Ga naar inhoud

Evelien : 1 juni 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

  • Reacties 167
  • Created
  • Laatste Reactie

450cc :16:

ben erg onzeker nu... :69:

trouwens, wat de pc ook nog zei; als ik minder dan 400cc doe heb je kans dat ze tever uit elkaar gaan staan (ivm de stand van mn ´oude´ boobs) dat zou niet mooi zijn en zou ik geen speetje krijgen..

nu heb ik al bijna spleet zonder bh :154:

ohh weet echt niet of ik nu moet lachen of huilen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

vind ze zo groot! ben bang dat ze echt TE zijn als ik een leuk truitje of bikini aan heb.. ben erg lang en slank en dan deze balonnen :blink:

ohhh misschien gewoon ff wennen.. mn man heeft ze nog niet gezien, als hij ze echt mooi vind dan zou ik me wel wat beter voelen... hoop wel dat ze slinken zeg..

Link naar reactie
Delen op andere sites

er zit nu ook nog zwelling in he...en niet te vergeten t vocht wat je vasthoudt!

ze moeten ook hun vaste vorm nog helemaal gaan aannemen...dus voorlopig valt er nog weinig van te zeggen denk ik...tenminste dat is wat ik veel lees hier!

je man zal ze vast ook prachtig vinden!

wanneer gaat ie ze zien??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Evelien,

Net eens gespiekt naar je fotootjes! Echt geen reden om onzeker te zijn hoor, ze zijn keimooi!!! :123: Vind ze helemaal niet te groot ogen in verhouding tot je lichaam en zien er naar mijn mening zeker niet uit als balonnen hoor! Maar je moet er natuurlijk nog aan wennen hé, binnen enkele weken vind je ze vast net goed en ben je blij dat ze niet kleiner zijn! Je mag er echt trots op zijn!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 4 dagen PO, voel me erg goed, al mn onzekerheid van gister is al bijna weg haha, had even een dipje maar mn man vind ze heel erg mooi! hij wou ze gister insmeren met de bio-olie, vond wel raar toen ik lag en ze bleven recht omhoog staan haha

Ik schok even toen ik zelf ging meten en op 75F uitkwam maar de speciale bh die ik aanheb (sport-bh met bovenband eraan vast) staat 90D op, snap er niks van haha, vooral de ´90´ niet :blink:

maar het zou wel goed zijn, de bh zit vrij goed al heb ik het vanochtend wel in omtrek iets groter moeten zetten.

Verder voel ik vrij weinig pijn, heb wel veel last van mn rug, nek en mn hechtingen voel ik ook aardig trekken. Vocht is er ook nog zat maar buiten mn linkerribben heb ik daar geen last van.

Wel voel ik nog vrij weinig in mn borsten, mn litteken wel maar daarboven tot vlak boven mn tepels voel ik niks, hoelang duurt dit ongeveer nog?

Verder niet veel nieuws, merk wel dat ik weer veel te veel doe, denk omdat ik weinig pijn voel ga ik al snel teveel doen maar daar ga ik beter op letten.

Ga vanavond wel weer wat nieuwe foto´s maken (mag ik dan ff zachtjes een bikini aandoen? alleen voor de foto?)

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ze zijn zeker groot haha, maar ik heb er vertrouwen in de ze slinken, ook omdat ik erg veel vocht vast hou. Ze zijn ook groot idd omdat ik dun ben maar bij het totaal plaatje valt het mee omdat ik zo lang ben. zeker met kleding aan valt het gelukkig reuze mee, denk niet dat veel mensen verschil zullen zien (totdat ik mn bikini aan heb haha)

Wanneer mag ik trouwens weer alcohol drinken? heb paar verjaardagen binnenkort en vroeg me af of het kwaad kan om een wijntje te drinken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, herkenbaar dit hoor. Ik schrok me ook de pleures toen ik mijn boobs voor het eerst zag. Ik heb 375 CC voor de spier (maar ben 1.72 lang) en de eerste paar dagen vond ik ze zóó enorm groot dat ik bijna wel kon janken. Als ik m'n sportBH uitdeed (overigens zonder band; dacht dat dat alleen bij dual plane en achter de spier moest) dan hield ik m'n borsten angstvallig vast, bang dat ze door de zwaarte direct naar beneden zouden 'vallen'! Zo zwaar en groot waren ze. Nu, bijna 6 weken verder, is alles een stuk zachter en minder zwaar (voor mijn gevoel?) en geniet ik van m'n 'spleetje' :6: . In het begin voel je van die harde 'ballen' langs je armen, maar dat trekt echt weg!!!

Ik vind 450 CC ook wel erg veel klinken, maar je bent ook echt een heel stuk langer dan ik. Denk dat het totaal plaatje ongeveer hetzelfde oogt als bij mij; ik ben (zeker nu na mijn bwc) ook goed slank :4: .

Tip: kijk de komende twee a drie weken zo weinig mogelijk naar je borsten. Daar wordt je alleen maar onzeker van en je zal zien dan het er over een paar weken al erg natuurlijk uit gaat zien!

O ja; op de foto's ogen je boobs trouwens helemaal niet zo groot!! Geen reden voor paniek! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ze net even bekeken en ook ik vind het mooi in verhouding hoor. Je went sneller dan je denkt aan deze maat en natuurlijk zijn ze nog wat opgezwollen door het vocht. Die maat 90 staat voor een Franse maat. Ik heb 70D en dat is in het frans 85D (je moet er dus 15 bij optellen, dus dat klopt wel in jouw maat). Nu lekker uitrusten, herstellen en jezelf laten verwennen!

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast evi1981

hallo,

Ik heb 20 okt ook bv bij beaucare.(pff nog zo lang wachten hi hi)

Bij mij sprak hij van 350cc en vond dit schrikken want wil niet groter dan een C

Vind jou borsten in elk geval super geslaagd en zeker niet te groot.

Je zou niet zeggen dat er 450 inzit.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey evelien!!

Jee we zijn alweer 4 dagen verder !! Nog eens een dikke proficiat meid! ff wat bijgelezen , Het gaat je vrij goed al zie ik , buiten je rug en nekpijntjes ... Doe toch nog maar vrij rustig he , is wel belangrijk . Ikzelf merk ook dat ik al wat meer doe als ik me goed voel, maar bekoop het dat toch wel achteraf.

Ik ben ONTZETTEND benieuwd naar je foto's ! Mag ik es piepen? 1bouncingboobs.gif

Liefs robijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Evelien,

Nou, wat de andere meiden ook al zeggen, ze zijn supermooi!!! :123: Kan niet anders zeggen! Gelukkig vind je dat ondertussen ook al, went wel snel hé! Geniet er van en nog een fijn herstel!

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.