Ga naar inhoud

Maudje : 16 januari 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, mijn naam is Maud, 43 jaar, 1.80 lang, 70 kg en cup 80B. Al heel lang wil ik een borstvergroting maar het is er nooit van gekomen.
Acht jaar geleden heb ik, na 20 kilo afvallen, een buikwandcorrectie gehad bij Dr. van Selms (hier ook wel bekend) en toen over gesproken om ook mijn borsten te vergroten. Maar helaas werd dat te duur voor mij aangezien ik de buikwandcorrectie ook zelf moest betalen, toen al 4500 en dan nog 3500 erbij voor de borsten ging me te ver. Het is toen een beetje naar de achtergrond geschoven maar sinds een half jaar ben ik me weer wat serieuzer aan het oriënteren. 

Mijn planning is dat ik in juni een paar consulten wil plannen en mijn bv eind oktober wil laten uitvoeren. Dan pas ivm met nog sparen, al geplande vakanties, beste periode van werk om vrij te nemen. En ach, als je 8 jaar wacht kunnen die paar maanden er ook nog wel bij ;-) 

Ik heb al wat onderzoek verricht en momenteel staat Dr. L.P van der Weij bovenaan mijn lijstje als favoriete pc's. Ik ga bij hem zeker een consult vragen. Dr. Laura van der Mooij ook, maar de prijs bij de Velthuis ligt weer zo'n stuk hoger dat deze eigenlijk afvalt.. Over Dr. van Selms heb ik gehoord dat hij graag grote borsten maakt, en Dr. Nio ook en dat is niet wat ik wil. Maar dat is maar van horen zeggen.. Kunnen jullie dat beamen? 

Ik zou ook graag voor en na foto's kunnen bekijken maar momenteel lukt dat niet. Kan iemand me uitleggen hoe dat werkt? Ik snap dat hier een beveiliging voor 'perverts' , maar ik hoor graag wat ik moet doen. 

groetjes Maud 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 135
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Maud, welkom! 

Over van Selms weet ik niet zo veel maar Nio maakt niet zo zeer alleen maar grote borsten, maar hij kan het wel, en niet alle pc's zijn daar goed in. Ook gaan ook veel dames naar hem. Omdat ze wat hangende borsten hebben en daar soms een grotere prothese voor nodig is omdat te liften (zonder echte lift). Als jij geen hele grote wil, dan plaatst hij dat ook niet. Maar hij kan het dus wel :)

Nio is een echt kundig chirurg dus toch wel de moeite waard om naar toe te gaan.

Laura Mooijen-Zaal plaatst volgens mij heel veel anatomisch, is niet iedereen fan van, sommigen weer wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En openbare foto's kun je pas zien na het plaatsen van een topic. Maar sommige meiden hebben hun foto's prive, dan zul je hen moeten vragen of ze je toevoegen aan hun album.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi DreamLou, bedankt voor je reactie! 

Jij bent dus pas geopereerd door Dr. Nio? En helemaal tevreden? 

Misschien dat ik inderdaad bij hem ook een consult ga nemen, maar ik las ook iets over een verwijsbrief van de huisarts. Dat lijkt me dan weer lastig. Nog genoeg te ontdekken en uit te zoeken! :-)

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Maudje:

Hoi DreamLou, bedankt voor je reactie! 

Jij bent dus pas geopereerd door Dr. Nio? En helemaal tevreden? 

Misschien dat ik inderdaad bij hem ook een consult ga nemen, maar ik las ook iets over een verwijsbrief van de huisarts. Dat lijkt me dan weer lastig. Nog genoeg te ontdekken en uit te zoeken! :-)

 

 

 

Hij levert echt prachtig werk af. Ikzelf et nog erg wennen aan mn nieuwe boobs, dat is ff een heel proces, maar dat doet dus niet af aan zijn werk!

ben nog niet zo lang po, dus eindresultaat is er nog niet. Ik had trouwens niet de perfecte voorsituatie, dus ben wel blij met wat Nio er van gemaakt heeft!

voor SLAZ/OLVG heb je dus een verwijsbrief nodig. Ik heb gebeld met de doktersassistente, erom gevraagd en een laar dagen later kon ik m afhalen. Ik hoefde niet langs te kkomen, scheelt weer. Is ook niet nodig want het gaat om een cosmetische ingreep, maar sommige huisartsen willen je persoonlijk zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Maudje:

Ik heb inderdaad nu je foto's kunnen zien :-) Heel mooi! 

En ook leuk dat jouw borsten echt lijken op de foto's die je van internet had gehaald met wat je mooi vond. Is je bloeduitstorting helemaal weg nu? 

Ja die is bijna helemaal weg, nog beetje rood en blauw, maar is met 80% verminderd al gelukkig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...
11 minuten geleden zei Maudje:

Hi D-R, 

Dank je wel, ja het gaat er nu echt van komen!

En ook gelijk een ooglidcorrectie dus dubbel spannend! 

X

Oh super, in het nieuwe jaar mooie boobs en een frisse blik, en als het toch in 1 keer kan is dat beter, maar inderdaad dubbel spannend.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi hoi, 

ik krijg 23 feb een bv bij dr van der Weij. Vanavond je 2e consult ? twijfel je tussen een aantal cc's? Ik heb 8 jan mijn 2e consult, was er eigenlijk zeker van voor de 350cc te gAan, maar van der weij liet me ook 380 passen, ik dacht tijdens het passen dat dat misschien te groot voor mij zou worden(van der weij vond zelf 350cc ook natuurlijker), maar nu ik hier op het forum steeds lees dat eigenlijk iedereen ze achteraf toch groter hadden gewild, maakt me nu aan het twijfelen. 

Las dat je eerder ook een buikwandcorrectie hebt gehad, werden jou spieren daarbij ook gereven? En hoelang duurde het voor je weer een beetje de oude was? Ik krijg meteen met mijn bv ook meteen een bwc met spieren reven. 

Succes vanavond bij je consult 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Hier even een update.

Gisteravond een tweede consult gehad. Ik had nog een paar kleine vraagjes maar eigenlijk was mijn grootste dilemma het aantal cc’s. Bij mijn eerst consult, en nadat ik vertelt had wat mijn wensen zijn en na het opmeten en bekijken van mijn huidige borsten kwam hij met advies 300 of 340 cc.  Toen ik 300 pastte voelde dit goed/lekker maar bij 340 had ik meteen: oh nee.. wat een joekels! Haha. Dus dat werd ‘m niet. Maar eenmaal thuis en weer thuis veel gelezen, bekeken en vergeleken met andere 340 cc-ers ging ik weer twijfelen. Ik weet dat je het ene lijf niet met het andere kan vergelijken maar ik vind het toch lastig. De meeste vrouwen die 340 /350 hebben gekregen zijn van zichzelf vrij slank en beginnen met een A cup. Ik ben niet super slank en heb van mezelf al een B cup, dus mijn redenatie met 300 erbij, komt op hetzelfde uit als zeer slank en 340/350 erbij. Na het passen toch op 300cc besloten omdat ik me daar het prettigst bij voel. Dr van der Weij liet echt de keuze bij mij. Hij vindt dat het beide een mooi natuurlijk effect geeft. Ik hou het bij 300 cc en hoop dat ik daarmee een mooi vol effect krijg en dat ik niet achteraf denk dat ik toch meer had moeten nemen.. aaaarrrrggg. Ik word er gek van! Moeilijk!

@Vrouwtje85: ik heb inderdaad ook 9 jaar geleden een buikwandcorrectie gehad. Mijn spieren zijn niet gereefd omdat ik geen kinderen heb gehad dus die waren nog in tact. Ik ben 3 weken na de operatie thuis gebleven en toen de eerste week met halve dagen begonnen. Ik heb het niet als zwaar ervaren maar meer als lastig. Het is zo strak getrokken dat het wel 6-8 weken duurt voordat je weer een beetje rechtop kun staan/lopen en dat is best vermoeiend. En ik lees dat je twijfelt tussen 350 en 380 cc? Wat is jouw postuur en cupmaat nu? Ik krijg nu ook een bovenooglidcorrectie! Haha klinkt wel heel erg plastic fantastic als ik het zo achter elkaar opnoem maar dat valt best mee hoor ;-)

@Debster: nog 2 dagen! Jeetje meid, ben je zenuwachtig? Ik droom er nu al iedere nacht van en ik moet nog even geduld hebben. Alvast veel succes!

Fijne dag allemaal!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Maudje:

Hoi allemaal,

 

 

Hier even een update.

 

 

Gisteravond een tweede consult gehad. Ik had nog een paar kleine vraagjes maar eigenlijk was mijn grootste dilemma het aantal cc’s. Bij mijn eerst consult, en nadat ik vertelt had wat mijn wensen zijn en na het opmeten en bekijken van mijn huidige borsten kwam hij met advies 300 of 340 cc.  Toen ik 300 pastte voelde dit goed/lekker maar bij 340 had ik meteen: oh nee.. wat een joekels! Haha. Dus dat werd ‘m niet. Maar eenmaal thuis en weer thuis veel gelezen, bekeken en vergeleken met andere 340 cc-ers ging ik weer twijfelen. Ik weet dat je het ene lijf niet met het andere kan vergelijken maar ik vind het toch lastig. De meeste vrouwen die 340 /350 hebben gekregen zijn van zichzelf vrij slank en beginnen met een A cup. Ik ben niet super slank en heb van mezelf al een B cup, dus mijn redenatie met 300 erbij, komt op hetzelfde uit als zeer slank en 340/350 erbij. Na het passen toch op 300cc besloten omdat ik me daar het prettigst bij voel. Dr van der Weij liet echt de keuze bij mij. Hij vindt dat het beide een mooi natuurlijk effect geeft. Ik hou het bij 300 cc en hoop dat ik daarmee een mooi vol effect krijg en dat ik niet achteraf denk dat ik toch meer had moeten nemen.. aaaarrrrggg. Ik word er gek van! Moeilijk!

 

 

@Vrouwtje85: ik heb inderdaad ook 9 jaar geleden een buikwandcorrectie gehad. Mijn spieren zijn niet gereefd omdat ik geen kinderen heb gehad dus die waren nog in tact. Ik ben 3 weken na de operatie thuis gebleven en toen de eerste week met halve dagen begonnen. Ik heb het niet als zwaar ervaren maar meer als lastig. Het is zo strak getrokken dat het wel 6-8 weken duurt voordat je weer een beetje rechtop kun staan/lopen en dat is best vermoeiend. En ik lees dat je twijfelt tussen 350 en 380 cc? Wat is jouw postuur en cupmaat nu? Ik krijg nu ook een bovenooglidcorrectie! Haha klinkt wel heel erg plastic fantastic als ik het zo achter elkaar opnoem maar dat valt best mee hoor ;-)

 

 

@Debster: nog 2 dagen! Jeetje meid, ben je zenuwachtig? Ik droom er nu al iedere nacht van en ik moet nog even geduld hebben. Alvast veel succes!

 

 

Fijne dag allemaal!

 

Aantal cc is ook echt lastig ja!! Ik wil je niet nog meer aan het twijfelen brengen, maar tijdens het passen lijkt het volgens mij wel altijd groter en onnatuurlijker dan in het echt! En 40 cc is niet heel veel... je leest vaak dat vrouwen toch spijt krijgen dat ze niet een maatje groter zijn gegaan en het heel snel went! Van der Weij zei bij mij ook ( 310 en 350 cc ) dat hij het beide vond passen en 350 cc zelfs iets groter dan natuurlijk vond. Ik ben toch voor 350 gegaan en hier tot nu toe heel blij mee! Hoelang ben je en hoeveel kilo? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Maudje:

Hoi allemaal,

 

 

Hier even een update.

 

 

Gisteravond een tweede consult gehad. Ik had nog een paar kleine vraagjes maar eigenlijk was mijn grootste dilemma het aantal cc’s. Bij mijn eerst consult, en nadat ik vertelt had wat mijn wensen zijn en na het opmeten en bekijken van mijn huidige borsten kwam hij met advies 300 of 340 cc.  Toen ik 300 pastte voelde dit goed/lekker maar bij 340 had ik meteen: oh nee.. wat een joekels! Haha. Dus dat werd ‘m niet. Maar eenmaal thuis en weer thuis veel gelezen, bekeken en vergeleken met andere 340 cc-ers ging ik weer twijfelen. Ik weet dat je het ene lijf niet met het andere kan vergelijken maar ik vind het toch lastig. De meeste vrouwen die 340 /350 hebben gekregen zijn van zichzelf vrij slank en beginnen met een A cup. Ik ben niet super slank en heb van mezelf al een B cup, dus mijn redenatie met 300 erbij, komt op hetzelfde uit als zeer slank en 340/350 erbij. Na het passen toch op 300cc besloten omdat ik me daar het prettigst bij voel. Dr van der Weij liet echt de keuze bij mij. Hij vindt dat het beide een mooi natuurlijk effect geeft. Ik hou het bij 300 cc en hoop dat ik daarmee een mooi vol effect krijg en dat ik niet achteraf denk dat ik toch meer had moeten nemen.. aaaarrrrggg. Ik word er gek van! Moeilijk!

 

 

@Vrouwtje85: ik heb inderdaad ook 9 jaar geleden een buikwandcorrectie gehad. Mijn spieren zijn niet gereefd omdat ik geen kinderen heb gehad dus die waren nog in tact. Ik ben 3 weken na de operatie thuis gebleven en toen de eerste week met halve dagen begonnen. Ik heb het niet als zwaar ervaren maar meer als lastig. Het is zo strak getrokken dat het wel 6-8 weken duurt voordat je weer een beetje rechtop kun staan/lopen en dat is best vermoeiend. En ik lees dat je twijfelt tussen 350 en 380 cc? Wat is jouw postuur en cupmaat nu? Ik krijg nu ook een bovenooglidcorrectie! Haha klinkt wel heel erg plastic fantastic als ik het zo achter elkaar opnoem maar dat valt best mee hoor ;-)

 

 

@Debster: nog 2 dagen! Jeetje meid, ben je zenuwachtig? Ik droom er nu al iedere nacht van en ik moet nog even geduld hebben. Alvast veel succes!

 

 

Fijne dag allemaal!

 

Ik heb 4 weken vrij na de operatie, hoop dat ik me dan goed genoeg voel om weer te kunnen werken. Werk in de horeca wat vrij zwaar is heel de dag  staan en uitstrekken omdat alles hoog staat en ik vrij klein ben, dus hoop dat dit geen problemen gaat opleveren na het reven. 

Twijfel idd nog wel tussen het aantal cc's. Fijn dat jij er nu wel uit bent. Ik ben 1.61 (kort :)), 71kg en heb cupmaat 80c, een lege c. En jij? 

Haha klinkt idd heel erg plastic fantastic maar geloof best dat dat wel meevalt hoor :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi allemaal, net gebeld door de boerhaave dat ook mijn operatie uitgesteld wordt... :-(

komt nogal vaak voor daar! 

Nieuwe datum is 16 januari. 

Wel jammer dat ik het weekend herstel mis want ik heb maar een week vrij. Ik ga proberen of ik die maandag erna ook nog vrij kan nemen. Hoop dat het lukt. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Maudje:

Hoi allemaal, net gebeld door de boerhaave dat ook mijn operatie uitgesteld wordt... :-(

komt nogal vaak voor daar! 

Nieuwe datum is 16 januari. 

Wel jammer dat ik het weekend herstel mis want ik heb maar een week vrij. Ik ga proberen of ik die maandag erna ook nog vrij kan nemen. Hoop dat het lukt. 

 

 

 

Nou het is idd bij verschillende artsen dat een operatie datum verplaatst word,soms is het natuurlijk overmacht,en daar doe je niets aan, neemt niet weg dat het vervelend is, je stelt je er op in, regelt van alles, hoop dat het gaat lukken met je werk

 

Heb je datum aangepast.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Maudje:

Hoi allemaal, net gebeld door de boerhaave dat ook mijn operatie uitgesteld wordt... :-(

komt nogal vaak voor daar! 

Nieuwe datum is 16 januari. 

Wel jammer dat ik het weekend herstel mis want ik heb maar een week vrij. Ik ga proberen of ik die maandag erna ook nog vrij kan nemen. Hoop dat het lukt. 

 

 

Jemig dat is balen. Hoeveel dagen is jou operatie nu verschoven dan? 

 

Hopelijk blijft de mijne gewoon staan op 23 feb. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren de kliniek gebeld en doorgegeven dat ik voor 340cc ga!! 

Jemig, ik heb nog nooit in mijn leven zo getwijfeld over iets! Ik hoop dat ik er geen spijt van krijg maar de verschillen in formaat met de 300 cc zijn maar zo klein dat ik verwacht van niet.. 

 

Aftellen nu... nog maar 5 nachtjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Maudje:

Gisteren de kliniek gebeld en doorgegeven dat ik voor 340cc ga!! 

Jemig, ik heb nog nooit in mijn leven zo getwijfeld over iets! Ik hoop dat ik er geen spijt van krijg maar de verschillen in formaat met de 300 cc zijn maar zo klein dat ik verwacht van niet.. 

 

Aftellen nu... nog maar 5 nachtjes! 

Echt waar? Toch wel? Dacht dat je echt voor de 300 cc zou gaan :) komt goed!! Is idd een klein verschil. Wat heeft je toch doen omschakelen? Spannend hoor! Geniet nog even van alles wat je kunt doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Marlies, ja ik sta er zelf ook van te kijken ;-)

omdat de verschillen echt niet groot zijn, en niet zo zeer naar voren. Maar meer in de breedte en hoogte van de prothese heb ik besloten dat ik dat met 1,80 lengte wel kan hebben. 

En ook omdat iedereen zegt dat het snel went en vaak achteraf zegt dat ze liever wat grote raadden gewild. Maar ik vind het nog steeds doodeng hoor! 

Hoe is het met jou? Zijn je borsten nog aan het veranderen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Marliies:

Echt waar? Toch wel? Dacht dat je echt voor de 300 cc zou gaan :) komt goed!! Is idd een klein verschil. Wat heeft je toch doen omschakelen? Spannend hoor! Geniet nog even van alles wat je kunt doen!

Zie bericht hierboven ;-)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.