Ga naar inhoud

mama : 31 augustus 2010 : Dr. Hoogbergen : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

Na een aantal weken te hebben rondgekeken hier, wil ik me graag aan jullie voorstellen.

Ik ben 28 jaar en heb 2 kinderen (3 en 1 jaar)

Door de zwangerschappen zijn mijn borsten wat slapper geworden en daar komt bij dat ik ze altijd al klein heb gevonden.

Ik zit al een aantal jaar te denken aan een borstvergroting en heb nu besloten om het te gaan doen.

Ik heb nu een 75B en wil graag naar een 75D of wat groter.

Ik heb mijn eerste consult staan op 4 juni bij de Velthuiskliniek bij Maarten Hoogbergen. Heeft er iemand misschien meer info over deze PC?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 142
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey mama,

heel herkenbaar je verhaal, heb zelf ook een zoontje van 10 maanden nu en er is weinig borst meer over

Ik zit ook in mn orientererende fase....

Heb zelf ook 4 juni mijn 1ste consult maar dan in Boerhaave in Amsterdam om 19.50

En doe er ook 1 op 14 Juni bij Beaucare

Ook ik wil graag in september geholpen worden.

Kan je helaas niet helpen over PC maar er zullen vast hier wel dames zijn die antwoorden hebben.

Weet je zelf al of je ronde of anatomische wil en evt hoeveel cc?

Liefs lis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Liz,

Ikzelf zit te denken aan ronde, omdat ik het een eng idee vind dat de anatomische kan draaien.

Plus ik lees overal dat toch de ronde vaak voor een meer natuurlijk effect zorgt.

Ik wacht wel af wat ze op het consult adviseren. Ook gaat mijn voorkeur uit naar voor de spier, maar weet nog niet of dat dat het beste past bij mij.

Ik zat te denken aan rond de 400cc.

En jij?

Heb je al voor jezelf een plaatje in je hoofd over het aantal cc en de vorm?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey!

Onze 1ste consulten zijn er bijna.....

Mijn voorkeur gaat ook uit na ronde,en denk ik voor de spier ivm herstel enzo

Ben benieuwd wat de pc gaat zeggen....

Zelf denk ik zo aan 300 a 325 denk ik

(had laatst 300 en 325 cc water in zakjes gedaan haha! vond het aardig wat al

Dus als ik het goed begrijp wil jij ong een grote D/E

Gr Lis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lis,

Ja dat heb je goed gegrepen :141:

Mag zeker niet kleiner worden dan een grote D. :blush:

Ik hoop eigenlijk dat de PC mij voor de spier kan aanraden, want ook mijn voorkeur gaat daar naar uit.

Ik weet natuurlijk niet of dat mogelijk is, maar goed nog een paar nachtjes slapen!!

Laat je even weten hoe het is gegaan??

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ben ik dan eindelijk op consult geweest. (kan dit topic alvast naar de operatieverslagen?)

We hebben al eventueel een datum geprikt en dit wordt dan als het allemaal doorgaat 31 augustus. Ik moet binnen een week doorgeven of ik ermee door ga.

Vóór de spier (wat eigenlijk mijn voorkeur had) was niet mogelijk. Ik was er al bang voor :angry: Je moet geloof ik 2 a 3 cm huid kunnen vastpakken en bij mij was dat een krappe 1,5 cm!

De PC adviseerde Dual Plane!

Ook heb ik mogen passen met de kipfiletjes en we kwamen uit op 450 CC !!!

Het klinkt zo ontzettend groot, maar in de spiegel vond ik dat allemaal wel meevallen.

Waar denken jullie dat ik op uit kom??? Heb nu een 75B, want wil echt niet op een F ofzo uitkomen. Ik kan dan geen leuke bh's meer vinden en vind dit veel te groot. Een 80D of een kleine 75E (is volgens mij dezelfde cup) vind ik nog wel acceptabel.

Het wordt verder dan wel een ronde prothese met high projection.

De consulente gaf aan dat ik voor de operatie sportbh 80D en 80E moest meenemen. Kan dit ook eventueel je maat worden? of is de zwelling nog meegerekend??

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mama,

je krijgt vast wel antwoord op je vragen hier!

Ik kan je helaas niet helpen met de antwoorden.....

Goed om te lezen dat je consult goed is bevallen! worden het uiteindelijk ook ronde proteses?

Ook ik heb net mijn 1ste consult gehad, ben er zo tevreden over dat ik niet meer mijn 2e ergens anders doe...... was ook een super gesprek heb er echt ruim een uur gezeten :126:

veel info en veel passen en uitleg over alles, was echt allemaal boven mijn verwachting.

De PC legde mij uit en liet het ook zien, dat voor mij ronde gewoon echt niet mooi worden en de kans heel groot is dat de bovenste randen dan te zien zijn, dus het worden anatomische wel voor de spier(wou ik graag) en aantal cc s worden 375.

Had van alles gepast vanaf 350 tot 400,

Ik moet deze week terug bellen, het word voor mij dan evt 9 of 10 sept

dus we kunnen samen gaan aftellen!

liefs lis

fijn weekend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Patries: dank je!

Liz: fijn dat het bij jou ook allemaal goed is bevallen..

Ik zie dat je hebt gekozen voor 375cc. Vanaf welke maat kom je? en waar kom je dan op uit volgens je PC??

Wel spannend allemaal hoor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey mama,

ik heb je vragen niet gelezen (erg he voor een modje :blush: )

Maar vaak is de maat sportbh wel de maat die je overhoudt... kan zelfs groter worden omdat er nog hang in je borsten komt.

waar je precies op uit komt kun je aan het aantal cc's niet zeggen. de een krijgt een D met 450cc en de ander een F idd.. maar het is wel een flink aantal cc :38:

succes girl

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik weet het!, maar ik hoor zo vaak dat iedereen liever wat groter had gehad.

Dus ik probeer dat een beetje voor te zijn. ;)

Ik maak nog een nieuwe 'pas'afspraak en als ik dan die 450cc weer mooi vind dan ga ik er gewoon voor en anders wordt het ietsjes minder, maar minder dan 375cc ga ik zeker niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum!

En nu dan de veel-voorkomende-cc-twijfels... Hahahaha. Het hangt ook helemaal ervan af of je zelf veel of weinig borstweefsel hebt. Ik heb niets en ik kom met 430 cc op een D cup uit (mag ik hopen).

Met de 260 cc van de eerste keer kwam ik op een B cup uit.

Succes met deze fase!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Famke,

Bedankt!

Ik zou graag op een 75E ofwel 80D uit willen komen.

Heb nu een slappe/kleine 75B, maar deze is al een keer meer dan 3 cupmaten uitgerekt geweest dus weet dat het kan :154:

De consulente zou deze week bellen voor een nieuwe pasafspraak. Zit er eigenlijk op te wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 juli mag ik nog een keer komen passen.

Ben erg benieuwd wat er dan (aantal cc)uit gaat komen.

Nu ik eenmaal de beslissing genomen heb, zou ik het liefst nu nog onder het mes gaan!

Ik moet nog zo lang wachten :139:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, ik heb 450cc, verschil is wel dat ik het gewoon voor de spier kon, ik hoorde juist dat je maar 1cm hoeft te kunnen vastpakken in je borst (oksel hoogte)

hoe dan ook, ik had een lege 75B en heb met 450cc een 75DD/E gekregen. als je mn foto´s wilt zien dan moet je me maar even een pm sturen.

veel succes en twijfelen is normaal hoor, heb ik ook een hele tijd gedaan maar uiteindelijk moet je je pc maar vertrouwen, het blijft hun werk natuurlijk

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi mama ik heb aanstaande vrijdag mijn eerste consult bij dr.hoogbergen bij mij zeiden ze aan te telefoon dat ik ongeveer 5 weken na mijn consult geopereerd kon worden als ik voor de veldhuis kliniek zou kiezen maar nu zie ik bij jou dat je meer dan 2 maanden moet wachten of heb je zelf voor die datum gekozen??? hoor het graag en ben erg benieuwd hoe dr.hoogbergen is want kan inderdaad maar weinig over hem vinden alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi mama ik heb aanstaande vrijdag mijn eerste consult bij dr.hoogbergen bij mij zeiden ze aan te telefoon dat ik ongeveer 5 weken na mijn consult geopereerd kon worden als ik voor de veldhuis kliniek zou kiezen maar nu zie ik bij jou dat je meer dan 2 maanden moet wachten of heb je zelf voor die datum gekozen??? hoor het graag en ben erg benieuwd hoe dr.hoogbergen is want kan inderdaad maar weinig over hem vinden alvast bedankt.

Dat klopt inderdaad. Je hoeft maar een week of 5 te wachten na het eerste consult, maar bij ons kwam dat niet uit ivm vakantie en bouwvak (mijn man krijgt gemakkelijker 'gepland' zorgverlof buiten de bouwvak) Dus het is mijn eigen keuze om het eind augustus te laten doen.

Ik vond dr. Hoogbergen een rustige man en voelde me er op me gemak. Hij werkt ook in een ziekenhuis en in andere klinieken en vond dat ook een prettig idee. Je weet het verder toch nooit....

Ik kon ook niet veel over hem vinden, maar dat hoeft in principe niet slecht te zijn.

Ben erg benieuwd wat je ervan vond.

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hou jullie op de hoogte als ik vrijdag voor de veldhuiskliniek kies dan kunnen we mischien gelijk een datum prikken jullie horen van mij gr. :168::173::186::165:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ben vandaag voor de tweede keer bij De Velthuiskliniek geweest om nog een keer te passen.

Had ook nog wat vragen over mijn striae en nog een aantal andere vragen.

Ik zat te twijfelen tussen 375cc en 450cc en het wordt 450cc!!

Ik vond het zelf verschil niet zo groot en heb daarom voor de grootste gekozen.

Nu staat alles vast en kan het aftellen beginnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je nu echt weet wat je gaat krijgen en je niet meer twijfeld!

En nu idd gaan aftellen.... spannend....

Zie je er wel tegenop of ben je zo blij dat je daar helemaal niet aan denkt ?

Nou ik moet 14 juli op consult bij de velthuiskliniek....

Ben heel benieuwd.

Hopelijk kan ik ook meteen alles vast gaan leggen daarna.

Groetjes ( je weet wel wie ik ben ) Loesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben vandaag voor de tweede keer bij De Velthuiskliniek geweest om nog een keer te passen.

Had ook nog wat vragen over mijn striae en nog een aantal andere vragen.

Ik zat te twijfelen tussen 375cc en 450cc en het wordt 450cc!!

Ik vond het zelf verschil niet zo groot en heb daarom voor de grootste gekozen.

Nu staat alles vast en kan het aftellen beginnen.

Altijd de grootste, dat is toch het beste....Mag ik vragen hoe lang je bent en hoeveel kilos? Ik ben zelf 1.81, 70 kg en heb 470, wat echt niet te zien is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je nu echt weet wat je gaat krijgen en je niet meer twijfeld!

En nu idd gaan aftellen.... spannend....

Zie je er wel tegenop of ben je zo blij dat je daar helemaal niet aan denkt ?

Nou ik moet 14 juli op consult bij de velthuiskliniek....

Ben heel benieuwd.

Hopelijk kan ik ook meteen alles vast gaan leggen daarna.

Groetjes ( je weet wel wie ik ben ) Loesje

Hoi Loesje!

Moest even nadenken, maar weet nu wel wie je bent :141: Ken namelijk een 'echt' Loesje ha ha

Ik zie er absoluut niet tegenop en zou het liefst nog vandaag dan morgen onder het mes gaan.

Verder moet ik er wel vaak aan denken hoor. Het is toch niet niks :141:

Laat me maar even weten hoe het 14 juli is gegaan... Bij welke PC heb je je consult?

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.