Ga naar inhoud

mama : 31 augustus 2010 : Dr. Hoogbergen : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 142
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Fijn dat het er goed uit ziet :)

Deed geen zeer toch?

Ik mag vandaag gaan smeren met die littekencreme..

Hoe is het met je boobies?

Al helemaal tevreden?

Welke maat zit je nu denk je?

Liefs :116:

Ik mag ook over een week gaan smeren. Met welke creme ga je smeren? Ik heb hier nog Bio Oil liggen. Volgens mij kan ik die ook smeren.

Nee deed verder geen zeer. Gelukkig.

Er zit nog wel wat vocht in mijn boobies. Dat zie ik wel.

Ik heb geen idee waar ik op zit. Ik draag nu sportbeha maat 80D, maar heb normaal 75 voor de omvang.

Zal straks eens mijn man de bovenwijdte op laten meten. Het was voorheen 91 cm.

Welke maar zit jij nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey mama,

Ik smeer de creme van biodermal!

Leek me wel een goede.

Maar de creme van kruidvat eigen merk schijnt ook goed te zijn!

Ik heb echt geen idee welke maat ik nu heb!

Heb nog geen bh's gepast en in mijn sport bh is het labeltje eruit geknipt!

Dus ben echt reuze benieuwt, ik hoop toch minstens wel op een D!

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het gisteren eens opgemeten en kwam losjes uit op 95 cm en wat strakker op 94 cm, dus dat zou betekenen dat ik op een grote C, kleine D uit zou komen.

Ik had hier nog een 80C liggen van tijdens mijn zwangerschap en die past qua cup goed, maar heb normaal omvang 75cm dus lijkt mij dat ik op een 75D uitkom.

Had wel wat meer verwacht :blush: want ben nu dus met 450cc maar 2 cupmaten omhoog gegaan.

Maar misschien veranderd het nog, ben nog maar een ruime week PO.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou vandaag wordt een spannend dagje. Mijn man is weer aan het werk en heb verder geen hulp meer.

Ben benieuwd. Vind het toch een beetje eng zo met twee kleine kinderen en pas PO :unsure:

Spannend ! Maar dat lukt je best. Gewoon goed naar je lichaam luisteren en alles een versnelling lager doen. Ik heb toch al verschillende keren hoog iets moeten pakken en wanneer je dan heel langzaam je arm omhoog beweegt gaat dat wel. Beter is natuurlijk dat je het niet doet maar soms kom je er niet onderuit wanneer je voor je kindertjes moet zorgen en er is verder niemand.

Succes vandaag !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Bizzie,

Ik vind met name het uit bed (ledikantje) tillen van mijn jongste eng. Het is toch 10 kg wat ik even uit bed moet tillen, uit de box moet tillen.

Ze loopt nog niet los dus het is nogal veel tillen.

Ik heb al wat meer last, omdat ik de laatste dagen al wat meer heb moeten doen, dus hoop niet dat het erger wordt met al dat tillen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Mama

de eerste dagen alles weer zelf doen klinkt enger dan het is hoor,alles gewoon wat rustiger aan doen en alles met beleid aanpakken.

je kindjes ook,met je ellebogen tegen je lichaam oppakken,en zorgen dat je met je ellebogen niet boven je schouderhoogte uitkomt.

je mag tot een kleine 10kilo tillen,dus als je een beetje alles rustig oppakt,dan kom je er wel.

p.s je borsten zien er al goed uit he Mama :1bouncingboobs: moet je nagaan over tal weken,het veranderd echt per week

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Mama,

Je schreef in mijn topic dat je ook was gaan passen?

maar je kon er niks aan vast knopen hihi? ;)

Hoe komt het, welke maat heb je gepast dan? xxx

Ik kwam bij een beha van de V&D uit op een 75F!!.

Maar goed dat is maar één beha.

Vorige week had ik een Sapph gepast en 75E gaapte nog een beetje, dus snap er niets meer van.

Heb het wel trouwens wel opgemeten: 76cm ondermaat 95cm bovenmaat. Volgens mij dezelfde maten als bij jou of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt..

Elke bh valt ook weer anders!

De een valt kleiner en de ander groter, dus das moeilijk te zeggen!

Heb je er nog geen gekocht? xx

Ja die 75F heb ik meegenomen. Die zat erg lekker.

Inderdaad ik geloof echt nooit dat ik die maat heb. Denk een grote D, misschien kleine E. Zie 75F zag er ook echt niet uit als een F, maar het klinkt wel leuk :152:

Heb bij de Hema ook nog even een goedkoop setje gehaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Mama

Ik ben ook benieuwd na je nieuwe foto's hoor :) hihi,

Heb trouwens mezelf ook maar eens gemeten he en zit onder op

76cm en bovenmaat op 100cm en ik draag ook een 75 E of F,ligt aan het model,

en ook ik vindt dat je dat er niet vanaf ziet hoor ;) ,dus daarom wil

ik zo graag voor meer cc's gaan wil toch wel 1 of anderhalf cupmaatje omhoog gaan,

zodat je nu echt wel wat ziet ook zonder bh!

Niet dat ik echt te klagen heb hoor maar ik had een heel ander beeld voor me.

Ik wacht me gesprek wel af over 2 weekjes he bij Dr. Tits.

Heeft jou pc vertelt dat je 2 a 3 cupmaten omhoog zou gaan, want dat is mij niet zo

vertelt hoor,heb alleen gepast zeg maar en ik kon zelf niet hoger passen dan 375cc

want dat was er niet, :41: raar he.

En dit oogde voor mij al groot,maar nu valt het me tegen. :(

Groetjes Angela :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je al een pb gestuurd....kan niet in je album kijken !? Ligt blijkbaar aan mij want Elcke is het wel gelukt...

Hoe is je 1e dag alleen thuis met de kids gegaan ?

:116:

Ja redelijk goed, maar voelde het wel aan het einde van de dag en dan heeft mijn man alles nog van me overgenomen toen hij thuis kwam.

Vandaag en morgen komt hij laat thuis dus dat wordt weer iets meer tillen vandaag.

Hopelijk kan het niet veel kwaad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Mama

Ik ben ook benieuwd na je nieuwe foto's hoor :) hihi,

Heb trouwens mezelf ook maar eens gemeten he en zit onder op

76cm en bovenmaat op 100cm en ik draag ook een 75 E of F,ligt aan het model,

en ook ik vindt dat je dat er niet vanaf ziet hoor ;) ,dus daarom wil

ik zo graag voor meer cc's gaan wil toch wel 1 of anderhalf cupmaatje omhoog gaan,

zodat je nu echt wel wat ziet ook zonder bh!

Niet dat ik echt te klagen heb hoor maar ik had een heel ander beeld voor me.

Ik wacht me gesprek wel af over 2 weekjes he bij Dr. Tits.

Heeft jou pc vertelt dat je 2 a 3 cupmaten omhoog zou gaan, want dat is mij niet zo

vertelt hoor,heb alleen gepast zeg maar en ik kon zelf niet hoger passen dan 375cc

want dat was er niet, :41: raar he.

En dit oogde voor mij al groot,maar nu valt het me tegen. :(

Groetjes Angela :116:

Toen ik ging passen in de Velthuiskliniek in Eindhoven hadden ze wel 450cc liggen.

Misschien is het in de tussentijd erbij gekomen?

Ik vond 450cc ook redelijk groot ogen tijdens het passen, maar nu het erin zit, valt het wel wat kleiner heb ik het idee. Misschien is het ook zo dat ik het nu al wat gewend ben.

Maar ik neem aan dat je niet van 375cc naar 450cc gaat? Dat is zo'n klein verschil :141: Hopelijk bij een wissel toch voor wat meer?

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.