Ga naar inhoud

Eline33 : 19 april 2016 : Dr. Verschuur : Bergman kliniek : Heerenveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 290
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Eline, 

 

We komen erg overeen met van alles,  beide 33 ☺

Cup H en beide niet eens zo heel ontevreden over de voorsituatie... ik ben er echt ontzettend blij mee maar... ik heb de eerste 2 weken echt ontzettend moeten wennen. Miste mijn oude borsten enorm en had dat niet verwacht.  

Nu 5 weken po en ik vind ze prachtig, en ze passen ook echt wel bij me. Moet morgen wel terug naar de kliniek omdat 1 wondje hardnekkig niet wil sluiten. Je ziet ook wel een hechtdraad lopen dus dat zal de boosdoener zijn. 

Volgende week weer werken, spannend maar ook heel fijn

 

Succes over een paar daagjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @cestla4, dankjewel!

Nou inderdaad! Toevallig haha! Ik probeer me daar ook wel een beetje op voor te bereiden. Als het eerst nog veel pijn doet en zeker niet op zijn mooist is komt er vast een moment dat ik er spijt van heb..Gek dat je ze dan ineens toch weer wat mist..

Ik denk als ik echt een hekel zou hebben aan mijn borsten, of erg lelijk zou vinden ik dan ook wel makkelijker een knoop door zou hakken. Wil gewoon iets wat beter bij me past, iets minder opvalt en vooral minder zwaar is;) Welke cup heb je nu uiteindelijk?

Lijkt me inderdaad spannend weer aan het werk, wat voor werk doe je? Ik werk in de verpleging. Weet wel zeker dat ik echt die 6 weken in acht moet nemen dan, anders wordt het snel te zwaar denk ik. Veel til en sjouw werk. Merk je nu ook verschil aan je conditie? Kan me voorstellen dat je het wel weer wat op moet bouwen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn conditie is momenteel niks. En daar baal ik wel van. ..ben ook 4 kilo zwaarder dan voor de operatie. 

Ik werk met kleine kinderen dus zodoende ook de 6 weken wel nodig.  Ik heb nu uiteindelijk een D- cup.  Terwijl ik in het begin nog niet eens een B-cup bh goed vulde. Zo zie je maar dat ze echt minder strak worden na een paar weken.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18 februari 2016om20:01 zei Eline33:

Haha ja dat herken ik wel,erg blij ook dat ik het forum ontdekt heb. Weet ik dat ik niet de enige ben;) in mijn hoofd toch wel veel mee bezig,en Let nu op iedereen zijn borsten!

Had jij al een datum voor een consult?

Liefs

Hahaha ja precies!! Gewoon ook even met mensen kletsen die dezelfde twijfels hebben (gehad).

ja ik heb 3 maart bij Velthuis kliniek, 13 maart bij rode kruis ziekenhuis en 18 april bij bloomingdael. Moest van m'n huisarts naar verschillende consulten gaan! 

Voor jou schiet het op nu he!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja echt wel! Gaat nu snel!  3 maart schiet ook al op!

Je vroeg in jou topic of ik al dingen op papier had, nog niet. Maar denk inderdaad dat dat misschien wel verstandig is! Door de zenuwen is het makkelijk om dingen te vergeten. Ik weet ook niet of je altijd 1 consult hebt bij dezelfde pc of meerdere?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, Eline33.  Ik kan me heel erg goed vinden in je verhaal.

Ik heb tot mijn 22 een 75 AA gehad en daarna zijn ze ook ontzettend rap gaan groeien. Ik heb 3 weken geleden een BVK gedaan en ben er heel erg tevreden over. Jouw borsten zijn vergelijkbaar met hoe de mijne waren voor de operatie. Ik had nu een 75 I en na de operatie een blije 75C.  Veel succes bij de PC vandaag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeej!!   Ik heb al een datum! 19 april wordt ik geopereerd!

Fijne pc en goed gesprek, ben er ongeveer 45 minuten geweest. Krijg geen drains, die gebruiken ze daar bijna niet meer. Ben zo benieuwd! Eerste indruk was erg prettig, kwa omgeving en pc. Ik had verwacht dat ik heel erg zou moeten verdedigen waarom ik dit wil maar dat was absoluut niet het geval, erg begripvol en hij gaf aan dat ik aan alle eisen voldeed.

Na het gesprek met de consulente nog even lijstjes ingevuld voor de anesthesist. Tijdens het invullen kreeg ze al snel bevestiging van de zorgverzekeraar dat deze akkoord is, Dus daar hoef ik me in ieder geval niet druk om te maken!

Hij gaf aan dat er meer dan een flinke cupmaat verschilt tussen beide borsten zit, en hij ze een een stuk meer symmetrisch kan maken. Hij gaf een hoop uitleg over de de nazorg, wat ik kan verwachten kwa wondjes etc.

Al met al een erg goed gevoel over! Heeft zeker een aantal twijfels weggenomen en verminderd! Nu nog 8 weken afwachten:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed om te horen dat je een datum hebt.  Dat is toch iets om naar uit te kijken, vooral nu na een goed gesprek.  Dit kan een hele geruststelling zijn hè.  Welke methode word er gebruikt bij jouw operatie?  Ik bedoel dan naaien of lijmen?  Dat je zo snel al een antwoord hebt van de verzekering is wel leuk, ik heb pas bevestiging gekregen na mijn operatie want ze moesten van de PC het exacte gewicht weten dat er weg genomen was per borst.  Nu kan je met een gerust hart uit kijken naar de operatie. Die acht weken zullen voorbij vliegen, geloof me.  Ik had zelf geen tijd om me zenuwachtig te maken. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Eline33:

Jeej!!   Ik heb al een datum! 19 april wordt ik geopereerd!

Ik had verwacht dat ik heel erg zou moeten verdedigen waarom ik dit wil maar dat was absoluut niet het geval, erg begripvol en hij gaf aan dat ik aan alle eisen voldeed.

Na het gesprek met de consulente nog even lijstjes ingevuld voor de anesthesist. Tijdens het invullen kreeg ze al snel bevestiging van de zorgverzekeraar dat deze akkoord is, Dus daar hoef ik me in ieder geval niet druk om te maken!

 

Zei het toch ..ha ha ..dat gaat snel .

Zo ging het met mijn goedkeuring van de zorgverzekeraar ook ...

Tijdens het gesprek al akkoord .

En weet je ..die chirurg ziet wat er aan de hand is , en die wil je helpen mooiere borsten passend bij je lijf te creëren.

Gefeliciteerd met je datum !

Link naar reactie
Delen op andere sites

@claddie Ja ik sta er nu wel helemaal achter! Maar spannend zal ik het absoluut blijven vinden;) De maat gaan we nog bespreken vlak voor ok, voordat hij gaat aftekenen. Hij gaf aan dat hij geen exacte maat kan zeggen maar wel of het richting S, M of L wordt. Daarbij is de M een C cup ongeveer. Kan dan dus ook een kleine D zijn in BH.  Ik denk zelf dat ik richting L neig, dus een volle D, kleine E cup.

Ik ben verzekerd bij De Friesland, en heb optimaal aanvullende verzekering. Ik vond wel dat hij veel vertelde, elke x als ik een vraag bedacht vertelde hij er al over. Van de hele waslijst aan vragen op mijn lijstje heb ik er maar 1 hoeven vragen^_^ Hij zei al ,jij bent goed voorbereid:P

@wannabe-a-C Idd een hele geruststelling, dit heeft een hoop getwijfel weggenomen! Komt ook omdat ik een goed gevoel heb bij deze pc, dat weet je natuurlijk ook nooit precies van tevoren, dan had ik verder moeten kijken!. Maar kreeg het gevoel dat hij de tijd voor me had en goed luisterde. Het wordt bij mij de ankermethode, hij gaf zelf aan dat hij dit het meeste gedaan had en hier ook het beste in was, en het meest happy bij voelde. Ook gaf hij aan dat hij de vorm wat mooier vind daarna.  Volgens mij worden het bij mij oplosbare hechtingen. En deze dus in principe niet weggehaald hoeven worden.

Ben zo benieuwd!! Hoop dat de acht weken omvliegen! Ben inmiddels 2 dgn gestopt met roken, hoop dat ik het volhoud, dan ben ik 8 weken gestopt voor ok, dit was ruim voldoende gaf hij aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jeanette dankjewel!

 haha ja je had gelijk^_^ Dat was zomaar klaar! Hij vond wel dat ik hele kleine tepels had hahaha, wat ik daar nou mee moet? Ook een fijn idee dat ie zeker weet dat ze meer symmetrisch worden dan ze nu zijn! Tepels worden ook meer gelijk.

Lijkt me zo maf om straks gewoon de hunkemoller binnen te lopen en met een passende bh er uit te komen:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@claddie Bij mij had het ook over 4 weken gekund, maar pc wordt ondertussen nog papa en is paar weken vrij, en moet 6 weken gestopt zijn met roken. Zit inmiddels op 2 dagen haha. Hoe weet je dat het bij jou na de zomer wordt? Of heb je dat zelf graag liever?

Ik denk dat ik de timing wel prettig vind, zit liever in het voorjaar thuis dan najaar^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

@claddie ja das ook fijn! Ik heb verder nog geen vakantie plannen, en als het goed is ben ik tegen de zomer wel hersteld! Vandaag gesprek gehad met mijn leidinggevende. Die was vreselijk begripvol en snapt het helemaal. Ze is zelf blijkbaar al eens bij dezelfde clinic geweest (voor iets anders) en was erg tevreden over de zorg en nazorg.

Gaf ook aan dat ik de tijd moet nemen voor mijn herstel, ga ik de ziektewet dus hoef ook geen verlofdagen op te nemen of iets dergelijks. Ws dat ze iemand voor mij aanneemt die de eerste weken mijn diensten kan overnemen, Mag in mijn eigen tempo aangeven wat ik op een gegeven moment weer kan.

Wat is dat een fijn gevoel als iedereen om je heen zo begripvol is en je volledig steunt. Ze vroeg ook nog wat ik wilde kwa vertellen aan collega's. Dat het mijn keus is als ik het bijvoorbeeld liever niet vertel. Dat maakt mij gelukkig niet zoveel uit, werk voornamelijk met vrouwen en met aantal collega's een goede band dus wel fijn dat het daar ook bespreekbaar is!!:P

Ik ben er helemaal enthousiast van geworden!^_^

Nog heel even en dan heb jij ook je 1e consult!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei KarinYellow:

Hi Eline,

Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. Het verschil is dat ik al vrij vroeg grote borsten had. 

Wil er nu ook maar wat graag vanaf. Ben 26. Ik zal in mijn voorsteltopic updates plaatsen.

x Karin

Dames.. mochten jullie ooit een pb krijgen van iemand die karin van geel of iets in die trant heet.. laat het me dan weten.. Dit mens is niet goed snik.. Probeert al jaaaaaren foto's te zien van meiden, om zichzelf op te geilen... En zo ook met het sturen van pb's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.