Ga naar inhoud

Happy(._.) : 19 januari 2016 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Happy(._.):

Ondertussen ben ik 20dagen po. Met men tieten gaat het prima. Enkel zit ik van vorige donderdag met de griep en een keelontsteking. Hierdoor moet ik heel de tijd hoesten en niezen daardoor heb ik vaak een verkrampend gevoel op men borst. Hopelijk beïnvloed dat mijn herstel niet :huh:

Oh lekker zeg.. (not) :(

Beterschap!!

Nee kan in principe geen kwaad, wel je boobs tegenhouden als je niest hihi, dat vermindert de druk al wat :P

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 120
  • Created
  • Laatste Reactie

Beterschap!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Happy(._.):

Morgen 4weken po. Dus laatste dagje met borstband en sport bh. Tijd vliegt toch wel 

Wat gaat het hard hè, ik ben morgen ook 4 weken :D Mag je al na 4 weken een bh gaan dragen? Wat snel! Misschien omdat het met de borstband wat sneller gaat. Ik heb de 26ste mijn 2e controle, ik ben erg benieuwd wat Nio ervan vind.

Have fun met shoppen :tatice_04:

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Kattie:

Wat gaat het hard hè, ik ben morgen ook 4 weken :D Mag je al na 4 weken een bh gaan dragen? Wat snel! Misschien omdat het met de borstband wat sneller gaat. Ik heb de 26ste mijn 2e controle, ik ben erg benieuwd wat Nio ervan vind.

Have fun met shoppen :tatice_04:

Ja van plovier mag je naar 4 weken een gewone bh aan. Heb er nu 1 gekocht maar ik zal nog wel wat afwissel met men sport bh en pas andere kopen als ik 2 maand po ben ofzo. 

Hoe gaat het met jou? En het herstel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Happy(._.):

Ja van plovier mag je naar 4 weken een gewone bh aan. Heb er nu 1 gekocht maar ik zal nog wel wat afwissel met men sport bh en pas andere kopen als ik 2 maand po ben ofzo. 

Hoe gaat het met jou? En het herstel?

Ja dat ga ik ook doen idd, sowieso slapen met een sportbh aan. Dat is misschien wel verstandig om 2 maanden te wachten, goeie tip ;) voor dat je straks van alles hebt gekocht en het niet meer past. Dat zou zonde zijn!

Ja bij mij gaat het prima! Alles is mij 100% meegevallen. Ben wel bang dat ik langer met de sportbh moet lopen een borst erg achter blijft. Maar goed ben benieuwd wat Nio gaat zeggen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Kattie:

Ja dat ga ik ook doen idd, sowieso slapen met een sportbh aan. Dat is misschien wel verstandig om 2 maanden te wachten, goeie tip ;) voor dat je straks van alles hebt gekocht en het niet meer past. Dat zou zonde zijn!

Ja bij mij gaat het prima! Alles is mij 100% meegevallen. Ben wel bang dat ik langer met de sportbh moet lopen een borst erg achter blijft. Maar goed ben benieuwd wat Nio gaat zeggen.

 

Ja idd ik had veel te snel een bh gekocht en kon hem terug brengen want op minder dan een week was hij te klein. 

Ben ook heel benieuwd wat nio bij jou gaat zegge. Er zijn meerdere chirurgen die als advies bv 6 weken aanraden voor een sport bh. Maar alles voor een goed herstel he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update: bijna 5 weken en even een dipje. Had ze toch groter gewild precies. Ze lijken wel te krimpen ipv te groeien. Bloot is het nog cava maar in kleren vallen ze echt weg. Binnen kort heb ik mijn eind controle bij plovier en ga eens horen wat hij denk dat de max had geweest. Maarja misschien ben ik wel een persoon die nooit content zal zijn?

wat ploviers werk betreft ze zijn super mooi gezet en hoe hij mijn litteken heeft gecorrigeerd is fantastisch. Dus zeker geen verwijt naar hem 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
35 minuten geleden zei Happy(._.):

Vandaag 6 weken. :43:Geen pijntjes of ongemakken meer. Zonder bh slapen gaat nu sinds kort ook prima. Ondanks ze misschien wat groter hadde gemogen ben ik toch helemaal happy 

Leuk voor jou Happy, daar kan ik alleen maar van dromen. Kan nog steeds niet zonder bh, max een 10 tal minuutjes. Ook het slapen gaat enkel op mijn rug... Ben ondertussen al +10 weken PO.

Heb daarenboven al een paar dagen scherpe steken in mijn rechterborst, denk dat de zenuwen aan het herstellen zijn...

PS: kan je foto's niet meer bekijken, dacht dat ik ze vroeger kon zien.... Of wat dat voor het vernieuwde forum?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei popie:

Leuk voor jou Happy, daar kan ik alleen maar van dromen. Kan nog steeds niet zonder bh, max een 10 tal minuutjes. Ook het slapen gaat enkel op mijn rug... Ben ondertussen al +10 weken PO.

Heb daarenboven al een paar dagen scherpe steken in mijn rechterborst, denk dat de zenuwen aan het herstellen zijn...

PS: kan je foto's niet meer bekijken, dacht dat ik ze vroeger kon zien.... Of wat dat voor het vernieuwde forum?

Oh das vervelend dat je nog steeds niet zonder bh kan. Misschien gaat het bij mij wat sneller omdat het en wissel is en er dus al plek was zeg maar. Ik hoop dat jou steken snel voorbij gaan want dat is iets venijnig he. Ik had een openbaar album maar heb dat verwijdert ik zal je aan men prive toevoegen ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

Bijna 1 jaar po en even een update. 20 feb moet ik terug op controle. 

Mijn rechter borst zit nog steeds te hoog en ook begint deze meer en meer pijn te doen. Gistere had ik echt dezelfde pijn als ik voor mijn wissel had.

ben benieuwd met welke oplossing plovier komt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Happy(._.):

Bijna 1 jaar po en even een update. 20 feb moet ik terug op controle. 

Mijn rechter borst zit nog steeds te hoog en ook begint deze meer en meer pijn te doen. Gistere had ik echt dezelfde pijn als ik voor mijn wissel had.

ben benieuwd met welke oplossing plovier komt. 

 

Bah nu ook pijnlijker aan het worden. Heeft Plovier al gereageerd op je mail ivm met je garantie op een eventuele hersteloperatie? Sterkte :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei BrownieG:

 

Bah nu ook pijnlijker aan het worden. Heeft Plovier al gereageerd op je mail ivm met je garantie op een eventuele hersteloperatie? Sterkte :53:

Nee nog geen reactie gehad. Maar heb de mail nog maar net gestuurd. Dus dat antwoord komt nog wel denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei BrownieG:

 

Voorzie geen problemen bij hem maar altijd fijn om wat op papier te hebben. Nog effe volhouden tot 20 feb xx

Als hij vaststeld dat er idd iets fout is gelopen tijdens het indalen dan steld hij meestal een gratis herstel operatie voor. Ik moest geen schrik hebben :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
57 minuten geleden zei Jenniferhendrikx:

Hoi!

Ik ben nu 20 jaar en heb ook een borstvergroting ondergaan toen ik 16 was. Ze hadden er toen 280 cc ingedaan. Prachtig gedaan maar ben niet tevreden over de maat dus ik ga ze laten wisselen binnenkort naar 495 cc. Ik weeg 53 kilo en en heb nu 75C van maat. Ik zou het gewoon doen! Succes ermee

ben wel eens benieuwd welke pc er een borstvergroting gedaan heeft op je 16e....
Heb er nog nooit van gehoord, zo jong.
BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.