Ga naar inhoud

Operatie 8 mrt: Tepel en tepelhof verwijderd ivm necrose


Channah

Aanbevolen berichten

Jeetje wat een hel! Ik zou m ook voor van alles en nogwat hebben uitgescholden! Je voelt je ook zo machteloos! Omg....gelukkig is het nu gedaan en de goede man doet dit heus niet voor de lol neem ik aan.....

heeft die borrel wat geholpen? Ik ga heel erg duimen voor je dat het nu goed gaat verder en dat het gat mooi dichtgroeit..... En dat paardrijden wordt paardaaien.... Ik weet niet hoe het met jou zit maar als je een doener bent.....altijd in de weer met die dieren is stilzitten de hel op aarde.....

veel liefs Nonky xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 153
  • Created
  • Laatste Reactie
14 uur geleden zei Channah:

Vanmiddag controle gehad bij dr. van der Lei. Wat was dat gruwelijk zeg :(:(:(

Er zijn hechtingen verwijderd. Ik wist niet dat ik niet oplosbare hechtingen in dat gat had zitten. Gelukkig maar, anders was ik nóg zenuwachtiger geweest. Dat verwijderen deed zo'n pijn... Ik ging door de grond van de pijn. Ook nog de wond schoongemaakt met een of ander goedje wat ook al vreselijk was. Met een pincet heeft de arts nog wondsmurrie (van die gele draden) uit de kern van het gat getrokken, nou de rillingen lopen me nu weer over m'n rug. Hij verbaasde zich erover dat het zo zeer deed?

Ik heb echt gevloekt en gescholden. Okee, het moest wel, dat snap ik, de wond moet mooi genezen en al die gele draden kwam door verontreiniging en dat moest eruit. Maar shit zeg...waarom zeggen artsen toch altijd dat het maar 'een beetje pijn' doet en dat ik dan lig te kronkelen op zo'n tafel? Ik ben echt niet flauw hoor, maar het zweet liep van m'n hoofd af. 

Naderhand heeft hij zich nog 2x geëxcuseerd dat hij mij zo'n pijn had gedaan. Ik wind er ook geen doekjes om en vloek dan zowat als ma Flodder dus tja, dat komt wel binnen natuurlijk.

Trillend als een rietje weer aangekleed, nog wat besproken. Ik mag weer op mijn rechterzij slapen en in principe mijn werk doen en autorijden, dus dat is heel fijn. Paardrijden zit er nog niet in ^_^

Onderweg naar huis (met een joekelende tiet) besluiten we nog even langs de supermarkt te gaan. Het prikte en stak in mijn rechterborst, maar goed, thuis liggen op de bank ben ik zooooo beu. Lopen we in de supermarkt en ik denk van nou...het lijkt wel of het bloed uit mijn borst zo over mijn buik loopt. Dus ik zeg dat tegen mijn man, dat ik zowat leegbloed voor mijn gevoel en hij kijkt opeens raar naar mijn shirt (waar ik een vest overheen had): helemaal vol met bloed. Oeps. Gelukkig een blauw shirt. Dus ik ben weer naar de auto gegaan, stoel achterover en zo zijn we naar huis gereden. Thuis meteen weer alles verschoond en nu bloedt het gelukkig al minder. De pijn is ook weg. Mijn zoon was net thuis en hij ziet me ineens staan in de keuken met dat shirt vol bloed, dus hij trok helemaal wit weg...hij kan absoluut niet tegen bloed, dus nu moest mijn man hem zowat opvangen ipv mij. 

Nu hoef ik pas over 5 weken weer terug te komen en dan is de wond zeer waarschijnlijk al een heel eind dicht. Dat wordt dan vast niet zo'n vreselijke pijnlijke controle. Ben het allemaal goed beu nu! Ik was al zo nerveus van te voren, maar dat de controle zo mega heftig zou zijn had ik nooit verwacht!

 

Nouja zeg!! Dit is toch niet normaal?? is het normaal dat het zo gaat bloeden? Had de dokter dat niet even kunnen zeggen? Ik krijg echt het gevoel alsof je maar aan je lot wordt overgelaten.. Pfff 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee Dank je voor je lieve woorden! X

@Nonky Paard aaien idd. Ik ben geen stilzitter als het moet! Ik verveel me ook vreselijk, iets wat ik eigenlijk niet ken. Ik mag dan alles weer, maar als ik te veel doe gaat die rechterborst echt vervelend aan voelen dus ik luister braaf naar mijn lichaam. Met dit mooie weer is het wel fijn om buiten te zijn en buiten bij de paarden en de kippen rond te hangen!

@Jane1 Ik word niet aan mijn lot overgelaten. Ik mag altijd extra op controle komen als ik het wil. Punt is dat ik geen keuze heb. Ik kan zeggen van jij maakt die wond niet schoon, afblijven, maar ik wil ook geen infectie erin of dat al die prut zich ophoopt en er dan zo niet uit kan. Hechtingen moeten er ook uit. Dat van dat hevige bloeden zal hij wel niet voorzien hebben of hij heeft er niet zo bij stil gestaan, geen idee. Dr. van der Lei is een zeer kundig arts, maar ik zou hem nog wel een cursusje communicatie vaardigheden aanraden ;)

Gisteravond met douchen was het weer heel spannend. Gelukkig deed het water geen pijn. Ik vond het best goed gaan en ineens...alles begon te draaien, het geluid ging weer weg en hop daar ging ik weer. 4e keer in 1 week. Volgens mij man omdat het zo'n spannende dag was geweest dat ik deze keer zo'n flauwte kreeg. Echt apart, de wond zelf zag er juist beter uit en ik kan ook wel tegen bloed, echt totaal onverwacht kwam dit opzetten. Ik heb ook als een blok geslapen. Niet op mijn rechterzij trouwens! Ander keertje maar eens proberen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha leuk!! Ik heb 4 Sussex kippen en als er weer een broeds is doe ik er Brahma eitjes onder! Hier hebben ze een grote losloopren. Onze jachthondjes vreten ze anders op als ze los lopen :o

Gaat het goed met je @Nonky ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hetbgaat goed hier! Vanmorgen zelf een eitje gebakken, net even gewandeld met de honden met mn man. Zo douchen, dat vind ik spannend..

mijn hond heeft verl jaar ook twee kippen en een haan vermoord, het ging jaren goed en inens.....echt klote. Nu mag de hond op t terras en de kippen los. Ik laat haar ook wel eens in de tuin als ik erbij ben, dan doet ze helemaal niks....ze weet t want ze durft deze kippen niet eens aan te kijken.....

ik ben zo blij mijn herstel gaat voorbeeldig! Ik heb al twee ervaringen die waren echt veel moeizamer...so I am happy now! Heb wel zin om naar mn paardjes te gaan voor een bakkie koffie! Maar misschien is dat wel,te,veel van t goede....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat fijn dat het deze keer zo goed gaat! Je hebt ook echt prachtige borsten gekregen!! 

Ik weet niet of een bakkie koffie nu te snel is...een bv is heel wat anders dan een bvk per slot van rekening. Het is wel prachtig weer ervoor en tja, paardenlucht even opsnuiven, even aaien, dat doet ons paardenmensen zooooo goed. Dat is al medicijn, zeg nou zelf! 

Wij hebben een terrier en een teckel. Die zijn niet te houden met loslopend spul. Het stikt hier van de konijnen en hazen dus ze smeren 'm regelmatig, dan luisteren ze niet meer want hun jachtinstinct drijft ze gewoon richting hun prooi. Ze rennen ook om de kippenren heen, maar inmiddels weten de dames en heer wel dat dat maar bluf is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik zaterdag ff ga buurten bij de paardjes! Ja idd...zucht door de paarden heb ik al veel overwonnen, het beste medicijn! 

Hier een kruising tschizchu of hoe schrijf je dat...met teckel, die doet niks wil alleen spelen. Maar ik heb ook een mini podenco uit Portugal, die loopt nu wel door de kippen heen maar durft echt niet te kijken naar ze...ze heeft echt spijt vd vorige actie. Volgens mij was dat ook een soort van spelen...Heeeele grote foei, zei ik.. Dat was al genoeg voor haar om twee dagen niet uit dr mandje te komen. Ze is heeeel gevoelig. Maar ik zal ze nooit meer los zonder toezicht laten...

en die kippen zijn so funny! Komen heeeel hard op me af gerend waggelend als ze mij maar horen....echt leuk! 

Hoe gaat t met jou vandaag? Heb je kunnen slapen?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt ze afgericht sindsdien! Lijkt me toch wel akelig als je ziet dat je kippen en haan zo afgeslacht worden :(

Mijn kippen komen ook zo waggelend aangerend, zo lollig is dat he! 

Ik kan gelukkig heel goed slapen, ben 's avonds ook echt bekaf! Ik blijf ook maar moe, volgens mij omdat mijn lichaam zo hard werkt om die wond te laten genezen. Gister had mijn man al gezien dat het litteken van de tepel naar de plooi open gaat staan. De chirurg zei van ja, dat gebeurt meestal, geeft niks, groeit ook weer dicht. Nu vanochtend was het nog meer naar beneden open gegaan, dus nog even en ik heb een soort van trechter? Ik kon met het afdrogen door het gat in mijn borst heen mijn lime groene handdoek zien? Beetje nare ervaring, nu zit dat beeld non-stop in mijn hoofd. Heb ik dadelijk een soort lolly wond, dus het stokje is dan van de  plooi naar de plek waar de tepel zat en de lolly is de tepelhof + tepel. Alleen is dat bij mij dan allemaal weg? Mijn man vindt het maar gek dat het zo open gaat, zit hij dat helemaal te bestuderen terwijl ik er alleen maar akelig van word (ik kan dat dus niet zien gelukkig). 

Gistermiddag bij de chirurg op controle geweest en we hebben het erover gehad. Je niet druk om maken zei hij. Maar toch he... ik zoek op Google afbeeldingen naar soortgelijke wonden en hoe dat geneest, maar ik kan niks vinden. Spaarzame informatie hierover. Het voelt een beetje alsof ik als enige dit meemaak? 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje lijkt me ook wel heftig zeg....mijn man zou flauw vallen ik ik erbij haha...

je kunt ook altijd BB ff vragen he.... Het lijkt nu natuurlijk ook een eeuwigheid te duren allemaal. Geen idee hoelang jou lijf erover doet om dit te herstellen maar dat je moe bent verrast me niks.... Het heeft allemaal zoveel impact op lichaam en geest...

heb je momenten van spijt? Ik zou me kunnen voorstellen dat je daar wel eens aan denkt .maar dat is achteraf natuurlijk..ikzelf heb nooit spijt gehad van mn bv...ookal had ik pijn of gummiebeertieten..  Maar voor jou weer een heel ander verhaal uiteraard....

controle loslaten is altijd moeilijk, maar wel leerzaam..je kunt uiteindelijk niet overal de controle over houden...loslaten is de grootste les in t leven vind ik...wanneer je die kunst eenmaal bezit brengt het veel rust en balans...maar dat is wel heel moeilijk...

fijne dag voor jou vandaag xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds die marteling (tja zo heb ik het toch ervaren) door de arts gaat het wel een stuk beter met de wond! Er komt veel minder troep uit en al het weefsel oogt rustiger. Ook al is het litteken onderaan nog steeds open en heb ik een soort van 'peephole' door mijn borst heen en hoop ik maar dat dat niet meer open gaat staan.

Pijn heb ik niet meer, wel veel ongemak. Vandaag lekker de hort op geweest, zelf auto gereden, maar nu ben ik wel moe en zijn mijn borsten (allebei) weer wat gezwollen. Dus dan ga ik weer lekker onderuit liggen...

Vannacht heb ik voor het eerst op mijn rechterzij gelegen! Dat was spannend. Ik kon me eerst niet ontspannen. Het deed geen pijn, maar voelde allemaal zo gek. Pas na een tijdje toen ik op mezelf zat in te praten van het doet geen pijn, het voelt alleen maar raar, laat los....toen pas kon mijn lichaam zich voor het eerst sinds weken ontspannen. Ik heb 11 uur (!) non-stop geslapen. Ik ben zo verschrikkelijk moe van alles wat er gebeurd is en dan 2x per dag dat gat zien en een beetje schoonmaken voor zover ik dat kan hebben... 

@Nonky Ja, op dit moment heb ik spijt van mijn bvk. Ik vind het allemaal niet mooi. Van boven af gezien lijkt mijn linkerborst vrij normaal, maar in de spiegel vind ik het een stuk minder. Ik heb veel meer littekens dan ik had verwacht, alles is dik en bobbelig, dat gat natuurlijk, geen tepel en tepelhof meer, het is niet fraai. Toch heb ik ergens het gevoel dat ik er over een half jaar anders over denk. Ik ben wel dat gewicht kwijt. Met kleding aan zie je niks en zie ik er eindelijk normaal uit, ipv eerst een massa tiet en dan pas een persoon. Geen smetplekken meer, gewone bh's aan kunnen, wat dat betreft denk ik en hoop ik dat ik over een paar maanden wel blij ben. Het is nu nog te vroeg, maar als ik NU mocht kiezen voor wat ik eerst had, dan zou ik meteen terug willen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Channah:

Sinds die marteling (tja zo heb ik het toch ervaren) door de arts gaat het wel een stuk beter met de wond! Er komt veel minder troep uit en al het weefsel oogt rustiger. Ook al is het litteken onderaan nog steeds open en heb ik een soort van 'peephole' door mijn borst heen en hoop ik maar dat dat niet meer open gaat staan.

Pijn heb ik niet meer, wel veel ongemak. Vandaag lekker de hort op geweest, zelf auto gereden, maar nu ben ik wel moe en zijn mijn borsten (allebei) weer wat gezwollen. Dus dan ga ik weer lekker onderuit liggen...

Vannacht heb ik voor het eerst op mijn rechterzij gelegen! Dat was spannend. Ik kon me eerst niet ontspannen. Het deed geen pijn, maar voelde allemaal zo gek. Pas na een tijdje toen ik op mezelf zat in te praten van het doet geen pijn, het voelt alleen maar raar, laat los....toen pas kon mijn lichaam zich voor het eerst sinds weken ontspannen. Ik heb 11 uur (!) non-stop geslapen. Ik ben zo verschrikkelijk moe van alles wat er gebeurd is en dan 2x per dag dat gat zien en een beetje schoonmaken voor zover ik dat kan hebben... 

@Nonky Ja, op dit moment heb ik spijt van mijn bvk. Ik vind het allemaal niet mooi. Van boven af gezien lijkt mijn linkerborst vrij normaal, maar in de spiegel vind ik het een stuk minder. Ik heb veel meer littekens dan ik had verwacht, alles is dik en bobbelig, dat gat natuurlijk, geen tepel en tepelhof meer, het is niet fraai. Toch heb ik ergens het gevoel dat ik er over een half jaar anders over denk. Ik ben wel dat gewicht kwijt. Met kleding aan zie je niks en zie ik er eindelijk normaal uit, ipv eerst een massa tiet en dan pas een persoon. Geen smetplekken meer, gewone bh's aan kunnen, wat dat betreft denk ik en hoop ik dat ik over een paar maanden wel blij ben. Het is nu nog te vroeg, maar als ik NU mocht kiezen voor wat ik eerst had, dan zou ik meteen terug willen. 

Hoi Channah,

Wat fijn om te lezen dat je vandaag lekker de hort op bent geweest... Dat betekent idd dat je de goede kant op gaat. En het was van de week ff vloeken en tieren bij de arts, maar gelukkig is het niet voor niks geweest.... Fijn dat de wond wat rustiger is. 

En wat heerlijk dat je zo lang geslapen hebt; dat komt je herstel ook alleen maar ten goede. Ik kan me voorstellen dat je af en toe denkt: 'Waar ben ik aan begonnen? ', maar als jij over een half jaartje lekker aan het paardrijden bent, zonder dat er een cup i op en neer danst, dan weet ik zeker dat je geen spijt hebt van je operatie. Het zit gewoon allemaal erg tegen en dat is allemaal nog erg vers (zowel lichamelijk als geestelijk). Maar hoe langer de operatie en de ellende achter je ligt, des te meer zul je de nare dingen uit deze periode een plekje kunnen geven en op een dag zul je blij zijn met je nieuwe borsten. ... En misschien kun je op den duur wel een tepel met tepelhof laten tatoeëren, als je je daar tegen die tijd nog aan stoort. Nu gewoon nog maar ff focussen op je herstel; probeer lekker te ontspannen, zodat je lekker kunt slapen en uit kunt rusten en luister gewoon goed naar je lichaam. ..... Dan weet ik zeker dat het helemaal goed komt met jou, meis!

Ik wens je een goed herstel toe! 

XXX Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je hebt t ff niet kado gekregen Channah, ik ben blij dat je kunt autorijden en dat je zo super    geslapen hebt! Het is ook fijnte lezen dat die actie vd arts wel positief uitpakt qua genezing. En nu maar afwachten tot alles mooi dicht is genezen... Ik hoop dat je over een maand of  zes kan zeggen dat het toch een goede keus is gebleken ondanks alles en dat je de gemakken ervan kunt ervaren. Want dat was je doel.

Stap voor stap! Blijf relax en ontspannen. Die vermoeidheid zal je voorlopig wel houden, die moet er ook uit...

liefs Nonky xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jaydee:

Hoi Channah,

Wat fijn om te lezen dat je vandaag lekker de hort op bent geweest... Dat betekent idd dat je de goede kant op gaat. En het was van de week ff vloeken en tieren bij de arts, maar gelukkig is het niet voor niks geweest.... Fijn dat de wond wat rustiger is. 

En wat heerlijk dat je zo lang geslapen hebt; dat komt je herstel ook alleen maar ten goede. Ik kan me voorstellen dat je af en toe denkt: 'Waar ben ik aan begonnen? ', maar als jij over een half jaartje lekker aan het paardrijden bent, zonder dat er een cup i op en neer danst, dan weet ik zeker dat je geen spijt hebt van je operatie. Het zit gewoon allemaal erg tegen en dat is allemaal nog erg vers (zowel lichamelijk als geestelijk). Maar hoe langer de operatie en de ellende achter je ligt, des te meer zul je de nare dingen uit deze periode een plekje kunnen geven en op een dag zul je blij zijn met je nieuwe borsten. ... En misschien kun je op den duur wel een tepel met tepelhof laten tatoeëren, als je je daar tegen die tijd nog aan stoort. Nu gewoon nog maar ff focussen op je herstel; probeer lekker te ontspannen, zodat je lekker kunt slapen en uit kunt rusten en luister gewoon goed naar je lichaam. ..... Dan weet ik zeker dat het helemaal goed komt met jou, meis!

Ik wens je een goed herstel toe! 

XXX Jaydee

Mag ik me hier even helemaal bij aansluiten? Ik zou het niet beter hebben kunnen verwoorden :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei best_boobie:

Mag ik me hier even helemaal bij aansluiten? Ik zou het niet beter hebben kunnen verwoorden :)

xxx BB

:blush: Thanks, BB! Lief van je.

XXX Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee @Nonky @best_boobie Wat zijn jullie lief! Dank jullie wel :) Ik ben nog zooo onzeker over alles... en heb vandaag ook wel een terugslagje na alle activiteit van gister, maar dat maakt niet uit (had ik ook wel verwacht!). 

De wond zag er vandaag ook weer rustig uit en volgens mijn man gaat de snee onder de tepel ook weer dicht. Yeah!

Alleen nu blijk ik toch weer een gaatje te hebben bij het drielandenpunt onder mijn linkerborst. Is ook gevoelig daar. Dus ook dat maar goed gespoeld, vet gaasje erop, verband en de tijd z'n werk laten doen...
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel goed meid!

Drielandenpunt is altijd een lastig punt, maar qua verzorging doen jullie het prima! !

 

En weet je.. dit is gewoon een proces  dat onzeker maakt. Nooit eerder meegemaakt (gelukkig) en niet wetende hoe het geneest en hoe lang het zal duren precies. Dan nog de energie die het van je vergt, dus logisch dat je onzeker bent!

Ik zou ook onzeker zijn. Heb dan wel ervaring met wonden, maar dan nog. . Het betreft dan jezelf en dat is toch heel anders.

Rustig aan vandaag, morgen voel je je waarschijnlijk weer wat fitter.

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Channah:

@Jaydee @Nonky @best_boobie Wat zijn jullie lief! Dank jullie wel :) Ik ben nog zooo onzeker over alles... en heb vandaag ook wel een terugslagje na alle activiteit van gister, maar dat maakt niet uit (had ik ook wel verwacht!). 

De wond zag er vandaag ook weer rustig uit en volgens mijn man gaat de snee onder de tepel ook weer dicht. Yeah!

Alleen nu blijk ik toch weer een gaatje te hebben bij het drielandenpunt onder mijn linkerborst. Is ook gevoelig daar. Dus ook dat maar goed gespoeld, vet gaasje erop, verband en de tijd z'n werk laten doen...
 

Wel super dat je je wat beter voelt, wat meer vrijheid om dingen te doen! dat zal wel wat met ups en downs steeds beter gaan! Dat heb je ook wel verdiend! Hoop dat de wond nu gewoon rustig blijft en goed kan gaan genezen!

Snap heel goed dat je hier onzeker over bent, zou mezelf ook helemaal gek zoeken naar soortgelijke situaties op internet, en gefrustreerd zijn als ik dit vervolgens niet kan vinden...Het is zo afwachten steeds wat er gaat gebeuren en hoe het er uit komt te zien. Hoop dat voor jou snel de tijd aanbreekt dat je er van mag gaan genieten!:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het maar slappe foto's haha...zoveel durf ik niet en ik wil ook niemand hier schrikbeelden aandoen van dat gat in mijn rechterborst, want dat is echt niet normaal. Ik raak eraan gewend maar het is echt horror.  Nu nog wat meer lef en beter de littekens laten zien, maar dat komt vanzelf wel.. Ik ben blij dat er nog zoveel zit! Best een vol borstje (die andere is ook zo maar ja dat gat he..). Ik ben echt tevreden over mijn cup maat maar het is wel wennen hoor. Je ziet mijn buik nu ook veel meer, waar ik allemaal van dat overschot huid heb zitten (laat ik niet weghalen, ben nu echt genezen van vrijwillige operaties).

Die ene foto is echt de dag na de operatie, het was meteen al zo donkerpaars en zorgelijk. Daar hadden we nog een beetje hoop dat het met een sisser zou aflopen.

Mijn schouders en nek zijn nog nooit zo ontspannen geweest! Ik had ook altijd pijn aan mijn schouderbladen, heel apart. Dat is ook als sneeuw voor de zon verdwenen, echt zalig! Nog even en je weet waar ik het over heb ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar je hebt ze wel gemaakt! en op de site gezet, dus ik vind het stoer! Er is een site waar ik ook wel foto's bekijk en verhalen lees. realself.com Daar ben ik ook wel foto's tegengekomen met soortgelijke complicaties als de jouwe.. Op een of andere manier kijk ik juist daarna, kan het alleen maar meevallen. En buiten dat wordt ik er gewoon niet snel anders van hoor, heb veel met wonden te maken in mijn werk, ook heel erg grote wonden in allerlei gradaties. Ik vind dat interessant ofzo, vind dat leuk om te doen in mijn werk. Mooi om het lichamelijke proces van genezing te volgen, bijzonder wat je lichaam uiteindelijk kan!

Nou is het natuurlijk wel heel anders als je die wond bekijkt op een ander, of dat het jezelf betreft. Kan niet zeker weten zeggen dat ik net zo heldhaftig zou zijn als ik het op mijn eigen lijf zie zitten! Dat kan me nog wel eens vies tegenvallen.

Kan me heel goed voorstellen dat je huiverig bent voor nog een operatie, als dit allemaal soepeltjes was verlopen, had je dat ook aan je buik willen laten helpen?

 

Wel heel fijn vooruitzicht dat die nek en schouderklachten zo op kunnen knappen!:) Pas nu ik in dit hele traject zit besef ik pas hoeveel klachten ik eigenlijk heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die site ken ik niet. Ga ik eens rondneuzen dan, want ik kom echt zo weinig tegen over tepel necrose. 

Nee, was niet van plan een bwc te doen, maar ik had wel zoiets van hmm, kan goed dat me dat na de bvk wel heel erg gaat tegenstaan dat die buik er zit. Normaal gesproken zag je bij mij eerst borst en dan pas de rest van mijzelf, nu is dat weg. Het stoort me ook wel, maar geen haar op m'n hoofd die dat laat doen. Echt niet. Ik trek corrigerend ondergoed aan en klaar :)

Ik kan dus zo goed tegen enge dingen bij anderen. Niet bij mezelf. Ik ben in 1 week tijd 4x flauw gevallen door het zien naar die wond. En die smerige geur. Ik vind het maar ranzig ruiken, maar dat is allemaal heel gewoon volgens de arts. Als ik hier nou een foto kan plaatsen die je alleen kon zien met een wachtwoord, zodat je wist wat je zou gaan zien, dan was het nog een optie tzt! 

Al dat gewicht trekt aan alles. Mijn nek zat altijd vrij vast en kan ik dus nu weer helemaal soepel naar links en rechts draaien. Ik heb er zoveel fysio voor gehad, maar dit was gewoon de oplossing. Dat heb je ook vrijwel meteen hoor! Heerlijk ontspannend voor het lichaam, hoewel de rest wel pijn doet, maar toch: je voelt meteen waar je het voor gedaan hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Channah, ik heb je foto's bekeken. Ik weet niet of ik ze mocht zien, ik kan ze wel zien in ieder geval. Ik heb er natuurlijk heeeelemaaal geen kaas van gegeten maar kan me zo voorstellen dat je " goede" borst wel heel mooi zal genezen. En dat je nu een stuk lichter bent/ voelt aan je lijf snap ik ook. Ik kan me ook goed voorstellen dat je nu wel klaar bent met vrijwillig onder het mes, met driedubbel pech...

En zo'n kutdag hoort er idd wel bij...gebruik m dan goed zou ik zeggen. Morgen weer een nieuwe die beter voelt.

ook het niks doen en afhankelijk zijn is volgens mij voor jou ook echt heel zwaar.....aangezien je een aanpakker bent. Heb daar zelf ook last van eerlijk gezegd....en dan heb ik nog geen klagen. Ooit is alles weer "normaal".....echt! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.