Ga naar inhoud

Eline33 : 19 april 2016 : Dr. Verschuur : Bergman kliniek : Heerenveen


Aanbevolen berichten

Spannende tijd weer voor de boeg. Ben benieuwd hoe het eruit komt te zien. Ik moet nog even afwachten hoe het bij mij eruit komt te zien maar mag mij ook melden als alles tot rust is gekomen. Ik hou je topic in de gaten. Succes alvast. De 17e is zo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 290
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 3-1-2017 om 16:28 zei Channah:

Gelukkig wordt het andere hechtmateriaal eerst 'getest'. Wel jammer dat het dus langer duurt. Je wil er wel klaar mee zijn natuurlijk! Ik hoop voor je dat het meevalt met lokale verdoving. Ook benieuwd naar je foto's maar ik moet zelf ook nog steeds een update foto plaatsen.... de 17e is al snel he, dat is fijn!

 

 

Op 3-1-2017 om 19:16 zei LiaLa:

Spannende tijd weer voor de boeg. Ben benieuwd hoe het eruit komt te zien. Ik moet nog even afwachten hoe het bij mij eruit komt te zien maar mag mij ook melden als alles tot rust is gekomen. Ik hou je topic in de gaten. Succes alvast. De 17e is zo!

 

Ik heb het inmiddels weer achter de rug!

 

Gisteren de eerste littekencorrectie gehad, ik was echt vreselijk zenuwachtig maar eenmaal op OK was ik helemaal ontspannen. Als zijn die verdovingsspuiten door die hypertrofische littekens echt afschuwelijk! laat staan in je tepel:P ik denk dat hij met 40 min klaar was. Ik vond het echt reuze meevallen, radio stond aan en er werd verder vooral gezellig gekletst.

 

Ik voel het vandaag licht steken en branden maar verder valt het mee, het slapen wilde niet echt vannacht. Op de zij wil niet, dat is toch te gevoelig, en een rugslaper ben ik niet. Over tien dagen moeten de hechtingen er weer uit, daarna 3 maand het genezingsproces afwachten. Mocht het nu helemaal netjes genezen dan een nieuwe datum plannen voor de rest en dan onder narcose omdat hij dan veel meer moet doen.

Hij heeft nu de helft van de linker tepel gedaan, waar de wond zat. En de helft van het horizontale litteken aan de linkerborst. 

 

ik heb zonet foto's proberen te uploaden in mijn album, via mijn laptop en mobiel, maar hij blijft laden en laad ze ondersteboven. Zal het straks nog even proberen!

 

Groetjes Eline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eline

Heb ff wat zitten bijlezen hier, ben ik helaas eerder niet meer aan toe gekomen. Ik zie dat je gisteren je eerste stukje littekencorrectie gehad hebt, en ziet er al heel anders uit nu weer he!

Ik hoop voor je dat het goed gaat genezen en dat de rest dan ook gewoon gedaan kan worden. Wat die stomme draadjes allemaal veroorzaakt hebben zeg, bizar....

Als ik iets voor je kan doen, foto's verwijderen die wel weg kunne, zodat je weer plaats krijgt voor nieuwe foto's of zo, dan hoor ik het van je he :) 
Er is idd voor gekozen, om een beperkt aantal albums en foto's per album te kunnen plaatsen, dit ivm bandbreedte.
Donateurs hebben trouwens wel de beschikking over meer albums, maar het is natuurlijk geen verplichting om te doneren haha..
Laat maar ff via pb weten als ik iets kan doen. Geef me dan het nummer of de naam van de foto erbij :)

 

Een goed herstel weer, hoop zo dat ze genezen als de eerste keer, totdat de ellende begon natuurlijk. Maar het was zo mooi gedaan bij jou toen!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och meid wat moet je ook allemaal doorstaan zeg... 
Dan van die verdovingsspuiten IN Je littekens, brrr ik word er al naar van als ik het lees.
Gelukkig heb je dit weer gehad! En nu HOPEN (ik duim voor je!) dat je lichaam dit goed oppakt en dit mooi geneest. Rete spannend de komende tijd dus. 

Pak je rust en hopelijk kun je dan snel weer beter slapen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei best_boobie:

Hey Eline

Heb ff wat zitten bijlezen hier, ben ik helaas eerder niet meer aan toe gekomen. Ik zie dat je gisteren je eerste stukje littekencorrectie gehad hebt, en ziet er al heel anders uit nu weer he!

Ik hoop voor je dat het goed gaat genezen en dat de rest dan ook gewoon gedaan kan worden. Wat die stomme draadjes allemaal veroorzaakt hebben zeg, bizar....

Als ik iets voor je kan doen, foto's verwijderen die wel weg kunne, zodat je weer plaats krijgt voor nieuwe foto's of zo, dan hoor ik het van je he :) 
Er is idd voor gekozen, om een beperkt aantal albums en foto's per album te kunnen plaatsen, dit ivm bandbreedte.
Donateurs hebben trouwens wel de beschikking over meer albums, maar het is natuurlijk geen verplichting om te doneren haha..
Laat maar ff via pb weten als ik iets kan doen. Geef me dan het nummer of de naam van de foto erbij :)

 

Een goed herstel weer, hoop zo dat ze genezen als de eerste keer, totdat de ellende begon natuurlijk. Maar het was zo mooi gedaan bij jou toen!

xxx BB

Hey BB!

 

ja die stomme draadjes idd;) ik haalde er serieus een paar dagen geleden nog een stukje uit. Maar dit hebben we maar weer gehad! ik stuur je even een pb met de foto;s die er in dat album wat mij betreft wel uit mogen!

 

Groetjes Eline

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Channah:

Och meid wat moet je ook allemaal doorstaan zeg... 
Dan van die verdovingsspuiten IN Je littekens, brrr ik word er al naar van als ik het lees.
Gelukkig heb je dit weer gehad! En nu HOPEN (ik duim voor je!) dat je lichaam dit goed oppakt en dit mooi geneest. Rete spannend de komende tijd dus. 

Pak je rust en hopelijk kun je dan snel weer beter slapen.

Aan de ene kant is het nu inderdaad een heel lang traject, maar aan de andere kant gaat het ook weer heel snel!

Ben wel blij dat de volgende keer onder narcose is, is maar goed dat ik van te voren niet wist hoe dat voelde die verdoving haha, die littekens zijn natuurlijk hardstikke stug!

 

Hoe gaat het nu met jou? ik ben zo benieuwd hoe het er nu uitziet!!

 

Liefs Eline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met mij gaat het prima. Vooral sinds ik besloten heb het hierbij te laten... Ik heb nog 1x controle bij dr. van der Lei en dan is het traject afgesloten. Ik ga dadelijk even foto's maken, dan kun je het ook zien. Vooral vergeleken met die ravage nadat de tepel eraf was gehaald zal dat een enorm verschil zijn! Brrr als ik eraan terugdenk word ik er weer naar van. Gelukkig is dat allemaal achter de rug!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

@Eline33, hey meis, hoe is het nu met je? Geneest alles mooi na de littekencorrectie? Ik las net over die spuiten in je littekens.....brrrrr. Dan snap ik dat je blij bent dat de volgende operatie onder volledige narcose is. Weet je daar al een datum voor? 

Ik hoop voor je dat je dan eindelijk kan gaan genieten van je mooie boobs. Want dan ben je onderhand een jaar po, dus dan mag het wel eens klaar zijn. 

Succes met je herstel. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-2-2017 om 08:47 zei Jaydee:

@Eline33, hey meis, hoe is het nu met je? Geneest alles mooi na de littekencorrectie? Ik las net over die spuiten in je littekens.....brrrrr. Dan snap ik dat je blij bent dat de volgende operatie onder volledige narcose is. Weet je daar al een datum voor? 

Ik hoop voor je dat je dan eindelijk kan gaan genieten van je mooie boobs. Want dan ben je onderhand een jaar po, dus dan mag het wel eens klaar zijn. 

Succes met je herstel. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Hey meid,

 

Gaat goed hoor! Alles was snel dicht, klein tegenvallertje alleen;). de niet oplosbare hechtingen die nu gebruikt zijn kon de verpleegkundige er maar voor een klein gedeelte uitkrijgen. Bij de tepel zit er nog een stukje hechting en onder de borst heeft ze alleen de knoopjes kunnen verwijderen. Ik heb er verder geen last van alleen aan de binnenkant van de borst zit onderhuids iets scherps te klieren maar ik krijg het niet te pakken...Ik maak me er verder maar niet te druk om, desnoods haalt die dat met de volgende operatie maar weg!

Maar het lijkt wel dat dit materiaal ook niet heel geschikt is voor mij, het is een soort plastic draad, van dat visdraad lijkt het wel maar dat niet oplosbaar...

 

Ik heb nog geen nieuwe datum, hij wil eerst de uitkomst hiervan beoordelen. Ik mag 24 maart weer op controle en dan de volgende datum plannen! Ik hoop dat dat in april nog gaat lukken dan ben ik er voor de zomer vanaf;)

 

Hoe gaat het nu met jou?

 

Groetjes Eline

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eline33, nou, dat zal idd fijn zijn als je nog voor de zomer helemaal klaar bent. Jij krijgt het ook niet vanzelf hè? Gelukkig ben je er zelf allemaal nogal rustig en nuchter onder. Met mij gaat het prima hoor. Met de boobs nog steeds hetzelfde; een flinke double bubble en ze zien er niet uit als ik mijn borstspier aanspan. Verder kan ik ook nog steeds geen bh op mijn huid verdragen.... daarom draag ik een hemdje onder mijn bh.... is prima te doen. Ik heb vorige week mijn cursus positief afgerond.... over ongeveer vijf weken hoop ik voor de tweede keer oma te worden (nu van een kleinzoon) en dan zal ik in april Nio eens bellen of we al een datum kunnen prikken voor een operatie begin juli. En dan hoop ik voor 1 september helemaal hersteld te zijn, omdat onze jongste dochter dan gaat trouwen. Druk, druk, druk dus. Maar komt vast helemaal goed. 

Succes met je herstel, meis. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi, ik weet niet of je ondertussen nog op dit forum zit, maar wou toch nog even wat vragen.

Op welke cupmaat zit je nu, nu alles genezen is? Ik ga op 2 mei van een 65G naar een 65D, maar nu begin ik schrik te krijgen dat dit te klein gaat zijn. (heb via Zalando uit nieuwsgierigheid een 70D laten afkomen, kan je toch terugsturen, maar dat ziet er echt wel klein uit)

Ik heb bij jou foto's gezien van de littekens, lijkt me daar wel een goede cupmaat, maar de foto's die je eropgezet hebt van je nieuwe bh (ergens in juli) kan ik niet zien. Kan je me zeggen waar ik ze kan vinden, ik denk dat ik dan wat kan vergelijken. Groetjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei beertje1:

Hoi, ik weet niet of je ondertussen nog op dit forum zit, maar wou toch nog even wat vragen.

Op welke cupmaat zit je nu, nu alles genezen is? Ik ga op 2 mei van een 65G naar een 65D, maar nu begin ik schrik te krijgen dat dit te klein gaat zijn. (heb via Zalando uit nieuwsgierigheid een 70D laten afkomen, kan je toch terugsturen, maar dat ziet er echt wel klein uit)

Ik heb bij jou foto's gezien van de littekens, lijkt me daar wel een goede cupmaat, maar de foto's die je eropgezet hebt van je nieuwe bh (ergens in juli) kan ik niet zien. Kan je me zeggen waar ik ze kan vinden, ik denk dat ik dan wat kan vergelijken. Groetjes

 

hoi beertje,

 

Ik zit nu ongeveer op een 65F, had de eerste tijd na de operatie omvang 70 soms zelfs 75 maar dat zit nu veel te ruim. Ik kwam van 65 H/i. De bedoeling was ook ongeveer een D. Achteraf heb ik zelf zoiets het had nog wel ietsje kleiner gemogen, maar te klein was ik denk ik wel ongelukkig van geworden. Aan de voorkant zijn ze nu nog aardig vol, vooral in mijn zij profiel zie je het grootste verschil, en heb niet meer zo'n enorme decolleté^_^

Ik heb inderdaad wat foto's verwijderd daar ik niet meer kwijt kon in mijn album, zal even kijken of ik hier nog even eentje voor je kan plaatsen.

 

Toevallig trouwens, ik mag 2 mei ook weer onder het mes! dan de laatste littekens corrigeren

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reactie! Je zou niet zeggen dat je een F hebt hoor, ik zit nu maar 1 maatje meer, en lijkt groter. Maar ja, bij jou zijn ze al gelift en dat ziet er direct heel wat steviger uit. Zo of iets kleiner hoop ik ook uit te komen, ik denk dat ik toch nog maar eens een afspraak maak om zeker te zijn van de maat, kwestie van niet wakker te worden met veel te kleine borsten.

Goh, je zal ook blij zijn als die laatste littekencorrectie achter de rug is! Maar dan zal het resultaat ook wel mooi zijn. Veel succes dan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-3-2017 om 22:02 zei beertje1:

Hoi, ik weet niet of je ondertussen nog op dit forum zit, maar wou toch nog even wat vragen.

Op welke cupmaat zit je nu, nu alles genezen is? Ik ga op 2 mei van een 65G naar een 65D, maar nu begin ik schrik te krijgen dat dit te klein gaat zijn. (heb via Zalando uit nieuwsgierigheid een 70D laten afkomen, kan je toch terugsturen, maar dat ziet er echt wel klein uit)

Ik heb bij jou foto's gezien van de littekens, lijkt me daar wel een goede cupmaat, maar de foto's die je eropgezet hebt van je nieuwe bh (ergens in juli) kan ik niet zien. Kan je me zeggen waar ik ze kan vinden, ik denk dat ik dan wat kan vergelijken. Groetjes

 

Ik heb je toegang gegeven tot mijn album. Ik zit op een 70E. Dan heb je nog wat meer vergelijkings matriaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei LiaLa:

Ik heb je toegang gegeven tot mijn album. Ik zit op een 70E. Dan heb je nog wat meer vergelijkings matriaal

Bedankt! Het resultaat bij jou is na de tegenslagen met genezing heel mooi geworden. Nu kan ik tegen pc zeggen wat ik ongeveer wil, heb van jullie allebei mooie voorbeelden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei beertje1:

Bedankt! Het resultaat bij jou is na de tegenslagen met genezing heel mooi geworden. Nu kan ik tegen pc zeggen wat ik ongeveer wil, heb van jullie allebei mooie voorbeelden. 

Succes! Ik zag net in je eigen topic dat je vrij petite bent. Een D zal zeker mooi passen bij je. Ik zou dan wel aangeven een kleine D. Ik twijfelde zelf ook tussen de C en D kreeg uiteindelijk een E. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei LiaLa:

Ik heb je toegang gegeven tot mijn album. Ik zit op een 70E. Dan heb je nog wat meer vergelijkings matriaal

Hoi Liala,

 

Ik ben ook wel benieuwd hoe het bij jou geworden is! Zou ik je foto's mogen zien?

 

Groetjes Eline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-3-2017 om 10:25 zei beertje1:

Bedankt voor de reactie! Je zou niet zeggen dat je een F hebt hoor, ik zit nu maar 1 maatje meer, en lijkt groter. Maar ja, bij jou zijn ze al gelift en dat ziet er direct heel wat steviger uit. Zo of iets kleiner hoop ik ook uit te komen, ik denk dat ik toch nog maar eens een afspraak maak om zeker te zijn van de maat, kwestie van niet wakker te worden met veel te kleine borsten.

Goh, je zal ook blij zijn als die laatste littekencorrectie achter de rug is! Maar dan zal het resultaat ook wel mooi zijn. Veel succes dan!!

Thanks! Komt vast goed, dan ben ik er hopelijk eindelijk klaar mee^_^ Bij mij vonden ze het ook altijd kleiner lijken hoor dan een i/H, maar het klinkt gewoon heel groot maar met zo'n smalle omvang valt het heel erg mee. Ze kijken nog steeds wel eens raar op als ik zeg dat het nog een F cup is. Maar bij 65 F is de borst even groot als een 75 D of 80 C. Dan klinkt het ineens zo groot niet meer;) Ach een maat is ook maar een maat, zolang je er zelf maar goed bij voelt!

Ben je erg zenuwachtig, of valt het mee?

 

Groetjes Eline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha lieve Eline, dat is lang geleden! Hoe gaat het met je? Ik heb nog geen tijd gehad om je hele topic te lezen, maar dat ga ik een dezer dagen even doen. We hebben vorig jaar zoveel gekletst over die boobies, dat ik benieuwd ben wat er in de tussentijd allemaal gebeurt is. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-4-2017 om 16:34 zei Eline33:

Hoi Liala,

 

Ik ben ook wel benieuwd hoe het bij jou geworden is! Zou ik je foto's mogen zien?

 

Groetjes Eline

Ja hoor, heb het album voor je open gesteld. Hoe gaat het herstel van je nieuwe littekens nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-4-2017 om 21:15 zei claddie:

Ha lieve Eline, dat is lang geleden! Hoe gaat het met je? Ik heb nog geen tijd gehad om je hele topic te lezen, maar dat ga ik een dezer dagen even doen. We hebben vorig jaar zoveel gekletst over die boobies, dat ik benieuwd ben wat er in de tussentijd allemaal gebeurt is. Xxx

 

Ja dat is zeker alweer een hele tijd geleden! De operatie is alweer bijna een jaar geleden, tijd vliegt voorbij. Ik heb hier en daar wel wat pech gehad wat betreft het genezingsproces, en ik vind de littekens echt niet mooi geworden. Gelukkig gaan ze daar wat aan doen! Ik heb 2 mei een littekencorrectie, ze gaan alle littekens aanpakken. Dit keer onder narcose. In januari hebben ze al een een stukje gedaan om te kijken hoe dit ging genezen en dat is op zich prima gegaan. behalve een paar draden die er nog steeds inzitten en ze er niet uitkrijgen!:P Ja hoe verzin  je het, dat heb ik weer;) dat gaan ze dan ook gelijk aanpakken.

Verder ben ik echt hartstikke tevreden hoor, ik zou het nog steeds zo weer over doen. Achteraf gezien hadden ze van mij zelfs nog wel iets kleiner gemogen, maar mijn omgeving zegt vooral dat ze dit precies bij me vinden passen.

Al met al vind ik het in ieder geval een hele verlichting! Ik zal na de correctie weer even wat nieuwe foto's plaatsen.

 

Hoe gaat het nu met jou? Je hebt binnenkort je consult toch? Spannend hoor, maar gaat helemaal goed komen! Ik heb ook tot vlak van te voren mijn twijfels nog wel gehad hoor, het is toch een operatie, en je weet nooit de exacte uitkomst. maar de voordelen wogen zwaarder dan de nadelen en daarom doorgezet. Geen moment spijt van gehad!

 

Dikke knuffel van Eline

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei LiaLa:

Ja hoor, heb het album voor je open gesteld. Hoe gaat het herstel van je nieuwe littekens nu?

Ziet er allemaal goed uit! Wat een verschil dan he!

Mijn littekens zijn op zich goed genezen, dit keer geen gedoe met wondjes etc. Wel zit er aan het uiteinde, binnenkant van mij borst nog een stukje draad wat uitsteekt, Ik krijg het er met geen mogelijkheid uit. En de chirurg met de laatste controle ook niet;) Dit gaan ze als het goed is met de laatste correctie oplossen!

Ik hoop dit keer zonder gedoe met maffe reacties op hechting materiaal. de oplosbare losten niet op, en de niet oplosbare konden ze er grotendeels niet uitkrijgen!

 

Dus nu maar even duimen op een goede uitkomst!

Groetjes Eline

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eline33, wat fijn dat je er na 2 mei eindelijk vanaf bent . Dan mag het zo langzamerhand wel eens hè, want je hebt niet echt veel geluk gehad na je operatie. Het wordt tijd dat jij ook eens van je mooie boobs kunt gaan genieten. Alvast heel veel succes 2 mei, meis. Ben benieuwd naar het resultaat. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.