Ga naar inhoud

Happy(._.) : 19 januari 2016 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei Kattie:

Heb je je littekens ook nat gemaakt? Ik heb nog niet geheel gedouched, wel net mijn onderlijf even gewassen enz. Ik mag morgen douche maar moet nou nog Ff vragen of alles nou nat mag worden.

Ik mocht volledig douche er zitten van die waterdichte pleisters op men littekens en dat ging goed enkel afdrogen was wat onhandig 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 120
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 20 januari 2016om12:00 zei best_boobie:

Dan zou ik toch een maat groter halen van bh.. Het is maar niks als ie onderaan knelt, want dan hebben je boobs totaal geen ruimte om te zakken....

Nu zit hij beter naar mijn gevoel

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei best_boobie:

Wat goed dat je al geen pijn meer hebt! Droomherstel zo! 
Wel oppassen dat je nu niet te veel gaat doen als je niks voelt ;)

Sja.. pleisters zijn soms niet echt op maat gemaakt nee haha

Hoe lang moeten ze nog blijven zitten?

xx BB

Idd daar zal ik echt op moeten letten. Al bestaan mijn dagen momenteel uit tv zien en slapen. Best saai maarja. 

Die pleisters moeten nog een week blijven zitten. Heb nu gemaild of ik ze mag veranderen. Want ze bedekken zowat half men tieten bewijze van spreken

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45::45:
Heb jij nét DIE pleister gekregen die altijd over blijft! Erg grappig!! hahaha

Die plastic kan idd irriteren.. Maar als je ze gaat verwisselen voor een nieuwe, weer watervaste plakker, dan gaat het ook weer irriteren. Je kunt gewoon niet heel goed tegen dat plastic waarschijnlijk.. Ik heb er zelf ook echt jeuk aan gehad, die rotdingen...

Zorg (als je gaat ontsmetten) wel dat je huid weer helemaal droog is, voor je er wat nieuws op plakt :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei best_boobie:

:45::45:
Heb jij nét DIE pleister gekregen die altijd over blijft! Erg grappig!! hahaha

Die plastic kan idd irriteren.. Maar als je ze gaat verwisselen voor een nieuwe, weer watervaste plakker, dan gaat het ook weer irriteren. Je kunt gewoon niet heel goed tegen dat plastic waarschijnlijk.. Ik heb er zelf ook echt jeuk aan gehad, die rotdingen...

Zorg (als je gaat ontsmetten) wel dat je huid weer helemaal droog is, voor je er wat nieuws op plakt :)

xxx BB

Ja je zweet er ook zo ontzettend onder. Beter toch gewoon zo laten dan? 

Wil zeker geen infectie ofzo krijgen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kans op infectie is minimaal.. Alleen weet ik niet of het gaat helpen....
Als je er echt last van hebt, zou ik het zelf anders doen.. 

Na het douchen, de huidige pleister ervan af halen, dan huid even ontsmetten (maar niet aan wond komen!!)
Dan groter gaas erover, en even afplakken met huidvriendelijke tape. 
En pas weer van die waterafstotende pleisters erop als je weer gaat douchen.

Anders gewoon ff een dagje overslaan met douchen, dan kan je huid even herstellen voordat er weer een watervaste pleister op komt...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei best_boobie:

Kans op infectie is minimaal.. Alleen weet ik niet of het gaat helpen....
Als je er echt last van hebt, zou ik het zelf anders doen.. 

Na het douchen, de huidige pleister ervan af halen, dan huid even ontsmetten (maar niet aan wond komen!!)
Dan groter gaas erover, en even afplakken met huidvriendelijke tape. 
En pas weer van die waterafstotende pleisters erop als je weer gaat douchen.

Anders gewoon ff een dagje overslaan met douchen, dan kan je huid even herstellen voordat er weer een watervaste pleister op komt...

xxx

Das idd wel een goed idee. Merci voor de tip. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei best_boobie:

haha, nou, dan hoef je ook niet te ontsmetten ;)

Doe er wel weer een watervaste overheen voor je gaat douchen he.. niet dat je huidige pleisters nat worden :)

Mag best wat kleiner trouwens ;) Als het maar past om de andere pleister heen :)

xxx

Ja diegene die er onder zat was ook een water dichte. Aan de ene kant was hij mee los gekomen dus daar heb ik ontsmet en een water dichte geplakt. Ben zo happy waar men littekens nu staan. Hij heeft ze goed kunnen liften

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei best_boobie:

:45: Twee waterdichte over elkaar heen?
Dat is wel wat overdreven lijkt me haha, geweldig! 

Nou, lekker zo laten dan hoor :P Zou niet weten wat het effect is van een dubbele pleister... extra-water-dicht? haha

xxx

Nee ik heb ook geen idee. Maar ben blij dat ik er vanaf ben hehe. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22 januari 2016om20:54 zei Happy(._.):

Nu zit hij beter naar mijn gevoel

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hey happy,

mijn bh van bij Beclinic ziet er Hetzelfde uit, enkel is mijn band onderaan veel dunner?(die rekker) en jij hoeft geen band ofWel?  hoelang moet jij de band en de bh dragen?

Het lijkt ook alsof die van jou een andere stof heeft, mijne heeft zowat een blinkend stofje , succes met herstel nog X 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Tinka:

Hey happy,

mijn bh van bij Beclinic ziet er Hetzelfde uit, enkel is mijn band onderaan veel dunner?(die rekker) en jij hoeft geen band ofWel?  hoelang moet jij de band en de bh dragen?

Het lijkt ook alsof die van jou een andere stof heeft, mijne heeft zowat een blinkend stofje , succes met herstel nog X 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hoi, Tinka,

ik heb de lipo elastic jou rekker onderaan is inderdaad vele dunner lijkt mij aangenamer. Ik heb wel een borstband hoor die ik moet dragen maar moest hem na de foto nog aandoen. Ik heb naar de kliniek gebelt omdat die lipo elastic echt niet paste. Die rekker kwam op men borsten ipv er onder. Ik mocht van hen een andere sport bh gaan halen. Ik had eerst eentje van de Hema maar die was al gauw van omtrek te groot. Ik heb nu een van shock absorber die geschikt is voor na een borstvergroting want blijkbaar mag je niet elk model dragen. Ik moet zeggen hij is spuug lelijk maar zit bangelijk goed. 

Hoe gaat het verder met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Happy(._.),  toch raar dat het verschillend is ?? Bij mij ook lipoelastic zowel de bh als de band :D ai, dat is niet goed, hij was toch te klein ? Bij mij zit die best strak, 'maar wel  goed denk ik :D heb meer last van de band eigenlijk ... Shock absorber, is dat van een bepaald merk? Ik ken die niet. ... 

Ik heb vandaag het idee dat de pijn toch al iets of wat minder begint te worden, niet veel maar alle beetjes helpen , ik slaap alleen nog niet zo goed, heb de eerste 3 nachten echt elk uur zeker Walker geweest en niet echt goed kunnen liggen of half rechtop slape, vannacht ben ik om 1 u gaan slapen , en 1ste keer dat ik wakker werd was het 3.15 u. Daarna wel om het uurtje en half , dus ik maak vooruitgang , gelukkig kan ik wel nog kleine dutjes slapen overdag. 

Hoe gaat het met jou? X 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Tinka:

@Happy(._.),  toch raar dat het verschillend is ?? Bij mij ook lipoelastic zowel de bh als de band :D ai, dat is niet goed, hij was toch te klein ? Bij mij zit die best strak, 'maar wel  goed denk ik :D heb meer last van de band eigenlijk ... Shock absorber, is dat van een bepaald merk? Ik ken die niet. ... 

Ik heb vandaag het idee dat de pijn toch al iets of wat minder begint te worden, niet veel maar alle beetjes helpen , ik slaap alleen nog niet zo goed, heb de eerste 3 nachten echt elk uur zeker Walker geweest en niet echt goed kunnen liggen of half rechtop slape, vannacht ben ik om 1 u gaan slapen , en 1ste keer dat ik wakker werd was het 3.15 u. Daarna wel om het uurtje en half , dus ik maak vooruitgang , gelukkig kan ik wel nog kleine dutjes slapen overdag. 

Hoe gaat het met jou? X 

Ja heb het opgezocht is het nu dat de mijne van een oude reeks ofzo is. Ik kan het niet vinden want het is wel het zelfde model. Shock absorber is een merk. Hebbe verschillende soorten sport bh's. Wel rot dat je nog steeds zo slecht slaapt. Ik zou echt geen mens zijn dan haha. 

Ik heb zelf eigenlijk nergens nog last van. Maar daardoor betrap ik mezelf soms dat ik toch teveel doe. Mijn ellebogen boven men schouders. En das natuurlijk niet goed. Maar het is vaak een automatisme he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen ben ik 20dagen po. Met men tieten gaat het prima. Enkel zit ik van vorige donderdag met de griep en een keelontsteking. Hierdoor moet ik heel de tijd hoesten en niezen daardoor heb ik vaak een verkrampend gevoel op men borst. Hopelijk beïnvloed dat mijn herstel niet :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.