Ga naar inhoud

DreamLou : 4 februari 2016 : Dr. Nio : Olvg-west (SLAZ)


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei DreamLou:

Hey ladies. 

Zit in even be behoorlijk dip met mezelf, maar daar wordt aan gewerkt :)

 

M'n linker boobie, tsja, nog steeds heel gevoelig, op een pijnlijke manier, aanraking doet pijn. M'n huid dan vooral.

Bij het bukken en rijken met m'n arm naar iets wat op de grond ligt bijvoorbeeld is een heel naar gevoel. Een steek in m'n borstspier zeg maar. We zijn nu ruim 11 maanden verder en dit had niet verwacht.

 

Ik twijfel of ik alsnog naar Nio toe wil, ben bang dat er hetzelfde uitkomt als in de mail.

 

Nog steeds vind ik m'n borsten erg groot en voel ik me er ongemakkelijk bij. Op dit moment wil/kan ik geen geld uitgeven aan een nieuwe operatie. 

 

 

Hey meis,

 

Klote dat je ff in een dipje zit veel sterkte daarmee!

 

En ook klote dat je nog steeds pijn hebt en je ongemakkelijk voelt met je borsten. Dat is natuurlijk niet waarvoor je ze genomen hebt. Je zou juist moeten pronken en je lekker in je vel moeten voelen. 

 

Ja lastige situatie met Nio. Ik ben sowieso van mening dat jij hiervoor echt geen geld moet gaan bijleggen want je hebt pijn en dat Is niet goed. Ik zou als ik jou was nog een consult doen bij Nio want dat praat toch makkelijker als via mail. Mocht je daar niet verder mee komen kan je altijd een SO aanvragen en met een andere arts je probleem bespreken. Die hebben er vaak toch een andere kijk op

 

Veel sterkte meid en hoop dat je voor jezelf een oplossing kan vinden en je kan genieten van je boobs!

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • Reacties 285
  • Created
  • Laatste Reactie

13 maanden po en regelmatig pijn/naar gevoel en zeer gevoelige huid + door gevoel. Toch Nio nog een keer gemaild over de pijn. Vanavond ga ik langs bij hem (mazzel dat ik tegenwoordig 5 minuten fietsen bij het OLVG vandaan woon). Hij zei in de mail eigenlijk gelijk al dat de enige optie om van de pijn af te komen, het verwijderen van de prothese is.... fuuucckkk. Echt totaal niet wat ik hoopte maar ja na een jaar is toch alles echt wel geheeld...

Nog steeds niet blij met de grootte, dus toch maar vragen of een lift met kleinere protheses mogelijk is(voor de spier?) En wat dat kost. Nou later horen jullie meer. X DreamLou

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames, het volgende: het is borstweefsel dat de pijn veroorzaakt, het eruithalen van de prothese zal het niet oplossen. Nio heeft flink gevoeld maar kon niets geks vinden, hij kan een echo doen en een punctie in de borstklier en dan zal de pijn wellicht verdwijnen, maar misschien ook niet. Zucht. Ok nouja, tot zover de pijn.

Dan komen we bij het feit dat ik ze nog steeds te groot vind en ik me erg pompeus voel met die dikke tetten. Kleding past me niet goed en dat stoort me (bloot stoor ik me er niet aan en vind ik ze niet heel veel te groot).

Er kan een lift gedaan worden met een prothese van 250 cc voor €3400,- of het via de verzekering proberen (gooien op rug en nekklachten) en dan ben ik voor €1500,- klaar. Uiteraard kan ik dan geen borstvoeding meer geven als ik ooit kinderen krijg en voor een lift heb gekozen. En uiteraard flinke littekens.
Nio zei wel dat de pijn in die klier hoogstwaarschijnlijk wel verdwijnt met een lift, omdat er weefsel weggenomen wordt bij een lift.

Ik vind het zo moeilijk wat ik nou moet doen. Ben er een beetje verdrietig van. Een jaar terug had ik niet gedacht dat ik voor deze keuze kwam te staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DreamLou 

 

Hey Dream,

 

Kan me voorstellen dat je er verdrietig om bent want dit had je idd niet verwacht na een bv. En dat je borstweefsel ( bedoel je bindweefsel want snap dit niet zo?)  dit zo kan veroorzaken was ook niet te voorzien helaas. Het positieve eraan is dat er wel opties zijn gegeven om over na te denken. Je kunt kijken of de echo/ punctie een begin is om de pijn te verlichten want dat is nu het voornaamste probleem? 

 

Daarna goed nadenken of een lift de volgende stap is? Borstvoeding en littekens zijn wel een dingetje om er goed over na te denken. Ik moet zeggen dat ik de resultaten van de littekens er goed uit vind zien bij anderen. Bij sommigen zijn ze zo lichtjes te herkennen. En was voor de spier nu een mogelijkheid in combinatie met een lift? 

 

Ik dacht eerlijk gezegd dat je een probleem had met de groote maar dat is bloot dus niet zo? Het is meer een kledingprobleem? Lastige keuze zo want ik bedenk me ook dat wellicht je pijn een grote rol speelt in je ontevredenheid. Je aandacht wordt ook constant hiernaar getrokken. 

 

Laat het allemaal effe bezinken want het is een hoop wat je nu te verwerken hebt. Ik zou nu ook niet 123 weten wat wijsheid is behalve zijn eerste optie uit te proberen ( gok waard) 

 

:147:

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, wat een moeilijke situatie is dit zeg.....kan me voorstellen dat je het even niet meer weet. Er zijn idd mogelijkheden maar die zijn wederom niet risico-loos, en kosten weer een hoop geld. Ik vind het wel heel goed dat je jouw verhaal hier deelt, want dit is dus wel iets waar wij allemaal mee te maken kunnen krijgen.....Ik kan je geen advies geven, het enige wat je kunt doen is je hart volgen hierin, heel veel succes met deze moeilijke beslissing

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik volg want ik heb net hetzelfde probleem en twijfel ook over een lift. Ben nu een jaar po. Ik voel me ook enorm dik in kledij door die borsten. Naakt vind ik ze niet zozeer te groot.

Ik wist niet dat je een lift voor een stuk vergoed kreeg als je het na een bv op rug- en nekklachten steekt (want die heb ik wel degelijk sinds mijn bv) Ben jij woonachtig in Nederland of België?

Ik heb ook nog steeds pijn in mijn borsten vnl rond de periode van mijn maandstonden. Dan voel ik de rand van mijn prothese onderaan ook heel goed en doet het daar zelfs echt pijn.

Als ik dit op voorhand had geweten had ik er niets aan laten doen denk ik. Ik probeer mijn borsten te verstoppen ipv dat ik er trots op ben. Ik wil geen zomer omdat ik dan mijn jas moet uitdoen en me schaam voor mijn grote loezen...

Ik zou zo graag een lift hebben omdat ik nu erg onzeker ben over mijn borsten (meer dan voor mijn bv) maar ben bang van de littekens en kan niet weer zolang gemist worden nog niet te spreken over de extra kosten en pijn die het weer meebrengt. Ik vind dat er veel te vaak het advies wordt gegeven om op te vullen zonder lift. Uiteindelijk ben je dan vertrokken en kan je niet meer terug. Met de tijd moet die lift dan toch... 

Ik hoop dat je er uit geraakt en als je nood hebt om te praten stuur me maar een pb. Ik begrijp je gevoel volkomen! 

Knuffel van een lotgenootje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hi Ladies! DreamLou is terug van weggeweest! Ik zit er sterk over na te denken om mijn 500cc implantaten na twee jaar te laten verwijderen en wel om de volgende reden: in kleding voel ik me zo ontzettend ongemakkelijk en dik!

Ik merk dat ik dit gevoel continu heb en ik draag hierdoor ook geen strakkere shirtjes meer, zeker niet op mn werk. Het probleem met losvallende blousjes/shirtjes is dat ik hierdoor heel dik lijk, omdat mn boobs zo ver uitsteken, mn buik lijkt ook dik dan.

Ben na ruim een jaar weer terug op het forum en is best een grote stap.

Mochten jullie verhalen kennen van dames die een explantie hebben gehad, let me know!

 

Ik ben heel erg bang dat mn boobs nog lelijker worden dan voor mn operatie :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DreamLou, aaah,  wat jammer dat je er niet gelukkig mee bent. Ik vind je borsten juist prachtig in verhouding met je lichaam. Maar ja.....dat is mijn kijk erop. Het is jouw lichaam, het zijn jouw borsten en het is de bedoeling dat jij er gelukkig mee bent en niet ik. Ga je dan wederom bij Nio? 

Jij was 2 jaar geleden een soort van mijn voorbeeld. Mede door jou heb ik toen voor 560cc gekozen, omdat ik jouw borsten zo mooi en groot vond. (Inmiddels heb ik 825cc en ben er nog iedere dag heel blij mee. 28 mei nog even een littekencorrectie en dan zijn ze eindelijk helemaal af).

Ik hoop voor je dat je tot een juiste beslissing komt en dat je uiteindelijk ook gelukkig gaat zijn met je boobs en je lichaam. Heel veel succes gewenst met je keuze. 

 

Veel liefs, Jaydee 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@DreamLou Hey Dream, welkom terug en jammer om te horen dat je er nog steeds geen vrede mee hebt.

 

Ik weet niet in hoeverre jij je erin hebt verdiept naar andere mogelijkheden zoals een borstverkleining met kleinere implantaten? Dat is wellicht ook een optie? Een verwijdering hoeft niet lelijk te zijn mits je bij de juiste PC terechtkomt die ook borstreconstructies doet. Heb een paar foto's gezien en moet zeggen dat ze mooi waren alleen het litteken is meer zichtbaar eronder. Ze zijn niet echt verstopt en plat als je geen/weinig eigen borstweefsel meer hebt. 

 

Aan de andere kant....denk maar mee maar is wel een dure optie :44:implantaten eruit, vet weg laten zuigen en terug laten plaatsen in de boobs? Heb je iets meer vulling bij een verwijdering :)Geen idee of dit ook bij jouw kan maar vragen kan geen kwaad.  Als je ontevreden ben zou ik op je gemak alle opties eens na lopen en kijken wat het beste bij je gevoel past. Hier en daar wat consulten plannen en dan een beslissing nemen. ( plovier/van selms/Nio)

 

Ik wil hiermee trouwens niet zeggen dat je een dikke buik en te grote boobs hebt he ;) BrownieG vond je bikinipics prachtig maar JIJ moet ermee lopen en niet hierdoor onzeker gaan worden. Daar hebben we het tenslotte niet voor gedaan!! Hou me op de hoogte want denk graag met je mee en wens je heel veel succes en wijsheid toe. XX

 

ps: je kan een berichtje sturen naar de dames die een verwijdering hebben ondernomen en vragen om pics? Ze hebben deze namelijk niet in een album staan.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.