Ga naar inhoud

Maudje : 16 januari 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 135
  • Created
  • Laatste Reactie
12 uur geleden zei Desert-Rose:

 

He meis,geen zorgen maken, want dit soort complicaties valt altijd onder de nazorg,dus word vergoed.

 

Jij hebt hier zelf absoluut geen kosten aan.

 

xx

 

 

Hoi hoi, ja dat dacht ik al, maar fijn om zeker te weten! Je zou er anders nog aan failliet gaan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Maudje:

Hoi hoi, ja dat dacht ik al, maar fijn om zeker te weten! Je zou er anders nog aan failliet gaan ;)

 

Precies, altijd fijn om toch even te weten, nee hoor dit soort dingen is nooit te voorzien, en zou wat zijn als je dan ook nog eens zelf voor de kosten op zou moeten draaien, zou gekkenwerk zijn.

 

Hoe is het met je? 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Maudje:

@Marliies 

Enorm balen inderdaad! Van der Weij schrok er ook heel erg van want toen ik bij hem op controle was en al dat vocht/pus er maar uit bleef lopen zag hij ook wel hoe ernstig het was. Hij zei steeds: wat erg voor je en gaf  me een soort onhandig schouderklopje haha. En hij zei constant we gaan er alles aan doen om je te helpen. Ook de Dr Bakker ontmoet, die zou mij eerst opereren omdat Van der Weij nog spreekuur uur had, ook een super aardige man, maar uiteindelijk moest ik wachten wn heeft Van der Weij me daarna toch nog zelf geopereerd. Het is gewoon dikke pech, het kan gebeuren, het is een niet-lichaams eigen product dus je weet nooit hoe je erop reageert en blijkbaar heeft mijn lichaam een beetje meer hulp van buitenaf nodig. 

Ik had me woensdag al ziek gemeld omdat ik dacht dat ik de griep had dus ik blijf deze week ook nog maar ziek thuis met "de griep". 

 

Wat een verhaal.. hoe is het nu met je? Gaat het mentaal ook een beetje? Ik hoop zo voor je dat het herstel vanaf nu goed gaat!! Ik duim voor je!:147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Desert-Rose:

 

Precies, altijd fijn om toch even te weten, nee hoor dit soort dingen is nooit te voorzien, en zou wat zijn als je dan ook nog eens zelf voor de kosten op zou moeten draaien, zou gekkenwerk zijn.

 

Hoe is het met je? 

 

xx

Hi Desert, lichamelijk gaat het de goede kant op. Heb wel veel last van de drains en wondjes, vooral van de bh die erop duwt, het zit allemaal veels te strak. Dus ik heb nu mijn man naar de Hema gestuurd voor een grotere maat BH. ;) Ik heb het gevoel alsof ik gekneusde ribben heb zo strak. Dat kan toch ook niet goed zijn?! En ik zit alleen maar op de bank dus dat inkapselen gaat sowieso wel denk ik, ook met een lossere bh. 

En verder goed gezond eten, vitamine slikken en rusten. Maar af en toe wel een traanmomemtje hoor, zo van waarom moet mij dit overkomen? Maar heel fijn dat je hier je hart kan luchten :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Marliies:

Wat een verhaal.. hoe is het nu met je? Gaat het mentaal ook een beetje? Ik hoop zo voor je dat het herstel vanaf nu goed gaat!! Ik duim voor je!:147:

Hoi! Gaat weer wat beter gelukkig, geen koorts meer dus ontsteking is denk ik uit mijn lijf gelukkig. Tja mentaal doet het ook wel wat. Ik heb alle foto's die ik gemaakt had ook meteen weggegooid. Dat zijn mijn borsten niet meer. Begin gewoon weer opnieuw. Af en toe wel even een traanmomemt maar ik probeer positief te blijven. Het komt ook wel goed, ik heb toch een goede arts en geen prutser dus het moet goedkomen! 

He jij bent 6 weken nu! Joehoeee! En een mooi setje gekocht zag ik, wat fijn voor je! Ziet er prachtig uit, geniet ervan! Xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Maudje:

Hi Desert, lichamelijk gaat het de goede kant op. Heb wel veel last van de drains en wondjes, vooral van de bh die erop duwt, het zit allemaal veels te strak. Dus ik heb nu mijn man naar de Hema gestuurd voor een grotere maat BH. ;) Ik heb het gevoel alsof ik gekneusde ribben heb zo strak. Dat kan toch ook niet goed zijn?! En ik zit alleen maar op de bank dus dat inkapselen gaat sowieso wel denk ik, ook met een lossere bh. 

En verder goed gezond eten, vitamine slikken en rusten. Maar af en toe wel een traanmomemtje hoor, zo van waarom moet mij dit overkomen? Maar heel fijn dat je hier je hart kan luchten :)

xx

 

Die huilmomentjes zijn alleen maar goed hoor meis,want het heeft toch een behoorlijke impact gehad, en dat moet je echt verwerken, en je hart luchten kan altijd hier,want je moet het niet op gaan kroppen.

 

Er is natuurlijk in een aantal weken heel veel gebeurt in je borsten, en dit geeft een enorm zwaar gekneusd gevoel. Ook de ontsteking heeft natuurlijk daar zitten woekeren, en dat blijf je ook nog wel even voelen.

 

Een bh mag zeker niet te strak zitten,helemaal nu ook doordat die drains er nog steeds zitten, wat ook een irritatie geeft,hopelijk lopen ze snel minder af, zodat ze er uit kunnen,dat geeft een behoorlijke opluchting dadelijk.

 

Als je last hebt van de bh band op de wonden dan kun je er een gaasje of inlegkruisje tussen leggen, dit neemt een beetje de druk er vanaf.

 

Meer dan dit kun je niet doen,goed en lekker eten, goed blijven drinken, en vanaf nu is het met kleine baby stapjes vooruit.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei DeborahX:

@Maudje ik was de hele tijd aan het wachten op een bericht hoe het met je is gegaan en gaat. Heb het gewoon gemist.:( Ben blij om te lezen dat het goed gaat. Ik heb ook drains. Ik vind ze onhandig maar heb ze ook niet voor niks.

Doe rustig aan! Heel veel beterschap! xx

 

 

Hoi Deborah, stelletje pechvogels zijn wij he.. maar vanaf nu moet alles weer beter gaan toch! 

Hoe is het met jou? Wanneer mogen jouw drains eruit? Bij mij morgen. Ze lekken nog wel maar heel mondjesmaat. Ik vind het toch wel 'fijn' dat ze erin zitten dan kan het vocht en bloed in ieder geval weg. 

Jij ook veel sterkte! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-2-2017 om 07:20 zei Maudje:

Hoi Deborah, stelletje pechvogels zijn wij he.. maar vanaf nu moet alles weer beter gaan toch! 

Hoe is het met jou? Wanneer mogen jouw drains eruit? Bij mij morgen. Ze lekken nog wel maar heel mondjesmaat. Ik vind het toch wel 'fijn' dat ze erin zitten dan kan het vocht en bloed in ieder geval weg. 

Jij ook veel sterkte! Xx

@Maudje Ik heb nog geen idee wanneer ze eruit mogen. Ik meet elke dag om 10uur en tot nu toe loop ik bijna elke dag nog 40cc. Soms willen ze dan wel een oogje dicht knijpen maar bij mij zijn de drains nog te donker. Ik ben ook wel blij dat ze er in zitten maar vind het toch vervelend, het gesleep. Behoorlijke pechvogels zijn wij ja, vervelend dat het bij jou nog eens een stuk later gebeurt. Denk dat je nu wel de zelfde pijn hebt als de eerste paar dagen? 

Veel succes en ook sterkte xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DeborahX Bij mij lopen ze rechts 25 en links 15 per dag, dus volgens mij is dat goed :)

nee ik heb zeker niet dezelfde pijn als de eerste keer de eerste dagen, dat vond ik echt een hel. Dat heb ik gelukkig nu helemaal niet, alleen het  ongemak van die drains en wonden. 

Goed herstel! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een teleurstelling. Gelukkig namen ze je serieus en kon je snel terecht! Ook wel fijn dat van der Weij je uiteindelijk zelf nog heeft kunnen helpen. Geeft je toch een geruststelling. Neem lekker de rust en ik ga duimen dat je nu geen klachten meer krijgt en alles netjes geneest. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei mmmaaike:

Jeetje wat een teleurstelling. Gelukkig namen ze je serieus en kon je snel terecht! Ook wel fijn dat van der Weij je uiteindelijk zelf nog heeft kunnen helpen. Geeft je toch een geruststelling. Neem lekker de rust en ik ga duimen dat je nu geen klachten meer krijgt en alles netjes geneest. 

Hoi Maaike, dat is het zeker! Maar het gaat nu goed en voel me iedere dag beter. Gisteren zijn de drians eruit gegaan, dat is ook een hele opluchting. 

Hoe gaat het met jou? Helemaal blij? Heb je foto's? Wil je me toevoegen? 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei BrownieG:

@Maudje Fijn om te lezen, drains eruit! Schijnt als ze eruit zijn dat je daar helemaal van opknapt :) Standje luieren nog effe erinhouden ;) xx

Het is fijn als ze eruit zijn maar ik was ook blij dat ze erin zaten als je ziet wat eruit kwam.. dat is er dan maar mooi uit! ;)

Zeker deze week kom ik bijna niet van de bank af. Gisteren benadrukte Dr van der Weij dat ook nog eens extra: rust, rust, rust. Dus doe ik maar braaf. Lang leve Netflix ;)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Maudje ja joh, hoef je lichaam ook niet zo hard te werken want je hebt er toch 2 kort op elkaar gehad. Wel rondje in huis lopen hoor anders krijg je een stijve rug en schouders.. Pfff weet nog mijn marathon tijd met Netflix in de herstelweken, wist soms echt niet wat de tijd in huis was..soms zo verslaafd aan een serie hahaha. Fijn herstel verder xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Maudje

 

Oh wat fijn meis, bij jou ook de drains eruit, nou het gaat echt een berg schelen met de pijn, want die dingen zitten vaak tegen een zenuw aan, en dat geeft een naar gevoel.

 

Het ergste vocht en bloed is weg,en als ze te lang blijven zouden zitten, kunnen ze ook weer voor ellende zorgen.

 

Lekker rustig aan blijven doen, want je bent nog steeds herstellende van de operaties.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh gelukkig dat je verlost bent van de drains. Ik hoop dat het nu rustig blijft. Heb je nu preventief antibiotica? Zou vooral veel drinken dat helpt je lichaam ook met afvloeien van vocht en afvalstoffen.

 

Hier gaat het goed. Herstel gaat gestaag. Had zaterdag ineens een vergeten hechting waar mijn lichaam vanaf wilde maar die is nu weg en wondje is alweer dicht. Had nog 2 andere plekjes die nog niet genezen waren maar die zijn nu ook mooi dicht. Ben al heel blij met het resultaat. Komen steeds meer in vorm en worden al zacht. Moet nog wel wennen aan het volume maar het past prima bij mijn lichaam. Ik zal je toevoegen zodat je mijn album kunt zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-2-2017 om 22:29 zei mmmaaike:

Ohh gelukkig dat je verlost bent van de drains. Ik hoop dat het nu rustig blijft. Heb je nu preventief antibiotica? Zou vooral veel drinken dat helpt je lichaam ook met afvloeien van vocht en afvalstoffen.

 

Hier gaat het goed. Herstel gaat gestaag. Had zaterdag ineens een vergeten hechting waar mijn lichaam vanaf wilde maar die is nu weg en wondje is alweer dicht. Had nog 2 andere plekjes die nog niet genezen waren maar die zijn nu ook mooi dicht. Ben al heel blij met het resultaat. Komen steeds meer in vorm en worden al zacht. Moet nog wel wennen aan het volume maar het past prima bij mijn lichaam. Ik zal je toevoegen zodat je mijn album kunt zien. 

 

Hi @mmmaaike, sorry ik had jouw berichtje gemist.. hier gaat het erg goed! Ik heb geen pijn meer en borsten/ wondjes zien er goed uit. Ja ik heb een antibiotica kuur van 10 dagen, best een zware van 600mg per dag. Ik hoop dat het nu goed blijft gaan, maar vorige keer wees ook niets erop dat het mis zou gaan dus ik vind het best spannend nog. 

Hoe is het nu met je wond. Wat gek van die hechting. Moest je daarvoor terug? Ik heb je foto's bekeken en wow, wat ziet het er prachtig uit!

Van Selms is echt een goede chirurg en fijne man! Hij heeft 10 jaar geleden bij mij een buikwandcorrectie gedaan en is ook heel mooi geworden. Zijn er bij jou ook implantaten in gegaan of alleen gelift? 

 

Ps ik heb ook foto's in mijn album gezet! 

 

Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.