Ga naar inhoud

K'tje : 8 juli 2010 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey K'tje,

Wat een goed nieuws dat alles lekker is gelopen met de kinderen! Een pak van je hart, kan ik me voorstellen! Oef! Ben echt blij voor je!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 138
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast DaynaMayte

Hallo allemaal!!!'

Ik heb a.s vrijdag een consult bij Dr. Visser. Ik wil al bijna 8 jaar een borstvergroting.Nu is mijn jongste bijna 2 en nu wil ik er dan ook echt voor gaan!! :101: Weet iemand misschien hoe lang het ongeveer duurt na het consult voordat je terecht kunt voor de operatie??

;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast DaynaMayte

wat fijn dat je de knoop nu doorgehakt hebt

ip duurt het daar nooit zo heel lang maximaal 6 weken volgens mij

maar het is nu vakantietijd dus mischien duurt het iets langer

liefs

Oh oke bedankt voor je reactie!! Ja het maakt ook niet zoveel uit het is in ieder geval mijn laatste zomer met kleine boobie's!! :153: Ik zie dat jij het ook nog niet zo heel lang geleden hebt laten doen.Ben je tevreden??

Liefs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf vandaag Arnica zalf aan het smeren op mn beurse plekken...hopelijk trekt het nu wat beter weg :rolleyes:

Het zou ook de huid wat soepeler houden; alleen mag ik er niet mee op een open wond komen. Ben benieuwd.

Zal vanavond nog eens een foto maken na het douchen.

Verder veel jeuk en af en toe eens een steek, maar verder prima!! Dinsdag moet ik terug voor de draadjes eruit te laten halen..zal mss ook wel iets maken, is dat trekkerige gevoel weg.

Mn tepels zijn erg gevoelig, maar mn borsten zelf kan ik toch al wat "induwen"..ze zijn niet meer steenhard.

We gaan, hoop ik, de goede kant op :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey K'tje,

Heb zelf ook Arnicacréme van Dr. Vogel gesmeerd op m'n boobs, vond ik zelf wel lekker, hield ze ook goed gevoed, want je huid droogt toch enorm uit door het oprekken na de bv. Is ook goed voor de zwelling en de blauwe plekken. Zolang je het inderdaad niet op open wonden smeert kan het geen kwaad.

Eens de draadjes eruit zijn ben je inderdaad van het trekkerige gevoel af. Je gaat zeker de goede kant op, wordt nu alleen maar zachter en beter en natuurlijker! Geniet ervan!

Liefs,:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Eefje: dankje!! Ja hé, ik denk dat het wel wat helpt die zalf..ach ja, kwaad zal het zeker niet kunnen :rolleyes:

Dinsdag moeten de draadjes eruit en dan zou ik graag toch iets minder beurse plekken hebben...brrr, lijkt me anders wat pijnlijk :unsure:

Ben vandaag voor't eerst weer naar de fitness geweest, Health City. Heb eigenlijk niks van mn oorspronkelijke programma gedaan, maar heb wat gefietst (gewone fiets, ligfiets), de loopband (maar dan gewandeld) en wat oefeningen voor mn benen.

Heb anders veel te veel schrik om te ver te gaan, gaat trouwens ook niet hoor...je voelt dat wel.

Ik was wel fier als ik mezelf zo'n in de spiegels zag, die daar volop aan de wanden hangen...mn contouren zagen er toch een heel pak acceptabeler uit :126: Mn topje zat wel wat strakker, maar het ging nog (rekt mee hé)

Ook mn verloofde zat me regelmatig te bekijken vanop afstand..het zag er goed uit zei hij...hihi!! :101:

Stilletjes aan beginnen "die dingen in mijn lijf" meer MIJN BORSTEN te worden...iets van mijzelf!! Een heerlijk gevoel!!

Straks nog's lekker in de douche, want dat heb ik niet gedaan in Health City, met die compressen nog enzo...doe ik lekker thuis op mn gemak wel. Dan ook nog's foto's maken...

Liefs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey K'tje,

Maak je vooral geen zorgen voor het verwijderen van de draadjes, dat voel je echt nauwelijks! Voor je het weet is het al weer voorbij! :38:

Lekker hé, weer een beetje kunnen gaan sporten! Geniet er van meid van je nieuwe reflectie in de spiegels, je hebt het verdiend! Kan me voorstellen dat je je veel lekkerder in je vel voelt! :46: Heerlijk!

Net je nieuwe picjes ook eens gaan bewonderen! Wat zien ze er al goed uit zeg! De beurse plekken lijken al aardig verbetert. Heel mooi hoor meid! En ook die foto met je sportkledij aan, heel mooi silhouet, een hele verbetering! Kun je echt terecht trots op zijn!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey K'tje,

Maak je vooral geen zorgen voor het verwijderen van de draadjes, dat voel je echt nauwelijks! Voor je het weet is het al weer voorbij! :38:

Lekker hé, weer een beetje kunnen gaan sporten! Geniet er van meid van je nieuwe reflectie in de spiegels, je hebt het verdiend! Kan me voorstellen dat je je veel lekkerder in je vel voelt! :46: Heerlijk!

Net je nieuwe picjes ook eens gaan bewonderen! Wat zien ze er al goed uit zeg! De beurse plekken lijken al aardig verbetert. Heel mooi hoor meid! En ook die foto met je sportkledij aan, heel mooi silhouet, een hele verbetering! Kun je echt terecht trots op zijn!

Liefs, :54:

Dankjewel :blush: das heel lief van je!!

K'tje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve mensen allemaal, nu mn draadjes zijn eruit hoor! En weet je wat, het viel REUZE mee, éérlijk waar. Dr.Visser zei dat ik mocht gaan liggen en ze zat wat te pulken om mn gaasjes (die ik er zelf nog altijd op deed), toen hoorde ik zo "knip-knip", ze trok "dacht ik toch" mn hechtpleisters vd wondjes eraf en toen zei ze: "tis klaar"

Het was écht zo voorbij, voordat ik het zelf doorhad was het al gebeurd! Jongens toch, en daar ben ik nu zo zenuwachtig voor geweest :rolleyes:

Ik heb nieuwe foto's erop gezet, zodat je kan zien hoe het er nu uitziet. De beurse plekken zijn echt goed aan het vervagen en de littekens vallen op zich ook goed mee. Als de korstjes er volledig af zijn, wat volgens mij toch al bijna is...mag/moet ik nog littekenolie smeren om het mooi te laten genezen. Die olie komt ook van de kliniek.

Verder moet ik natuurlijk nog de noodzakelijke "6 weken" in acht nemen en toch wel voorzichtig zijn met de hier al bekende dingen hé (tillen, niet teveel rekken, strijken, ....enz)

Goh, weeral een stapje verder en ik voel me er supergoed bij..eindelijk vrouw!

Mn :1boobs: moeten nog wel in de komende maanden meer zn definitieve vorm krijgen, maar dat komt wel... :136:

K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa wat fijn zeg dat ze eruit zijn!

Gelukkig viel het erg mee :D

Ik ben mischien morgen aan de beurt, spannend :56: Maar je verhaal stelt me gerust.

Ze zien er al erg mooi uit zeg, alle plekken zijn weg en ze beginnen al mooi te vormen :D

Je mag trots zijn :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve mensen allemaal, nu mn draadjes zijn eruit hoor! En weet je wat, het viel REUZE mee, éérlijk waar. Dr.Visser zei dat ik mocht gaan liggen en ze zat wat te pulken om mn gaasjes (die ik er zelf nog altijd op deed), toen hoorde ik zo "knip-knip", ze trok "dacht ik toch" mn hechtpleisters vd wondjes eraf en toen zei ze: "tis klaar"

Het was écht zo voorbij, voordat ik het zelf doorhad was het al gebeurd! Jongens toch, en daar ben ik nu zo zenuwachtig voor geweest :rolleyes:

Ik heb nieuwe foto's erop gezet, zodat je kan zien hoe het er nu uitziet. De beurse plekken zijn echt goed aan het vervagen en de littekens vallen op zich ook goed mee. Als de korstjes er volledig af zijn, wat volgens mij toch al bijna is...mag/moet ik nog littekenolie smeren om het mooi te laten genezen. Die olie komt ook van de kliniek.

Verder moet ik natuurlijk nog de noodzakelijke "6 weken" in acht nemen en toch wel voorzichtig zijn met de hier al bekende dingen hé (tillen, niet teveel rekken, strijken, ....enz)

Goh, weeral een stapje verder en ik voel me er supergoed bij..eindelijk vrouw!

Mn :1boobs: moeten nog wel in de komende maanden meer zn definitieve vorm krijgen, maar dat komt wel... :136:

K'tje

Hihihi, zei het je toch! Maar is normaal hoor, zitten allemaal met die zelfde angsten hihi, ga zo nog eens je foto's kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi al hoor, en je littekentje ziet er ook al goed uit! En ze zullen zeker nog veel mooier gaan worden de komende weken/maanden! :136: Voelt veel fijner aan hé nu zonder de draadjes! Nog een fijn herstel verder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt hoor, de draadjes eruit is een hemelsbreed verschil...je hebt dat trekkerige niet meer. Je kunt je, lijkt het wel ineens veel beter bewegen. Hierin zit natuurlijk wel het gevaar dat je dat nu niet overdrijft en dingen gaat doen die je best nog eventjes niet doet.. :rolleyes:

Ik had weer een heel lijstje met vragen meegenomen voor Dr.Visser, hihi en nog ben ik dingen vergeten.. :4: dus ik stel ze maar aan jullie...

- wanneer mag je weer in bad gaan? (hoe kom je dan recht...zie ik zo niet echt zitten zonder je borstspieren te gebruiken?)

- Wanneer kan/mag je weer op je zij slapen (oh, dat zou weer goed doen zeg!!)

- zouden mn borsten met "ontzwellen" nog een beetje ook nog kleiner worden? :(

- wanneer mag je weer een beugelbh dragen? Is dat ook na die 6 weken?

Van Dr.Visser mocht ik op mn trouwdag een beugelbh dragen (het moet een halterbh zijn in mn jurk :22: ) maar dan moet ik

er wel gaasjes ofzo onder doen als verzachtende bescherming. Want één dag zonder bh mag niet.

Dat waren mn vraagjes, voor op het moment toch, hihi...er zullen er vast nog wel komen... :lol:

Liefs, K'tje

Marisjuh en Eefje, bedankt voor jullie reactie!!

En Eefje je hebt gelijk..we zijn hier allemaal lotgenoten en dat schept een enorme band en doet zo'n goed dat je op iedereen kan terugvallen met al je vragen, je belevenissen, je angsten en je goede momenten...Doet goed, écht waar!! :116: Dus bij deze een "bloemetje" voor iedereen hier!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

HELLUP!!!!!!!!!!!!

Mijn trouwjurk past niet meer :102:

Ik heb nu grotere borsten waar ik ontzettend fier op ben, maar mn omtrek is natuurlijk ook veranderd!! :103:

Ik krijg mn rits niet meer dicht!! Op zich is mn ruimte vd borsten wel gevuld, zelfs vrij bol, maar aangezien mn omtrek is veranderd, sluit de jurk niet meer!!!

Dus, nu heb ik geen jurk...een goeie twee weken voor de bruiloft!! :104:

Mn jurk kwam van een retro beurs, we trouwen dus in de 50 jaren-stijl en ik heb een kaartje van hun winkel. Is die in Arnem..een kleine 2uur rijden van hier. Nu hoop ik dat die open is vandaag en dat ik nog iets anders vind.. :unsure:

Nu ben ik toch wel in paniek hoor..Hopelijk kan ik er straks om lachen....

Liefs, K'tje

:139:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey K'tje,

Goh, je bent nu misschien al op weg naar Arnem, hoop dat er nog iets te regelen valt of dat ze hem misschien nog kunnen vermaken, of dat je omtrek nog afneemt (is misschien nog gezwollen van 't vocht?) anyway, veel succes!

Wat je vraagjes betreft:

- wanneer mag je weer in bad gaan? Als je littekentjes goed dicht zijn mag je na 2 weken al weer in bad, heb ook nog een topic erover gevonden. Maar kan inderdaad wel moeilijk zijn jezelf weer uit bad te hijsen, dus zou zeker zorgen dat je verloofde in de buurt is, kan hij je er weer uit helpen.

- Wanneer kan/mag je weer op je zij slapen? Ik kon na een tweetal weken alweer voorzichtig op m'n zij slapen, als het lukt en geen pijn doet, kan het geen kwaad. Lag nog wel niet helemaal op m'n zij zoals vroeger toen, zo'n beetje tussen zij en rugslapen in meer, met een dik kussen in m'n rug zodat ik niet terug kon rollen en m'n arm langs m'n lichaam iplv hem te laten rusten op de zijkant van m'n boob. Dus zou zeggen, beetje experimenteren naar een makkelijke houding voor jezelf.

- zouden mn borsten met "ontzwellen" nog een beetje ook nog kleiner worden? :( Das een heel moeilijke vraag, en daar durf ik je ook geen antwoord op geven, bij de ene wel en bij de andere niet, is voor iedereen anders! Maar hoop wel dat ze mooi zo zullen blijven voor je! :32:

- wanneer mag je weer een beugelbh dragen? inderdaad na die 6 weken, maar sommigen lukt het dan nog niet om de beugels al te verdragen, maar bij de meesten wel.

Hoop dat je ermee geholpen bent en hoop op een goede afloop ivm je trouwjurk!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eefje, bedankt voor de antwoorden op mn vragen. Die topic over in bad gaan zal ik zeker ook nog's nalezen; Thanks!! :35:

Nu ivm mn trouwjurk!!! Geloof het of niet, maar ik heb die gewoon in de winkel kunnen omruilen voor een maat groter, identiek dezelfde jurk!!! :59:

Ik had eerst zo'n halternek jurk (retro stijl) in maat 14 en nu hing toch nog wel juist maat 16 (daaropvolgende maat) nog in de rekken in de winkel. Ik mocht die gewoon omruilen...ongelooflijk gewoon!!! Ik kon wel :43: van blijdschap!!

Ik had toendertijd tesamen met mn trouwjurk, nog zo'n jurk gekocht...ja, die past nu ook niet meer natuurlijk...en weet je wat...die mocht ik ook nog's omruilen voor een andere!!!!

Wat een winkel hé, schatten van mensen gewoon. Waar vind je dat nog, ik had die jurken gekocht eind maart en nu nog ruilen!!

Dus mijn dag kan niet meer stuk hoor...en mn :1big_boobs: ookal zaten ze tijdens het passen nog in mn sportbh..stonden er prachtig in :blush:

Ik beloof jullie zeker een foto van mn trouwdag te laten zien in mn album!!

Over mn :1boobs: dan...ik ben vanaf vandaag mn borsten aan het insmeren met Nivea Soft en mn littekens met littekenolie.

Ik zag per toeval dat daar alletwee ong. dezelfde bestanddelen inzitten...dus het zal wel goed zijn? :1boobs: Hoop ik toch :unsure:

Ik durf nog niet de gaasjes van mn littekens te doen, omdat de rand van mijn sportbh écht knal op die littekens komt...lijkt me toch wat gevaarlijk ivm openschuren weer. Dus toch nog maar eventjes een gaasje eronder als bescherming.

Voor de rest, alles prima!!!

Liefs, K'tje

Dank jullie wel voor jullie medeleven hoor ivm mn trouwjurk...echt lief!! :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey K'tje,

Wat een goed nieuws zeg, echt heel fijne service van die winkel! Ben zeker heel benieuwd naar een foto van jou in de trouwjurk hoor straks! :118: Al kan ik me voorstellen dat je er beeldig zult uitzien! :wub:

Ja, lekker smeren hoor die :1boobs: , want straks gaan ze gegarandeert vervellen door het oprekken, heeft echt weken geduurd bij mij, zo droog was m'n huid. :blink:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eefje, nog een vraagje...hoe zit het met autorijden? Wanneer doe je dat best weer? Mijn dochter heeft namelijk niet graag dat mn verloofde rijdt, maar eerlijk gezegd heb ik ook geen zin om "ten koste van alles" mn herstel om zeep te helpen...

Wat doe ik best? Liefs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na twee weken mag je wel weer autorijden, maar best onderhands sturen, heel voorzichtig, je armen laag houden. Maar als het nog niet echt hoeft misschien toch best je nog laten rijden. Je kunt misschien eens voorzichtig proberen of het je al lukt.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na twee weken mag je wel weer autorijden, maar best onderhands sturen, heel voorzichtig, je armen laag houden. Maar als het nog niet echt hoeft misschien toch best je nog laten rijden. Je kunt misschien eens voorzichtig proberen of het je al lukt.

Liefs, :54:

Hoi Eefje, ik heb gisteren twee keer een half uurtje autogereden...het ging wel. Ik heb mn armen laag gehouden, zoals je zei en geprobeerd zoveel mogelijk onderhands te sturen. Af en toe voelde ik wel mn spieren onder mn oksel aanspannen, maar dat was tijdens het schakelen.

Het is zeker niet de bedoeling dat ik dat nu steeds ga doen, ik hou me aan de zes weken weer vanaf nu. Gisteren moest ik ergens naartoe met mn zoon en dochter en die willen absoluut NIET dat mn verloofde rijdt!! :mellow:

Ik had dus niet veel keus..heb het willen proberen, maar zei hen wel dat als ik echt steken kreeg ofzo, dat ik dan wel zou wisselen. Heb het dan toch maar volgehouden..ging wel.

Bedankt voor je raad!

Liefs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.