Ga naar inhoud

DreamLou : 4 februari 2016 : Dr. Nio : Olvg-west (SLAZ)


Aanbevolen berichten

Hallo dames!

Sinds kort ben ik lid op dit forum en ben druk bezig met informatie verzamelen.

Ik wil graag iets aan mijn borsten laten doen, ik zal mijn huidige situatie even uitleggen.

Ik ben 27 (geen kinderen) en heb op dit moment een 75c-cup (was een 75D maar is nooit groter geweest), maar dan wel een lege. Van de zijkant zien ze er eerder uit als een skischans dan als een ballon, om t maar even te omschrijven. Ik kan bijna geen bh's kopen, niks zit lekker, moet altijd hoog gesloten zijn in het midden zeg maar.

Vanaf dat ik borsten kreeg zijn ze nooit vol geweest, heb veel striae op mijn borsten en dat maakt dat mijn huid erg slap is. Nu ik ook nog wat afgevallen ben is t nog wat erger geworden.

Ik hoef geen hele grote borsten maar vooral voller, ronder en ietsje hoger; jeugdiger.

Ik twijfel of ik naast een vergroting ook een lift nodig heb. Als ik de voor-foto's zie van dames die een lift hebben gehad, hangen die van mij helemaal niet zo, maar toch zit er een aardige 'vouw' onder mn borst.

Ik wil een natuurlijk resultaat, siliconen (zogeheten gummy-bear, wellicht?), rond of anatomisch, net wat geschikt is voor mij.

Wat zijn jullie ervaringen met de eerste afspraak met een arts, voor orientatie, kliniekervaringen, met specifieke artsen, bepaalde implantaten (heb merken als Mentor en Natrelle voorbij zien komen).

En bovenal, zijn er hier dames die ook een slappe C of D-cup hadden en deze met 1 maat vergoot hebben en wellicht geen lift nodig hadden, want die heb ik natuurlijk liever niet.

Bedankt alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 285
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik kan je, en ik denk vele met mij Dr. Nio heel erg aanraden, heeft veel ervaring en er veel zicht op. Ik ben ook door hem geopereerd en twee vriendinnen van mij hebben met hem samengewerkt in de Parkkliniek en zijn ook door hem geholpen. Hier op het forum ook heel veel Nio-fans. Hij werkt in het ziekenhuis SLAZ in Amsterdam en in de Parkkliniek in Rotterdam, laatste is wel een stuk duurder. SLAZ €3100

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een lege D. Geen hang maar gewoon leeg waardoor het leek alsof ze hingen. Nu ze opgevuld zijn, zonder lift zijn ze weer vol en heb totaal geen hang. Ben erg tevreden. Heb anatomisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties, dames! Over dokter Nio, maar ook dr van der Weij hoor ik veel! Ik weet ook niet of ze inderdaad lijken te hangen door dat ze 'leeg' zijn... Zou zomaar kunnen, als ik voorover buk, wordt ik daar niet blij van iig. Met kleding aan is t overigens prima en ben er achter dat ik ook een 80B pas. Mn 75 D bh's worden nu echt ruim( ben afgelopen half jaar 12 kilo afgevallen).

Heb trouwens wel eens gehoord dat als je, 'lege' borsten hebt, je beter voor rond kunt gaan, zodat de bovenkant beter in verhouding is met de al wat vollere onderkant, maar zie dat jij, Heanne, anatomisch hebt en dat ziet er prachtig uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan trouwens geen prijzen vinden op de site van SLAZ. Op de site van Parkkliniek zie ik dat de prijzen daar beginnen vanaf €3880,-

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik wil een afslraak maken voor consult bij Dr Nio, maar hoorde dat hij een fan is van het maken van grote borsten, maar wat nu al sik aangeef niet te groot te willen... Luistert ie dan wel? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Wees gerust wat betreft dat 'groot'

Het is zo dat Nio een bepaalde maat als eerste zal laten passen en ook waarschijnlijk zal aangeven wat er bij jou in zal moeten om het geheel mooi te vullen. Daarmee wil hij dus niet persé grote borsten maken (wat eigenlijk wel eens ten onrechte gesuggereerd wordt). Er zijn veel PC's die kleinere prothesen plaatsen en dan houden mensen vel/huid over dat los over de prothese zit... Bij Nio zal dat zeker niet snel gebeuren,omdat hij echt kijkt naar wat er nodig is in deze specifieke situatie.

Bij het SLAZ kost het €3100

Parkkliniek is dus ruim duurder

Bij Nio zit je echt goed. Hij is ook eerlijk in of je wel of geen lift nodig hebt. Hij zal jou (als je tepels naar voren wijzen) geen lift adviseren, tenzij je je borsten echt klein wil houden.

Maak gewoon eens een afspraak :)

Je moet in het SLAZ wel een doorverwijzing hebben van je huisarts voor plastische chirurgie

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks BB!

Mn tepels wijzen zeker naar voren/omhoog en zitten ook bóven de plooi, dus een goed teken volgens mij, ik hoop dat ik niet groter uitkom dan een D/E dus 1 a 2 cupmaten vergeleken met nu. Wil vooral stevig en gevuld aan de bovenkant, zonder teveel hang.

Heel fijn dat Nio gewoon eerlijk is. Is hij ook goed in het uitvoeren van een lift (icm met prothese)?

Ik ga morgen mijn huisarts bellen voor verwijsbrief en ook slaz bellen voor afspraak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je ook naar Nio gaat! Ik denk dat jij je helemaal geen zorgen hoeft te maken... Ik ben er veel slechter aan toe en zelfs ik heb hoop dat Nio er iets, moois van kan maken.

Snel je verwijsbrief regelen en gelijk een afspraak maken in het slaz, ik had binnen een week al een afspraak.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje BeeCee! Maar volgens mii heb ik veeeel meer hang! Mn tepels zitten wel hoog, maar heb echt een 'flap' zeg maar ( oh wat klinkt dat naar, maar weet even niet hoe ik het andre kan omschrijven)

En ik hoop ookd dat ik binnekort trecht kan! Als zou ik mn operatie niet dit jaar bijv al willen, dus een beetje wachttiijd daarvoor vind ik niet erg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dreamlou,

Ik had ook slappe cup. Heb borstlift gehad, ben aardig tevreden! Heb eerst bv gehad. Maar kreeg niet het resultaat wat ik wilde. Ook inschattingfout pc geweest. Ben erg blij met vorm en maat nu na borstlift ondanks de littekens. Zie ook veel meiden die het wel hebben gered met alleen bv. Dus ja moeilijk. Elke borst is weer anders! Succes! Xx Anna

Ik heb trouwens lift gehad met prothese 295cc rond dual plane. Kijk maar bij mijn foto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt prachtig hoor! Welke cup heb je nu?

Ik moet eerlijik zeggen dat ik dit ook mooier vind in vergelijking met je borstvergroting alleen. Dit ziet er zo jong en pront uit, niet zo massive zeg maar. Waar ben je geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je compliment! :)

Ik wilde ook geen grote borsten! Maar keus van mij en pc geweest voor bv omdat pc het dacht op te lossen met alleen vulling, maar helaas daarna nog slap vel met opvulling van 520cc. En vond ze echt mega groot in verhouding met mijn lijf en kreeg ook al snel last van mijn rug en hoe meer cc kunnen ze toch weer sneller gaan hangen... heb nu nog een D of E. Dus nog aardig wat borst in BH.

Pc vermeld ik liever niet. Sorry :(

Ben heel blij dat pc mijn borsten zo heeft kunnen liften. 520cc eruit en gelijk borstlift met 295cc erin. Moet nog 1 keer heen om het nog even pronter te laten maken, maar dit gebeurt met plaatselijke verdoving, dus gelukkig geen operatie meer. Dus hoop dan mijn gedroomde borsten te hebben! Ben nu al heel blij hoor! :)

Succes met je keuze, bij mij dus heel traject, maar dat hoeft natuurlijk niet bij jou het geval te zijn! :)

Xxx Anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad een heel traject. Waarik heel bang voor ben bij een lift is dat t niet mooi rond wordt aan de onderkant, maar dat daar waar t verticale litteken zit zeg maar zo'n strakke lijn komt die de borst een beetje plat doet lijk aan de onderkant of zelfs in tween deelt. Geen idee hoeveel ervaring Dr Nio heeft hiermee en of ie t aanraadt.....

Welke cup had je met je borstvegroting?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké haha ja dat idee heb ik niet! Ik hoor heel veel goeds over Nio, dus dat komt vast helemaal goed! :)

Met BV had ik maat F/G.

Nou ben benieuwd wat voor advies hij gaat geven!

Xxxx Anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.