Ga naar inhoud

Maudje : 16 januari 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 135
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei sohodolls:

Hoi Maudje!

 

Ik ben echt net lid van BF, maar ik zie dat wij precies dezelfde operatie datum hebben bij Boerhaave.

Al zenuwachtig?

 

Hoi Sohodoll, wat leuk zeg! Weet jij al hoe laat? 

Ik ben nog niet echt zenuwachtig, jij wel? 

Wat voor implantaten krijg jij en hoe is je cupmaat/postuur nu? 

Misschien zien we elkaar daar wel! :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-1-2017 om 18:41 zei Maudje:

Hoi Vrouwtje, ik heb jouw berichtje helemaal gemist.

mijn operatie is van vrijdag naar maandag verzet. Vind ik wel heel jammer want mijn man was dan meteen twee dagen bij me geweest, en nu moet hij er voor vrij nemen.

 

Nou dat is ook stom. Nu heb ik jou berichtje ook gemist, lees het nu pas :) 

 

balen dat je man er nu helemaal vrij voor moet nemen.

maar gelukkig is de operatie maar 2 dagen verschoven. Nog ff het weekend door en je bent al aan de beurt. 

 

Afgelopen zondag ben ik nogmaals wezen passen omdat ik twijfelde tussen de 350 en 380cc. Was er daar eigenlijk meteen al uit, ik blijf bij de 350. Maar nu lees ik zo weer de verhalen hier op t forum dat het vaak kleiner lijkt dan het pasmoment en dan ga ik toch weer twijfelen. Wat erg zeg die twijfel. Ik wil ze wel natuurlijk houden, van der weij raadde me de 350 aan omdat hij 380 minder natuurlijk vond ogen bij mij. 

Dacht echt dat ik eruit was en nu slaat de twijfel weer toe...zo vervelend. Wil niet dat ik straks een paar onnatuurlijke memmen heb, maar wil achteraf ook geen spijt hebben dat k ze wel een maatje groter had gewild :/ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vrouwtje, heel herkenbaar! 

Volgens mij heeft bijna iedereen dit dilemma. Ik ook! Ik ben ook al een paar keer geswitched van 300 naar 340. Ik bleef ook maar twijfelen. Maar ik heb nu toch gekozen voor de 300 omdat ik er toch een beter gevoel bij heb. En een vriendin van me die ook een bv hebt zei je zult altijd na een tijdje denken: ze hadden wel groter gemogen omdat je er aan went, ook als je de masr groter neemt! Ik zou het advies van Dr van der weij opvolgen. Je hebt hem uitgelegd wat je wilt bereiken en hij kan het goed inschatten. 

Succes! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Maudje:

Hoi Vrouwtje, heel herkenbaar! 

Volgens mij heeft bijna iedereen dit dilemma. Ik ook! Ik ben ook al een paar keer geswitched van 300 naar 340. Ik bleef ook maar twijfelen. Maar ik heb nu toch gekozen voor de 300 omdat ik er toch een beter gevoel bij heb. En een vriendin van me die ook een bv hebt zei je zult altijd na een tijdje denken: ze hadden wel groter gemogen omdat je er aan went, ook als je de masr groter neemt! Ik zou het advies van Dr van der weij opvolgen. Je hebt hem uitgelegd wat je wilt bereiken en hij kan het goed inschatten. 

Succes! X

Ik moet ook gewoon op de deskundigheid van dr van der weij vertrouwen denk ik. 

 

Hoe is het met je zenuwen? Heb je al een tijd gekregen hoe laat je aan de beurt bent? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo is het! Hij heeft het vaker gedaan dus het zal wel goed komen  ;-) 

Wasvoorschrift maat heb je nu? En hoe lang ben je? 

 

Ik moet me om 10 uur melden. Mooie tijd! 

Dit weekend nog even goed boodschappen doen, alles weg wassen en strijken, bedden verschonen etc. en dan ben ik er klaar voor! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Maudje:

Zo is het! Hij heeft het vaker gedaan dus het zal wel goed komen  ;-) 

Wasvoorschrift maat heb je nu? En hoe lang ben je? 

 

Ik moet me om 10 uur melden. Mooie tijd! 

Dit weekend nog even goed boodschappen doen, alles weg wassen en strijken, bedden verschonen etc. en dan ben ik er klaar voor! 

Heb nu 80c, ben 1.61 en 72 kg 

en jij? Jij krijgt ze ook voor de spier toch? 

 

Hele mooie tijd inderdaad, ben je een mooie tijd weer thuis. Of moet je ook overnachten vanwege een dubbele operatie? Ik moet wel een nachtje blijven vanwege de bwc in combinatie met de bv 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 85b/80c, ik ben 1.80. 

In mijn album staan foto's van de passessie. Vind 300 wel mooi geproportioneerd. 

 

Ik hoef niet te blijven. Mijn man brengt me weg en gaat dan even naar zijn werk en haalt me dan einde middag weer op. Zo spannend allemaal he! 

Jij gaat ook zo blij worden! Die buik operatie ook! Ik zal je een privé foto sturen van mijn operatie, kun je zien hoe het wordt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Marliies:

Hihi toch maar 300 cc @Maudje:46: Nu niet meer veranderen hoor, ga op je gevoel af!! ^_^ Alvast heel veel succes, je bent daar in goede handen Xx 

Hahahah erg he!! Ik kreeg het ineens weer benauwd.. 

dus gisteren nog gebeld, gelukkig zijn ze daar zo aardig en begripvol! 

Ik zal niet de enige zijn die twijfelt denk ik. Nu ben ik helemaal blij met met beslissing sn het gaat vast super mooi worden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Maudje:

Ik heb 85b/80c, ik ben 1.80. 

In mijn album staan foto's van de passessie. Vind 300 wel mooi geproportioneerd. 

 

Ik hoef niet te blijven. Mijn man brengt me weg en gaat dan even naar zijn werk en haalt me dan einde middag weer op. Zo spannend allemaal he! 

Jij gaat ook zo blij worden! Die buik operatie ook! Ik zal je een privé foto sturen van mijn operatie, kun je zien hoe het wordt! 

Wauw ik heb je foto's gezien. Wat mooi zeg. Die buik gaat bij mij ook echt de grootste verandering zijn. Ben echt zo benieuwd, ben die dikke flubberbuik zo zat. Eindelijk gewoon weer de kleding kunnen kopen die ik leuk vind. 

 

Qua cupmaat zitten we ongeveer gelijk nu. Ben benieuwd hoe het straks na jou operatie is. 

 

Fijn dat je gewoon dezelfde dag weer naar huis mag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal, 

Ik ben weer thuis en alles is goed gegaan en ik ben helemaal blij!! 

Voor wat ik heb kunnen zien ziet het er goed uit en het voelt qua formaat ook prima! Niet te groot niet te klein, precies goed! 

Ik heb geen pijn, alleen wat branderig gevoel. Mijn ogen zijn ook goed gegaan. Voelen wat zwaar aan waardoor ik het liefst mijn ogen dicht heb maar zwelling valt gelukkig mee, en ook niet blauw. 

Haden jullie ook dat als je zo aan je borst voelt alsof er een ballon in zit? Omdat je niet echt je huis kan voelen? Beetje raar nog.. 

Nu lekker rusten! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Maudje:

Hoi allemaal, 

Ik ben weer thuis en alles is goed gegaan en ik ben helemaal blij!! 

Voor wat ik heb kunnen zien ziet het er goed uit en het voelt qua formaat ook prima! Niet te groot niet te klein, precies goed! 

Ik heb geen pijn, alleen wat branderig gevoel. Mijn ogen zijn ook goed gegaan. Voelen wat zwaar aan waardoor ik het liefst mijn ogen dicht heb maar zwelling valt gelukkig mee, en ook niet blauw. 

Haden jullie ook dat als je zo aan je borst voelt alsof er een ballon in zit? Omdat je niet echt je huis kan voelen? Beetje raar nog.. 

Nu lekker rusten! 

 

Fijn dat het allemaal goed is gegaan. 

Wat voor maat sportbh heb je nu aangekregen? 

 

Nu lekker uitrusten en genieten van je nieuwe vriendinnen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi ladies, ik ben nu 2,5 week po en het gaat tot nu toe allemaal prima. 

Alleen sinds gisteren heb ik ineens een behoorlijke zwelling aan de zijkant van mijn rechterborst. Het voelt ook beurs aan en bij het bewegen van mijn arm voel ik een soort spierpijn. Ik heb de kliniek gebeld en ze zeiden dat het een vochtophoping kan zijn die is gezakt. 

Herkent iemand dit? Ik vind het zo raar om na twee weken ineens een zwelling te krijgen. 

Hoor graag jullie reacties! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.