Ga naar inhoud

Happy(._.) : 19 januari 2016 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 120
  • Created
  • Laatste Reactie
15 uur geleden zei Happy(._.):

Morgen is het zover. de stress begint nu echt wel serieus te komen :mellow:

Ik wil je voor morgen veel succes wensen met je prothese wissel

Bij mij ik de pijn enorm meegevallen na de wissel.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Straks volgt er een uitgebreid verslag. Mocht uiteindelijk als eerste dus alles is achter de rug momenteel nog geen pijn. Denk dat ik met men Slaapkop wel heb gevraagt welke prothese ik heb gekregen maar ben het alweer vergeten. Ze zijn hier wel allemaal super lief. Zeker de verpleegster met een accent ze stelde me zo gerust. En hoe heerlijk is dat verwarmt bed :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu opweg naar huis even aan de lunchgarden gestopt manlief had honger ^_^. Momenteel nog geen pijn. Alles is vlot verlopen. Het is motiva geworden 375cc 11,75 breed en projectie van 4,8.  Heel benieuwd naar wat het gaan worden. 

Tot hiertoe heel tevrede van be-clinic 

Link naar reactie
Delen op andere sites

happy

zoals je weet ben ik opzoek naar een goede chirurg voor een second opion over mijn pijn klachten. Waarom hebben jullie allemaal voor de meneer gekozen??

Ik lees zeer veel positiefs maar ik heb zelf een beetje de neiging om iemand redelijk dicht bij huis te zoeken.

Als de meste van jullie niet in België woonde hadden jullie dan ook hem gekozen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei Happy(._.):

Thanks BB

weet jij of het kwaad kan dat mijn bh aan mijn rug hoger zit dan onder men borsten? 

Hm.. nee is niet echt heel erg.. alleen ben ik wel bang dat ie dan binnen korte tijd wel eens wat te klein zou kunnen worden.. Dat komt wel eens voor bij Be-clinic hihi.
Maar goed, dan koop je bij de hema of zo, een heavy sport, maatje groter ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei best_boobie:

Hm.. nee is niet echt heel erg.. alleen ben ik wel bang dat ie dan binnen korte tijd wel eens wat te klein zou kunnen worden.. Dat komt wel eens voor bij Be-clinic hihi.
Maar goed, dan koop je bij de hema of zo, een heavy sport, maatje groter ;)

xxx

Ik heb nu al de indruk dat hij niet echt past. Mijn banden zitten niet volledig onder mijn borst maar een deel er op. Niet echt aangenaam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.