Ga naar inhoud

mama : 31 augustus 2010 : Dr. Hoogbergen : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Meiden,

Ik heb ze! :1bouncingboobs:

Ik zal een verslagje schrijven als ik me wat beter voel.

Ik heb ze ook al even bewonderd en moet zeggen dat ik er nu al heel blij mee ben. Ik moest twee maten beha's meenemen en heb de kleinste aangekregen, dus ben erg benieuwd waar ik straks op uit kom.

Verder qua pijn gaat het goed. Vind het tot nu toe niet tegenvallen, maar we wachten af :141:

Ben gelukkig ook niet ziek geworden van de narcose.

Tot snel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 142
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey meiden,

Ik ga proberen mijn verslagje neer te zetten. Heb trouwens een redelijke nacht gehad. Toch een paar uurtjes kunnen slapen.

Gisterenochtend was ik om 05.30u wakker en mijn wekker stond op 06.00u dus heb ook die nacht redelijk goed geslapen. opgestaan, nog even lekker gedoucht. De kindjes verzorgd samen met mijn man. Mijn schoonmoeder zou om 07.00u bij ons zijn, zodat wij om 07.15 in de auto konden zitten. Zo gezegd, zo gedaan.

Wij waren rond 08.00u in de kliniek. Betaald en nog wat nazorgafspraken meegekregen. Rond 08.50 nam de operatieassistent mij mee om foto's te maken. Heb daarna mijn man een kus gegeven en ben met de operatieassistent meegelopen naar "mijn kamer" daar mocht ik met uitkleden en een operatieschort aandoen. De anesthesist kwam even vertellen wat er ging gebeuren en daarna kwam dr. Hoogbergen langs om mij af te tekenen. Toen zijn we naar de operatiekamer gelopen. Mijn hart bonkte onderhand mijn keel uit.

Ik mocht op de operatietafel gaan liggen en kreeg toen een soort beenwarmers om die masseren je benen tijdens de operatie ter voorkoming van trombose. Dat was wel een fijn gevoel. Ik gaf aan dat ik het erg koud had en kreeg een lekker dekentje om me heen. Ondertussen kreeg ik allemaal plakkers op mijn lijf en werd het infuus ingebracht.Daarna begon ik het lekker warm te krijgen en werd ik slaperig en weg was ik.

Ik heb me vantevoren daar nog het meest druk om gemaakt, maar vond de narcose eigenlijk wel lekker ha ha.

Mijn man is om 10.30u gebeld dat ik klaar was en dat hij over 45 minuten kon komen. Ik weet dat ik rond 11.10 wakker werd op 'mijn kamer'en dat ik in een heerlijk verwarmd bedje lag. Echt heerlijk. Ik weet ook nog dat het eerste wat ik deed, was even onder de dekens kijken, maar ik had mijn sportbeha al aan dus kon niet echt iets zien. Ondertussen een keer gaan plassen. Eigelijk voelde ik me meteen goed, dus de operatieassistent hielp me mee met aankleden en ik werd naar een andere kamer gebracht waar ik lekker in een luie stoel kon gaan zitten. Mijn man was ontertussen aangekomen dus die kwam bij me zitten. Kreeg een lekker beschuitje, een liga en een kop thee. Dr. Hoogbergen kwam nog langs om te vertellen dat alles heel goed was gegaan. Nog geen half uur later ben ik naar huis gegaan. Het was rond 12.30u.

Thuis ben ik op bed gaan liggen, want beneden werd ik een beetje misselijk en kreeg last van koude zweet. Heb dus nog een paar uurtjes geslapen. Nadat ik wakker werd heb ik gevraagd aan mijn man of hij me wilde helpen met uitkleden, want was toch erg nieuwschierig. Alvast een foto genomen, maar toen ik even stond werd ik weer misselijk en kreeg last van koude zweet. Gelukkig niet overgegeven, maar toch nog maar in bed gaan liggen. Was denk ik toch nog te zwak.

Ik vind tot nu toe de pijn nog te houden, maar moet zeggen dat ik blij ben dat ik hulp heb, want voel me net een gehandicapte ha ha.

Ben straks erg benieuwd waar ik op uit kom. Ik vind het formaat tot nu toe erg meevallen (misschien wel tegenvallen) Hoop eigenlijk dat ze nog wat naar voren komen. weet niet of dit met dual plane ook nog gebeurd. Het is in ieder geval een mooi verschil van voor en na, dus mag niet klagen denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee meis,

Leuk verslagje..

Ben blij voor je hoor!! :)

Ook 450 cc gekregen ben benieuwt hoe dat bij jou uitvalt..

Klinkt alsof de dag gisteren heel vlot is verlopen en fijn dat je al weer zo snel naar huis mocht!!

Gelukkig heb je niet moeten overgeven..

Laat je maar lekker verwennen!!

Ben benieuwt naar de eerste foto's..

Kan je helaas niet helpen met die link, ben zelf niet zo handig!!

:58: Liefs en veel sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Jouw dag verliep bijna gelijk aan de mijne. Lekker soepel dus dat is alvast meegenomen.

Je moet echt rustig aan doen hoor die eerste dagen, je lekker laten verwennen

Ik had net als jij regelamtig last van licht in mijn hoofd, duizelig ed maar bij mij is dat te wijten aan mijn erg lage bloeddruk. Wanneer je voor de eerste keer gaat douchen moet je het ook zeker niet te warm doen.

Ik ben benieuwd naar je foto`s !

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan iemand mij misschien helpen met Mijnalbum.nl

Ik heb er namelijk al een aangemaakt en foto's erop gezet, maar krijg het niet goed met een linkje in mijn profiel.

Hey Mama,

Leuk je verslagje te lezen, alles is dus super verlopen, doe maar lekker rustig aan nu. Denk dat bij dual ze na verloop van tijd ook nog wel wat naar voren komen.

Voor je albumlink, als je hem in je profiel wilt ga je eerst naar je profiel, je klikt op 'bewerk mijn profiel' rechtsboven, en dan kies je 'wijzig de "over mij" pagina' als je de link in je profiel wilt zetten of 'wijzig handtekening' als je de link onderaan elk postje wilt laten verschijnen. Daar kies je de knop waar 'voeg link toe' verschijnt als je erboven gaat met je muis en zo plak je dan je albumlink.

Als je ook graag wilt weten hoe je een ww op je album zet vind je hier uitgebreide info. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust! :D

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn mooi geworden hoor. (je voor-boobs vond ik ook al mooi :)

Veel plezier ermee :36:

Dat jij al zo snel je hele bh uit durfde.....ik moest daar niet aan denken, durfde alleen een btje te spieken met de bh half vast.

Doe nu maar lekker rustig aan, dan kan je binnenkort alles weer.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn mooi geworden hoor. (je voor-boobs vond ik ook al mooi :)

Veel plezier ermee :36:

Dat jij al zo snel je hele bh uit durfde.....ik moest daar niet aan denken, durfde alleen een btje te spieken met de bh half vast.

Doe nu maar lekker rustig aan, dan kan je binnenkort alles weer.

:116:

Dank je Bizzie.

Ja was zo nieuwschierig :141:

Ik schrok wel een beetje, maar het is ook wel in een keer zo anders, maar ik weet dat er nog veel gaat veranderen. Ze zijn nu nog erg gespannen en puntig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mama,

Ziet er al heel goed uit hoor! :123: Staat nog gespannen natuurlijk, maar worden vast heel mooie boobies! (zijn ze nu al wel hoor!) Straks is die zwelling wat minder en dan dalen ze mooi in, je zult er zeker een mooi maatje aan overhouden! :01: Kun je heel trots op zijn! :119:

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn te lezen dat alles goed is gegaan en dat je je redelijk goed voelt!

Fijn dat de narcose ook mee gevallen is....

Nou hopen op een goed herstel dan is het helemaal goed.

Ben wel benieuwd naar het resultaat... Laat je me je ww effe weten ?

Ben benieuwd hoe het bij jou is 450 cc

Liefs Loesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik schrok wel een beetje, maar het is ook wel in een keer zo anders, maar ik weet dat er nog veel gaat veranderen. Ze zijn nu nog erg gespannen en puntig.

Ja dat gevoel van schrikken is herkenbaar......

Tijdens het spieken met de bh nog half vast vond ik ze supermooi maar toen ik die bh helemaal uit deed......rakte ik een beetje in paniek.....zoa van; de hele wereld zal zien dat dit Pamela-borsten zijn.....

Eenmaal in mijn kleding viel het reuze mee, ik droeg altijd al gevulde bh`s.

Ik ben benieuwd wat dat indalen zal veranderen.

Ze mogen van mij deze "hoogte" houden maar die bolling aan de bovenkant mag minder......dat zal wel weggaan met het indalen ?

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier gaat alles goed.

De pijn valt reuze mee. Had het echt veel erger verwacht.

Ik moet nog steeds erg wennen aan mijn nieuwe :1big_boobs:

Ik vind ze nog erg gespannen en uitelkaar staan. Hopelijk veranderd dat nog....wanneer ze wat gaan zakken, hopelijk komen ze dan ook wat dichter bijelkaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii mama

jee wat heb je al een mooi maatje,moet je nagaan als alles bedaard en gedaald is,dit gaat mooi worden

ja het stata nu nog enorm onder druk,vocht,kan je wle zien,dit word minde rhoor,met een beetje geduld ga jij de gelukkigste worden :1bouncingboobs:

ik vind zelf je borsten niet zo ver uit elkaar staan hoor,maar goed,een foto zie je ook niet alles op.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.