Ga naar inhoud

Evelien : 1 juni 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

haaihasai,

gefeliciteerd met je boobs... :1bouncingboobs:

ik hoop dat het bij jou net zo goed gaat als bij mij,want ik heb weinig last!

ernstig spierpijn gevoel,maar daar is goed mee te leven!!

ik hoop dat alles goed is gegaan bij je,en ik kijk uit naar je verslagje!!

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 167
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Evelien,

Gefeliciteerd!!! :43: :43: :43: Je hebt ze :01: en hopelijk is alles je goed meegevallen! Je ligt nu vast lekker in een hotelbedje, laat je dus lekker verwennen en als je terug thuis bent lees ik met plezier je verslagje! Hoop dat de pijn meevalt!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou hier ben ik hoor en ja ik heb ze!!!!!!

even kort verslagje;

pc was beetje uitgelopen dus duurde wat langer, gesprek met hem gehad en ik vertelde dat ik ze echt voor de spier wou, dat vond hij ook een goed idee. ik zei de andere artsen zeiden dat zo 310cc mooi zou zijn maar daar was hij het echt niet mee eens, ze moeten echt groter omdat ik zelf zo lang ben (1.86) en ander krijg ik er echt spijt van. dus hij zei zo rond de 400cc zeker, waarschijnlijk 380 of 410.. vertrouw me maar zei hij, ik kijk tijdens de operatie wat mooiste is. ok naar de kamer, sliep vrij snel, iedereen heel lief en grappig.

verder kan ik me niet veel meer herinneren maar weet nog vaag iets over mn gesprek met de pc en ik vroeg hoeveel cc het is geworden, ik schok best toen hij zei dat er 450cc in zat!!

maar moet zeggen ze ogen niet zo groot gelukkig

voelde me niet goed na de nacose, misselijk en kreeg steeds lage bloeddruk maar na 3 uur kon ik wel weg.

nu 1 dag PO en voel alsof ik ben aangereden door een vrachtwagen haha, verschikkelijk veel vocht en voel veel spanning op mn boobs. heb niet heel veel pijn (alleen in de ochtend bij opstaan) maar heb wel veel last van mn ribben waar al het vocht zit.

dus ja so far so good, tot nu toe toch het meeste last van de nacose gehad. morgen mag ik ze zien en maak ik fotos

bedank voor jullie lieve worden en maak morgen langer verslagje als ik weer thuis ben

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

haaaai meis,

wauw 450cc,goed man,wordt vast supermooi!

ben nu al benieuwd naar je foto's!!!

balen dat je last hebt gehad van de narcose!

kijk uit naar je volgende verslag!!

doe lekker rustig aan en laat je maar flink verwennen!

veel liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Evelien,

Wow, 450 cc, dat was zeker effe schrikken?! haha, maar moet zijn dat je dat makkelijk kon hebben! Ben ook benieuwd naar je foto's!

De eerste 3 dagen zijn het ergste, en heb je zeker hulp nodig bij het rechtkomen en zo, daarna lukt het vast zelf weer, was toch zo bij mij.

Doe lekker rustig, laat je verwennen, en een goede terugreis morgen!!!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nwe. boobs! Ik ben 31-5 geholpen, 430 cc dual plane gekregen. Voel me dus net zoals jou: als door een vrachtwagen overreden en daarna nog in een draaimolen gesmeten, ofzo.

Ik hang mezelf er aan op dat dit de ergste dagen zijn en dat het straks allemaal veel vlotter gaat.

Hoe houd je de pijn onder controle?

Opstaan is écht een ramp! Gelukkig heeft mijn moeder zo'n electrisch verstelbare bedbodem. Ik logeer nu bij moeders omdat ik zelf alleen woon. Dat was écht niet te doen geweest. Hahaha, moeders snijdt zelfs het vlees en brood voor me. Lukt me echt niet!

Heb jij iemand die bij je blijft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd met je boobs!!! zooo wat een schrik als je opeens wakker bent en

je hoort hoeveel er in zit, maar hun zullen wel weten wat ze doen toch.

nou ik hoop dat het allemaal mee valt straks als je ze ziet en dat het een mooi

resultaat is en het belangrijkste natuurlijk dat je er blij mee bent.

sterktwe met de pijn!! zelf ben ik 6 dagen po en heb nog veel pijn, maar

bij ieder anders, en bij de meeste is de pijn na 4 dagen wel weg.

liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanx ladies!

voel me nog goed, word gek van al dat vocht! heb nu last van mn ribben en de hechtingen verder voel ik me vrij goed gelukkig

ben ook de bh al erg zat, ik had gehoopt op alleen een sport bh maar heb ook een strakke band erbij zitten, hebben andere dit ook bij plaatsing voor de spier?

nou morgen ,ag ik ze zien en maak ik fotos

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe :1bouncingboobs: Evelien! Ik word zelf ook geholpen door Dr Plovier op 25 augustus dus ik ben ook erg benieuwd naar je foto's maar ik denk dat het er mooi zal uitzien hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanx ladies!

voel me nog goed, word gek van al dat vocht! heb nu last van mn ribben en de hechtingen verder voel ik me vrij goed gelukkig

ben ook de bh al erg zat, ik had gehoopt op alleen een sport bh maar heb ook een strakke band erbij zitten, hebben andere dit ook bij plaatsing voor de spier?

nou morgen ,ag ik ze zien en maak ik fotos

xx

Hey Evelien,

Zo nu de bh al zat, das vlug haha, ach went wel, hoelang moet je de band dragen? Ik heb er ook een gehad, eerst niet, maar na m'n controle bij het verwijderen van de hechtingen heb ik er toch een moeten dragen (1 protheserand stak bovenaan uit door m'n huid en moest tegen de spier gedrukt worden om zich te hechten). Heb hem zelf zo'n 5 weken gedragen.

Ben benieuwd naar je foto's morgen, nog een fijn herstel en doe nog lekker rustig aan!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

haai evelien!

jij houdt dus ook lekker veel vocht vast!

nou hier nog een!!

onder mn oksels,onder mn borsten,mn benen en mn voeten...om gek van te worden...

heb gisteren ook al mn eten eruit gegooid!

die band heb ik ook,ik hoef m alleen deze wk te dragen om de zwelling van boven te verminderen,volgende wk vrijdag moet ik m weer inleveren!

miss dat dat voor jou ook geldt!

ben benieuwd naar je foto´s!!

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen voor de spier-plaatsing, 10 jaar terug wel en toen hoefde ik geen band om. Wel een sportbh 6 weken dag en nacht. Nu een dual plane: strakke band én sport bh dag en nacht voor 6 weken. Al hoop ik dat die rotband sneller af mag. :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat hoop ik ook, zijn er veder nog meer meiden met een voor de spier plaatsing zonder die boven band? misschien dat ik volgende week gewoon dan een sport bh aankan want nu zie je het echt boven al mn kleding uitsteken..

nu 3dagen PO, ben net thuis gekomen en voel me vrij goed, nog veel last van vocht en linker kant wat dikker en blauwer dan rechts, heb links ook meer last maar dat zou wel bijtrekken. gelukkig doet mn zoontje het ook erg goed en begrijpt wel beetje dat ik pijn heb en dat ik hem niet mag optillen gelukkig.

vanavond als mn man thuis is gaat mn ´harnas´ voor het eerst uit en dan laat ik hem ff wat fotos maken dus die zet ik er vanavond ook gelijk op.

nou meiden, ik ga snel verder want moet nog mn 100 koekjes af versieren voor morgen haha

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoo heb ze net ff snel bekeken, wat zijn zo grooooooooooooooooooooooot haha, hoop dat ze slinken of misschien is het een kwestie van erg wennen want is natuurlijk een reuze verschil met wat ik had zeg pff haha wou ik ff laten weten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihi, ben ook benieuwd hoor naar je foto's! :118: Wat die band betreft, is echt uitzonderlijk bij voor de spier plaatsing, dus misschien effe vragen hoe lang je hem om moet! Met een beetje geluk niet voor weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dr plovies plaats 9 van de 10 bv achter de spier, misschien dat ze daarom gewoon deze banden hebben? hoop toch dat ik van de week een gewone sport bh aankan want dit is helemaal niks haha

merk wel dat ik nu weer teveel gedaan heb, hechtingen trekken en heb veel last van mn rug.. meer rusten dus.

maare over het algemeen kan het alleen slinken toch?? of kunnen ze ook nog groeien? haha, lijke me niet toch bij een voor de spier plaatsing?? :unsure: vind ze groot zat :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi evelien....wauw F das echt huge....whahaha!!

miss stomme vraag...hoe meet je dat?

gewoon over de tepel toch...maar wat is dan welke maat?

ben echt een leek met dit soort dingen...hihi! :blush:

die band is wel een drama ja..ik heb ook voor de spier,maar hoef m maar een week om..dat scheelt weer!

al denk ik dat ik me wel kaal voel zonder die band hoor!

100 koekjes...jeetje..kinderfeestje ofzo?

doe je wel rustig aan meis??!

liefs kim

ps FOTOOOOOOOOOOOOOOO"SSSSSS......hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

op bhmaat.nl geloof ik, daar vul je maten in en krijg je je maat. idd onder de borst en over de tepels.

de 100 koekjes ga ik niet redden, was ermee bezig maar krijg toch echt teveel last.. jammer maar is niet anders..

maar hoeveel cc had jij er uiteindelijk okal weer in?

maar lekker dat jij die band volgende week af mag, ik ga ook maar vragen of ik dat mag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.