Ga naar inhoud

Maudje : 16 januari 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hi allen, 

helaas heb ik complicaties gekregen en ontstekingen aan beide borsten. :(

ik was vanmiddag voor een extra controle maar ik moet blijven voor

een spoedoperatie. De protheses worden eruit gehaald, pockets gespoeld en hopelijk kunnen de protheses weer terug geplaatst worden. Anders moet eerst alles rustig worden en dan op

een ander moment weer terug geplaats. Echt enorm balen dit, maar ik ben nu in goede handen! 

Duimen maar! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 135
  • Created
  • Laatste Reactie
55 minuten geleden zei Maudje:

Hi allen, 

helaas heb ik complicaties gekregen en ontstekingen aan beide borsten. :(

ik was vanmiddag voor een extra controle maar ik moet blijven voor

een spoedoperatie. De protheses worden eruit gehaald, pockets gespoeld en hopelijk kunnen de protheses weer terug geplaatst worden. Anders moet eerst alles rustig worden en dan op

een ander moment weer terug geplaats. Echt enorm balen dit, maar ik ben nu in goede handen! 

Duimen maar! 

Jeetje wat balen zeg. Sterkte !! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Maudje

 

He bah meis, wat een ellende,dit is een nachtmerrie die niemand hoopt mee te maken.

Ik hoop dat ze alles goed hebben kunnen spoelen en de protheses terug zijn geplaatst,maar het hangt inderdaad af in hoeverre de ontsteking is gevorderd, en welke bacterie er aanwezig was/is.

 

Nou kom eerst maar even zelf tot rust, want dit is allemaal ingrijpend.

 

Heel veel beterschap meis.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vrouwtje85 @Patries @Desert-Rose@BrownieG

Hi meiden, Thanks voor jullie support! Ik ben weer op de zaal

en moet de nacht blijven. Mijn man moest net weg ivm afsluiting en alarm helaas dus lig nu helemaal alleen. 

Maar het goede nieuws is dat de protheses terug konden geplaatst, het hing erom maar hij gaf me voordeel van de twijfel. Hoop maar dat het de juiste beslissing was ;(

ik nu ook drains die een week moeten blijven zitten een week bedrust en zware anti biotica. Alles uit de kast! Vlij dat het achter de rug

is maar zo balen dat weer heleama

opnieuw begint :( mar goed nu vooruit kijken en goed voor

mezlef zorgen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Maudje

 

Wat fijn dat ze toch terug geplaatst konden worden, en ja die ab is nu het allerbelangrijkste, en de drains kunnen gelukkig nu goed al het overtollige vocht, bloed etc afvoeren, hoeft je lichaam dat niet te doen.

 

Ja een nacht blijven is heel goed omdat je natuurlijk laat geopereerd bent, dan laten ze je niet meer naar huis gaan, en dan kun je beter een nachtje daar doorbrengen, zo kunnen ze je ook goed in de gaten houden, is ook wel weer een geruststellend gevoel denk ik,  dat is nu even een tegenvaller dat je man weg helaas weg moest, maar probeer lekker te gaan slapen, want het is een intensieve dag geweest en dit soort dingen komt toch ff hard binnen.

 

Maar je hebt gelijk, positief vooruit kijken.

 

Ik wens je een goed herstel meis.

 

xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi allemaal, 

ik ben weer thuis. Achteraf heel blij dat ik daar mocht blijven want ze zorgen echt goed voor je. Ik voel me een stuk beter, geen koorst meer en die constante druk op mijn borsten is ook weg gelukkig. Ik heb drains en dat is wel fijn want het lekt nog best. Dat is waarschijnlijk ook waar het mis is gegaan, dat ik teveel wondvocht heb aangemaakt wat mijn lichaam niet via de natuurlijke weg kon afvoeren en daardoor is geen ontsteken. Nu een week bedrust opgekregen, veel eiwitrijke voeding eten en met de anti biotica erbij moet het goedkomen. Het is puur pech! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marliies 

Enorm balen inderdaad! Van der Weij schrok er ook heel erg van want toen ik bij hem op controle was en al dat vocht/pus er maar uit bleef lopen zag hij ook wel hoe ernstig het was. Hij zei steeds: wat erg voor je en gaf  me een soort onhandig schouderklopje haha. En hij zei constant we gaan er alles aan doen om je te helpen. Ook de Dr Bakker ontmoet, die zou mij eerst opereren omdat Van der Weij nog spreekuur uur had, ook een super aardige man, maar uiteindelijk moest ik wachten wn heeft Van der Weij me daarna toch nog zelf geopereerd. Het is gewoon dikke pech, het kan gebeuren, het is een niet-lichaams eigen product dus je weet nooit hoe je erop reageert en blijkbaar heeft mijn lichaam een beetje meer hulp van buitenaf nodig. 

Ik had me woensdag al ziek gemeld omdat ik dacht dat ik de griep had dus ik blijf deze week ook nog maar ziek thuis met "de griep". 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Maudje

 

Oh  fijn dat je thuis bent meis, ja dit soort dingen kan gebeuren, maar het is best zuur als het je overkomt.

En zodra de ontstekingshaard word aangepakt daalt de koorts ook meteen,en het is zeker een heel fijn gevoel als de druk eraf is, nu zorgen de drains ook gelukkig voor alle afvoer,

 

Nu lekker thuis in je bedje, en aansterken,

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

 @Tes ja dat weet ik dus eigenlijk niet... maar ik denk dat of de kliniek deze kosten zijn zijn rekening neemt of dat het via mijn ziektekostenverzekering gaat. 

Kan me niet voorstellen dat ik het zelf moet betalen. Ik moet maandag terug voor de drains dus dan ga ik het wel bespreken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Tes:

@Maudje volgens mijn vriend zijn de kosten bij complicaties voor Boerhaave. Dit stond op 1 vd 2 formulieren die je moest tekenen. De eerste 6 maanden garantie zegt hij......

Dat klopt inderdaad. Goeie!

Ik ga die papieren allemaal nog eens goed doorlezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Fieleke:

Sorry! Had niet in de gaten dat ik in andermans topic zat te roeptoeteren ;). Fijn dat je weer met boobies en al thuis bent. Nu moet het toch goedkomen! Beterschap!!!

Ik had het zelf daar geschreven hoor, dus ligt niet san jou ;)

Dank je! Voel me al een stuk beter! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.