Ga naar inhoud

Happy(._.) : 19 januari 2016 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 120
  • Created
  • Laatste Reactie
21 minuten geleden zei best_boobie:

Dat is niet handig....

Is je band eraf te halen? Of zit die vast?

Anders misschien toch morgen al iemand wat nieuwe bh's laten halen en de rest (wat niet past) terug laten brengen?

Die band moet onder je borsten idd...

Xxx

Ja ik denk dat ik dat ga doen want is niet aangenaam. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei best_boobie:

Oh, je hebt er een met verstelbare schouderbanden aan? Ja dan maak die eerst maar eens een meter langer haha ;)

Ja heb ik gedaan maar hij snijd in men oksels samen met die borst band. De borstband draag ik nu boven men t shirt. Welke maat zou ik nemen voor men wissel had ik een 70D bij de Hunkemöller zou een 70 e voldoende zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Happy(._.):

Ja heb ik gedaan maar hij snijd in men oksels samen met die borst band. De borstband draag ik nu boven men t shirt. Welke maat zou ik nemen voor men wissel had ik een 70D bij de Hunkemöller zou een 70 e voldoende zijn?

Dat is echt heel lastig te zeggen... Ik zie niet hoe je huidige zit...

Als de band snijdt, zit ie of achter niet laag genoeg of voor niet ver genoeg op je borsten :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei best_boobie:

Dat is echt heel lastig te zeggen... Ik zie niet hoe je huidige zit...

Als de band snijdt, zit ie of achter niet laag genoeg of voor niet ver genoeg op je borsten :)

Xx

Oh dan doe ik idd iets fout. Ik zal zo een foto proberen te posten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Happy gefeliciteerd met je wissel, hoop dat het resultaat en je hechtingen mooi herstellen. 

Heb jij een goeie nacht gehad? Ik niet, ik kreeg erg pijn aan mijn rug en wist van gekkigheid niet hoe ik moest liggen pff.

Veel sterkte meid! Ben benieuwd naar je foto

Xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Brede onderband van je bh idd!
Maar zit er nog ruimte in je bh? En kunnen die schouderbandjes nog losser?

De band bovenlangs mag iets verder op e borsten, zodat je oksels vrij zijn, of je snijdt de tenen van een paar sokken af en schuift die over de band tot onder je oksels.. (dus band open, sok erom, andere kant ook, en band weer dicht)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kattie:

Hey Happy gefeliciteerd met je wissel, hoop dat het resultaat en je hechtingen mooi herstellen. 

Heb jij een goeie nacht gehad? Ik niet, ik kreeg erg pijn aan mijn rug en wist van gekkigheid niet hoe ik moest liggen pff.

Veel sterkte meid! Ben benieuwd naar je foto

Xxx 

Dankje, Kattie.

bij mij viel de nacht wel mee. op een stapel kussen ging het wel. Maar idd voor je rug is het niet alles. 

Heb jij al kunnen kijken naar je boobs?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Happy(._.):

Dankje, Kattie.

bij mij viel de nacht wel mee. op een stapel kussen ging het wel. Maar idd voor je rug is het niet alles. 

Heb jij al kunnen kijken naar je boobs?

Ja ik heb ze vanmorgen bekeken, vond het super eng! Maar kan er nog weinig van zeggen. Fijn dat jij wel goed geslapen heb, heb jij ze al gezien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Kattie:

Ja ik heb ze vanmorgen bekeken, vond het super eng! Maar kan er nog weinig van zeggen. Fijn dat jij wel goed geslapen heb, heb jij ze al gezien?

Nog nier deftig ik durf niet goed hehe. 

Ik ga zo een andere sport bh halen en zal ze dan wel zien. Deze van kliniek is echt een ramp 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Kattie:

Ja ik vond het ook super eng! Mijn bh van de kliniek is wel erg prettig en stevig. Hij zit wel wat strakker als gister door de zwelling.

Wat voor bh ga je halen?

Heb ze gezien! Ben nu al content. Is wel een eng gevoel idd. Ik ben naar de Hunkemöller geweest maar bij ons hadde ze enkel rugmaat 75 en die waren veel te groot. Heb uiteindelijk een van de Hema die zat het beste. 

Wel vreemd die maten bij de hunkemoller zal de 75e van cup goed en bij de Hema heb ik een 75c. Maarja zolang het resultaat maar mooi is 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Tinka:

Heey,

ondertussen ben je al aan de beurt geweest :D hoe is alles verlopen ? Ik mag volgende week naar de beclinic, een goed herstel gewenst! Xx 

Hoi, 

ja gistere was het zover. Ik moet zeggen alles is prima verlopen. Plovier kwam 's Morgens aftekenen en horen of ik nog vragen had. Hij nam echt de tijd. Daarna kwam de annistisiste langs voor te horen en de vragen lijst nog eens door te neme. Ik mocht redelijk snel naar de ok en daar waren ze super lief. Je krijgt bij aankomst een badjas en slippers dus je loopt niet in zo een ziekenhuis schortje met je billen bloot ^_^. Ik melde dat ik geen held ben met spuiten. Ze doen er alles aan om je gerust te stellen. Helaas konde ze moeilijk mijn ader prikken dus was wel wat peuteren maar zelf daar had ik geen last van. Eens ze hem gevonden hadde duurde het niet lang of hup ik was in dromen land. Ik werd wakker op de kamer met een verwamt bed. Heb daar nog wat geslapen en tegen de middag mocht ik naar huis. Vandaag kreeg ik telefoon voor te horen hoe het ging. 

Over het resultaat kan ik nog niet veel zeggen maar voor zover ik nu kan zien heeft plovier goed naar mijn wensen geluisterd. Ik wilde echt geen ronde bollen ik vind het wel mooi maar past gewoon niet bij mijn postuur. 

Ik moet zeggen het is een vele aangenamere ervaring dan in een standaard ziekenhuis. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.