Ga naar inhoud

mama : 31 augustus 2010 : Dr. Hoogbergen : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 142
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi hoi..

Hoe is het met je vandaag?

Valt de pijn nog steeds wel mee??

Een fijne dag vandaag!!

:58:

Vandaag valt alles wel mee met de pijn.

Ik neem op tijd mijn pijnstillers dus misschien dat het daarom niet zo pijnlijk is.

Heb vannacht wel een beetje raar gelegen met mijn nek dus al mijn spieren doen nu zeer rondom mijn nek, schouders.

één tepel is ook gevoelloos, hopelijk komt dat nog terug :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee mama,

Zorg dat je veel kussens op je bed hebt liggen, onder je knieholtes, een paar in je rug, een kleintje er nog bij voor je hoofd en eventueel nog wat naast je.....dan kan je alles zo leggen dat je toch comfortabel ligt. Over een dikke week kan je weer proberen op je zij te liggen (vraag maar aan mii :36: )

En ook belangrijk heb ik gemerkt, is idd dat je je pijnstillers op tijd innneemt. Zo bouw je een spiegel op e blijft de werking voortduren (vertelden ze in de Parkkliniek) Ik heb het vanaf gisteren niet meer zo netjes op tijd gedaan en heb nu meer last van pijnlijke borsten dan de eerste dagen.........

Jullie hebben last van geen gevoel in je tepel(s) , ik heb juist last van overgevoelige tepels....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee mamavandene,

Zorg dat je veel kussens op je bed hebt liggen, onder je knieholtes, een paar in je rug, een kleintje er nog bij voor je hoofd en eventueel nog wat naast je.....dan kan je alles zo leggen dat je toch comfortabel ligt. Over een dikke week kan je weer proberen op je zij te liggen (vraag maar aan mii :36: )

En ook belangrijk heb ik gemerkt, is idd dat je je pijnstillers op tijd innneemt. Zo bouw je een spiegel op e blijft de werking voortduren (vertelden ze in de Parkkliniek) Ik heb het vanaf gisteren niet meer zo netjes op tijd gedaan en heb nu meer last van pijnlijke borsten dan de eerste dagen.........

Jullie hebben last van geen gevoel in je tepel(s) , ik heb juist last van overgevoelige tepels....

Zal dan maar netjes mijn pijnstillers blijven nemen. Hoop toch echt dat ik dat gevoel terug krijg hoor, want het voelt nu zo raar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog gefeliciteerd!!!!

Zo te lezen is alles goed verlopen. Heb je vanacht lekker geslapen?

Ik heb er 500cc in zitten maar ook bij mij zie ik het er niet vanaf!

Komt nog wel ;)

mag ik je ww, ben erg benieuwd naar je foto's!

Beterschap!! :119:

liefs xx elcke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier eigenlijk weer een redelijk goede nacht gehad.

Vanmorgen weer wat foto's gemaakt.

Het lijkt alsof ze kleiner worden ha ha, maar dat zal wel door het vocht komen waarin ze nu verzuipen

Ik heb gisteren ook steeds een soort straaltjes door mijn borsten gevoeld. Het lijkt net of ze de kraan ff open zetten. Een heel raar gevoel.

Vandaag even naar buiten. Doet misschien goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OOk weer herkenbaar ....ik heb flinke pijn in mijn rug van vandaag. Ben de hele dag bezig geweest en merk dat je, blijkbaar om de boel te beschermen, ongemerkt je rug aanspant.

Knap dat je al aan het afbouwen bent. Ik heb vandaag ook nog maar 1x paracetamol ingenomen maar ik ben dan ook al 8 dagen PO.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

knap dat je al bijna van de pijnstillers af bent!

Ik dacht altijd dat dual plane nog pijnlijker was als achter de spier!

Heb je al nieuwe foto's?

Anders ga ik die zo even bekijken :)

Fijne dag vandaag :116:

Ja, heb weer wat foto's erop gezet.

Ik vind dat er alweer veel veranderd is.

Ik begin nu langzaam een beetje te wennen aan mijn nieuwe uiterlijk. Ik begin ze ook steeds mooier te vinden.

Dacht ook dat dual plane best pijnlijk was, maar vond mijn stuwing na de bevalling vele malen erger. Misschien scheelt het dat de Velthuis al met pijnmedicatie begint voordat de operatie begint. Ik weet het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai, haai mama,

wauw ik hebt je fotoos gezien , wat zijn ze mooier geworden

jeetje, ik ben iniedergeval opgelucht hoe dr. hoogbergen ter werkt gaat

nou,meid geniet maar lekker van je mooie boobs. :7:

groetjes snoesje ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi :116:

Ik zal voor je duimen dat je pleister er makkelijk af gaat :D Zal best wel hoor.

Wat fijn dat je hechtingen er nu al uit mogen , ik moet vrijdag pas en ik merk dat ze nu een beetje gaan irriteren.

Ben je trouwens niet blij met de grootte van je boobs en wil je ze graag iets groter ? Ik vind ze namelijk erg mooi en goed bij je passen.

Tot u toe heb ik op foto`s van anderen gezien dat ze na een poosje wat voller worden.

Succes vandaag :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi :116:

Ik zal voor je duimen dat je pleister er makkelijk af gaat :D Zal best wel hoor.

Wat fijn dat je hechtingen er nu al uit mogen , ik moet vrijdag pas en ik merk dat ze nu een beetje gaan irriteren.

Ben je trouwens niet blij met de grootte van je boobs en wil je ze graag iets groter ? Ik vind ze namelijk erg mooi en goed bij je passen.

Tot u toe heb ik op foto`s van anderen gezien dat ze na een poosje wat voller worden.

Succes vandaag :71:

Jawel ben op zich wel blij hoor, maar ik heb gewoon een bepaald beeld in me hoofd.

Als ze nog wat naar voren komen en voller worden dan komt dat goed in de buurt.

Ben ook erg benieuwd vanmiddag hoe de littekentjes eruit zien en of ze netjes in mijn plooi vallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

draadjes verwijderen valt enorm mee,soms prikt het ene beetje,thats all,het lucht meer op,minder strak gevoel.

en de benieuwdhied naar je littekentjes komt me bekend voor,dat is ook waar je als eerste naar kijkt(gelukkig zijn ze in deze moderne tijd niet groot meer,mooi klein en dun)

sucses vanmiddag...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 7 dagen al?

Dat is wel snel..

Ik mocht pas na 10-14 dagen..

Gisteren laten doen, deed geen zeer gelukkig :)

had oplosbare, alleen de knoopjes moesten eruit!

Viel reuze mee! De pleisters heeft mijn vriend eraf getrokken...

Veel succes vandaag :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.