Ga naar inhoud

Evelien : 1 juni 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

Hey Evelien,

Nou wat een verrassende wending zeg! :126: Maar je hebt gelijk als je er geen goed gevoel bij had dat je het hebt afgeblazen, en wat toevallig dat je net telefoon kreeg en volgende week al kunt waar je wel een goed gevoel bij hebt! :43: Nou, dan gaan we weer aftellen hé, en dit keer voor echt!!! :101:

Verandert er verder nog wat aan je soort prothesen en plaatsing en aantal cc's?

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 167
  • Created
  • Laatste Reactie

weet nog niet zeker wat er veranderd, dat gaan we dinsdag nog eens doornemen want hij zei dat er best meer dan 310cc in kan, ben daar nog even over aan het twijfelen, misschien dat ik voor 350cc ga. verder had hij het over dualplane tewijl ik steeds hoorde dat het beste was voor de spier omdat ik dan kleine lifting kreeg (mn borst hangt beetje maar minder dan graad 1)

nu weet ik niet of ik wel dualplane wil, geeft dit wel een lifting van mn borst? het is beetje ingewikkeld want voor de spier geeft me een lifting, heb ook genoeg borstweefsel maar mn huid is boven wel dun dus is kans dat je ripels gaat zien.. wat denken jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi evelien,jee wat grappig,eens wat anders dan een standaard bericht hahaha

nu maar aftellen tot de 1ste,maar dat is al bijna natuurlijk,en stukken beter dat je ook zelf liever daar gaat,je moet er tenslotte zelf het beste gevoel bij hebben.

als je liever hebt dat je titel aangepast word,geef dan even een van de modjes een pb,dan passen we het even aan,de datum,en arts en kliniek :6:

sucses met de laaste dagen aftellen

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

wat een raar toeval (bestaat toeval wel?). ga je nu ook de 1e gelijk onder het mes? laat het adviseren maar aan de pc's over. als ik naar mijn eigen boobs (en ook die van anderen) dan zie ik idd een lift bij voor-spier plaatsing, immers je hebt huid nodig om de onderbolling van de prothese te bedekken. graad 1 lijkt mij dus geen bezwaar voor een voor de spier. het zal ook aan de voorkeur van Plovier liggen, welke plaatsing heeft over het algemeen zijn voorkeur. er zijn er hier op het forum genoeg die een bv van hem hebben gehad,misschien kun je er wijs uit worden. sommige pc's plaatsen bijna alleen voor de spier, of je nu zelf denkt dat je huid dun is of niet

maar met jouw beschermingsengel op je schouder kan ik me bijna niet anders voorstellen dan dat het goed gaat gaan! heb je vaker van dit soort toevallige dingen gehad?

groetjes en veel sterkte met opnieuw aftellen

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja raar he, ik ben niet iemand die echt op 'tekens' let maar dit was voor mij wel een heel duidelijk teken voor mij.

maar ben zeker blij met mn beschermengeltje en heb ook 100% vertrouwen in mn nieuwe pc en voel me er heel goed bij.

3 days to go!! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi<

wat knap van je dat je naar je gevoel hebt geluisterd!!

en heerlijk dat je dan toch zo snel al terecht kan!!

ik ga ook 1 juni onder t mes!

ik ben om 8uur aan de beurt!!

ik zal aan je denken!!

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Evelien,

ik ben pas geleden ook geopereerd door dr Plovier en ben echt heel tevreden.

Herstel gaat zo voorspoedig en resultaat is super mooi. Als je wilt kun je mijn operatieverslag nog even lezen.

Ik weet niet of je al bij Beaucare bent geweest?

Zo niet, dan zal ik je even inlichten over het feit dat ze aan het verbouwen zijn.De operaties worden nu uitgevoerd in een tijdelijk ok, die voor de kliniek geplaatst is.Mij was dit niet verteld en ik schrok er nogal van toen ik hier net voor de operatie achter kwam.

Ik had gewild dat ze vanuit de kliniek dit aan me gemeld hadden, want zo'n operatie dag is al erg spannend en als je dan ook nog voor zulke verrassingen komt te staan, dan is dat niet fijn. Vandaar dat ik het je nu vertel, dan ben je erop voorbereid.

Heel veel succes verder dinsdag, hopelijk zul je ook zo tevreden zijn met het resultaat!

Liefs Jes

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ging beetje raar, zie 4x mijn post staan haha

ik ga zo ff je verslag lezen, ik ben idd bij beaucare geweest en heb de verbouwing gezien, niet ideaal maar heb er verder geen moeite mee maar kan idd begrijpen dat het echt schikken was voor je toen je daar kwam en van nikst wist, dat hadden ze je wel even moeten vertellen.

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel moontje

ik ben eigenlijk niet zenuwachtig, afgelopen weken wel maar nu ben ik heel rustig, ben er niet constant mee bezig en slaap ook gewoon goed. morgen zou dat wel weer veranderen, denk dat ik morgennacht een stuk minder slaap. ik heb er in iedegeval heel veel zin in! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Evelien,

Ook heel veel succes gewenst voor morgen, eindelijk krijg je ze dan!!! :1bouncingboobs: Ben heel benieuwd hoeveel het uiteindelijk zal worden en hoe ze zullen geplaatst worden! Zie uit naar je verslagje! Slaap nog lekker vannacht, hopelijk kun je de zenuwen onder controle houden!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey

heel veel suc6 morgen

hoop dat je de nacht een beetje rustig door komt en nog even lekker kan slapen

anders slaap je morgen wel lekker hoef je niks voor te doen :P

en dan wordt je nog eens wakker met mooi borsten

nog maals heel veel suc6 en een goed herstel

wel slim van je om nog even lekker 3 nachten in je hotel te blijven

even lekker rustig bij komen en je lekker laten verwennen

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja nog 15 uurtjes!!!

ben er klaar voor, ben niet zenuwachtig alleen maak ik me wel wat zorgen over mn zoontje, aangezien hij pas 1,5 jaar is en echt een mama's kindje is. hoop dat hij me een beetje laat rusten en lief gaat zijn. het is allemaal voor een goed doel toch.

hoop snel een verslagje te kunnen uitbrengen!

bedankt voor alle steun! jullie zijn schatten! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi meid,

nog heel eventjes en dan is het zover!!!!

ik heb echt een heel vreemde dag achter de rug..maar t gaat nu dan toch echt bijna gebeuren....whoeoeoeoe!!

heel veel succes en sterkte voor morgen en ik zal cker aan je denken!

ben ook benieuwd naar jou verslag!

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid

oooh spannend nog maar ander hlf uur en dan is het zo ver

hoop echt voor je dat je er nu een goed gevoel bij hebt

en het gaat vast super mooi worden spannend hoor

heel veel suc6 vandaag en laa je straks lekker verwennen

is echt el belangrijk hoor goed verwent worden :P

ik kijk uit na je verslagje

STERKTE

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.