Ga naar inhoud

Operatie 8 mrt: Tepel en tepelhof verwijderd ivm necrose


Channah

Aanbevolen berichten

@Nonky Ja ik had jou ook toestemming gegeven de foto's te zien. Ik heb net die van jou bekeken. WAUW wat een prachtige borsten heb je nu al, zo vlak na de operatie! Wat zul je blij zijn meid! Eindelijk!!

Ik heb het wel zwaar, maar alles is relatief. Over een half jaar kijk ik er vast anders tegenaan. Het ergste heb ik gehad denk ik dan maar. En er zijn ook altijd ergere dingen. Ik mis alleen heel erg het gekroel met al mijn dieren. Ook dat komt wel weer. Inmiddels alweer 2x de kleine pony op stal gezet en lekker geknuffeld want zij bevindt zich op veilige hoogte hahaha...zij kan niet met d'r kop tegen mijn borsten aanknallen. Dus dat is alweer stap 1. Iedere keer wat meer doen...

@best_boobie Ik heb je een berichtje gestuurd + foto van het drielandenpunt wat nu meer open gegaan is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 153
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja tuurlijk mis je die diertjes...ik heb hier op de bank nog een aanplakhond......die wijkt niet van mn zijde en zit op of onder mij vastgeplakt, haha tot vervelends toe! Elke x als het haar weer gelukt is om onder mn vest ofzo te kruipen hoor je en grote zucht van verlichting en is ze helmaal blij.....en in een diepe slaap.

bedankt voor je opmerking over mn foto's. Ik moet echt wennen en zelf heel kritisch...maar ik vind ze wel mooi nu! Veel vocht maar dat lijkt me normaal...Vandaag gaat het weer wat beter, ff boodsch gedaan met mn vriendin..en gelijk weer ingestort haha. Morgen pas een week geleden dus niks te klagen....

fijne dag xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update een week na die vreselijke controle bij dr. van der Lei. En eerlijk is eerlijk: de hechtingen verwijderen en het schoonmaken van de wond, al dat geklier, die pijn, het heeft de wondgenezing een boost gegeven! De wond zien we per dag dichter groeien. Het rauwe rode vlees is nu mooi roze. Het ziet er nog steeds vreselijk uit, maar ik ben er nu meer aan gewend en nu krijg ik vertrouwen dat het goed komt! 

Ik kan op rechts slapen, yeah! 2x per dag spoelen is ook niet meer zo'n issue. Ik haal nu ook zelf het verband eraf. Die gele troep die eruit komt vind ik nog steeds heel erg smerig om te zien, maar ik kan het hebben. Zelfs al 2x gedoucht zonder hulp van mijn man, omdat ik het zelf allemaal spoel en weer verbind. In een week tijd is er dus heel veel positief veranderd :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Channah:

Even een update een week na die vreselijke controle bij dr. van der Lei. En eerlijk is eerlijk: de hechtingen verwijderen en het schoonmaken van de wond, al dat geklier, die pijn, het heeft de wondgenezing een boost gegeven! De wond zien we per dag dichter groeien. Het rauwe rode vlees is nu mooi roze. Het ziet er nog steeds vreselijk uit, maar ik ben er nu meer aan gewend en nu krijg ik vertrouwen dat het goed komt! 

Ik kan op rechts slapen, yeah! 2x per dag spoelen is ook niet meer zo'n issue. Ik haal nu ook zelf het verband eraf. Die gele troep die eruit komt vind ik nog steeds heel erg smerig om te zien, maar ik kan het hebben. Zelfs al 2x gedoucht zonder hulp van mijn man, omdat ik het zelf allemaal spoel en weer verbind. In een week tijd is er dus heel veel positief veranderd :D

Hey Channah,

Wat een goed bericht zeg! Wat is een lichaam toch een bijzonder iets als je ziet wat het allemaal kan! knap dat je het allemaal nu zelf verzorgd en verbind, kan me voorstellen dat het wel even moet wennen...heb je er zo overdag geen pijn of ongemakken aan?

Blij om dit te horen, hoop dat het zo nu door mag gaan! Slapen kan je dan nu op beide kanten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Channah:

Even een update een week na die vreselijke controle bij dr. van der Lei. En eerlijk is eerlijk: de hechtingen verwijderen en het schoonmaken van de wond, al dat geklier, die pijn, het heeft de wondgenezing een boost gegeven! De wond zien we per dag dichter groeien. Het rauwe rode vlees is nu mooi roze. Het ziet er nog steeds vreselijk uit, maar ik ben er nu meer aan gewend en nu krijg ik vertrouwen dat het goed komt! 

Ik kan op rechts slapen, yeah! 2x per dag spoelen is ook niet meer zo'n issue. Ik haal nu ook zelf het verband eraf. Die gele troep die eruit komt vind ik nog steeds heel erg smerig om te zien, maar ik kan het hebben. Zelfs al 2x gedoucht zonder hulp van mijn man, omdat ik het zelf allemaal spoel en weer verbind. In een week tijd is er dus heel veel positief veranderd :D

Wauw Channah, wat fijn om je weer wat positiever te horen praten.  Ik ben zo blij voor je dat het nu de goede kant op gaat en dat je dat zelf ook ziet. En wat goed dat je al twee keer zelf gedoucht hebt. Fijn dat je weer in een opwaartse spiraal zit. .... Vanaf nu wordt het iedere dag een stukje beter. ... En zoals ik al eerder aangaf; Ik denk dat je over een half jaartje inderdaad toch blij bent dat je deze operatie hebt laten doen. Heerlijk ook dat je alweer met je pony geknuffeld hebt. .... Als je daar plezier aan beleeft, zal dat ook je herstel positief beïnvloeden... lekker blijven doen dus :35:

Meis. .... Ik wens je verder een heel voorspoedig herstel toe. ... Maar dat komt vast goed;  het gaat al de goede kant op. En probeer idd positief te blijven. .. Want positiviteit is vaak al het halve werk. Mooi eigenlijk hoe lichaam en geest zo goed op elkaar afgestemd zijn. 

Heel veel liefs. ...Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat vind ik wel een heel mooi bericht Shannah! Dat ahd je toch niet gedacht een week terug! Als deze trend zich voortzet dan gaat t helemaal top! 

Hoe fijn! Ben blij voor je! :101:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik een week geleden echt niet gedacht. Ik sta er echt van te kijken hoe snel het gat nu dichtgroeit. Vergeleken met vorige week is het zeker voor de helft al dicht. Ik ben nu gelukkig ook meer gewend aan dat gat, het zal er alleen maar beter op worden! Het litteken onder de tepel naar het drielandenpunt is ook alweer voor de helft dicht. Ik had daar een beetje nachtmerries van dat het helemaal open zou 'scheuren' maar dat gaat ook al niet gebeuren. Opluchting!

@Eline33 Ja, ik kan weer normaal slapen en draai me zelfs al in mijn slaap gewoon om, zonder wakker te worden. Heeerlijk! Buikslaper ben ik nooit geweest, wel een zijslaper. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Hoe is het met je? Ik ben vd week al 3x bij de paardjes geweest. Alleen kijken he! Mijn nwe zadel was binnen gekomen en het is zoo mooi! Natuurlijk balen dat ik er nu niet op kon...kriebel, kriebel...... Nee dat is zo stom, stel dat....en ik ben nog geen twee weken verder...geduld...

ik hoop dat je een gezellig paasweekend hebt met niet teveel storm. Hier waait alles om momenteel.....

xx Nonky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat best goed :D alleen baal ik zelf wel van plekjes die nu weer open gaan (links al het drielandenpunt, nu begint het rechts ook open te gaan...zucht). Ik plak alles onder de gaasjes en het verband en mijn huid is zo geïrriteerd door wekenlang non-stop gaasjes, verband en bh aan. 

De wond geneest goed. Het gaat per dag dichter zitten. Zo lijkt er zo lang niks te gebeuren en ineens krijgt het vaart. Daar heb ik alle vertrouwen in :D

De paarden zien mij nu weer een paar keer per dag. Rijden doe ik nog niet...dat mocht ik voor mijn complicatie pas na 8 weken mits de chirurg het okee vond, laat staan wat hij er nu van zou zeggen. Overigens heb ik de energie ook niet hoor. Dat gehups, moet er ook niet aan denken eerlijk gezegd :unsure: Ik zal er maar af stuiteren en dan zo op mijn borsten vallen, kan er al naar van worden als ik eraan denk. Nee, laat mij maar knuffelen en borstelen en de stal doen (niet het zware werk), dat is voor nu voldoende om mijn paardenbloed tevreden te houden :lol:

Hier valt het wel mee qua storm.... het waait redelijk, that's all. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Channah:

Het gaat best goed :D alleen baal ik zelf wel van plekjes die nu weer open gaan (links al het drielandenpunt, nu begint het rechts ook open te gaan...zucht). Ik plak alles onder de gaasjes en het verband en mijn huid is zo geïrriteerd door wekenlang non-stop gaasjes, verband en bh aan. 

De wond geneest goed. Het gaat per dag dichter zitten. Zo lijkt er zo lang niks te gebeuren en ineens krijgt het vaart. Daar heb ik alle vertrouwen in :D

De paarden zien mij nu weer een paar keer per dag. Rijden doe ik nog niet...dat mocht ik voor mijn complicatie pas na 8 weken mits de chirurg het okee vond, laat staan wat hij er nu van zou zeggen. Overigens heb ik de energie ook niet hoor. Dat gehups, moet er ook niet aan denken eerlijk gezegd :unsure: Ik zal er maar af stuiteren en dan zo op mijn borsten vallen, kan er al naar van worden als ik eraan denk. Nee, laat mij maar knuffelen en borstelen en de stal doen (niet het zware werk), dat is voor nu voldoende om mijn paardenbloed tevreden te houden :lol:

Hier valt het wel mee qua storm.... het waait redelijk, that's all. 

Hey Channah, 

Hoe gaat het nu met je?Wat vervelend dat die plekjes dan weer open gaan. Kun je zien wat je lichaam voor een werk moet verrichten na een bvk. Kan me voorstellen dat dat behoorlijk gaat irriteren aan de huid dan constante verbinden...heb je ook wel eens dat je er niks op hebt? Bijvoorbeeld aan de lucht laten drogen na het douchen? je kunt op de foto's wel mooi zien hoe je borsten aan het veranderen zijn kwa vorm!

Super dat de wond van je tepel nu zo goed aan het genezen is! Groeit het dan ook wat mee omhoog?of blijft dat een deukje..Hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel;)

Kan me voorstellen dat je op het paardrijden voorlopig nog niet zit te wachten!:141: Mijn hondje heeft op het moment wat nieuws, op de bank springen, op mijn schoot en dan op mijn borsten gaan staan, alsof ik een opstapje/bijzettafeltje ben, nou als ie dat straks maar uit zijn hoofd laat! Het is maar een klein hondje maar dat voel je wel!

Wanneer moet je weer op controle?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eline33 Vind je echt dat de vorm aan het veranderen is? Ik ben er blind voor denk ik. Mijn man zegt dat ook, maar ik zie het niet? Ik ben er wel blij mee hoor als dat echt zo is!!

Ik kan het niet aan de lucht laten drogen. Mijn wonden mogen niet droog worden, dan komt er een korstje op en stopt de genezing. Dus ik moet meteen na het douchen gaas erop, verband en bh aan. Dat is dus wat mijn huid zo irriteert. Ik heb een hele gevoelige allergische huid dus ik wist op voorhand al dat dit problematisch zou worden. Het is nog te doen, maar ik moet heel streng voor mezelf zijn dat ik niet mega ga krabben.

Het gat is nog te diep om te zien of het mee omhoog groeit. Ik hoop toch zo dat er geen deuk in blijft zitten. Ik weet ook totaal niet of het dan dichtgroeit met normale huid? Hoe weet mijn lichaam nu dat het 'klaar' is en dat de laatste laag huid erop moet groeien? Of krijg ik dan een uitstulping wild vlees? Ik weet dus niks. Is mij ook niet verteld en ik kan er niks over vinden op het net. Zo irritant! Ik heb me dat eerst ook niet afgevraagd hoor. Ik was echt in shock door dat diepe gat, dan denk je echt dat het nooit meer goed komt. Nu begin ik het me dus wel af te vragen. Met het tempo zoals het nu gaat is het allang dicht als ik de arts weer zie, dus dan bel ik wel dat ik eerder op consult wil. 

Zo handig van je hondje :o Eline, dat wil je dadelijk dus niet. Echt niet. Maar je schermt jezelf wel af hoor. Mijn teckel is zo'n diva, die wil dus altijd opgetild worden en raar rollen over mijn borsten heen en gek doen en rondjes rennen. Ik heb me daar ook zorgen om gemaakt, maar ze had vrij snel door dat liggen op mijn benen okee was, maar hoger dan dat echt een no-go area was geworden. Dat is het nog steeds trouwens!! Komt goed Eline.

20 april moet ik weer voor controle. Dat duurt nog eventjes. 
Jij wordt in Heerenveen geopereerd en mag de 20e naar huis als het goed gaat. Mijn controle is in Zwolle, dus het is niet zo dat ik je toevallig tegen het lijf kan lopen ^_^ Ben je alweer opgeknapt trouwens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Channah ja dat vind ik echt! Mis helpt het als je je foto's probeert op exact dezelfde manier te maken elke keer. Dan kun je zelf misschien wat beter zien wat er verandert.^_^ Kan me voorstellen dat je dat zelf niet ziet. Dan snap ik wel dat die huid zo mega geirriteerd raakt! Dat broeit vast ook of niet? Ben ook heel benieuwd hoe mijn huid reageert op al dat afplakken en gaas erop. je wond groeit echt wel dicht met normale huid hoor, dat gaat normaal gesproken dan niet uitstulpen.  Heb aardig wat grote en hele diepe wonden zien genezen, soms met een klein deukje, maar ook vaak genoeg dat het de normale vorm aanhoud.Nou heb ik dat nog nooit gezien bij een borst.. Er zal ws wel het nodige littekenweefsel komen te zitten?

Wel jammer dat hij je niet verteld heeft wat de volgende stappen zijn als je wond geheeld is, dat zou je misschien wat gerust kunnen stellen. Maar wat je zelf al zegt, op dat moment was je daar natuurlijk helemaal niet mee bezig, en zit je ook niet te wachten op informatie over misschien wel weer een ingreep...Ik kan op zich wel wat vinden over tepelreconstructies maar vaak is dan na aanleiding van borstkanker oid, weet niet of dat ook verschil maakt. Je kunt wel zien dat er heel wat mogelijk is om een tepel te maken, en met 3d tatoeage technieken. dat kan er wel heel mooi uitzien!

Ja ik merkte dat wel met mijn hondje toen ik ziek was, dat ie zich nogal ''anders''gedroeg, dus ben benieuwd! Is echt een ontzettend schoothondje en een knuffelkont. het onverwachte moet ik gewoon ontzettend om gaan denken!

Ja 20e naar huis als het goed is! Vandaag nog 3 weekjes!! Grappig, zitten we alweer tegelijk bij de pc:141: Jammer dat je niet ook in Heerenveen bent dan! Is Zwolle voor jou dichter bij huis? Ben heel benieuwd wat ze allemaal voor je kunnen gaan doen wanneer de wond geheeld is. Hoe gaat het nu met de andere littekens/drie landenpunt?

 Ja ben gelukkig wel weer helemaal opgeknapt, vorige week nog een heerlijk dagje sauna gedaan met een vriendin met hamam massage etc . Dacht moet het er nog maar even van nemen^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eline33 Oh ja, sauna mag dadelijk een flink aantal weken niet meer, geniet er maar van! Net als zwemmen e.d. Of lekker lang in bad, hmmm zalig... dat zit er niet in. Je moet er wat voor over hebben ^_^

Zwolle is voor mij dichterbij idd. In Zwolle is alleen consult, alle operaties van Noord-Nederland doen ze in Heerenveen nl. Volgens mijn man is het drielandenpunt onder mijn andere borst dicht, yeah! Ook de twee andere gaatjes zijn al weer kleiner. Qua genezing doet mijn lichaam het echt geweldig goed. Nu heb ik wel 2 rare plekjes bij mijn linkertepel, beetje vaag, zal er nog een foto van posten. 

Het verband broeit niet, valt best mee. 's Nachts lig ik er niet van wakker gelukkig en zo vlak na het spoelen is het ook okee, maar na een paar uur begint de irritatie weer en ook de kriebels. Brrr... Soms ga je dan toch gedachteloos krabben en dat voelt dan hemels, maar daarna staat alles in de fik en doet mijn huid heel erg pijn dus ik probeer het echt niet te doen. Het wordt er ook niet mooier op met van die rode kras striemen :blink:

Mijn teckel vindt mij raar denk ik. Ze snuffelt ook steeds in de lucht als ze in de buurt van mijn rechterborst zit. Ze ruikt natuurlijk het wondvocht. Daarna wil ze niks meer met me te maken hebben, gek beest. Alsof ik iets vreselijks heb (nou ja, is misschien ook wel zo haha). Een dier merkt toch dat er wat met je is. Zelfs mijn paarden deden in het begin best vreemd, heel afstandelijk en op hun hoede (is natuurlijk ook een wisselwerking). 

De chirurg praat heel snel en ook iedere keer over tepelreconstructie en littekencorrectie en tatoeage, maar ik heb dan zin om heel kinderlijk mijn vingers in mijn oren te stoppen en hard LA LA LA te roepen. Zie je het voor je? Hahaha, dat kan natuurlijk niet, maar hij weet wel dat ik er eerst niks over wil weten. IK ben even klaar met spuiten, littekens, wondvocht, narcose, pijn, jeuk, noem maar op. Ik wil even niks. Nou ja, ik wil bh-loos door het leven. Zonder bh slapen. Lijkt me nu zo heerlijk he. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een heftig verhaal zeg. Ik snap dat je er even helemaal klaar mee bent en dat je het liefst je vingers in je oren zou willen stoppen :D Kan inderdaad niet, maar ik moet er toch wel een beetje om lachen. :P 

Wel fijn dat alles nu redelijk goed aan het dichtgroeien is. Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet. Zou ik het mogen zien?

Succes met het verdere herstel! Ik hoop voor je dat er geen deuk ontstaat.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kyra Ik moest er zelf ook om lachen, zag me al zo staan voor hem. Ik denk dat hij echt raar zou staan kijken. Een chirurg wil het dan meteen oplossen, maar ik ben nog helemaal niet toe aan een oplossing. Ik geloof dat hij dat inmiddels accepteert. 

Ik zal je toevoegen aan het album. Hoewel je daar de wond niet in close-up ziet, maar ik denk dat het beeld wel voldoende zegt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Channahowwww dat jeuken! Dat lijkt me ook afschuwelijk, en er dan ook nog eens niet aan mogen zitten:141: maar wel een goed teken natuurlijk!

Hahahah:154:ik zie je daar inderdaad zitten met je vingers in je oren!! Ik ben nogal een beelddenker:141:En die chirurg maar luider en luider praten! Ik kan me voorstellen dat je die bh's wel zat bent na al die weken, wat zal dat heerlijk zijn als je in de zomer gewoon een hempje of shirtje aan kunt met gewoon niks eronder! Heerlijk!

ja ik denk dat de beestjes dat wel ruiken idd en goed in de gaten hebben.Ben benieuwd hoe die van mij zich gaan gedragen. mijn katten zijn ook vaak ineens erg klef als ik ziek ben. In bescherm modus ofzo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te lezen dat het al steeds beter gaat met de genezing.  Lastig dat je niet weet in hoeverre het 'gat'dicht gaat groeien/ondiep gaat worden. Het is misschien niet helemaal hetzelfde, maar mijn man heeft na een grote buikoperatie een infectie gekregen. De hechtingen moesten losgemaakt worden om het vuil er uit te laten.  Er zat een gat in zij buik wat zo groot en diep was dat er met gemak een manderijn in gestopt kon worden.  Ik kon het niet aanzien, hij moest net als jij een paar keer per dag onder de douche spoelen met de douchkop er op.  Voor het verbinden kwam de thuiszorg. Om een lang verhaal kort te maken. Het is met de dag minder groot en diep geworden, het groeide gewoon dicht. Er zit nu nog een hele kleine deuk, maar in vergelijk met wat het was is het echt te verwaarlozen. Ik hoop dat een borst op dezelfde manier kan genezen.

Groeten Essi4

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@essi4 Dank je voor het delen! Wat akelig zeg, een gat zo groot als een mandarijn. Jeetje. Als ik je verhaal lees heeft je man hetzelfde proces moeten doorlopen als ik nu. Wat een pijn moet hij gehad hebben :o

Het groeit bij mij nu heeeeeel snel dicht, ben benieuwd wanneer het gat 'sluit'. En heel graag zonder deuk maar ja...we zullen zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eline33 Het gaat nog steeds als een tiet :D Ik zal van de week een nieuwe foto in het album zetten. Mijn weekend was heel druk, eigenlijk te druk en dat voel ik nog wel. Onverwacht bezoek, onverwachte klusjes, echt heel druk. Nu gelukkig weer de ruimte om mijn rust te pakken. 

Vandaag ben ik 8 weken po bvk en 4 weken po 2e operatie. Genezing gaat nu rap. Ik heb nergens pijn, wel kunnen de uiteindes van mijn littekens richting mijn oksels 'zeuren' als ik te veel doe. Of te lang autorijd. 

Nog 2 weken Eline!! Ik denk dat je de tijd wel vooruit wil kijken!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Channah Haha nou mooi zo!! Vind het echt super dat het zo'n stuk beter met je gaat!:) kan me voorstellen dat het makkelijk is om dan teveel te doen;) je draagt nog dag en nacht de sport bh?

Haha ja aan de ene kant wil ik dat het zover is, aan de andere kant heb ik het gevoel nog van alles te moeten doen kwa voorbereiding! Maar wat dan precies weet ik ook niet:141: Nu vooral aan het regelen wie wanneer komt te helpen etc. Wat handige kleding bij elkaar aan het zoeken met knopen of rits voor. Kan van een vriendin voedingskussen lenen, misschien dat dat wat helpt met het slapen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eline33 Helaas nog steeds die bh aan. Ik loop al smachtend naar leuke bh's door de Livera, Hunkemoller, noem maar op. Winkels waar ik voorheen nooit naar binnen ging, omdat ze mijn maat niet hadden. Ik heb mijn man al gewaarschuwd dat we financieel gaan leeg lopen ;) Ik ben al 2x in 1 week gaan shoppen voor nieuwe shirts, jasjes, vestjes. Alles in maatje M gemiddeld. WOW. Geweldig grote spiegels in de kledingzaken en het zal best arrogant lijken, maar ik sta er dus lang voor. Gewoon genieten van de nieuwe look. Ga jij ook krijgen Eline, verheug je er maar alvast op en denk hier maar aan op dagen dat het minder gaat. 

Ik heb gister een negligé gekocht. Nog nooit eentje aan gehad, dat soort dingen liep ik altijd straal voorbij. Heb ik ook nog een soort van getailleerde gekocht met een band precies onder de borsten. Zo'n flut ding bij de Zeeman voor 6 euro. Ik moest en zou iets kopen en passen wat in de buurt kwam van een nieuwe bh. Thuis aangetrokken en wow, hij zit perfect! Dat ding is gemaakt voor mijn borsten :D De band in het hempje zit precies eronder, het zit als gegoten. Alsof de chirurg dacht van nou, haar borsten moeten perfect in die negligé passen! Dat was echt even een heel fijn moment! 

Voor de eerste week/weken (in mijn geval weken) is makkelijke kleding met voorsluiting fijn. Ik had een soort rekbaar hempje aan dat je wel over je hoofd uit moet trekken, maar ik trok het naar beneden en stapte eruit. Daar overheen een fleece vest. Klaar. Ik heb weken in fleece vesten rondgelopen -_- Genoeg boodschappen in huis halen, je bed van te voren verschonen want dat gaat even een tijdje niet meer lukken ^_^ Hoog geplaatste dingen die je regelmatig gebruikt naar beneden halen. Het komt allemaal wel goed Eline. De eerste week is het zwaarst normaal gesproken. Bij mij duurde die periode wat langer, maar in het algemeen is de eerste week het pittigst en gaat het daarna wel snel beter. 

Ga je na je bvk weer roken of probeer je toch er vanaf te blijven? Vroeg ik me ineens af...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Channah oww wat leuk! Loop die dingen ook altijd straal voorbij! Zal je man vast ook niet heel vervelend vinden^_^ Wat super dat je dan met zo'n fijn gevoel voor de spiegel kan staan! gek eigenlijk hoe anders je je dan kunt voelen als dat fysieke zelfbeeld zo veranderd. Klinkt goed:) 

haha ja ik vergeet jou blauwe fleece vest natuurlijk nooit weer:P ik heb geloof ik wel aardig wat vestjes en blousjes, dus dat moet wel goed komen. kwa boodschappen, bed verschonen etc heb ik denk ik wel genoeg hulp. Pijn medicatie krijg ik voor een week zag ik op het recept. Denk je dat ik voor snachts ook hulp nodig heb? de eerste nacht thuis komt een vriendin logeren, maar vraag me af of dat ook langer zou moeten?

Het zou natuurlijk wel verstandig zijn daarna niet weer te gaan roken, en ga ook zeker de 6 weken na die tijd in acht nemen. Moet ook zeggen dat het me niet extreem moeilijk af gaat. Dus ga het zeker proberen! Het zijn sommige momenten waarop ik het moeilijk vindt. Heb in juni een vakantie met clienten, en de collega's die meegaan roken zo goed als allemaal, of in ieder geval met dat soort dagen. Ben wel benieuwd of dat me dan wel gaat lukken!

Hoe zat dat eigenlijk met jou kwa werk, Werkte jij voor jezelf?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eline33 Hahaha is ook zo ja, helemaal vergeten dat je me gezien hebt in Heerenveen! Dat was idd in mijn fleece periode, kan die dingen even niet meer luchten of zien! 

Weet je, mijn man zei steeds: je voelt je nu zo vreselijk en half verminkt, maar dadelijk ga je zo blij zijn. Echt waar, geloof me nou maar. Dat deed ik dus niet he. Ik werd zowat boos op hem met die stomme opmerkingen (lol). Dus gisteravond zat hij te glunderen van zie je nou wel! Hij vond het wel leuk ja :D

Tja weet je, ik had de eerste week volledige hulp nodig 's nachts. Toch is de vergelijk met mij niet zo eerlijk, want ik was echt helemaal opengesneden van links naar rechts + vastnaaien op mijn ribvlies. Ik kon 's nachts niet zonder hulp overeind komen. Plat op je rug liggen kan in ieder geval niet in het begin, dus verzamel maar alvast veel kussens! 

Ik werk voor mezelf dus ik heb mezelf vrij gepland tot eind april, maar ben alweer begonnen inmiddels. Ik kan mijn eigen tijd en opdrachten indelen, dat scheelt en is ook een luxe positie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Channah, wat fijn dat het zo goed met je gaat. Doet me deugd. Dat wilde ik ff kwijt. 

Xx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.