterkte en beterschap:71: Hoop dat het snel de goede kant op mag gaan!

Dikke knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lisaliza

Hoi Nonky,

Tjee wat klote weer zeg..maar houd moet hoor. Schreeuw het uit (zal je al wel gedaan hebben) en kom op. Hopelijk gewoon het allerlaatste rottigheid die er nog "even" uit moet. Gaat ook bij jou goed komen xxxxxxxxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Flink balen dit..... Hoop dat het met de ab snel weer verbeterd!!!

Ik zou zelf even niet naar de paarden gaan, niet dat die besmettelijkzijn hoor, maar bij beesten in de buurt zijn er toch altijd net wat meer bacteriën dan gewoon thuis. 

Sterkte!

Xxx BB 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Nonky....Wat een pech..... Je zou denken dat dat nu onderhand wel een keertje op is he.
Vind het zo erg voor je.. Hoop echt dat het je vanaf nu wat meer gaat meezitten.
Als iemand mooie boobs verdiend dan ben jij het wel!:116:
Hou vol meid, we leven hier denk ik allemaal heel erg met je mee.

Sterkte XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je gelooft dit niet.... Hele tiet weer ontploft.... De 2e ronde... Gaan we weer.. Spoelen... Gaasjes... De hele mikmak.... 3 x pd augmentin....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja meid, het is niet prettig, maar de troep kan er maar beter uit komen, het zoekt toch altijd een weg naar buiten,en dat is altijd beter dan dat het ophoopt.

Maar als je nu aan de augmentin zit,dan zou het toch heel snel beter moeten gaan, want dit is een breed spectrum penicilline en heeft dus een werking voor allerlei verschillende soorten bacterien.

Blijf wel ff lekker in de schaduw, want zon op die "ontplofte "tiet is nu helemaal niet goed ^_^ en met de augmentin zul je waarschijnlijk ook niet in de zon mogen.

En wat BB ook al eerder aangaf, ik denk ook dat je even niet teveel bij je paardjes in de buurt moet komen,even het zekere voor het onzekere ,hoe is het trouwens met die pony die zo ziek was van de week?

Nou doe rustig aan en ik ben benieuwd wat ze dinsdag gaan zeggen.

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nonky, 

echt klote dit maar ...... beter die rotzooi eruit en aan de AB!! Gelukkig zit er nu geen protheses in omdat je toen , de juiste beslissing nam!! Hoop echt dat de boel heel snel gaat sluiten en je herstel weer kan oppakken!! 

Sterkte xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames, de ergste schrik is alweer voorbij... Ik had dit namelijk echt niet verwacht... Het was ook weer zo veel en mn man was er niet, zal je altijd zien...

nu weer drie handdoeken verder ben ik in de tuin gaan zitten id schaduw.

ik zag net dat de vrouw van mn vader ook iets 'grappigs'' gepost had op fb.

...'Als god had gewild dat vrouwen hun borsten zouden verkleinen of vergroten had hij wel ventieltjes geschapen ipv tepels' ...

erg gepast weer en het geeft maar weer eens aan wat voor inlevingsvermogen ze heeft. Gewoon 0... Beetje misplaatst vind ik t...

die gekke oude pony is wonder boven wonder aan t opkrabbelen lijkt..... Gister hebben we er ern flinke jas afgeschoren en ze heeft nu medicatie.. Ik hoop dat het een blijvende opleving is.

Tja en ik ga maar weer verder met ademhalen... Morgen weer een dag...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.