Ga naar inhoud

Operatie 8 mrt: Tepel en tepelhof verwijderd ivm necrose


Channah

Aanbevolen berichten

@Loola Ik heb een bvk + lift gehad ineen. Mijn wond is nu wel dichtgegroeid, maar was wel gigantisch groot. De genezing verloopt voorspoedig! Waarom gaat het bij jou niet dicht, weet je dat?

@Alwayslove Nou... het litteken is gek genoeg spontaan een aantal centimeters naar buiten 'gegroeid' dus een heel stuk inkeping ben ik 'kwijt'. De chirurg was zo verbaasd dat dat was gebeurde dat hij er van begon te vloeken (uit blijdschap). Nu hoop ik dat de andere centimeters ook vanzelf naar buiten groeien en dat lijkt ook te gebeuren! Dan zou ik niet meer onder het mes hoeven, yeahhhhh daar hoop ik zo op! Dus ik hoef pas in maart 2017 weer terug te komen om te beoordelen of er nog iets gedaan moet worden.

Een tepelreconstructie doe ik niet. Ik heb me ingelezen over 3D tatoeage en dat is nog een optie, maar nu heb ik weer van diverse mensen gehoord dat dat best pijnlijk is en dan ben ik meteen weer genezen. Ik heb zoveel pijn gehad dat ik nu niks meer kan hebben op dat gebied. Voorlopig gebeurt er dus niks en dat vind ik helemaal prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 153
  • Created
  • Laatste Reactie

@Channah, Fijn dat het jou ook eens meezit, meis. Want jij hebt je portie ellende ook wel gehad. Ik hoop voor je dat je niet meer onder het mes hoeft. 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Channah Ik zou niet bang zijn van de tatoeages hoor. Ik heb zelf een aantal gewone tatoeages, het moment zelf is pijnlijk (hangt ook van je pijngrens af) maar eens het voorbij en genezen is ben je het zo weer vergeten. Ik heb ook al gelezen dat het soms met plaatselijke verdoving gebeurd dus dan lijkt het me helemaal goed te doen.

Ik moet woensdag m'n twee open wonden laten dichtnaaien, ik ben nu 2,5 maand na mijn bvk en al het wondweefsel is nu uit de wonden en je kijkt nu gewoon op borst/vetweefsel... De ene wond is nog redelijk groot, ze gaan nu de uiteinden aan elkaar naaien en vandaaruit moet het verder dichtgroeien. Hoe lang heeft het bij jou geduurd voor alles mooi dicht was? Ik heb eens van iemand gehoord waarbij het een jaar duurde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo, wat fijm om te lezen dat de littekens zo ondiep zijn geworden. Ik ben heel lang niet actief geweest maar toen ik vandaag op bf kwam, heb ik je verhaal even op gezocht. ik had al goede hoop voor je omdat ik natuurlijk wist wat er met dat diepe gat in mijn mans buik gebeurde toen het dicht ging groeien. Echt top voor je!

Groetjes essi4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.