Ga naar inhoud

DreamLou : 4 februari 2016 : Dr. Nio : Olvg-west (SLAZ)


Aanbevolen berichten

Meid niet twijfelen! Die 500cc wordt prachtig en het is inderdaad maar een getal ;)

Ah thanks! Ik moet t ook gewoon loslaten, lukt nog niet erg :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 285
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi hoi,

Je hebt mijn foto's gezien als ik me niet vergis en als ik dan nog een keer gok dacht ik dat er bij mij 550 in zit.

Daarmee wil ik niet zeggen dat het klein is maar ook geen lolo borsten.

Afhankelijk van de projectie zal het best meevallen en stel je valt nog af dan gaat er nog meer vanaf ook zelfs.

BH's vinden is niet gemakkelijk maar ook niet onhaalbaar. in ieder geval leuke bh's haha

Succes

gr ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

Je hebt mijn foto's gezien als ik me niet vergis en als ik dan nog een keer gok dacht ik dat er bij mij 550 in zit.

Daarmee wil ik niet zeggen dat het klein is maar ook geen lolo borsten.

Afhankelijk van de projectie zal het best meevallen en stel je valt nog af dan gaat er nog meer vanaf ook zelfs.

BH's vinden is niet gemakkelijk maar ook niet onhaalbaar. in ieder geval leuke bh's haha

Succes

gr ik

ja maar jij bent ook zo een ontzettend shopbeest! :45:

En idd, jij hebt 550 als ik me niet ook vergis :P Maar je had wel wat meer weefsel voor je bv dan dreamlou heeft, geloof ik :) hihi

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja maar jij bent ook zo een ontzettend shopbeest! :45:

En idd, jij hebt 550 als ik me niet ook vergis :P Maar je had wel wat meer weefsel voor je bv dan dreamlou heeft, geloof ik :) hihi

xxx

Ja ik ga niet graag maar winkels dus ja je moet ergens een keertje in shoppen he :45:

Als ik meer weefsel had dan is 500 cc niks dreamlou...ik zou vragen om 600 als ik jou was...hahha...nee grapje hoor maar dan zie je dat het best mee valt.

gr ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames!

Sinds kort ben ik lid op dit forum en ben druk bezig met informatie verzamelen.

Ik wil graag iets aan mijn borsten laten doen, ik zal mijn huidige situatie even uitleggen.

Ik ben 27 (geen kinderen) en heb op dit moment een 75c-cup (was een 75D maar is nooit groter geweest), maar dan wel een lege. Van de zijkant zien ze er eerder uit als een skischans dan als een ballon, om t maar even te omschrijven. Ik kan bijna geen bh's kopen, niks zit lekker, moet altijd hoog gesloten zijn in het midden zeg maar.

Vanaf dat ik borsten kreeg zijn ze nooit vol geweest, heb veel striae op mijn borsten en dat maakt dat mijn huid erg slap is. Nu ik ook nog wat afgevallen ben is t nog wat erger geworden.

Ik hoef geen hele grote borsten maar vooral voller, ronder en ietsje hoger; jeugdiger.

Ik twijfel of ik naast een vergroting ook een lift nodig heb. Als ik de voor-foto's zie van dames die een lift hebben gehad, hangen die van mij helemaal niet zo, maar toch zit er een aardige 'vouw' onder mn borst.

Ik wil een natuurlijk resultaat, siliconen (zogeheten gummy-bear, wellicht?), rond of anatomisch, net wat geschikt is voor mij.

Wat zijn jullie ervaringen met de eerste afspraak met een arts, voor orientatie, kliniekervaringen, met specifieke artsen, bepaalde implantaten (heb merken als Mentor en Natrelle voorbij zien komen).

En bovenal, zijn er hier dames die ook een slappe C of D-cup hadden en deze met 1 maat vergoot hebben en wellicht geen lift nodig hadden, want die heb ik natuurlijk liever niet.

Bedankt alvast!

Spannnnend! Ik ook februari SLAZ nio!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrij gevraagd bij mn werk vandaag van 4 t/m 21 februari. SLAZ/OLVG-West gebeld, maar Nio is op vakantie haha, dus hij belt mij maandag terug als het goed is, dan wil ik mn operatie inplannen op 4 februari!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrij gevraagd bij mn werk vandaag van 4 t/m 21 februari. SLAZ/OLVG-West gebeld, maar Nio is op vakantie haha, dus hij belt mij maandag terug als het goed is, dan wil ik mn operatie inplannen op 4 februari!

Spannend hier de 18e februari wat lijk t lang te duren he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt he... Hopelijk vliegen we snel door december heen met alle Sint en Kerst drukte!

Jaaa we kunnen samen aftellen!

Als je naar iets uit kijk lijk t erg lang te duren maar jnderdaad de Sint en kerst nieuwjaar wie weet gaan sommige dagen daardoor wat sneller haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat ik iemand heb die ook in februari door Nio geopereerd gaat worden! Inderdaad samen aftellen!

Ohja oud en nieuw ook nog, was ik nog vergeten hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat ik iemand heb die ook in februari door Nio geopereerd gaat worden! Inderdaad samen aftellen!

Ohja oud en nieuw ook nog, was ik nog vergeten hahaha

Haha ennn jij heb ook n mooi aantal cc's leuk he!

Zit je ook nog wel s met zoveel vragen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Af en toe komt er weer wat omhoog drijven en vergeet ik t op te schrijven....

-hoeveel kans is er dat ze weer gaan hangen? En Wat dan?

-grote kans double bubble of kapsel vorming?

Dat soort dingetjes, de 'enge' dingen zeg maar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon 2 december kalenders halen haha en 1 in januari openen! Hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die krijg ik ongetwijfeld voor sinterklaas van de oma van mn vriend net als elk jaar! Dus 1 al in de pocket. Zou toch mooi zijn als ik 3100 euro win met die kraskalender... Gelijk mn boobjob terug verdiend haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die krijg ik ongetwijfeld voor sinterklaas van de oma van mn vriend net als elk jaar! Dus 1 al in de pocket. Zou toch mooi zijn als ik 3100 euro win met die kraskalender... Gelijk mn boobjob terug verdiend haha

Dat zou pas n leuk nieuwjaars cado zijn! Haha

Wil die van €10 ook nog halen want heb nu die kras van €5 omdat dat met allemaal vakjes is .. Ga ze sparen met kerst kan ik tot aan 18 februari vakjes openen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag was voor mij een super spannende dag, want Nio is terug van vakantie en zou mij vandaag terug bellen voor het inplannen van een afspraak.

De dame van de afdeling zei vorige week dat hij vanaf half 5 zou bellen, dus om 3 uur werd ik natuurlijk al zenuwachtig... Ik hou niet van bellen.....

Mn vriend zou net naar zn werk gaan (nachtdienst) en ik geef m een zoen en *TRIIINGG* daar gaat mn telefoon! En jahoor, Nio. Die me de hele dag al in spanning houdt...

Afspraak ingepland en aangegeven dat ik bij de anesthesist binne kan looen van 9.00 tot 15.00, dus dat is mooi makkelijk.

De rekeningen ontvang ik deze week maar hoef ik pas in januari te betalen.

Op 4 februari moet ik me om 09.00 melden op afdeling B4 en moet een sport-bh maat 80 D meenemen van Triumph of Hema.

Huidige 80B/75C, is dan een 80D groot genoeg?

Ik zou daar helemaal happy mee zijn hoor, met een D, maar omdat ik hoor dat Nio het nog wel eens verkeerd inschat met de maat? Voor de zekerheid ook maar een 80E meenemen?

Waaaah ik sta te stuiteren hier! I'm getting NIOnized!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.