Ga naar inhoud

K'tje : 8 juli 2010 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey K'tje!

Ik werd idd ook gisteren geopereerd. Ik moest erg lachen met je 'jezus op het kruis'-vergelijking, haha, ik voelde me echt ook net zo! Hopelijk genezen we allebei goed! Ik had graag je foto's gezien, maar ik kan ze nergens vinden :39: ?

Liefs,

Zazoo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 138
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey K'tje en Stefan,

Dikke proficiat voor jullie beide, ik herken m'n verhaal zo in dat van jullie, ook m'n partner heeft hetzelfde gevoel. Voordien zei hij ook dat hij me graag zag om wie ik was en hoe ik ben, nu ziet hij me nog even graag hoor, maar hij ziet me terug lachen én vrouw zijn.

Ben heel blij dat alles vlot is verlopen, hoop dat je niet te veel pijn hebt en last van de warmte.

Geniet ervan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw wat een mooi verslag en wat fijn dat je er nu al zo blij mee bent :D

Heel veel succes meid met je herstel!

Ga snel je foto's opzoeken, ben heel erg benieuwd!

En wat een lieve vriend heb je zeg!

Veel beterschap ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mickey10

Hoi K-tje,

Erg leuk en fijn om je uitgebreide verslag te lezen. Ik ben maandag aan de beurt!

De twijfel slaat toe maar dit is gewoon angst denk ik...

Liefs Mickey

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey K'tje!

Ik werd idd ook gisteren geopereerd. Ik moest erg lachen met je 'jezus op het kruis'-vergelijking, haha, ik voelde me echt ook net zo! Hopelijk genezen we allebei goed! Ik had graag je foto's gezien, maar ik kan ze nergens vinden :39: ?

Liefs,

Zazoo

Ja hé...het ergste hebben we gehad, nu nog herstellen en genieten van onze nieuwe aanwinst! De foto's vind je op mijn profiel, gewoon als je op mijn album klikt. Ze staan ook op de galerij...het album heet wel Voor mijn BV geloof ik, maar ze staan er gewoon bij.

Liefs, K'jte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi K-tje,

Erg leuk en fijn om je uitgebreide verslag te lezen. Ik ben maandag aan de beurt!

De twijfel slaat toe maar dit is gewoon angst denk ik...

Liefs Mickey

Hoi Mickey,

ja meid...het komt nu écht dichtbij voor jou hé, spannend allemaal! Ik weet precies hoe je je voelt..en die twijfel is heel normaal hoor, je weet immers wel wat je eindoel is, maar hoe het zal gaan en echt zal uitvallen...tis zo nieuw allemaal! Maar je moet daar even doorheen. Laat het maandag over je heenkomen en weet dat je in goede handen zult zijn! Ik duim en denk aan je, zeker weten!! Liefs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw wat een mooi verslag en wat fijn dat je er nu al zo blij mee bent :D

Heel veel succes meid met je herstel!

Ga snel je foto's opzoeken, ben heel erg benieuwd!

En wat een lieve vriend heb je zeg!

Veel beterschap ^_^

Dankjewel! Mja het herstel zal wat tijd vragen, maar we gaan de goede kant op... :38:

Ja hé..tis een vriend uit de duizend!! :127:

Liefs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey K'tje en Stefan,

Dikke proficiat voor jullie beide, ik herken m'n verhaal zo in dat van jullie, ook m'n partner heeft hetzelfde gevoel. Voordien zei hij ook dat hij me graag zag om wie ik was en hoe ik ben, nu ziet hij me nog even graag hoor, maar hij ziet me terug lachen én vrouw zijn.

Ben heel blij dat alles vlot is verlopen, hoop dat je niet te veel pijn hebt en last van de warmte.

Geniet ervan !

Dankjewel! Ja, tis daarom dat mijn verloofde zelf voorstelde om ook de beleving van "borsten hebben - niet hebben" eens langs de partner kant te beschrijven. Tis idd superwarm en ik hang in mn sportbh onder de plafondventilator...verder hou ik me rustig..het gaat ook nog niet zo lekker allemaal. Maar dat zal steeds wel beter gaan hé. Bedankt voor je berichtje, liefs..K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd K'tje!!! :64: Blij dat alles zo goed is verlopen en je er nu al zo blij mee bent! Laat je nu maar lekker verwennen door je verloofde Stefan, maar dat zal zo te lezen helemaal in orde zijn! :33: En Stefan, tof dat je ook je bijdrage hebt geleverd door jouw kant te belichten, zal misschien andere mannen helpen om het standpunt van hun partner beter te gaan begrijpen en hun te steunen in hun beslissing! :35: Het doet per slot heel veel met een vrouw!

Liefs, :54:

PS: vergat ik nog je foto's te gaan kijken! hihi, ziet er alvast veelbelovend uit in de sportbh!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey K'je!

Dikke proficiat met je aanwinsten 1bouncingboobs.gif ! Yesss het is achter de rug hihi ! Leuk je verslagje te lezen . Het is allemaal nog behoorlijk goed verlopen he . En nr 7 spiritueel getal , ja kon niet misgaan he :D .

Ik vond het eerlijk gezegd beetje ontroerend jouw partner zijn verslagje hierover te lezen , echt top 35.gif !

Geniet nu maar van de rust die je nodig hebt , en ik twijfel er niet aan dat je aan iets tekort zult komen met jouw verloofde naast je ;)

Ben benieuwd naar de volgende Picjes 131.gif , ziet er idd veel belovend uit ;)

Liefs robijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi K'tje,

Proficiat met je nieuwe borsten :125: Geweldig dat je verloofde je zo goed helpt. Mijn man is ook erg zorgzaam voor mij en dat is natuurlijk heel leuk en lief :lol: Dat is liefde he :33:

Je kan mijn verslagje ook lezen als je wil.

Ik wens je nog een heel goed herstel!

Dikke knuf x :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ktje,

Hoe is het met je?

Met mij alles prima, vind het wel lastig om me rustig te houden, zeker omdat de pijn mij tot nog toe erg meevalt.

Liefs Druppie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei, nu heb ik totaal geen blauwe/groene/gele plekken (hihi) gehad ofzo en nu vanmorgen zag ik dat het tss mn borsten en zo in het verlengde, tot onder mn sportbh uit geel-groen ziet... :unsure: Mn sportbh knelt ook vreselijk,pfff

Ik zal blij zijn als ik vanavond onder de douche sta!! Straks zien heel mn :1boobs: er zo gekleurd uit...afwachten maar!

Zal dan ook wat foto's bijmaken :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik ben daarjuist voor het eerst even onder de douche geweest...Jongens toch, eerst mn sportbh (lees harnas) uitgedaan en toen mn pleisters losgepeuterd. Goh, toen ik mn boobies zo in de spiegel zag, had ik direct iets van WOW..wat een meloenen!

:1big_boobs: Zeker als je komt van die "lege A" van daarvoor. Ik heb borsten zeg en ze blijven staan, zelfs zonder bh!! Geen lege, slappe velletjes meer!! Ze voelen nog wel enorm strak en zwaar aan..wennen hoor! Toen ik naar de douche wandelde, heb ik ze gewoon lopen vasthouden..belachelijk natuurlijk!

En toen dat water erover voelen stromen...héérlijk!!

Daarna nieuwe compressen erop gedaan en dat onding van een sportbh weer aangedaan.

Ik ben wel wat geschrokken van die bloeduitstortingen onder mn borsten,bij mn littekens! Geen wonder dat dat ook zo'n zeer deed! En volgens mij snijdt daar ook net de rand van die sportbh in.. :23:

Hopelijk is dat allemaal wat weggetrokken voordat ik de draadjes eruit moet laten halen..kben daar geen held in anders hoor.

Achja, even doorbijten nog...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey K'tje,

Hihi, heel herkenbaar hoor, je borsten vasthouden als je bh uit is, lijkt of ze er gaan afvallen in het begin hé, maar dat gaat snel over hoor! ^_^ Ben gelijk ook nog je foto's eens gaan spieken, ziet er goed uit hé! Mooi maatje, staan nog erg strak natuurlijk, maar als de zwelling weg zal zijn en ze ingedaald zijn zullen het prachtboobies zijn. Vind het best meevallen hoor, meloenen stel ik me wel wat anders bij voor, hihi. Voor het uithalen van de draadjes, maak je daar geen zorgen over hoor, dat voel je nauwelijks. Is zo voorbij! :D Nog een fijn herstel! Geniet ervan!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hechtingen eruit stelt niet veel voor,het is meer een opluchting,dan heb je wat minder trekkerig gevoel aan je huid eromheen.

borsten vasthouden ook erg bekend :rolleyes: dat word minder hoor,is gewoon ff wennen allemaal en voelt nog zo raar en onnatuurlijk.

bloeduitstortingen had ik ook zelf bij me dual plane,en niet zo een beetje ook toen,zag er niet uit,trok pas na weken weg,dus voor je het weet,is het weg en huppel je weer heerlijk rond.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal, weer een dagje verder en al bij al voel ik me best goed! De blauwe/gele/groene plekken moet ik er maar even bijnemen..Het ergste vind ik eigenlijk de druk zo aan de onderste rand van mn sportbh..manman, dat knelt soms!! :139:

Verder ben ik vandaag ontzettend nerveus voor morgen... Ik ben al vijf jaar gescheiden, heb nu een schat van een verloofde waar ik 4/08 mee ga trouwen, maar mn twee kinderen uit mn huwelijk..dat is een ander verhaal.

Na 20j huwelijk ben ikzelf opgestapt, ik kon het niet meer..Voor de kids ben ik altijd gebleven, maar uiteindelijk gaat het niet meer. De reden van mijn vertrek heb ik hen ook nooit verteld..de spanning enzo zullen ze wel gevoeld hebben, maar dat het veel meer was dan dat..weten ze niet. Hoe vertel je je kn dat hun vader, mama mishandelt??

Ze hebben dus de kant van mn ex gekozen, verwijten mij nog altijd de scheiding, dat ik hen in de steek heb gelaten...zelfs na 5 jaar. Ik zie ze maar af en toe en dan is het contact moeizaam. De leeftijd is ook niet makkelijk: 17 en 13 jaar.

En nu, morgen zie ik ze eventjes..ze komen langs. Terwijl ze met mn ex op reis waren, viel mijn BV-dag..iets wat ze niet weten dat ik heb laten doen. Het ging ook zo snel ineens..

Hoe gaan ze morgen reageren? Gaan ze me nu helemaal verstoten? Me bestempelen als een "bimbo" die alleen voor uiterlijk vertoon gaat...Ik hou mn hart vast!! Ze zijn al zo hard geweest..wat gaat dat morgen zijn?? :139:

Ik ga ze vertellen dat mama zich toch te jong voelde om "met lege velletjes" rond te lopen en dat ik toch mezelf een beetje vrouw mag voelen..meer wil ik ook niet. Jongens toch, hopelijk gaat het goed morgen..

Maar hoe het ook afloopt, vrouw voel ik me weer...eindelijk!!!! Eindelijk, voor het eerst in mn leven heb ik :1boobs: en ik voel me superfier!!! Duimen jullie voor mij? Thanks! Jullie zijn allemaal schatten hier...eerlijk waar!!

Liefs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel sterkte voor morgen! Kan me voorstellen dat je bloednerveus bent, ken persoonlijk ook iemand die na 28 j huwelijk is weggegaan en het jongste kind (nu ook al een twintiger) heeft ze nog steeds geen contact mee, de andere wel gelukkig, is heel jammer maar helaas. Soms moet een vrouw nu eenmaal voor zichzelf kiezen, je kunt niet alles blijven verdragen!

Hoop voor je dat ze het een beetje zullen begrijpen, je kunt enkel maar proberen ze het zo eenvoudig mogelijk over te brengen en misschien zullen ze later als ze ouder zijn echt nog wel gaan inzien dat niet alle schuld bij jou ligt.

Zal heeeeel erg duimen voor je! :35: Ben ook zo blij voor je dat je zo'n goede verloofde hebt waar je straks mee wordt verbonden, je hebt het echt wel verdiend! :147: Veel succes en sterkte nogmaals!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef, vandaag de kinderen gezien en ze hebben vrij goed gereageerd! Een pak van mijn hart moet ik zeggen :35:

Zij vertelden honderduit over hun vakantie die ze gehad hadden en ze hebben ook mij mn verhaal laten doen..ze vonden het zelfs mooi. Jongens toch..de hele ochtend had ik met buikkrampen rondgelopen van de zenuwen!!

We hebben daarna met ons 3-tjes gewinkeld, maar ik moet zeggen dat ik blij was dat ik thuis was...Op de kop af 1 week PO en dan lopen winkelen..toch wel vermoeiend en mn borsten werden steeds zwaarder leek het wel. Ik had op voorhand wel pijnstillers ingenomen uit voorzorg. Maar goed, het heeft me deugd gedaan!!

Strakjes weer lekker onder de douche, even dat onding van een sportbh uit! Ik heb trouwens daarjuist in de Hema een sportbh erbij gekocht..idem maat als die ik heb moeten kopen in de kliniek. Hopelijk is de maat goed, maar ik mocht hem binnen de maand ruilen ev..fijn hé, meestal mag dit niet! Zou de maat trouwens nog veranderen? Ik heb van de kliniek een sportbh gekregen maat 80C, maar die knelt om mn lijf :23:

Nou dat was het weer voor vandaag, ben straks eens benieuwd of mn blauwe plekken al wat afgezwakt zijn..dan ziet het er toch al wat beter uit..

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat heerlijk om te lezen dat je dag ondanks je zenuwen zo goed is verlopen ben echt blij voor je

ik weet niet of de maat nog veranderd bij mij wel in iedergeval ik kreeg ook een 80C in de kliniek

maar zit nu op een 75G dus dat is erg hard gegaan bij me

maar ja iedereen is anders

geniet nog lekker na van je mooie dag

en wens je een fijna avond toe

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

K'tje,

Ik denk dat je écht wel een C gaat hebben hoor. 380 vóór de spier is toch al wat hé!

Ik vind de maat er opzich niet toe doen eigenlijk. Wat écht telt is dat je er gelukkig mee bent.

Bedankt voor de complimentjes hoor. :blush:

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Poes: o maar ik ben er gelukkig mee hoor, zelfs supergelukkig!!! Zo na een goeie week met mn nieuwe :1big_boobs: zou ik ze niet meer willen missen!! Ik voel me echt vrouw nu, voor't eerst in mn leven..fijn hé! En je hebt gelijk...het aantal cc is tenslotte maar een getal, maar ik maakte me een beetje ongerust dat ze niet teveel zouden gaan slinken/ontzwellen. Maar voor de rest.. :136:

@ Moontje: mja, die blauwe/beurse plekken..ik had ze eigenlijk pas een paar dagen na de ingreep..En nu een goeie week later heb ik ze nog.Sommige verzwakken wat, maar één plek vond ik gisteren toch nog roodachtig zien. Mss doe ik soms iets te veel en moet ik meer rusten..Moeilijk hoor als je al heel de week alleen thuis bent, je hebt wel een huishouden hé <_<

Maarja, het zal wel wegtrekken zeker..ben soms gewoon bang dat er "iets" is, iets fout gaat..

@ Melissa: ja fijn hé, dat de kids zo goed erop hebben gereageerd..was een pak van mn hart!! Heb een fijne winkelnamiddag gehad, was wel ontzettend vermoeiend en iets téveel geweest, maar kom..het deed goed :D

Veel liefs aan jullie allemaal!!

Gek eigenlijk hé, je hebt elkaar nog nooit gezien en toch schept dit zo'n band..ik moet gewoon elke dag even "langskomen"

:38:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.