Ga naar inhoud

mama : 31 augustus 2010 : Dr. Hoogbergen : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 142
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Dank je wel dames.

Vandaag alweer 3 weken PO.

Over 1 week mag ik officieel gaan afbouwen met de sportbeha. Ik weet eigenlijk niet wat ik ervan vind :unsure:. Aan de ene kant denk ik van Yes eindelijk van dat 'oma'ding af, maar aan de andere kant vind ik het ook een beetje eng en vind de beugels nog niet echt lekker zitten.

Waarschijnlijk ga ik dat 'oma'ding toch wat langer dragen :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mama,

Wat gaat de tijd snel he :rolleyes:

Dat gevoel herken ik... Deze ochtend dacht ik nog 'yes, nog maar een weekje en dat mag dat onding uit en kan ik eindelijk terug dragen wat ik wil zonder dat dat ding te zien is:-)' maar tegelijk geeft die BH net wel een veilig en vast gevoel. Ook zit een beugelbh idd nog niet zo comfortabel.

Ik ga de BH in ieder geval nog wel 2 extra weken dragen, mét uitzondering van bepaalde gelegenheden. Dan doe ik wel gewoon een normale BH aan, kwestie van vestimentaire vrijheid :-)

Nadien ga ik afwisselen met een beugelbh (om wat te wennen terug) en een padded BH zonder beugels zodat er toch nog genoeg steun is.

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren bij de V&D wezen shoppen.

Heb toch weer 2 setjes gekocht. Sla een beetje door denk ik :blush::154: Foto's staan in mijn album voor degene die nieuwschierig zijn.

Nu moet ik echt ophouden met kopen :145: , want heb het idee dat ze kleiner worden :102:

Hoop niet dat ze qua maat minder worden, want ik was net zo blij met mijn maatje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey mama, ik heb gisteren ook 4 bh's gekocht.. :D heb net je foto's bekeken, ziet er goed uit!

Hoezo heb je het idee dat ze kleiner wordern? xx liefs

Weet niet dat gevoel heb ik gewoon. Heb het ook opgemeten en het lijkt minder te zijn :unsure:

Misschien nog wat vocht?

Weet niet wanneer eigenlijk al de zwellingen/vocht meestal weg is. Ik dacht dat dat nu toch wel al weg was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mama,vocht kan je echt lang vasthouden,zelfs tot 8weken,ik hield het tot 5weken vast,ook lang dus,en je went snel he aan je borsten,dus voor je gevoel krimpt het dan.

heb je nog hetzelfde ww,dan ga ik ook meteen spieken weer :1bouncingboobs:

greetzz moontje

p.s je kliniek/sportbh uit lijkt in begin eng en vreemd,maar als je eenmaal de stap hebt gezet,wil je de andere nooit meer aan,geloof me

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mama,vocht kan je echt lang vasthouden,zelfs tot 8weken,ik hield het tot 5weken vast,ook lang dus,en je went snel he aan je borsten,dus voor je gevoel krimpt het dan.

heb je nog hetzelfde ww,dan ga ik ook meteen spieken weer :1bouncingboobs:

greetzz moontje

p.s je kliniek/sportbh uit lijkt in begin eng en vreemd,maar als je eenmaal de stap hebt gezet,wil je de andere nooit meer aan,geloof me

Hey Moontje,

Ja heb nog hetzelfde ww. Ben erg benieuwd wat je er nu van vindt. Ze zijn erg veranderd.

En misschien is het ook wel al gewenning. De eerste keer dacht ik van wauw wat zijn ze groot en nu denk ik van ...misschien was wat meer ook niet verkeerd geweest :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mama,

Nou, ik heb ook je laatste picjes gezien en m'n eerste gedacht was :49: wat zijn ze mooi geworden en groot, flinke maat, vond ze eerlijk gezegd er groter uitzien! Lijken me toch echt niet kleiner geworden hoor, denk dat je er gewoon aan gewend bent geraakt! Je mag er zeker heel trots op zijn, vind ze gewoon prachtig :57: en wat een mooie setjes allemaal! Geniet ervan meid!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mama,

Nou, ik heb ook je laatste picjes gezien en m'n eerste gedacht was :49: wat zijn ze mooi geworden en groot, flinke maat, vond ze eerlijk gezegd er groter uitzien! Lijken me toch echt niet kleiner geworden hoor, denk dat je er gewoon aan gewend bent geraakt! Je mag er zeker heel trots op zijn, vind ze gewoon prachtig :57: en wat een mooie setjes allemaal! Geniet ervan meid!

Liefs, :53:

Dank je wel Eefje :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Was gisteren precies 6 weken PO.

Loop sinds maandag lekker al in mijn mooie setjes. Het gaat goed. Heb er geen last van. Ik durf alleen niet zonder een beha te gaan slapen dus doe s'nachts nog wel mijn sportbeha aan.

Vandaag ook weer voor het eerst meegedaan met de Bodystep. Ging goed. Ben nog wel voorzichtig met mijn armen. Heb mijn armen tijdens de les wat lager gehouden.

Wat is het toch weer lekker om te kunnen/mogen sporten en ben ook weer blij als ik alles weer volluit mag doen tijdens het sporten.

Weet iemand wanneer je weer volluit de Bodysteples mee mag doen en dan heb ik het met name over de armen?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mama,

Fijn je nog eens te zien op het forum!

De tijd vliegt he... ik ben ondertussen ook 6 weken PO en ook al volop aan het sporten. Ik doe ook nog wel rustig aan met de armbewegingen en af toe voel ik wel wat kan en niet.

Ik vind het niet zo leuk om nog in te moeten houden op sportgebied maar ben wel erg blij dat alles hier ook heel goed gaat voor de rest.

Loop ook al lekker met mn nieuwe setjes rond en het voelt echt fantastisch om terug boobs te hebben :43::-)

Ik dacht dat je toch minstens 8 weken moest wachten om er terug helemaal in te kunnen/mogen vliegen met sporten... We moeten dus nog even op de tanden bijten en nog wat geduld oefenen :wacko:

Ondertussen slaap ik ook al terug zonder BH en ik moet zeggen dat dat gewoon ZALLIG is. Je moet het gewoon eens een keertje proberen :141:

XXXjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mama,

Fijn he dat die bh uit mag... :D

ZOnder bh slapen vind ik ook echt heerlijk !

Zou je eens moeten proberen...

Zit je nog steeds aan de 75E? ben benieuwt hoe je boobs er nu uitzien..

Liefs :58:

Ja zit nog steeds aan 75E. Gelukkig :blush:

Ik heb je een pb gestuurd :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.