Ga naar inhoud

K'tje : 8 juli 2010 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Wauw meid gefelciteerd!

Wat fijn dat je lekker weer hebt gehad :D

Zag je foto in je album en wauw wat zie je er mooi uit in eens jurk! En je boobies komen heel mooi uit :D

Wacht op je picca's ben heeel erg benieuwd!

Liefs :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 138
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi!

Hier nog een tevreden patiënt van Dr. Damen!

Veel succes op je consult, als je nog vragen heb dan hoor ik het wel ;-)

Liefs Laura

zou ik je ww mogen??

ik heb 350 ook achter de spier enzo.. heb tot nu toe D

vraag me af hoe t er uit ziet als E en jij hebt ook een smalle omvang..

:D:D

word het bij mij nog meer denk je ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey K'tje,

Welcome back! Gefeliciteerd!!! :64: Je trouwjurk staat je erg goed, boobies komen er fantastisch in uit! Fijn dat het een mooie dag is geworden en het weer ook is meegevallen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi, ik ben bijna aan mijn magische 6 :187::169::175::169::178: gekomen en dan mogen mijn sportbh's de kast in...wow, dat gaat een heerlijk gevoel zijn... :01: Alleen die strakke dingen nog aan als ik ga sporten, dan doe ik dat wel. Hihi, kga het nog missen dat stevige gevoel rond mn borsten :rolleyes:

Een vraagje, na die 6 weken mag je toch ook 's nachts zonder bh slapen hé of houden jullie dan nog wel zo'n sportbh aan? Overdag schakel ik dan toch wel over op iets meer flatteusere bh'tjes :blush: Mn ventje ziet het al helemaal zitten om die 1vd dagen mee te gaan kiezen!

Kzal er zo nog een fotootje bijzetten van hoe mn :1boobs: nu zijn. Weetje, ik kan ze niet meer missen hoor, had ik het maar eerder gedaan!!! Kben supertevreden!!! Ze mogen zelfs bij een latere wissel...nog ietsje groter zijn,hihi :blush:

Liefs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw meid! Ja bijna 6 weken :136:

Ben benieuwd naar je boobies!

Hihi gek is dat he hoe snel het went!

Ergens denk ik 365 had ook wel gemogen.. maar ik vind ze eigenlijk precies goed zo :3:

Mn borsten zien er nu nog natuurlijk uit :D

Hihi nou ik denk dat je na 6 weken wel zonder bh mag slapen hoor! zelf durf ik dat nog niet denk ik hihi. Wanneer het goed voelt voor jou zal het geen probleem zijn hoor meid ;)

Picaaa's :D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hier ben ik nog's...Met het opstarten van het nieuwe schooljaar is het eventjes hectisch geweest en eigenlijk nog wel, maar ik wilde toch nog's komen piepen hier :rolleyes: Ik ben mn magische 6 weken gepasseerd, maar draag de eerste schooldagen als juf bij de allerkleinsten, toch nog mn sportbh :unsure: Ik voel me dan een beetje veiliger, beter beschermd...gek hé!

Verder supercontent met mn :1boobs: !! Ze voelen steeds zachter aan en buiten mn nog rode streepjes is alles prima genezen. Ik voel wel op één bepaald plaatsje bij mn litteken een soort "blubje" als ik dat induw, geen idee wat dat is? Iemand een idee?

Mn vrouwelijke collega's hebben niks gezien van mn nieuwe voorgevel...ze zeggen toch in ieder geval niks, maar één van de mannen had dit blijkbaar wel in het ootje gehad, hihi!!

Kvoel me in ieder geval supergoed en eindelijk vrouwelijk!!!

Tot gauw...dan babbel ik wat langer...mn klasagenda roept :131: Liefs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii K,tje

wat leuk je weer eens te lezen joh!

ja ik geloof het dat je het nu even druk hebt zo de eerste schoolweken,en waarom zou je niet veilig je bh aan houden,als je dat een beter en veiliger gevoel geeft,gewoon doen toch?

fijn dat het zo goed gaat en je weinig last hebt gehad,dat lezen we het liefst natuurlijk :)

tot lees weer..

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee K'tje,

Das lang geleden..

Vroeg me al af of je op vakantie was ofzo,

las nooit meer iets van jou!

Maar fijn dat alles goed gaat!

En als jij het veiliger vind met die sport bh aan is het prima toch?

Ik denk dat ik die voorlopig ook nog wel aanhoud ook al ben ik over de 6 weken..

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, kben er nog eens...kmoet toch iets kwijt hoor, jawadde!!! Gisteren toch maar's nieuwe BH's gaan kopen...en wat een schok zeg :rolleyes:

Ik had met mijn trouwfeest wel een nieuwe BH gekocht, een Marie Jo, maat 85C...ikke blij natuurlijk na mijn lege A van vroeger, maar wat ik gisteren ontdekte!!! WOW :43:

Ik was steeds maar bij Hünkemoller 85C bh'tjes aan het passen en de moed zonk me stilletjesaan in de schoenen...het paste niet zoals ik wilde!

Na wat aan-uit doen van ettelijke vormen en modelletjes heb ik er toen maar iemand bijgehaald en mn :1boobs: laten opmeten.

Weet je wat ze toen zei?????????? Ik zou volgens haar 80E hebben, jawadde!!!! :68:

Ik geloofde ze toch niet echt hoor, maar goed...ik zou het wel eens passen...

En ja hoor, het pastte me als gegoten!!! Ik mag wel geen voorgevormde bh'tjes meer nemen..die lijken nergens op...maar gewoon de normale, kanten bh's..ze zitten supergoed!! Mn ventje moest ook ff slikken, hihi!! :59:

Leve de BV!!! Ik voel me nu supervrouwelijk en ongelooflijk dat ik zo lang gewacht heb om die stap te zetten!!! Dus meiden, als er nog zijn die twijfelen...DOEN gewoon!!!!

Lieve knuffels aan iedereen en gauw weer tot babbels!!! Mijn klasagenda roept weer eventjes...maar dit moest ik toch aan jullie kwijt...kben gewoon superblij nu!!

Liefs, K'tje

:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoikes, na suuuuuuuuuuuuuperlang te zijn weggeweest door werktoestanden, kom ik hier nog's piepen.

En dames, ik heb al direct een vraag: mag je met prothesen in de sauna? Zetten die dan ook niet uit, net zoals je dat hoort met een vliegreis (wel helemaal iets anders maar kom) Iemand hier dus ervaring mee?

Verder nog altijd perfect gelukkig met mn :1bouncingboobs: ...nu springen ze lekker mee, zijn ze soepel en krijg ik geen pijnscheuten meer als ik alleen al naar dit springende figuurtje kijk ;)

Alleen mn tepels zijn zo af en toe nog wel's gevoelig, maar dat is het dan ook. Mn littekens zijn nog zichtbaar, maar vind ik niet erg.

Zal wel wegtrekken langsaamaan. Mn bh maat viel ik ook van achterover...van 85A naar een 80E jawadde!!!

Dus...kvoel me reuze!!!

Lieve groetjes aan al mn lieve meiden hier!!!! :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

O wat leuk om weer wat van je te horen meid!

En wat fijn dat het zo goed met je gaat ^_^

Ja die littekens, hier nog 1 maar geduld hebben hihi.

Over de sauna, hmm goeie vraag! Over een maandje ga ik samen met mn vriend een welness weekend. Sauna, zonnebank noem maar op dus ben heel benieuwd ^_^

Wauw 80 E!! Dat is een flinke boezem meid! Heb je nog nieuwe foto's?

Geniet ervan :55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey K'tje,

Welkom back! Naar de sauna met prothesen is helemaal geen probleem hoor (je bent ook al bijna 3 maanden po, mag toch wel terug na een week of 6/7), net als dat verhaaltje van het vliegtuig, is pure onzin!

Fijn dat het zo supergoed gaat met jou en de boobs! Geniet maar volop meid! Hoe bevalt de huwelijkse staat? Nou, kom maar regelmatig nog eens piepen hoor!

Dikke knuff! :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi K'tje!

Leuk dat je weer even komt spieken hier! :D

Wow, 80E dat is een flinke boezem...

Nu wil ik wel eens je nieuwe boobs zien hihi!

Wanneer maak je nieuwe foto's?

ben reuze nieuwsgierig!

Enne sauna mag dus gewoon, dus heel veel plezier ;)

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.