Ga naar inhoud

K'tje : 8 juli 2010 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hihi, laat ie het maar niet horen...maar nee hoor, hij rijdt zelfs prima!! Hij is chauffeur van beroep dus dat zit wel goed. Och, mn kids zien mn verloofde niet erg zitten, puberen vrees ik vooral en nog altijd mn scheiding niet hebben verwerkt. Ik denk dat ze gewoon niemand naast "hun mama" kunnen zien, buiten hun vader. Daarbij heeft mn ventje ook eens één keer zn gedacht gezegd over hun rotte gedrag naar mij toe en ja, DAT pikte ze natuurlijk niet. Met als gevolg dat ze nu niet veel meer van hem verdragen :angry: Niet echt leuk, maar ja...mss zal de tijd raad brengen.

Ik laat in ieder geval mn ventje niet gaan hoor!!!

Ben aan het aftellen voor onze trouwdag...spannend en dan met mn nieuwe :1boobs: in mn jurk, jawadde!! Het zal een mooie dag worden, ookal zullen onze wederzijdse kids er niet bij zijn (ze willen niet)

En een foto zal ik zeker plaatsen hoor...beloofd!!

Liefs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 138
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Chauffeur van beroep, ja dan zal het daar niet aan liggen inderdaad. :38: Ja, dacht al zoiets, is niet makkelijk te aanvaarden voor kinderen iemand anders naast hun mama, dat en dan nog eens puberen erbij, :36: , ach ja, later zullen ze het vast wel beter gaan begrijpen!

Wel jammer dat de kids niet willen komen naar jullie trouwdag, klein beetje minder feestvreugde kan ik me voorstellen. Maar het wordt sowieso een mooie dag, bezegeling van jullie liefde voor elkaar! :55: Zie echt al uit naar de foto van je mooie bruidsjurk, hihi

liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een vraagje tussendoor.. Is Dr Visser dezelfde als Dr Damen??

Snap het even niet! :)

Hallo Chantal, nee dat zijn twee verschillende mensen. Eerst had ik mijn afspraken bij Dr.Damen staan...hij is trouwens voor de mensen uit België zal ik maar zeggen. Terwijl,dacht ik toch, Dr.Visser voor de mensen is die uit Nederland komen. Ik heb dat vernomen van mn schoonzusje die daar ook voor mij gegaan is voor een BV, en zij vertelde me dat er voor elke nationaliteit een andere dokter is. Als ik ernaast ben, sorry dan. Zeg maar wat ik heb gehoord. Zij had Dr.Damen.

Ik ben van dokter veranderd, omdat Dr.Damen te laat voor mij afspraken kon maken, ik trouw namelijk op 4 augustus en dan zou ik heel slecht uitgekomen zijn op dat punt. De kliniek heeft toen zelf voorgesteld om van dokter te veranderen en mij te laten overschakelen naar Dr.Visser (een vrouw) Dr.Damen is een man, trouwens ook een hele goede arts want mn schoonzusje is daar supercontent over hoor!!

Dr.Visser is ook een schat van een vrouw...het zijn daar allemaal hele lieve mensen in de kliniek, eerlijk waar!!

Kan je het nu een beetje volgen?

Ik hoop dat je er een beetje wijzer van geworden bent en anders, vraag maar gerust :rolleyes:

Liefs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een domme vraag hoor :blush:

Wanneer is jullie dag? :D

Maar net wat eefje zegt meid het word een mooie dag, snap wel dat het moeilijk is natuurlijk is het leuk als je kinderen er bij zijn ^_^

Zal toch wel een beetje de leeftijd zijn en natuurlijk is het niet gemakkelijk

Kijk uit naar je foto's :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een domme vraag hoor :blush:

Wanneer is jullie dag? :D

Maar net wat eefje zegt meid het word een mooie dag, snap wel dat het moeilijk is natuurlijk is het leuk als je kinderen er bij zijn ^_^

Zal toch wel een beetje de leeftijd zijn en natuurlijk is het niet gemakkelijk

Kijk uit naar je foto's :D

Hoi Marisjuh, das toch geen domme vraag :1: ...vraag gerust!! Wij trouwen 4 augustus, dus dat duurt niet meer zolang hé..kbegin beetje nerveus te worden. Zeker toen ik merkte dat mn trouwjurk niet meer paste!! Had die namelijk gekocht voor mijn BV :4:

Gelukkig heb ik die nog kunnen ruilen en is alles nu OK! We trouwen helemaal in de jaren 50 stijl..ben wel benieuwd en ik ga zeker een foto ervan op mn profiel zetten!!

Mja, jammer dat de kids er niet bij zullen zijn..maar in mijn hart zullen ze er toch zijn hoor en hopelijk denken ze ook een beetje aan mij/ons.

Mss hebben ze meer tijd nodig en ik wil hen dat gerust geven!! Ik hou van hen en mn hart en deur zal altijd voor hen openstaan..hoeveel tijd ze ook nodig hebben, ik zal er zijn!!

Dankjewel voor je medeleven hoor...doet goed! Jullie zijn allemaal zo'n schatten hier :53:

Liefs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihi, dat vind ik wel grappig hoor, Dr. Visser voor de Nederlanders en Dr. Damen voor de Belgjes, heb ik nog nooit gehoord hoor! Er zijn hier best veel Belgische dames door Dr. Visser geholpen... dus denk dat het maar een fabeltje is hihihi :46:

Goh, 4 augustus, das al volgende week, wat gaat de tijd toch snel, kan ik geloven dat de zenuwen al beginnen opzetten, hihi, is toch een bijzondere dag hé! En zo helemaal in jaren '50 stijl, dat zal vast heel mooi worden!

Liefs, :54:

PS: zie dat jij wel kunt quoten, bij mij wil het dus niet lukken, als ik het doe, sluit heel m'n browser af en mag ik opnieuw beginnen, grrrr :145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihi, dat vind ik wel grappig hoor, Dr. Visser voor de Nederlanders en Dr. Damen voor de Belgjes, heb ik nog nooit gehoord hoor! Er zijn hier best veel Belgische dames door Dr. Visser geholpen... dus denk dat het maar een fabeltje is hihihi :46:

Goh, 4 augustus, das al volgende week, wat gaat de tijd toch snel, kan ik geloven dat de zenuwen al beginnen opzetten, hihi, is toch een bijzondere dag hé! En zo helemaal in jaren '50 stijl, dat zal vast heel mooi worden!

Liefs, :54:

PS: zie dat jij wel kunt quoten, bij mij wil het dus niet lukken, als ik het doe, sluit heel m'n browser af en mag ik opnieuw beginnen, grrrr :145:

:68: mja...klinkt idd stom hé...maar het is maar wat zij me vertelde..We zullen het maar op een fabeltje houden hé :66:

Dat quoten gaat nu wel, maar eergisteren ook niet hoor...zit soms vast heb ik al gemerkt..

Liefs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het zo lastig. Hoe hebben jullie de keuze gemaakt door wie je gehopen wilt worden?

Ik zit nu te twijfelen tussen dr visser en dr damen. Of denken jullie dat het helemaal niet uitmaakt?

Hangt het resultaat gewoon af van hoe je borsten van nature zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Chantal, zijn allebei heel goede artsen, alleen werken ze wel een beetje op een andere manier, en 't is maar net waar je voorkeur naar uitgaat. Zo werkt dr. Damen denk ik hoofdzakelijk achter de spier, en gebruikt hij tape, die je zo'n 2 weken moet oplaten, en dr. Visser doet zowel voor, achter of dual plane en gebruikt geen tape maar direct een sportbh. Dat kun je bijvoorbeeld ook meenemen in je keuze voor de ene of de andere, wat je zelf het beste bevalt. De resultaten die ik al heb gezien van beide artsen zijn allemaal heel mooi, dus ja, op dat vlak maakt het niet uit.

@ K'tje, is helemaal niet stom hoor, als mijn vriendin mij dat zou vertellen zou ik dat ook geloven vooral als ze er ook zelf is geholpen, hihi, maar zag zelf al zo veel meiden voorbij komen die bij de ene of de andere zijn geweest en hun nationaliteit maakte verder geen verschil. ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd Dr. Visser (waar ik dus ben geweest) gebruikt een sportbh direct na de ingreep...je wordt dus wakker zal ik maar zeggen met sportbh al aan.

Deze moet je dan 6 weken aanhouden. Bij mij is de plaatsing gebeurt voor de spier en toch ook wel via de borstplooi (niet via de tepel)

Ik ben heel tevreden van haar hoor!

Dr. Damen, dat weet ik dan van mn schoonzusje, heeft ook via de huidplooi gewerkt en heeft bij haar achter de spier geplaatst.

Maar dit zal denk ik ook wel veel afhangen van hoe je borsten zelf zijn en of je huidoverschot hebt enzo...

Zij was toch ook heel tevreden, dus ja...Ze vond alleen die tape niet zo geweldig en dat kan ik ergens wel aannemen.

Veel succes in ieder geval in je keuze!

Liefs, K'tje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn ze nu kleiner aan het worden of begin ik eraan te wennen? :unsure:

Hoi K'tje....ik heb net het gevoel of ze groeien??? :141:

groetjes Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn ze nu kleiner aan het worden of begin ik eraan te wennen? :unsure:

Geen idee? :unsure: Heb je ze in het begin opgemeten? Dan kun je vergelijken. Maar ze zijn hoe dan ook mooi!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, vandaag 24 dagen PO alweer...gaat toch wel snel. Iets over de helft van de voorgeschreven 6weken met sportbh!! :59:

Ik heb nu pas het gevoel dat mn borsten wat "vorm" beginnen te krijgen, heb "bolle" vanboven is weg en zakt wat meer naar beneden. Mijn beurse plekken zijn godzijdank ook aardig aan het vervagen...dus dat komt allemaal wel goed.

Ik had alleen doodgraag een "spleetje" gehad tss mn borsten, maar Dr.Visser had me toen al gezegd dat dat er gewoon bij mij niet inzit..dat mijn borsten zo niet gevormd zijn. Nuja, een geultje zal ook wel mooi zijn hé en met een bh kan je dat ook wel iets creëren :rolleyes:

Het is in ieder geval een inmens verschil met wat ik eerst had...liever gezegd "niet had"

Mijn tepels zijn alleen nog SUPERGEVOELIG maar dat zal zn tijd wel vragen..

Ik ben tevreden hoor!! Mn trouwjurk zal nu tenminste gevuld zijn :136:

Nog een vraagje: wanneer mag je ipv alleen maar in de douche, terug in bad? En hoe zit het met zwemmen? Of mss gewoon wat rondstappen in het water tot aan die magische 6 weken?

Liefs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Wauw wat fijn dat het zo goed met je gaat!

Ik heb net op je album gekeken en jaa ze gaan zakken hihi. Gek he dat dat ineens kan gaan.

Ik vind ze er wel mooi uitzien hoor meid :136:

Ik merk dat ze bij mij ook moeten zakken ze krijgen al een klein beetje druppelvorm hihi.

Geduld..... :blush:

Ik mocht van mijn arts al na 2 weken rustig poedelen in het water als je wondjes maar dicht zijn!

In bad en volop zwemmen na 6 weken dacht ik? :blush:

Nou geniet er van meid!

Nog maar 3 daagjes :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, nou...morgen is het zover...mijn trouwdag!!!! Ik begin nu toch wel vreselijk nerveus te worden!!

Heb mn trouwjurk gisteren nog's aangedaan, het past nog :rolleyes: ...één keer ruilen is genoeg hé :152:

Mijn borsten passen er nu prima in en mn rits gaat dicht...

Ik zal zo gauw mogelijk een foto in mn album zetten hoor!

Liefs, K'tje

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallokes!!!!! Hier zijn we weer :rolleyes: ...en dan nog wel in getrouwde en MIETERSGELUKKIGE toestand :wub:

De trouwdag was :180::182::165::167::172::184::173::171: geweest en de weergoden waren ons goedgezind elke keer we buiten waren. Alleen tijdens de receptie heeft het geregend, maar toen zaten we lekker binnen!

Mijn trouwjurk zat als gegoten, met beugelbh en al en....geen last gehad van die beugels, ookal mocht het nog niet. Heb er wat compressen onder gestoken en het ging prima!! Nu weer trouw mn sportbh aan het dragen voor de laatste week en dan wat mooiere bh's kiezen :59:

Ik zal er gauw wat foto's bijzetten hoor...

Alles goed met jullie verder? Ik zal bij iedereen weer's wat bijlezen, want ben niet meer helemaal bij :62:

Liefs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.