Ga naar inhoud

DreamLou : 4 februari 2016 : Dr. Nio : Olvg-west (SLAZ)


Aanbevolen berichten

  • Reacties 285
  • Created
  • Laatste Reactie

O

Ooooh gefeliciteerd!!!!! Spannend!!! Ik moest een 75E meenemen!!!! Klinkt errrrug groot! Hahaha.. Denk dat ik een 75E en 75D meeneem.. Kan er altijd 1 terug...

Ja ik ben dus bang dat t te klein is.... Zou 2 bh maten groter zijn dan nu, en 500 zou je zeggen is wel 3 maten omhoog... (150 cc is 1 maat heb ik wel eens gehoord...) maar ik zou super blij zijn hoor, als het 'maar' een 80D zou worden!

Huhh weet jij al n tijd ik niet!

Ja hij zei t gelijk! Melden om 9 uur dus...

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Nionized" die houden we erin! Hahaha

Wel fijn dat je al een tijd hebt zeg! Ik weet sinds 2 dagen pas dat ik me om 06:45 moet meldden *gaaap*

Ik zou voor de zekerheid wel een maatje groter ook meenemen hoor!

Oh en die anesthesie klinkt makkelijk zo'n inloopdag, maar ik heb ruim 2 uur zitten wachten, hou daar dus wel rekening mee xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Nionized" die houden we erin! Hahaha

Wel fijn dat je al een tijd hebt zeg! Ik weet sinds 2 dagen pas dat ik me om 06:45 moet meldden *gaaap*

Ik zou voor de zekerheid wel een maatje groter ook meenemen hoor!

Oh en die anesthesie klinkt makkelijk zo'n inloopdag, maar ik heb ruim 2 uur zitten wachten, hou daar dus wel rekening mee xx

Kwart voor 7? Jemig he, da's vroeg!!! Nou mooi op tijd weer thuis wellicht, da's misschien een voordeel...

Aan die wachttijden had ik nog niet eens gedacht bij anesthesie..... Hoe laat was jij er? Misschien dat ik er om half 9 alvast maar moet gaan zitten, ben ik misschien als eerste haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nionized!!! :45: Die is goed gevonden!!

Ticker heb je ook al gevonden :35:

en yep, 80E ook meenemen.

Nou mooi, jij bent er gewoon al helemaal klaar voor! hahaha

xxx

Ja neem er gewoon meerdere mee inderdaad!

Ticker: check!

En heppur zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, rekening van €1300,- binnen gekregen van OLVG, krijg er nog een van €1800,- binnenkort. Maar Nio zei dat ik ze pas in Januari hoef te betalen, dus ik wacht t nog even af :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch altijd wel grappig, die dubbele rekening.

1 voor de kosten van de operatiekamer en de prothesen, en 1 het salaris van Nio?

Ach.. €1300 per bv, daar zou ik ook wel een goede PC voor willen zijn :P

Zes bv's op een dag, twee-drie maal per week... Ach... Niet verkeerd...

Maar misschien vergis ik me hoor :P

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja die verdienen vast niet slecht die artsen.... Maar 3100 is niet gek.... Operatiekamer huur, consult, anesthesist, verpleegkundig personeel, plastisch chirurg, de implantaten....

Mijn lensimplantaat-ingreep was duurder! En daar is niet eens een anesthesist/narcose haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Dames, ik had mn vraag al gesteld in de shoutbox, maar moest toen weg, dus kon niet meer terugkezen of er geantwoord is.

Maar het volgende; na de olaratie hebben veel meiden extra vocht in hun lijf dat vastgehouden wordt. Belemmerd dit extra vocht het herstel? Dus als je vochtpeil weer normaal is, herstel je dan beter/ sneller? Is het daarom echt verstandig om vochtafdrijvende thee of tabletten te nemen? Of is t enkel en alleen 'vervelend' om dat extra vocht vast te houden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor, het vocht belemmerd niet je herstel, het is inderdaad meer dat het vervelend is, en daarom word er aangeraden om genoeg te drinken.

Het lichaam voert het toch op eigen tempo af, maar drinken kan het proces helpen.

Ook helpt genoeg drinken om de narcose redelijk snel uit je lichaam te krijgen, en daarbij is brandnetelthee ook nog zuiverend.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor je reactie! Ik ben idd van plan om al veel te drinken, die thee moet ik nog maar even zien haha, afhankelijk van hoeveel gewoon water voor mn lijf doet.

Vanmiddag alvast voedingskussen bij mn zus oogehaald, komt vast van pas straks als ik op de bank zit, of bij het slapen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 4 weken! Heb er zo'n zin in!

Ik heb vandaag de poli anesthesiologie gebeld voor een afspraak en kan volgende week terecht. Dan zal ik die dag ook maar betalen, want dan weet ik of alles door kan gaan haha.

Ik ben al een tijdje bezig met afvallen en heb nog een paar kilo te gaan. Nu na de kerst Weight Watchers weer oogepakt en 1.3 kilo kwijt, super blij haha.

In de loop van januari eens kijken wat voor maat sportbh's ik ga halen bij de Hema en de laatste dingetjes in huis halen :)

Komt nu echt dichtbij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou wel op tijd naar die bh's kijken van de Hema. De maat die ik toen nodig had was nergens meer te verkrijgen, ook niet online. En ze vallen klein.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tip! Ik was toevallig vandaag bij twee hemas en daar hingen 4 rekken vol met deze bh's, dus hooelijk over twee weken ook nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al een afspraak gemaakt bij de anesthesie? Ik mag morgenochtend al! Ik laat je nog weten hoe snel (of niet) het is gegaan met afspraak.

Ik had overigens in een vlaag van verstandsverbijstering een afspraak gemaakt via het telefoonnummer op de site van het OLVG... maar dan heb je een afspraak bij oost! :45:

Ik kon hem gelukkig nog omzetten naar west (nog steeds SLAZ site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha suffie! Gelukkig kon je hem omzetten! Bij mij vroegen ze gelijk bij welke arts ik geopereerd werd. Ik heb aanstaande maandag 10.00 uur een afspraak, ben benieuwd. Ben 1 keer eerder bij een anesthesist geweet en was met 5 minuten weer klaar haha.

Ben benieuwd hoe t bij jou zal gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.