Ga naar inhoud

K'tje : 8 juli 2010 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Oei, denk je dat Lesilla?? :s....Khoop toch dat het niet té gaat zijn hoor, das echt mn bedoeling niet! Ik ben wel heel wat afgevallen, van 87kg naar 62kg nu. Maar dun, goh...kweet niet..kheb brede heupen hoor, zei Dr.Visser toch ook. Ze zei toch dat ik wel wat opvulling kon gebruiken... :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 138
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Wel niet leuk om te horen, maar dan ga je eindelijk kers op de taart krijgen na je afvalrace!

wel respect hoor zoveel afgevallen! Dit heb je dan echt verdient!

Zeker verslagje en foto's he! gaat helemaal mooi worden ik voel het!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey K'tje,

Super zeg dat je nu zelfs vroeger aan de beurt bent, ben je toch ook al weer een weekje verder in je herstel, en gelukkig kun je ze ook op de spier krijgen dan is het herstel ook veel minder zwaar! En die cc's vallen bij iedereen anders uit, dus als Dr. Visser zegt dat dit past bij jouw lichaam dan zal dat wel zo zijn! Zou me geen zorgen maken!

Nog minder dan een weekje aftellen, SPANNEND!!! :1bouncingboobs: Zal je titel even aanpassen!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, oh...ik maak me ook geen zorgen hoor! Ik weet zeker dat Dr.Visser weet wat ze doet en kijkt naar wat bij me past!

Ik had een supergoed gevoel bij haar, eerlijk!! En ja hoor, ik zorg voor foto's...kzal er wat fier op zijn dan :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil je alvast veel succes wensen, met dat aantal cc's ga je inderdaad een mooie volle boezem krijgen hoor !

Toch nog snel een vraagje, hoe weet ze dat je borstspieren te sterk zijn om onder de spier te plaatsen? Ik heb nl ook heel sterk ontwikkelde borstspieren (door m'n werk) maar heb er nooit iets over gehoord dat het dan niet zou gaan... Bij mij is plaatsing onder de spier perfect verlopen en herstel ook. Heb wel "véél" minder cc's...

Nou, sterkte meid, het is niet lang meer, leuk aftellen dus !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw meid supper!

Nu nog maar 5 daagjes voor jou ^_^

Ik denk ook dat 380 cc een heel mooi resultaat gaat geven!

En net als buffeltje hoe kan je zien dat je borstspieren de sterk zijn?

Nou meid lekker aftellen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 juli is inderdaad niet meer lang. Liggen we ongeveer op hetzelfde ogenblik op de operatietafel :rolleyes:

Van welke maat kom jij? 380 cc lijkt mij wel een leuke maat.

Groetjes en zeer veel succes :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 juli is inderdaad niet meer lang. Liggen we ongeveer op hetzelfde ogenblik op de operatietafel :rolleyes:

Van welke maat kom jij? 380 cc lijkt mij wel een leuke maat.

Groetjes en zeer veel succes :101:

Nee, tis serieus aftellen nu hé...kben bloednerveus, maar aan de andere kant ook énorm benieuwd!! Met 380cc zal het wel een heel verschil zijn, ik kom nu van een "lege" A...Door mijn 24kg afvallen is er van die, al A maat die ik had, niet veel overgebleven en vandaar dat ik zeg "leeg"

Mss dat dat ook gecombineerd met mijn sterke borstspier (sporten en mijn werk: kleuterleidster bij de 2,5jarigen dus constant tillen van kindjes) en mn huidoverschot op mn borsten, de doorslag heeft gegeven om de implantaten op de spier te plaatsen.

Dr.Visser zei ook dat ze anders ook geplet zouden worden onder mn vrij sterke spier.

Achja, ieder mens is anders en iedereen vertrekt van een andere toestand van borsten...Ze zal wel weten wat mooi is hé, ik heb er in ieder geval het volste vertrouwen in!!

Ik zal zeker een voor - na foto's plaatsen hoor...ik heb daar zelf ook via jullie foto's en uitleg ontzettend veel aan gehad.

Daarvoor ook aan ieder van jullie, ontzettend veel dank!! Het doet zo'n goed dat ieder hier zo met elkaar meeleeft, reuze!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

wat leuk om te lezen dat je datum nu ook eerder kan zeg dan ben je ook eerder hersteld

ik weet zeker dat ze doet wat het beste is voor je

ik wens je alvsst veel succes en blijf je volgen

liefs melissa

Hey Melissa, bedankt voor je reactie!! Fijn dat jullie allemaal zo meeleven hier, doet goed!!

Zou ik jouw foto's mogen zien? Ik ben ontzettend benieuwd naar de voor-na...Ik probeer me zo vaak voor te stellen hoe het bij mij gaat zijn/zou kunnen zijn. In ieder geval ik heb hier al prachtige resultaten gezien hoor, éérlijk! :127:

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd met je datum!!!

380 cc word echt een mooi "maatje" hoor ;)

de grootte went erg snel vind ik. En wat fijn dat ze je nog eerder heeft kunnen plaatsen!

Ben erg benieuwd naar je resultaat en vergeet zeker geen foto te nemen in je bruidsjurk! Weet zeker dat het prachtig word :D

Liefs Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lieve schatten allemaal,

ontzettend bedankt voor jullie lieve en bemoedigende woorden van steun en meeleven!!! Ik moet wel zeggen dat ik gisteren de moed niet meer had om dit forum te bekijken...ik bestierf het van de zenuwen en wilde gewoon "rustig" toeleven naar mn grote moment. Ik zal nu wat in het kort beschrijven hoe het me gegaan is!

Als eerste wil ik trouwens de WK in Genk een énorme pluim geven!! Wat een lieve mensen zijn het daar allemaal...één voor één!!

Ook over Dr.Visser niks dan goeds!!!

Nu mijn verslag:

Ik was veel te vroeg in Genk, ik wilde zeker niet te laat komen...alhoewel dat ik soms de neiging had om tegen mijn verloofde te zeggen "draai de auto maar weer om"

Wij, tenminste mijn vriend, want ik mocht niks drinken/eten..gingen nog even op een terrasje zitten tot een half uurtje voor mijn uur: 9:45

Ik moest me eerst inschrijven aan de receptie en na het regelen van de betaling, aankopen van de sportbh, mochten we even gaan zitten in de wachtkamer. Zin om een boekje te lezen had ik niet,ik had gewoon geen rust meer in me...

Toen werd ik gehaald en naar mijn kamer gebracht: ik had kamer nr 7...prachtige kamers daar trouwens. De ramen stonden open want er was geen airco en het begon al warm te worden.

Ik mocht, na het nog's overlopen van wat medische gegevens (allergie voor iets, lengte, leeftijd, ...)moest ik zo'n sexy groen kleedje aandoen en een nog mooier mutsje opzetten, hihi!

De slofje vond ik wel lekker zitten (en sttttt...ik heb ze meegenomen als souveniertje)

Ik moest toen een suppo opsteken al als voorbereiding op de ingreep.

Na een tijdje kwam Dr.Visser binnen met een zwarte alcoholstift en maakte een fantastische tekening op/rond mijn nog lege borsten. Ze zei me dat ze me zouden komen halen over een half uurtje.

En ja hoor, toen was het zover...Een schat van een verpleegster nam me mee naar de OK: ik was doodbang, maar ze zei me "we gaan er samen door" en effectief ze hielp me er ook door!!

In de OK voelde ik me net "Jezus op het kruis". De infuus werd ingebracht, ik werd nog ontsmet op mijn borstkas en onder mn oksels en we hebben constant gebabbeld. Toen zei ze me dat ze het slaapmiddel ging inspuiten en dat dat ong.een minuutje zou duren eer dat het werkte. Ik viel idd gauw weg, maar slapen...ik weet het niet...ik voelde niks en merkte niks van wat er om me heen gebeurde maar ik was precies in een roes..zag kleuren,vormen,ruimtes..heel gek, maar eerlijk ik merkte niks hoor!!

Toen werd ik, volgens mn verloofde, na 1h.20, weer terug op de kamer gebracht.

Ik draaide als een tol en hoorde wel vanalles maar kon er niet op reageren. Ik sprak wel, maar moest echt nog beter wakker worden. Mijn hele lichaam, was nog verdoofd en voelde "appelig" aan.

Dit gevoel werd wel versterkt door de warmte hoor...

Ik kreeg na een tijdje, want slapen kon ik niet meer hoor, ik wilde wakker zijn :rolleyes: een glaasje cola voor suiker.

Daarna probeerde ik om rustigaan recht te gaan zitten op mn bed, zodat ik naar de wc kon gaan en me stilletjes kon (laten)aankleden. Dit was, wrsl ook wel door de warmte hoor, iets te snel blijkbaar, want mn glas cola kwam er gewoon weer uit!

Maar ik heb toch doorgezet en ben aangekleed en wel op mijn stoel geraakt, klaar om naar huis te gaan!!

Van de verpleegster kreeg ik nog een glas cola én een motillium tegen het braken. Ik heb ook niet meer moeten overgeven hoor.

Ik ben naar de auto gereden in een rolstoel en we konden weer richting Turnhout, MET MN NIEUWE BOOBIES :1big_boobs:

Ik had EINDELIJK borsten zeg...YES!!!

In mijn sportbh zat en zit het nu nog wel enorm strak en gespannen..en ik heb ook een trekkend/spierpijn gevoel.

Slapen ging op twee hoofdkussens en met een ventilator op me gericht. Halverwege de nacht heb ik wel nog een pijnstiller ingenomen, want dat had ik nog niet gedaan. Als het niet echt moet, doe ik het liever niet.

Maar al bij al heb ik toch redelijk geslapen.

Nu heb ik nog een heel gespannen/trekkerig gevoel, maar dat draaien is compleet weg!!

Ik hou me lekker rustig de komende dagen en zolang als dat nodig is. Ik heb een schat van een verloofde die me heerlijk in de watten legt!! :147: Het zal wat tijd vragen, maar het ergste is nu voorbij en ze zijn PRACHTIG!!!! :136:

Ik zal ook wat foto's erbij zetten, zodat jullie het verschil toch al wel een beetje kunnen zien. Mijn sportbh die ik nog even niet uit, na het weekend mocht dat pas voor een korte douche.

Jeetje, tis een heel verslag geworden..maar voor iedereen die er nog voor staat is het mss een hulp/steun en de anderen zullen zichzelf er wel in herkennen hé!

Eén ding is zeker, ik ben apetrots op mn boobies en heb er geen moment spijt van...dus meiden, als je dit graag wilt...GA ERVOOR!!! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen,

Misschien even raar...maar ik ben de partner van K'tje.

Graag zou ik iedereen willen bedanken voor de steun in de afgelopen weken.

De steun hier op dit forum was voor haar een hele geruststelling.

Voor mij was deze BV niet noodzakelijk. Het was K'tjes keuze! Een keuze die ik nu volledig begrijp.

Lang heb ik gedacht dat mijn instelling naar haar toe wel voldoende zou zijn. Voldoende om haar eigen lichaam te aanvaarden.

Steeds bleef ik haar zeggen: "ik hou van jou! Ben verliefd geworden op je zoals je bent, je zachtheid, je bezorgdheid, je liefde..." Uiteindelijk vroeg ik me af of het van mijn kant uit niet egoïstisch was en mijn antwoord was JA! Hoe kan je iemand waarvan je houdt beletten of afremmen in deze keuze? Hoe kan je iemand beletten of afremmen om zich fysisch "vrouw" te voelen? Is dat dan niet egoïstisch??? Hopelijk kan ik hiermee mensen (partners) overtuigen om dit in te zien. Op één dag zie ik een immens verschil in K'tje. Het is alsof er een enorme last van haar is afgevallen. Is dat niet het mooiste dat iemand kan overkomen??? Je partner, waarvan je zoveel houdt, gelukkig zien???

Nogmaals, dank voor jullie steun aan K'tje!!! Dank ook aan de mensen van de Wellness Kliniek in Genk voor hun onthaal, hun inzet en vriendelijkheid!

grtz,

Stefan

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.