Ga naar inhoud

K'tje : 8 juli 2010 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

even mezelf voorstellen...ik ben een mama van 45 jaar en eigenlijk al heel mn leven niet tevreden over mijn borsten. Ik sleep dit minderwaardigheidsgevoel al zoooooooo lang met me mee. Na meer dan 20kg te zijn afgevallen zijn ze helemaal weggesmolten...zelfs cup A is te groot! En nu, eindelijk...nadat een familielid ook de stap heeft gewaagd, durf ik ook een stap te zetten. Na een zenuwachtig telefoontje vanmorgen, ligt mijn eerste afspraak...een gesprek...vast op 19 juli. Ik ben bloednerveus en aan de andere kant kan het niet snel genoeg gaan. Ik lees hier het ene na het andere commentaar om informatie te verzamelen...Ben zo ontzettend benieuwd!! Was het al maar 19 juli! :32:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 138
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hoi hoi

als aller eerste welkom hier

ik herken mezelf erg in jou verhaal

en ik moet zeggen ik ben zeer tevreden over de wk en dokter damen

ben blij dat ik voor hun gekozen heb

zit nu nog wel in mijn herstel periode maar ook nu al heel blij met het resultaat hihihi

als je nog vragen hebt stel ze gerust

en ik zou zeggen snuffel wat rond hier op het forum er zijn er genoeg die geholpen zijn door die dokter

liefs melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallokes,

hier nog eentje van Damen. Ook héél tevreden trouwens!

Is nog even aftellen hé voor jou naar 19 juli. Je kan die tijd nog gebruiken om hier wat rond te lezen en nfo te vergaren.

Mijn ma heeft op haar 45 ste ook een bv gedaan. Ze zegt nu altijd dat ze het al veel eerder had moeten doen.

Alvast veel succes!

tZAl je laatste zomer zonder :1boobs: worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoikes!

Welkom op het forum. :48:

Hier vind je enorm veel antwoorden op je vragen.

Ik was alleszins heel happy toen ik erop uitkwam :141:

Ik word 8 juli geopereerd door Dr. Damen. Spannend, en ik kan haast niet meer wachten. Eerst had ik enorm veel zenuwen en twijfels maar hoe dichter het eraan komt hoe ongeduldiger ik word! :63:

Ik wens je super veel succes en een goed consult!

Groetjes Diz :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi K'tje!

Moet dan ontzettend spannend zijn voor jou!

Ik kan alleen maar zeggen dat ik ook een heel tevreden en gelukkige vrouw ben nu met mijn boobies en ontzettend tevreden over Dr Damen !

Wens je alvast heel veel succes en veel leesplezier hier ;)

liefs robijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal, goh wat een lieve bemoedigende reacties allemaal..doet me echt goed!! Ik leef ook serieus met jullie mee..zo spannend voor iedereen hé! Dankjewel alvast voor jullie lieve woorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoikes!

Welkom op het forum. :48:

Hier vind je enorm veel antwoorden op je vragen.

Ik was alleszins heel happy toen ik erop uitkwam :141:

Ik word 8 juli geopereerd door Dr. Damen. Spannend, en ik kan haast niet meer wachten. Eerst had ik enorm veel zenuwen en twijfels maar hoe dichter het eraan komt hoe ongeduldiger ik word! :63:

Ik wens je super veel succes en een goed consult!

Groetjes Diz :6:

Dankjewel, voor je lieve woorden! Amai, 8 juli al..idd al hééél dichtbij :rolleyes:

Ben je nerveus? Een beetje dubbel gevoel mss, zenuwachtig maar ook enorm blij met wat gaat komen!! Net als ik...en dan weet ik nog niet eens wanneer mijn BV-dag gaat zijn, stom hé..hihi! Kzal aan je denken! Grtjs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Hier nog een tevreden patiënt van Dr. Damen!

Veel succes op je consult, als je nog vragen heb dan hoor ik het wel ;-)

Liefs Laura

Dankjewel Laura voor je steun alvast hé, doet echt goed hier hoor...zoveel mensen die met je meeleven! Ik had dit nooit gedacht..het helpt je er echt doorheen vind ik..

Goh, nog vragen...ik heb er nog ontelbaar veel...alles is zo onbekend nog. Dat eerste consult, welke maat moet je nemen/kiezen, hoe verloopt het dan verder, de grote dag zelf, wat erna...de pijn, het herstel, dat intapen...jongens toch...was het almaar gauw de 19e juli :)en dan...aftellen tot de BV-dag!! Ik hou je op de hoogte hoor en wees er maar zeker van dat je me nog gaat horen met mn vragen hoor ;)

Grtjs, K'tje

:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey K'tje

Ja dit forum was voor mij ook een uitkomst, zo veel kunnen lezen!

En gewoon veeeeeeel googlen. Voor-en nadelen vergelijken..

Op/onder de spier, anatomisch/rond.. pfff ook ik hem weken, misschien wel maanden op internet gezocht voordat ik mn eerste consult had.

Dus eigelijk wist ik bijna alles al :P alleen wilde ik graag weten WAT is er precies mogelijk bij mij.

Qua hoeveel CC had ik geen flauw idee.

Bij dr. damen had ik een goed gevoel, legde alles goed uit.

De dag zelf moet je tegen die tijd maar een beetje over je heen laten komen ;)

In mn fotoalbum zie je ook nog foto's van mn kamertje daar hihiihh

(wat er overigs veeeeeel mooier uit zag dan mn hotel daar... :rolleyes: )

Qua pijn is het natuurlijk bij ieder anders, ligt ook aan de plaatsing. Achter de spier is gewoon pijnlijker.

Ik had het ook gevraagd en bij mij zei die 10 tot 14 dagen herstel en dan mag je alles weer doen.

Nu zit ik met 3 weken nog steeds thuis en ga ik aankomende maandag weer aan het werk.

Ik heb veel pijn gehad en heel erg misselijk geweest waardoor ik veel moest overgeven en kon ik geen pijnstillers slikken :angry:

Maarja daar moest ik ff doorheen en je zult zien elke dag gaat beter!

Liefs Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Laura, ja ik zag het...die foto's van je kamertje erbij zijn ook tof...dan weet je zo'n beetje hoe het er daar uitziet hé! Je zit zowieso al met zoveel vragen en dan komt dat er nog bij, zo'n onbekende omgeving. Maar het is zoals je zegt, veel vragen op het eerste consult en de dag zelf proberen over je heen te laten komen zoals het komt..

Ik lees en hoor idd zoveel goede dingen over Dr.Damen, ik heb ook het volste vertrouwen daarin hoor!! Hij heeft al prachtige operaties gedaan hé en ik ga volledig op zijn mening af. Natuurlijk zal ik wel zeggen hoe ik het graag zou hebben, maar zelf heb je als leek toch geen kijk op hoe dat het uiteindelijk zal gaan worden hé.

Het wordt in ieder geval mn laatste "platte zomer" :rolleyes:

Ik ga denk ik wel vragen om na mn trouwdatum te komen, want stel dat ik niet op tijd hersteld ben...sta ik daar mooi in mijn fifties trouwkleed <_< ...mss nog ingepakt enzo.

Maar na mn trouwdag...zo snel mogelijk!!

Grtjs en tot babbels wrsl wel..

K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja leek me wel leuk om ook wat van mn kamertje erop te zetten!

Ik had er namelijk totaal geen voorstelling hoe het eruit zag :P

Ik las trouwens ook dat je al eerder terecht kon?

Had ook al klein berichtje op je profiel gezet.

Maar ik weet niet of je een BH ziet onder je trouwjurk??? Houd daar rekening mee hoor!

Ik snap dat je het nu zo snel mogelijk wilt doen en misschien nu wel "gevuld" je trouwjurk in wil.

Snap je helemaal natuurlijk!!

Misschien kan je je bruiloft wel verschuiven? :P Nee grapje..

Ben nu zelf 3 weken PO maar ik kan nog niet echt lekker dansen of mensen knuffelen. het is nog zo gevoelig..

het zou jammer zijn als je je op JOUW dag niet helemaal kan gaan.

Maar het blijft natuurlijk jouw keus! En er zijn ook mensen die zich na 3 dagen alweer kiplekker voelen..

Als ik het op mezelf zou moeten spiegelen had ik het niet gedaan.

Succes met je beslissing! :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja, ik weet het hoor...ik zit ook zo'n beetje met een dilemma...Volgens de mensen van de WK zelf zou (op één dag na) 3 weken na de operatie het goed kunnen. Natuurlijk ben ik me ervan bewust dat het dan allemaal nog vrij gevoelig zal zijn en dat ik echt niet kan hebben dat ik een duw op een por tegen mn borsten krijg. Nu is het wel zo dat het geen "wild" trouwfeest zal worden. Het is voor ons beiden de 2e keer en na het stadhuis, gaan we gewoon na een korte receptie, rustig met de familie alleen wat eten, gezellig samenzijn! En of ik in mn trouwjurk zal passen..goh, het is een jurk met ballijnen en die vormden uiteindelijk mn borsten, want als ik daar een duw tegen zou krijgen (in de huidige toestand) zou er gewoon een deuk inzitten!!

Ik wil naar een volle C/kleine D gaan, dus hopelijk zal dat wel lukken.

Ik ga zowieso eerst 2juli op gesprek met Dr.Visser en dan ga ik op haar advies af...als zij ook zegt nog te wachten, doe ik dat...Voor mij persoonlijk hoefde het niet sneller, maar de vakantieperiode in de kliniek zat er ook tussen hé..en stelden ze me deze nieuwe afspraak voor.

We zien wel..voorlopig staat het nu zo vast en na 2juli weet ik het zeker wat het gaat worden.

Het komt in ieder geval nu wel heel snel griezelig dichtbij..spannend!!!

Toch sla ik jullie bevindingen ook niet in de wind hoor..ik denk er zeker aan.. Eerst 2juli maar even afwachten.

Grtjs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey K'tje,

Heb net je topic eens doorgelezen, en wow, wat staan je veel spannende dingen te wachten de komende weken!!! Eerst je consult, de operatie en dan ook nog je huwelijk! :64: Wil je alvast veel succes wensen met alles en zal ook je topictitel eens aanpassen aangezien zowel je datum als je arts veranderd zijn ondertussen!

Veel plezier met aftellen alvast, spannend! :104:

Veel liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eefje, ja dat is echt waar...het wordt een hele spannende tijd de komende weken, maand(en). Ik ga alles maar stap voor stap nemen zoals het komt. Dus eerst ga ik vrijdag met een open geest maar met een superklein hartje naar mn consult :rolleyes:

Natuurlijk kijk ik er ook wel inmens naar uit!!! Goh, mss dan toch geen hele zomer meer "zonder borsten"

Maar met mn trouwdatum zo kort int verschiet, ga ik wel echt op het advies van Dr.Visser af hoor...als zij inschat dat het goed mogelijk is, ga ik ervoor!!!

Bedankt om mn topic aan te passen!! En natuurlijk ook bedankt voor je medeleven, doet goed hier hoor..zoveel lieve reacties en tips.

Grtj, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey K'tje,

Alvast veel succes hoor vrijdag, weet je eindelijk wat bij jou persoonlijk mogelijk is en of je groen licht krijgt voor je operatie zo vlak voor je trouw, hoop het alleszins voor je, denk wel dat er goed kans voor is, bijna 3 volledige weken, genezen ben je natuurlijk nog niet dan, maar het ergste is dan toch al achter de rug! Duim voor je dat je geen volledige zomer zonder borsten meer hoeft mee te maken! :38:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooooh, superlief van je...ik hou je/jullie zeker op de hoogte! Vrijdag zal ik meer kunnen zeggen hé...Ik hoop het ook hoor dat het kan doorgaan! Nu ben ik er al zo'n beetje op ingesteld.

Knuffel terug :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marisjuh, bedankt voor je steun...Goh ja, we gaan op dezelfde dag onder het mes om zo maar te zeggen!! :rolleyes:

Spannend hé!! En jij weet al wat het gaat worden, lees ik..ik bedoel aantal cc en wat voor prothese...

Ik zal dat vrijdag wel horen, na grondige inspectie..hihi!

Bij mij zal het ongeveer hetzelfde worden denk ik hoor..heb nu ook een lege A en zou graag naar een volle C/kleine D gaan.

Ik hoop nog echt dat het allemaal doorgaat voor 15 juli, ben er echt op ingesteld nu!

Ik laat vrijdagavond via deze site zeker weten wat het nu gaat worden en wanneer!! Zoveel lieve mensen hier allemaal..echt hoor!! Doet echt goed...want je voelt je anders toch maar "alleen" hoor, je praat daar zo makkelijk met anderen niet over hé..dat schaamtegevoel..achja, je kent dat wrls wel

In ieder geval, jij ook ontzettend veel sterkte en we tellen samen af!!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Supper spannend meid!

Waar gaat je voorkeur naar uit?

Ik krijg Ronde Mcghan Soft Touch, waarschijnlijk voor de spier (anders dual-plane), Medium profile 325 cc.

Zo das een hoop hihi :P

Ik hoop van mijn aa/a naar een C te gaan!

Ja echt supper spannend kijk er echt naar uit, we gaan samen lekker aftellen.

Ik zal een nachtje moeten blijven, jij ook?

Ja dit forum is top!

Alle meiden hebben me enorm geholpen bij mijn keuze en je kunt hier echt goeie steun vinden.

Echt heel fijn ^_^

Ik ga voor je duimen vrijdag!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve mensen, vandaag mijn eerste consult gehad...Wat ging ik daar met een bang en klein hartje naartoe!! Kwas vreselijk nerveus en wist totaal niet wat het zou gaan worden.

Ik schaamde me ook zo, toen ik mn borsten moest laten zien...

Maar Dr.Visser is een schat van een vrouw en ik voelde me direct op mn gemak!

Ze vertelde me wat voor mij/mijn figuur mogelijk was en ik laat me volledig door haar leiden hoor..kheb alleen gezegd dat ik geen "opgeplakte ballonnen" wil, maar gewoon mooie volle borsten die bij mijn figuur passen. Ieder zijn vak, dus ik zie wel

Het wordt dus XP 380 cc op de spier.

Mijn borstspier was blijkbaar té sterk om achter/onder de spier te doen...de prothese zou dan gewoon geplet worden.

De helft van de vragen die ik in mn hoofd had (khad maar een fractie v mn vragen opgeschreven..)

was ik totaal kwijt!!

Toen hadden we het over mn trouwdatum en het herstel na de operatie...Ze heeft mij NOG eerder gezet dan 15/07 omdat dit anders té delicaat was voor het herstel.

Lieve god, dus nu is "de grote dag" niet 15/07 maar 8/07!!!

Nu besterf ik het ondertussen helemaal hoor!!!

Het moet nog even bezinken, maar ik kijk er toch énorm naar uit!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.