Ga naar inhoud

DreamLou : 4 februari 2016 : Dr. Nio : Olvg-west (SLAZ)


Aanbevolen berichten

Ik had ook een lege c je kan als het goed is mijn foto's zien ze zijn zonder lift opgevuld en is nu een d / e weet de precieze maat nog niet..

Bij mij waren ze leeg en slap van zwangerschappen borstvoeding en bij komen en weer afvallen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 285
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik had ook een lege c je kan als het goed is mijn foto's zien ze zijn zonder lift opgevuld en is nu een d / e weet de precieze maat nog niet..

Bij mij waren ze leeg en slap van zwangerschappen borstvoeding en bij komen en weer afvallen :(

Die van jou zijn super mooi geworden, nu al! Zien ze er met kleren kleiner of groter uit bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoooo. Mn consult is achter de rug.

Rond 16.45 richting Amsterdam, natuurlijk nog in de file terechtgekomen. Maar viel mee en even voor 6 uur waren we er.

Nio liep wat uit, dus ipv 18.30 was ik rond 19.00 aan de beurt.

Uitleg over de verschillende soorten prothesen en toen was het moment daar om te passen.

Ok, twee flinke pasprothesen erin.... Groot, maar niet te groot.

Dit was t minimale wat ie nodig had om t op te vullen en te liften vertelde hij; 400 cc.

Ik zeg: maar groter wil ik niet hoor!

'Ok zegt ie, dan doen we nu deze!'

Leek bijna t zelfde maar dit was 500!

Hij zei dat dit beter was omdat t dan mooier opgevuld kan worden en dus een mooier resultaat geeft.

500 it is.... Klinkt zo groot! Maar zag er goed uit.

Trouwens helemaal vergeten te vragen wat voor maat dit zou worden.... Iemand een idee?

Toen nog of t voor of achter de spier moest worden.

Voor de spier was natuurlijker, maar als ik nog wat kilos zou afvallen ( ben net 10 kilo afgevallen) dan zou t een probleem kunnen worden.

En ik wil nog een paar kilo er af, dus t wordt dual plane.

Ik wilde graag in februari, ivm mn werk dus hij heeft me 4 data gegeven dat het kan en ik ga vrij vragen en dan de afspraak inplannen!

Ik had trouwens wat voorbeeldfotos laten zien en vroeg me af of t haalbaar was en tot mijn grote vreugd koos hij een van de mooiste voorbeeldfotos uit en zei: zo kan het ongeveer worden.

Waaaaah zo gaaf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal leuk meid! Wat een feest! Ik ben heel blij voor je!

Leuk verslagje :-)

Nu als je eenmaal de datum geprikt hebt is het aftellen geblazen! Have fun en ik blijf je volgen! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn te lezen dat er geen lift nodig is,en dat Dr.Nio het oplost met 500 cc te plaatsen :1: ik weet niet op welke cupmaat je uitkomt nadat je bent afgevallen.

Maar voor Dr.Nio staat 150 cc voor een cupmaat meer.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jou dag kan niet meer stuk denk ik? ;)

Super fijn dat het het allemaal zo goed is verlopen, maar had ook eigenlijk niet anders verwacht hihi

Succes met het uitkiezen van je datum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks ladies! Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan... Alleen maar over prothesen gedroomd hahaha.

Maar als 150 cc een cupmaaat is, kom ik op F uit...... Yikes! Dat schrikt me wel heel erg af to be honest! Van die giga grote brede bollen op mn lijf....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, je lijkt mij wel, ik ben ook alleen nog maar met die borstvergroting bezig. Wordt er soms ook gek van hoor, pfff

Vergeet niet dat een F cup lang niet zo groot oogt als een natuurlijke F cup. Bij je pasfoto's ziet het er meer uit als een volle D cup vind ik :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neemt niet weg dat ik zelf ook bang ben dat ze te groot worden hoor, haha. En na het verhaal over afstoting hier op het forum kon ik gisteravond ook maar moeilijk in slaap komen.

Hoe dichter de operatie nadert hoe meer ik angst ga krijgen voor complicaties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook 500cc! We kunnen zo het 500cc Nio boobs clubje gaan beginnen... :3:

Ik ben zo blij voor je en geweldig dat hij het mooiste plaatje als voorbeeld voor jou uitkoos.

Laat het lekker bezinken en maak je geen zorgen over de maat, het word vast heel mooi :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Supergoed nieuws!!

En over de maat... Qua zicht zal het zeker die stevige D/DD worden. Denk wel dat je qua BH maat dan op 75F/G of 80F gaat uitkomen.

Ben benieuwd wanneer je datum gaat worden. Laat het maar gewoon hier weten hè, dan passen we je titel dan aan. Of weet je wat, ik maak je titel al, vullen we naderhand alleen de datum nog in :D

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt BB voor het aanpassen van de titel!

Ik zit echt met een big smile naast m'n baas in de auto nu haha!

Je had foto al gezien he, Fleur! Zooooo mooi!

Zijn er trouwens wel een beetje makkelijk bh's te krijgen in die maat F en G met 75/80? Heb echt geen idee! Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb me enorm druk gemaakt gister en vannacht dat 500 zooooo groot zou worden maar toen dacht ik vandaag weer aan het voorbeeld dat ik had laten zien en dat hij daar eht resultaat wel mee kon vergelijken, toen werd ik weer heel blij want mn voorbeeld foto( ook geupload) is helemaal niet zo groot en toen zga hij nog en van mn andere fotos en toen zegt ie: oog maar als je dit wil dan moet je meer cc hoor! Ik zeg: oh nee maar dit voorbeeld vond ik zelf ook te groot hoor! Dus dat kwam weer goed gelijk....

En toch he... Als de dooood dat ik straks met cup dubbel Z rondloop haha

En dat ze er nep uit komen zien omdat ze onder de spier komen..

Trouwens hilaaaarisch ook toen hij voor ging doen hoe de prothesen zouden bewegen bij voor of achter de spier.

Zit ie daar tegenover me met zo'n pasprothese, houdt ze een stukje uit elkaar op zijn borst vast: ja nou en zo kun je ze met carnaval mooi tegen elkaar duwen als t op de spier zit. Dus dat is leuk voor feestjes! Dat ziijn de carnavalsborstem!

Ja en onder de spier, dan gaan ze nergens heen zegt ie terwijl hij heen en weer beweegt met de prothesen stil te houdend op zn borst.

Wat een man...!

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: oh heerlijk!! Je leest nooit zo veel over wat er gezegd wordt in consulten, maar hij maakt er een waar feestje van zo te horen! Geweldig!

Stop met twijfelen over die 500 cc hihi. Je hebt wat nodig om op te vullen.. Lees nog maar eens mijn eerste post hier in je topic.. Dat is waar het om gaat! Als je het niet goed opvult, dan houd je huid over, en dat is dan slappe huid.. Dat ga je niet mooi vinden ;)

Lekker een datum plannen, en je enorm beginnen te verheugen op je nieuwe pronte borsten meid!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hij zei ook minimaal 400 nodig te hebben maar 500 was nodig voor een mooier resultaat om t mooi op te vullen dus daar ga ik ook voor, zeker toen hij zei dat t in de buurt komt van m'n voorbeeldfoto! Maar blijft spannend, ook op wat voor cup ik uit kom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.