Ga naar inhoud

Eline33 : 19 april 2016 : Dr. Verschuur : Bergman kliniek : Heerenveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 290
  • Created
  • Laatste Reactie

42c. C klopt wel, maar de bh's zijn nu te ruim, heb ze op z'n strakst. Dat kon eerst niet hoor! Door de zwelling... dus ik denk dat ze altijd ruimer nemen, dat zie je bij jou dus ook.

Hoe gaat het met de pijn? Heb je alleen paracetamol of ook sterker spul?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ben benieuwd,afwachten maar! Ze lijken niet heel klein gelukkig,hoop niet dat ze extreem gaan slinken. Direct na ok vond ik ze al mooi,nu wel erg opgezet.

ik heb paracetamol 1000mg vier keer per dag en diclofenac 75mg twee keer,dat laatste heb ik nog niet genomen..dat raden de verpleegkundigen daar een beetje af,mocht de pijn erger worden kan ik het alsnog nemen. Wat nam jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eline!!

Zo heb ik gewoon helemaal gemist dat jij ondertussen geopereerd bent. Ik zag net je foto's voorbij komen en waaw!!! Wat zien je boobs er goed uit zeg. Als je niet beter wist, zou je denken dat er prohtesen in gegaan zijn haha, in plaats van een bvk. Supermooi!!

Van harte gefeliciteerd he!!
Heb de laatste tijd erg weinig tijd, vandaar dat ik weinig topics lees en dus jouw dag gemist heb.... :(

Een goed herstel he!! Lekker rustig aan!

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Eline33:

Nou ben benieuwd,afwachten maar! Ze lijken niet heel klein gelukkig,hoop niet dat ze extreem gaan slinken. Direct na ok vond ik ze al mooi,nu wel erg opgezet.

ik heb paracetamol 1000mg vier keer per dag en diclofenac 75mg twee keer,dat laatste heb ik nog niet genomen..dat raden de verpleegkundigen daar een beetje af,mocht de pijn erger worden kan ik het alsnog nemen. Wat nam jij?

Ik had Tramadol + paracetamol. Het vastnaaien op mijn ribvlies deed ongelooflijk pijn, daar was de Tramadol dus voor ^_^

Hoe is je eerste nacht thuis gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-4-2016 om 22:19 zei best_boobie:

Hey Eline!!

Zo heb ik gewoon helemaal gemist dat jij ondertussen geopereerd bent. Ik zag net je foto's voorbij komen en waaw!!! Wat zien je boobs er goed uit zeg. Als je niet beter wist, zou je denken dat er prohtesen in gegaan zijn haha, in plaats van een bvk. Supermooi!!

Van harte gefeliciteerd he!!
Heb de laatste tijd erg weinig tijd, vandaar dat ik weinig topics lees en dus jouw dag gemist heb.... :(

Een goed herstel he!! Lekker rustig aan!

xxxxx

Hey meis, 

Geeft niks hoor! Dankjewel voor het compliment! Dat betekend wel wat voor mij dat je dat zegt, want je hebt er nogal wat voorbij zien komen^_^ Ik kan het zelf nog niet helemaal objectief bekijken, zal wel even wat tijd kosten, voelt zo maf als ik voor de spiegel sta, word er dan gewoon wat emo van. Ben er tot nu toe echt blij mee! Zo benieuwd hoe mijn tepels er straks uitzien, eentje is nog ingetrokken, was hij van te voren niet. Weet jij of dit nog bij kan trekken?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Channah:

Ik had Tramadol + paracetamol. Het vastnaaien op mijn ribvlies deed ongelooflijk pijn, daar was de Tramadol dus voor ^_^

Hoe is je eerste nacht thuis gegaan?

De eerste nacht was prima, zo moe van alles dus was zo vertrokken! Moet er wel echt om denken dat ik niet op mijn zij draai,. Zet mezelf klem tussen de kussens. Vannacht ging wat lastiger, vooral het in slaap komen gaat een stuk moeilijker door dat op mijn rug liggen, als ik eenmaal slaap is het goed. Slaap overdag ook tussendoor even een uurtje.

Ik heb tot nu toe de hele dag hulp en dat is wel heel erg fijn. Mijn beste vriendin is de 1e nacht gebleven, nu mijn moeder 2 nachtjes, weekend mijn zusje. Daarna maar weer verder kijken! Douchen vond ik wel erg spannend gisteren! Om die bh uit te doen haha! Hoe is het met jou meid?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-4-2016 om 22:33 zei Nonky:

Jeetje Eline, wat een prachtig resultaat, ik wens je een superherstel! 

Xxx

Dankjewel! Lief van je!:) Hoe gaat het nu met jou? Las dat je een besluit genomen hebt wat je gaat doen, knap hoor! Is wel even een flinke tegenslag nu, wat allemaal een hoop tijd kost, Maar je gezondheid is het belangrijkste, vind het fijn om te zien hoe je de dingen kunt relativeren en ben gek op je gezonde dosis zelfspot! Hoop dat het straks gauw de goede kant op mag gaan met je! Dikke knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Eline, in mijn slaap draaide ik me echt niet stiekem om, jeetje dat jij wel die neiging hebt! Goed zeg!! Dan is het best te doen dus? Wat een verschil met mijn eerste nachten (lees: 2 weken). Fijn!!

De 1e keer douchen was een ramp. Ik ben toen flauw gevallen :huh: De spanning, de pijn, de Tramadol en hoppa het licht ging uit. Ik vond het ook heeeeel fijn om dan die bh weer aan te doen. Dat gaf me dan toch een soort van veilig gevoel, herken je dit?

Ik ben heel benieuwd hoe het eruit ziet bij jou als de pleisters eraf zijn!! Wanneer moet je op controle? Volgende week?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Channah:

Nou Eline, in mijn slaap draaide ik me echt niet stiekem om, jeetje dat jij wel die neiging hebt! Goed zeg!! Dan is het best te doen dus? Wat een verschil met mijn eerste nachten (lees: 2 weken). Fijn!!

De 1e keer douchen was een ramp. Ik ben toen flauw gevallen :huh: De spanning, de pijn, de Tramadol en hoppa het licht ging uit. Ik vond het ook heeeeel fijn om dan die bh weer aan te doen. Dat gaf me dan toch een soort van veilig gevoel, herken je dit?

Ik ben heel benieuwd hoe het eruit ziet bij jou als de pleisters eraf zijn!! Wanneer moet je op controle? Volgende week?

Nou ik wil het wel laten hoor,dat draaien. Maar voel de behoefte wel steeds.vind het afschuwelijk om op mijn rug te slapen. Blij als dat niet meer hoeft! Douchen vond ik ook erg spannend,ook heel kort gedaan hoor,voelt je behoorlijk slap dan. En heb 'm niet te warm gedaan,dat hielp zeiden ze bij de bergman tegen flauwvallen...

Herken zeker wat je zegt over dat veilige gevoel,ben blij als ik de BH weer aan heb!:) de wonden onder mijn borst zijn wel erg pijnlijk,daar zit net de band van de BH op,heb daar wat dikkere compressen tussen gedaan,voelt wat beter! Ben ook zo benieuwd hoe het er uitziet zonder tape! Of ze mooi rond zijn,en of die ene ingetrokken blijft?

Ik moet dinsdagmorgen op eerste controle,hoevaak moet je eigenlijk als er verder geen complicaties zijn?

Komt er bij jou nog veel wondvocht uit?

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Eline33:

Ben er tot nu toe echt blij mee! Zo benieuwd hoe mijn tepels er straks uitzien, eentje is nog ingetrokken, was hij van te voren niet. Weet jij of dit nog bij kan trekken?

 

Hm, dat is een goeie vraag, en ik zou het niet weten eerlijk gezegd!!
Dat is toch een vraag die je aan je eigen pc moet voorleggen :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Eline33:

Nou ik wil het wel laten hoor,dat draaien. Maar voel de behoefte wel steeds.vind het afschuwelijk om op mijn rug te slapen. Blij als dat niet meer hoeft! Douchen vond ik ook erg spannend,ook heel kort gedaan hoor,voelt je behoorlijk slap dan. En heb 'm niet te warm gedaan,dat hielp zeiden ze bij de bergman tegen flauwvallen...

Herken zeker wat je zegt over dat veilige gevoel,ben blij als ik de BH weer aan heb!:) de wonden onder mijn borst zijn wel erg pijnlijk,daar zit net de band van de BH op,heb daar wat dikkere compressen tussen gedaan,voelt wat beter! Ben ook zo benieuwd hoe het er uitziet zonder tape! Of ze mooi rond zijn,en of die ene ingetrokken blijft?

Ik moet dinsdagmorgen op eerste controle,hoevaak moet je eigenlijk als er verder geen complicaties zijn?

Komt er bij jou nog veel wondvocht uit?

liefs!

Oh ja die behoefte had ik ook. Dat heeft lang geduurd voor het echt kon. Nu slaap ik weer als vroeger. Niet op mijn buik, maar ben nooit een buikslaper geweest ivm die enorme borsten, dus ik weet niet beter. 

Ik weet niet hoe vaak de normale controles zijn, mijn traject verloopt nogal anders dan gebruikelijk. Ik heb mijn chirurg al zo vaak gezien inmiddels :huh: Zelfs jouw chirurg heeft mij al gezien, kun je nagaan!

Nee, niet veel wondvla meer gelukkig. Na weken van doordrenkte grote verbanden is het nu echt stukken minder!!

Ik deed ook zacht verband onder die bh band. Dat voelde toch net iets beter. Plus vooral niks doen en een beetje semi achterover hangen in de kussens, want als ik me niet bewoog voelde ik het niet. 

Met je tepel, dat weet ik niet, dat moet je aan de verpleegkundige vragen als je haar ziet (of de chirurg zelf).
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei best_boobie:

Hm, dat is een goeie vraag, en ik zou het niet weten eerlijk gezegd!!
Dat is toch een vraag die je aan je eigen pc moet voorleggen :)

xxx

@best_boobie die iets niet weet?:o dat gebeurt niet vaak haha. Je bent een soort orakel hier op het forum haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei best_boobie:

Haha muts :45:

BB weet echt niet alles....

Daarom dacht ik,laat ik best-boobie even vragen;) heb een nieuwe foto van vanmorgen geplaatst. Andere tepel wordt nu geel,komt dat van de hematoom eronder?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag erg rode,pijnlijk wonden. Vooral onder de pleisters! Heb toch maar even contact gehad met de kliniek en werd doorverbonden naar een pc in het ziekenhuis. Mocht kiezen of ik wilde komen of foto's sturen.heb maar even foto's gestuurd. Moest de tape er eerst allemaal afhalen,was is dat eng zeg! Dacht dat ik zo me tepel er af trok! :huh: Kwam  vieze stinkende rommel onder vandaan:(

Moet nu 2× daags spoelen,vette gaas op de open plekjes en absorberend verband. Mocht ik verhoging krijgen dan toch weer bellen maar voor nu verwacht hij gelukkig geen ontsteking.waarschijnlijk reactie op het tape,  Was toch wel even schrikken...

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Knip het vette gaasje twee keer zo groot dan de wond/litteken en vouw het dubbel. Als het dan zou plakken,  spoel het er dan onder de douche vanaf en doe het de keer daarna driedubbel erop :)

Op zich vind ik je litteken er goed uitzien, wel wat rood, maar dat lijkt idd meer op irritatie dan wat anders. 

Goed dat je ff contact opgenomen hebt, altijd het zekere voor het onzekere nemen :35:

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor de tip! Had op deze foto's de tape er nog gedeeltelijk op. Dat is er nu allemaal af en heb het verbonden. Zal vanavond weer even spoelen en kijken of het vast is gaan zitten!

Thanks voor je mening,stelt me toch nog weer wat gerust! Verzorg dagelijks genoeg wonden maar je voelt en kijkt toch niet objectief bij jezelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eline33 Ik zie niks geks ;) Het drielandenpunt begint bij jou (ook) een beetje te irriteren. Dat heb ik nu nog steeds, kun je nagaan. Dat gebeurt bij heel veel bvk's. Pleisters er zelf afhalen, oei je hebt even heel stoer moeten zijn!! Ik vond het al doodeng toen de verpleegkundige dat deed, kun je nagaan :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Eline33:

Thanks voor de tip! Had op deze foto's de tape er nog gedeeltelijk op. Dat is er nu allemaal af en heb het verbonden. Zal vanavond weer even spoelen en kijken of het vast is gaan zitten!

Thanks voor je mening,stelt me toch nog weer wat gerust! Verzorg dagelijks genoeg wonden maar je voelt en kijkt toch niet objectief bij jezelf.

Haha ja dat weet ik nog van mijn eigen bv. Als het dan om jezelf gaat, is het tóch net een beetje anders :P

Wist niet (meer) dat je zelf wondzorg doet, maar ik dacht, ik geef ff aan hoe ik het uit vind zien hihi

X

Trouwens,  ben ik met Channah eens, heldhaftig om zelf die pleisters te verwijderen. Ik moest een hechtdraad bij mezelf uit een wondje halen, en moest toch ff gaan zitten en trekken met mijn ogen dicht :45:

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eline33 Gaat goed hier hoor, ben zowaar begonnen met littekencrème te smeren!! Niet op het drielandenpunt onder mijn linkerborst want dat ziet er nog te onrustig uit en gister had ik ineens weer natte plekjes in mijn hempje! :wacko: 

Hoe gaat het vandaag met jou? Kreeg je het gaasje er makkelijk af?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.