Ga naar inhoud

Evelien : 1 juni 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

Je bent ook 'nog maar' 3 weken po, eerst maar eens die 6 weken en dan de 3 maanden po passeren en misschien dat het dan al beter zal zijn, jaja, weer geduld (durf het bijna niet meer schrijven, hahaha). :rolleyes:

Niet masseren neen, is niet nodig met ruwwandige prothesen, verstoort het inkapselingsproces! :39:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 167
  • Created
  • Laatste Reactie

haai evelien,

ja wat gaat de tijd snel he!

3 weekjes alweer... nog 3 te gaan tot de normale sexy bh's!

ik kan in ieder geval niet wachten!

bij mij beginnen mn boobs onwijs te jeuken..dacht eerst dat t aan mn nwe wasverzachter lag :blush: maar ik merk dat mn gevoel begint terug te komen!

rondom mn tepels dan!

die jeuk is trouwens wel superirritant want krabben is niet fijn omdat het gevoel er toch nog niet helemaal is! :ph34r:

idd vitamine G.....ik haat vitamine G :145:

ik smeer zelf wel met bio-oil,maar masseer t niet in,smeer t er gewoon op en voor de littekens gebruik ik calendulan zalf,dat mag ook op open wondjes dus kan geen kwaad en hersteld de huid mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi kim, ja idd nog 3 weken te gaan, kan niet wachten! al mag ik eigenlijk al eerder, mijn pc zegt dat ik deze bh maar 4 weken hoef om te houden maar ik hou hem nog wel ff 2 weken langer om, vind 4 weken toch wel te snel om een gewone bh aan te doen.

ik gebruik idd ook bio oil maar smeer het ook op de littekens, mag toch gewoon?

Bij mij zie je ze al bijna niet meer, nog wat mini korstjes maar alles is mooi genezen gelukkig.

ook jeuk heb ik af en toe, zal wel teken zijn dat de zenuwen zich aan het herstellen zijn :)

ben benieuwd naar ja nieuwe fotos :rolleyes:

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

oooh echt...4 wken...dat heb ik wel s eerder gelezen hier!

nou ik hou m braaf 6 wken aan en daarna ga ik s ff heerlijk shoppen voor mooie lingerie...dat heb ik wel verdient na jaren van die flutdingen van de h&m te hebben gedragen!

niet dat ze lelijk zijn hoor,maar t waren de enige bh's die ik zonder passen zo mee kon nemen!

als je littekens dicht zijn mag er gewoon bio-oil op hoor!

ja die jeuk is idd het herstellen van de zenuwen,tis wel irritant maar een goed teken...whaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Zo inmiddels al bijna 6 weken PO, voel me goed en draag al bh's die totaal geen pijn doen, zitten nog beter dan die sport bh. Mn maat is nog wel lastig, heb nu 75E al lijkt 80 me beter te zitten maar die kan ik in E niet vinden, 80D past ook wel maar zit toch iets te klein.

Morgen zie ik dr plovier, kijken wat hij van mn borsten vind..

Eigenlijk weinig veranderd de laatste weken, mn litteken is mooi dicht en voelt zacht aan maar verder voel ik nog weinig verbetering helaas, in mn rechter borst nogsteeds geen gevoel helaas..

nou ik ga donderdag weer naar huis van mn vakantie en dan zou ik weer wat fotos maken en online zetten

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Evelien,

Fijn dat het zo goed gaat..

Hoop dat je morgen goed antwoord krijgt ook!

Ik heb je een PB'tje gestuurd, alleen nog geen antwoord gehad..:(

Ik heb toch niks verkeerds gezegd he..?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo gister bij dr plovier geweest, hij zei dat alles er perfect uitzag en dat ze er mooi natuurlijk uitzagen :rolleyes:

Ik heb idd totaal geen gevoel meer in mn rechterborst, vanaf boven mn litteken tot net boven mn tepel. Dr plovier zei dat dit wel weer goed komt maar dat het een tijdje kan duren aangezien mn zenuwen ver uitgerekt zijn natuurlijk. Dus ik wacht het wel af, maak me er verder geen zorgen over.

Ga morgen proberen om wat nieuwe fotos te maken met mn nieuwe bh´s :rolleyes:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankje wel moontje!

ik heb meer fotos die wou ik op mijn album zetten maar lukt steeds niet, krijg steeds een foutmelding, heb het 5x geprobeerd en ben het nu zat haha

zo weer lekker naar het zwembad, ff mn nieuwe witte tieten bruinen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

ok ten eerste SORRY dat ik zoooo lang niet online ben geweest :67:

ik heb het heel erg druk gehad, verhuizing, tijd zonder internet, nieuwe baan, mijn zoontje enz enz

Het is nu ruim 7 maanden na mn operatie, alles gaat goed, ze zien er nogsteeds mooi uit al zijn ze wel ietstjes meer gaan hangen, zal wel gewoon door het gewicht komen maar ik kan nogsteeds niet van ze genieten :24:

Al zo 2,5 maand terug heb ik eindelijk weer gevoel in mn borsten gekregen, waar ik erg blij mee was aangezien ik er geen gevoel meer in had het probleem nu is alleen dat mijn tepels zo een verschikkelijke pijn doen, al 2,5 maand, ik kan echt geen aanraking verdragen :(

daar word ik dus nu ondertussen wel erg moe van, ik wil nu wel van ze genieten en mijn man ook haha

Heeft iemand hier ervaring mee of tips voor mij??

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey evelien,

Heb je een pb'tje proberen te sturen maar je mailbox zit vol denk ik dus dan doe ik het hier wel even.

Ik kan je spijtig genoeg geen tips geven hoop wel voor je dat het vlug beter gaat.

Ik ben nu bijna 3 weken po en heb ook nog geen gevoel (is waarschijnlijk wel normaal) maar hoop dat ik ook zo lang niet moet gaan wachten.

Begrijp je heel goed dat je ervan wil genieten en je man (die van mij kan nu al niet meer wachten :141: )

Wat ik je wou vragen:

Je woont toch in tenerife hé of ben ik mis???

Ik zou graag volgende week vrijdag vertrekken (19e)maar zou graag weten op welke site ik het juiste weer kan zijn van daar (liefst 14daagse voorspelling)

Heb al verschillende sites bekeken maar geven allemaal iets anders aan dus weet niet op welke ik kan voortgaan???

Wil je me misschien een mailtje sturen???

Dank je wel

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Hey,

Ik zag dat je bv gedaan is door dr Plovier.

Ik ga 24 mei naar hem voor een consult.

Ik vind dat hij mooie voorbeelden heeft, maar nu vind ik voor de spier toch altijd mooier precies.

Maar ik heb al gehoord en gezien dat hij liever achter doet.

Zou ik jou ww mogen want jij bent een vb van Plovier dat het voor heeft ;)

De vb die ik hem ga tonen van voor de spier zijn van ergens anders...

En waarom jouw keuze voor als ik mag vragen?

(had je een pb gestuurd maar ging niet...)

Xxx! Blue

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.