Ga naar inhoud

Evelien : 1 juni 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

Aangezien ik hier nu al een tijdje zit en mijn operatie achter de rug is vertel ik maar even iets over mezelf.

Ik ben Evelien, 24 jaar en woon in Gran Canaria. Ben vorig jaar getrouwd en heb een zoontje van bijna 2 jaar.

Ik heb 450cc op de spier gekregen door Dr. Plovier in kliniek beaucare.

Ik heb bewust gekozen om het daar te doen en dus niet hier in Gran Canaria. Dit heeft meerdere redenen, omdat ik daar mn eigen taal kan spreken, de prijzen veel beter zijn en ik veel meer informatie over de artsen en kliniek kon vinden. Voor en na de operatie verbleef ik bij mijn familie in Nederland. Tevens ben ik voldoende in NL voor mn nacontroles en mocht er een complicatie zijn kan ik hier geholpen worden of ik ben in 4,5 uur weer daar :blush:

In het dagelijks leven ben ik mama, maak ik luxe taarten (oa trouwtaarten) en doe ik de marketing van de 3 hotels van mijn man.

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 167
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik denk dat het juist harstikke mooi staat hoor! Juist als je zo lang bent! :35:

Waar laat je je BV doen?

Super dat je al zo snel kan, die 9 dagen gaan snel hoor ;-)

Voor mij duurt het nog 2 weken! :43:

En nee heb trouwens geen ervaring met een tepelhofverkleining, maar kan je hier best de zoekfunctie voor gebruiken!

Ciaoo

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik maak me niet zo druk om de tepelhofverkleining, ben meer zenuwachtig om te zien hoe mn nieuwe borsten eruit komen te zien!

ik vind het erg lastig om alles te plannen, wanneer weer werken? ik moet nog aardig wat keren vliegen met mijn zoontje van 2 (1ste keer natuurlijk met hulp) verder ja thuis een man die veel te veel werkt, 2 stiefkinderen, 2 honden..

ach ja heb al besloten om er goed gebruik van te maken en heerlijk heledag in bed en op de bank hangen :36: Derest mag mijn man doen, doet hij ook is iets voor de verandering :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien kan je is bij wat foto's kijken van vrouwen die hier ook ongeveer jouw bouw hebben en aantal CC.

kan je beetje vergelijken? :D

Ik vind het ook lastig met vrij nemen van werk.

Ik heb nu 2 weken vakantie genomen en hoop dat ik daarna weer aan het werk kan.

Het ligt er ook helemaal aan wat voor werk je doet (veel tillen enzo)

Misschien kan je het aan je pc vragen, wat hij aan raad??

En tja wat niet kan dat kan niet. En ziek is ziek.

Hahahha duidelijke woorden toch :-p

Nee maar overbelast jezelf niet!!

Succes he!

Nog maar een weekje voor je nieuwe :1boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is niet zo lastig hoor aangezien ik geen baas heb :6:

Ik werk meeste thuis dus kan rustig me tijd voor alles nemen (ik maak taarten, websites en doe de marketing voor onze hotels)

dus zit alleen beetje met mn taarten aangezien het vaak bruidstaarten zijn waar zo 25 uur werk in gaat en die uiteindelijk zeker zo 15 kilo wegen maar ja als het niet gaat dan gaat het niet he :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou zit al dagen het hele forum door te lezen, hopende dat ik zelf niet voor verassingen kom te staan maar heb toch nog paar vraagjes (natuurlijk ga ik die ook aan de pc vragen maar was benieuwd naar jullie ervaring)

Na hoelang konden jullie weer autorijden (bv voor de spier)

Het word via mn tepel ingebracht (ivm tepelhofverkleining) blijven de ´regels´ van 6 weken geen beugel bh dan zelfde (aangezien ik dus geen snee onder mn borst krijg)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Evelien,

Zelf heb ik vorige week een bv ondergaan via de tepelhof en ja ik moet ook 4 weken mn sport bh dag en nacht aan.

Na een weekje reed ik weer in de auto,

Maar vooral naar je eigen lichaam luisteren!

Succes met aftellen!!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou zit al dagen het hele forum door te lezen, hopende dat ik zelf niet voor verassingen kom te staan maar heb toch nog paar vraagjes (natuurlijk ga ik die ook aan de pc vragen maar was benieuwd naar jullie ervaring)

Na hoelang konden jullie weer autorijden (bv voor de spier)

Het word via mn tepel ingebracht (ivm tepelhofverkleining) blijven de ´regels´ van 6 weken geen beugel bh dan zelfde (aangezien ik dus geen snee onder mn borst krijg)

Hey Evelien,

Ook als de prothesen via de tepel zijn ingebracht mag je nog 6 weken geen beugelbh's dragen, vanwege de beugels die je prothesen in een rare vorm kunnen duwen waardoor ze niet goed zouden kunnen inkapselen. Bij sommigen zit een beugelbh ook niet echt lekker, zelfs niet na de 6 weken! Maar dat verschilt bij iedereen, ik kon zelf wel na die 6 weken gelijk de hele dag m'n beugelbh's aan.

Je bent al bijna aan de beurt zie ik in je topictitel, in je handtekening staat pas een maand later. Bij welke pc laat je je operatie doen? En dus niet in de wellnesskliniek?

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:154: doos ben ik ook haha, heb mn handtekening verkeerd gezet idd, vogende week heb ik mn bv! heb al beetje teveel zomer in mn hoofd om al aan juni te denken, ik ga het zo even veranderen.

ja ik heb mn operatie in body & face, weet niet waarom er wellnesskliniek staat, valt me nu pas op haha, ga het ff melden want zo te zien kan ik het zelf niet veranderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier heb je alvast eentje! Is nog recent van 12 mei! Kijk nog effe verder voor je!

Ja, jammer maar verder niemand gevonden hier. Misschien eens op het andere forum zoeken! (BF.nl)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey evelien

spanneden hoor nog maar 2 daagjes en dan is het zo ver

wat heb jij trouwens gaaf werk zeg vind het supper om taarte te maken bak er alleen zelf niks ahahah

wel voor bakker geleerd

zelf wacht ik echt 6 weken met werken zet gewoon nagels aan huis en heb nog geen electrise vijl en dank niet dat het heel verstandig is om zo veel je arm te bewegen

stertke voor vrijdag en maak je niet te zenjuwachtig het wordt vast heel mooi

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel rebecca,

ja spannend :126: gaat snel nu..

maar met de taarten wacht ik ook nog even, veels te veel werk. gister nog eventjes 100 versierde koekjes gemaakt :93: wat een werk zeg haha

maar ja ik kan lekker vanuit huis werken en veel bij mn zoontje zijn :57:

maar ik krijg mn bv ook voor de spier, zou wel een iets makkelijker verlopen dan bij jou dual plane (als ik zo verhalen lees)

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey evelien

no dan denk ik dat je haast geen pijn zou hebben had het zelf maar 3 dagen

en verder eigenlijk helemaal niet echt alleen nu nog bij het opstaan smorgens

dus dat wordt hoop ik niet te veel pijn voor je ik vind het alleen dus vervelend dat je niks mag

vind het zo moeilijk om me daar aan te houden he

zit nu in een vies huis en ben dat echt niet gewent en voel me daar oook niet echt lekker bij

maar dat overleef je wel weer:P

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik schreef net al een reactie bij je profiel, maar toch hier ook maar even. Ik zag je voor-foto in de gallerij en dacht heel even dat ik naar mijn eigen voor-foto keek. Je boobs lijken dus erg om de mijne van voor de operatie (behalve dat mijn tepels iets kleiner waren).

Ik heb 375 CC voor de spier (rond) gekregen, Mentor. Ik ben erg blij met het resultaat! Ik vond ze in het begin iets aan de grote kant, maar wordt steeds blijer met de grootte! Ik ben ook slank maar ben kleiner dan jij: 1.72 cm. Ik denk dat ik uiteindelijk uitkom op een E cup; maar de cups met borstvergrotingen vallen groter uit de natuurlijke borsten. Ze 'ogen' nu als een natuurlijke D cup (met kleren aan).

Ik dacht dat je er misschien iets mee kan, aangezien je twijfelt over hoe ze eruit komen te zien.

Ik zal mijn ww even pb'en.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Evelien!

Gaat het een beetje met de spanningen? Voor je het weet is het alweer voorbij en mag je lekker gaan herstellen om daarna flink trots te zijn op je nieuwe boobs :1boobs: succes nog even en alvast heel veel sterkte en beterschap gewenst!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt prinsesje! idd mooie fotos heb je zeg! ik had zeker in gedachte dat 375cc een stuk groter zou uitvallen maar valt zeker mee.

Ja mn tepelhof vind ik zelf ook tegroot dus ik krijg ook een tepelhofverkleining voordat ze straks nog meer uitrekken.

zenuwen vallen nu nog mee (vorige week had ik die wel) misschien dat ze morgen komen, denk niet dat ik veel kan slapen haha

SPANNEND!!!!!!!!!! :63::126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou dames even snel een kort verslagje, heb een hele drukke en rare dag achter de rug maar om het even kort te maken, ik ging vandaag naar de kliniek toe met een raar gevoel, alsof ik vandaag niet mn operatie zou krijgen.. eenmaal daar kreeg ik geen beter gevoel (lag niet aan deze kliniek hoor maar aan de pc) toen ik in gesprek zat met de pc ging mn telefoon, beaucare.. ik had al lang contact met hun maar door hun wachtlijst was mn bv daar niet mogelijk.. ineens belde ze, ja er is een plekje vrij gekomen, zou je die willen opvullen?? nou dit was voor mij echt een teken om niet bij deze kliniek te blijven.. ik had een slecht gevoel, en op het moment dat ik mezelf bedacht, zou ik dit nou wel doen? belde ze.. ik ben dus weggegaan en word dinsdag geopereerd in beaucare!!

ik ben echt zoo blij.. kan niet uitleggen wat het precies allemaal was maar ik wist gewoon dat ik naar mn gevoel moest luisteren.

dus dames 1 juni om 11 uur krijg ik eindelijk mn boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.