Ga naar inhoud

Elcke : 31 augustus 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

Hoi Elcke,

Ik vind het jammer voor je dat je een slechte nacht hebt gehad.

Die gevoelens van zwelling ed zijn heel erg herkenbaar.

Bij mij doet mijn linkerborst ook vaker pijn dan de rechter. Mn linker heeft voorlopig ook een andere vorm dan de rechterborst.

Ik vond het best eng om mn BH gisteren voor het eerst uit te doen en was ook wat bang van de zwaartekracht en het resultaat.

Het voelde erg raar aan onder de douche en durfde niet zo goed onder de stralen te laten dus hield er mn handen steeds over terwijl mn man mn rug, haar en armen gewassen heeft.

De douche zelf deed me wel deugd, lekker fris gewassen, mn haar terug proper en opgefrist :-)

De pijn bij het uit -en aandoen van het harnas viel nog best mee, al heb ik hem in de omtrek wel wat losser gezet.

Vannacht heb ik eens echt goed geslapen en voorlopig heb ik nog geen pijnstiller nodig gehad dus het gaat de goeie kant op :-)

Doe nog lekker rustig aan he meid!

Big kiss

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 230
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb ze gezien!! :5: ze zijn groot en opgezwollen maar ik vind ze nu al mooi!!!!!

Hoop alleen niet dat ze veel groter worden! :1bouncingboobs: dan zou ik er haast bij lopen als Heidi montag ;)

Ik heb gelijk wat foto's gemaakt, die probeer ik straks op de pc te zetten. Hou jullie nog even in spanning haha!

Ze staan wel raar op de foto, vind ze in het echt mooier.

Ik ga nu weer eventjes rustig op de bank liggen, krijg van de pijnstillers last van bij werkingen. Duizelig, opvliegers, hoofdpijn en geen zin in eten..

Liefs xx elcke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Damn it.. Ben net gevallen! :31: gelukkig op mijn rug!!

Pff verloor mijn evenwicht toen ik de lepel op wilde rapen, kon me natuurlijk nergens aan vast grijpen.. Lag ik daar tussen de vaatwasser in de kast :154: niemand thuis die me Omhoog kon helpen.

Alles gaat verder goed hier hoor ;)

Mii18, wat is er mis met die tramadol dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei Oei gevallen das niet zo mooi!

Gelukkig niet op je boobies!!

Tramadol is lichte morfine, rotzooi dus!!

Ik vond ze heeeel goed helpen tegen de pijn,

maar heb er 6 dagen niet van naar de wc gekund!!

Mijn buik was zo dik, leek wel 4 maanden zwanger..

Hoeft niet bij iedereen zo te zijn, maar Jilly had er ook last van!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heyla Elcke,

Heb net je foto's gezien en ik vind dat ze er echt al geweldig uitzien. Ze zijn wel groot maar passen wel bij je lichaam!

proficiat met je :1bouncingboobs:

Je kan er terecht fier op zijn ;-)

Ik heb ook last van die tramadol, kwestie van opzwelling aan mn buik, vochtophouding en transitproblemen.

Ik ga er dan ook mee stoppen en overschakelen op lichtere medicatie (dafalgan ed)

XXXjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

De symptomen die jullie opnoemen als gevolg van de tramadol heb ik ook maar ik heb alleen paracetamol gebruikt.....

Is dus waarschijnlijk een nawerking van de narcose.....neemt niet weg dat het heftig spul zal zijn hoor en je het beter zsm af kan bouwen.

Ik heb je boobs ook bekeken en ze zijn mooi :1boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Elcke,

Heb ook je picjes gezien! Staan nog heel strak natuurlijk, maar ziet er al heel mooi uit, vond dat je borstvorm voor de bv ook al heel mooi was, dus dan wordt dat alleen nog maar mooier!!! :136: Geniet ervan en gelukkig ben je niet op je boobs gevallen zeg! Oef!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Eefje! :blush:

ik vond mijn borsten voorheen ook niet lelijk van vorm, alleen veelste klein :D

ik ben zo benieuwd naar het uiteindelijke resultaat :D

kun jij me vertellen hoe ik de titel van mijn foto's kan veranderen?

Ik krijg het niet voor elkaar.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elcke

heb ook net je foto,s bekeken,en wat waren je borsten voor de daad al mooi zeg,ook mooi stevig,dat beloofd veel goeds na je daal en herstelperiode hoor,geloof me.

je stoelgang,dat doe ik met roosvicee laxo of lacto(weet ff niet precies hoe heet meer)

overal in de supermarkt te koop,niet duur en nog gezond ook :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee elcke,

Als je naar de gallerij gaat, en je klikt op foto's borstvergroting,

zie je toch al die namen staan en de beschrijvingen?

Je klikt op je eigen beschrijving..

En dan staat er rechts boven aan.....

Editieer album, nieuw album, foto toevoegen enz.

En je moet op editieer album klikken dan kun je de titel veranderen!!

Hoop dat het lukt! Als je het eenmaal snapt is het kei simpel..

Slaap lekker vanacht :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag deze dag vanochtend somber in.. Had weinig geslapen, buik flink opgezwollen en pijnlijk, weer een dag thuis zitten :83:

Maar een vriendin van me kwam gezellig langs. Hebben we lekker buiten in de tuin gezeten, voelde me opeens een stuk beter (waarschijnlijk ook omdat ik met tramadol ben gestopt), kon spontaan weer naar de wc en heb me net ook lekker gedoucht!! :43:

Ik loop nog wel stijfjes rond maar voel me een stuk beter!! :D

Morgen ga ik even naar het vuurwerk kijken hier in de stad, fftjes er tussenuit.. Het kan nu alleen maar beter gaan toch!

:57: Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid, alleen de ochtend vind ik altijd lastig, dan voelt alles weer zo stijfjes aan.

maar verder gaat alles uitstekend!! Ben vandaag de hele dag buiten geweest, lekker in het zonnetje gezeten. :D

Heb net even een fotosshootje gehouden ;) zal zo de fotos in me album zetten.

Hoe gaat het met jou? Heb je je hechtingen al laten verwijderen?

jij ook een fijne dag! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen dames!!

Ik ben nu 6 dagen PO en bijna pijn vrij :101: alleen sochtends trekt het nog iets en voelt alles stijf maar als ik weer in beweging kom trekt dit vanzelf weg. ik moet mezelf dwingen om niet te veel te doen want het moet natuurlijk wel mooi genezen! Alleen voor het slapen gaan slik ik nog 1 pijnstiller zodat ik de nacht rustig door slaap. Slapen is het enige vervelende, wil zo graag op mijn zij of buik liggen! :mad:

Gister ben ik naar het stadsfeest geweest (wilde er even tussenuit), vuurwerk gekeken en een drankje gedronken met vrienden. Stond er stijfjes bij en het was een onveilig gevoel omdat je bang bent dat iemand je aan stoot maar het heeft me wel goed gedaan :D

Nu het zonnetje nog schijnt loop ik iedere dag een halfuurtje / uurtje, kan me lichaam weer op gang komen en de buitenlucht voelt heerlijk als je zoveel binnen hebt gezeten. (ben echt geen type om binnen te zitten, de muren kwamen na 2 dagen al op me af! :18:

Mijn borsten veranderen iedere dag, echt grappig om te zien.

Vind ze nu al erg mooi maar hoop wel dat ze nog wat naar voren komen. Je went zo snel aan de maat, ze mogen van mij nog wel wat groter :3:

Heb wel het gevoel dat de BH te klein word, de onderste band kruipt steeds omhoog terwijl de schouderbandjes los staan. Hoe kan ik dit oplossen?

Zo dit was weer even update.. Volgens mij mag ik helemaal niet klagen wat pijn betreft, het valt me allemaal reuze mee. Ik zou zo weer een BV ondergaan!

Fijne dag allemaal! :116::119::33::53: Liefs Elcke

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.