Ga naar inhoud

Elcke : 31 augustus 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

  • Reacties 230
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Alles gaat goed hier hoor!! Alleen mijn laptop is kapot en heb geen zin om achter de pc te gaan zitten haha liggen voelt toch het fijnst. Een uitgebreid verslagje plaats ik morgen.

Het valt me tot nu toe reuze mee! :)

heb daar jilly, haar man en klein B-tje gezien. Niks gezegd, sorry damens was moe en zenuwachtig.

Ik heb uiteindelijk 500cc gekregen, wil op een volle D uitkomen maar daar lijkt het nog niet op.

Morgen horen jullie meer van me. Lief dat iedereen zo mee leeft!

Liefs xx elcke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis..

Gefeliciteerd!! :1bouncingboobs:

500 cc, dat gaat je zeker wel een D cup opleveren hoor..

Heb je al stiekem gespiekt zonder bh?

Ben benieuwt naar je eerste foto's...

Ik kijk uit naar je verslag morgen!

Maar 3 uur moeten wachten, ik ook al 2.5 uur,

vind het toch wel schandalig hoor!

Maar gelukkig is het achter de rug.

Slaap lekker vanacht..

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier mijn verslagje.. heeft eventjes geduurd maar word af en toe nog duizelig bij het staan en zitten.

8.30

daar gaan we dan. Samen met mijn zus en moeder richting machelen. 12uur moest ik aanwezig zijn, 11uur stonden we al voor de deur! Ik leverde mijn papieren af en mocht plaatsnemen in de wachtkamer. Daar zat een jonge man met paars tshirt waarvan is meteen dacht; dat moet de vriend van Jilly zijn ;)

13:15

kwam er dan eindelijk een assistent naar boven om me te vertellen dat ik niet voor 3uur geopereerd zal worden.. Damn it!! :100:

weer een boekje lezen, rondje lopen, uit het raam staren, nog een boekje lezen, nog een rondje lopen.. De zenuwen waren ondertussen al sterk afgenomen.

15:00

Eindelijk mocht ik mee lopen!! :5:

in een kamertje mocht ik me uitkleden en de badjas aan trekken, waarna ik weer mocht plaats nemen in een andere wachtkamer. Komt jilly opeens aan lopen met haar vriend aan de hand. :48:

Daarna werd ik opgehaald door de anesthesist om met mij de medische vragenlijst door te nemen.. Duurde iets langer omdat hij veel wilde weten over mijn epilepsie. Aparte man die anesthesist maar wel erg lief. Hij bood gelijk ook zijn excuses aan dat het zo was uitgelopen.

In dat kamertje mocht ik nog even op Dr. Plovier wachten, ondertussen ging ik maar even met de siliconen spelen die daar lagen :4::1boobs: Owja en er lag ook nog een leuk blad genaamd; NUTS :4: deze stond natuurlijk vol met tieten!

Daar was hij dan.. Dr.Plovier! leuke vent trouwens ;)

Hij heeft naar mijn wensen geluisterd, alles opgemeten en af getekend, naar mijn fotos gekeken en me vooral erg op me gemak gesteld!

Ik kreeg ook meteen zijn kaartje voor zijn nieuwe kliniek. Vanaf 1okt start hij daar, van 15 sept staat de website online.

Dit zijn de gegevens;

BE-Clinic

Dr. Plovier Frank

www.drplovier.com

15.30

Eenmaal op de verwarmde operatie tafel waren alle zenuwen weg, laat het nu maar komen dacht ik!!

Infuus werd aangesloten en het enige wat ik me nog kan herinneren is dat de anesthesist tegen me aan het praten was maar niet meer in staat was om terug te praten :4: Ik voelde me goooeedddd... en weg was ik!

Rond 18:00 werd ik wakker. gelijk stond er een zuster naast me om te vragen hoe ik me voelde en of ze mijn moeder op moest halen. ik stak mijn duim op :35: en wilde nog even verder slapen.. Lekker gevoel die morfine! toen ik weer wakker word stond mijn moeder voor me, Zeg ik; heb zin in mac donalds!! :4:

De anesthesist kwam nog even checken hoe het met mij ging. Ik voelde haast geen pijn en ook niet misselijk gelukkig! Dus ik dacht ga rustig overeind zitten en me aankleden maar dat was niet zon goed idee. Werd lijk en lijk wit!! de anesthesist adviseerde me toch nog maar even te blijven liggen en kreeg nog wat morfine toegediend.. Voelde me binnen een paar minuutjes helemaal high :3:

Op dat moment kwam Dr.plovier even langs om te zeggen dat alles goed was gegaan, dat het er heel mooi uit zag en dat er 500cc in zit. Ik kon alleen maar lachen door die Morfine! zegt hij; nu lach je nog, de eerste paar dagen zul je me vervloeken :4:

tegen 19:00 ging ik naar huis.. hier zag ik wel tegen op, het is bijna 3uur rijden. Ben onderweg gelukkig niet misselijk geworden mar heb wel alle hobbels en kuilen vervloekt! eenmaal thuis aangekomen heb ik wat gegeten, pijnstillers in genomen en voorzichtig in bed gestapt.. En jawel hoor, gewoon 7uurtjes geslapen.

Die ochtend voelde het wel pijnlijker aan en werd kots misselijk bij het opstaan. Heb verder de hele dag op de bank gelegen en dat gaat prima!

Vanacht ook weer 7uurtjes geslapen en heb gelukkig al minder pijn als gister.. Alleen zitten en staan is gevoelig..

Ik stopt nu snel want word misselijk!! spreek jullie snel weer.. Liefs xx Elcke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Lieverd..

Leuk verslagje!

Maar 4 uur moeten wachten??

Jeetje!!!!!

Wat een lange dag...

Ben blij dat het goed met je gaat!

En ik ben reuze benieuwt naar het resultaat!!!!

Rust maar lekker uit hoor..

Vertel me even hoe het was toen je je bh uit mocht!! ;)

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik weer, nu vanaf de bank.. Liggen voelt toch hetprettigste!

Ik denk niet dat ik mijjn bh al uit durf te doen haha. Ik word snel duizelig bij het staan en zitten dus denk dat ik er nog een dagje mee wacht.. Wil ze ook niet zien nu ze nog zo gezwollen zijn ;)

hoe gaat het nu met jou mii18? Hoe voelen ze?

Ik vind de pijn best mee vallen.. Moet mezelf wel dwingen het rustig aan te doen.

Kan niet wachten tot de eerste week voorbij is

Liefs xx elcke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Elcke,

Wat een leuk geschreven verslagje! :D Weet niet of ik je al feliciteerde, dus bij deze :64: ! Rust nu maar lekker uit en laat je verwennen, en benieuwd naar je eerste picjes hoor!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las net bij de topic van mii dat jij er ook als een zombie uitziet.....;-) tja dat is een klein nadeeltje aan het hele verhaal. En die vettige huid heb ik ook....vettig haar...bleke huid .....*zucht* Maar .....ik heb het er graag voor over :43:

Ik ben benieuwd naar je foto`s :101:

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal voor de felicitaties!! :116:

500cc klinkt echt veel ja maar ik zie het er niet vanaf hoor haha. Ze moeten natuurlijk nog flinken rekken, strekken en in dalen.

Durf niet te kijken, vind ze er vlak na de operatie nooit zo mooi uit zien.. Zo opgezwollen en puntig haha :67:

morgen ga ik het proberen en maak dan gelijk wat foto's.

Hoe ging de eerste keer douchen bij jullie?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb het pas de 2e dag PO laat in de avond gedaan :blush: Ik durfde niet eerder.....

Het was erg lekker om even te douchen maar mijn borsten voelden niet fijn aan. Mijn man heeft mijn haren, rug en onder mijn armen gewassen, de rest heb ik zelf geprobeerd. Ik mocht ook maar 2 minuutjes ivm een erg lage bloeddruk na de operatie dus snel er weer onderuit. Het voelde heel "onveilig". Ik was ook erg teleurgesteld in mijn boobs......veel te groot en raar model vond ik.

Nu is het douchen heerlijk en voelen mijn boobs al beter aan.....hoewel het daarna toch fijn is om die strakke bh weer aan te doen.

Ik ben benieuwd wat die 500 cc bij jou doet. Ik heb 300cc en vandaag een bh 70D aangedaan en die past maar net....

Geniet van het douchen straks :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik vind je borsten er wel mooi uit zien hoor Bizzie!

Jij had van jezelf ook wel een wat grotere cupmaat en kleinere omvang dan dat ik had. Ik heb foto's laten zien aan de chirurg van een volle D en vertelde hem ook dat ik op een 80d wil uitkomen.

Hoop iig niet groter :1bouncingboobs:

kben bang dat me borsten eraf vallen als ik mijn bh uit doe haha zie je het al voor je!? :154:

vanaf welke dag neemt de zwelling een beetje af?

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou zonde zijn he, als ze eraf vallen haha

De zwelling zal bij iedereen anders verlopen. Ik merk sinds vandaag (6dagen PO) dat ze iets minder gespannen zijn.

De eerste dagen vond ik ze enorm maar van mij mogen ze zo blijven , natuurlijk wel minder gespannen en iets meer ingedaald maar dat komt zoiezo wel goed.

Lekker slapen straks en Dan ga je morgen je boobs bewonderen !

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Elcke,

Ik wilde het eerste keer bekijken van mn boobs ook zo lang mogelijk uitstellen!

Ik was bang dat ik ze niet mooi vond of dat ze tegenvielen..

En ook het gevoel dat ze eraf zouden vallen, herkenbaar!! <_<

De zwelling, geen idee, bij mij is ie al een beetje afgenomen!

Hoop dat je straks ook tevreden bent over je boobies

Geef ff een gil als je foto's hebt!

ben zoooo nieuwsgierig :1boobs:

Liefs en een fijne nacht! :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:122: wat heb ik slecht geslapen zeg.. Denk dat ik gister toch teveel heb gedaan want had vanochtend meer last van me borsten dan voorheen. Ook de wondjes begin ik nou te voelen, voelt branderig.

Ik heb trouwens van mijn linker borst meer last dan rechts, deze steekt meer.. Komt iemand dat bekend voor?

Heb wel het gevoel dat ze iedere ochtend iets groter worden :125:

durf nog steeds niet te spieken, misschien straks als de pijnstillers hun werk weer doen :)

dit word maar weer een dagje bank hangen, filmpjes kijken en internetten.. Wat fijn dat webwinkelen bestaat haha ben er echt verslaafd aan! :33::5:

Liefs xx elcke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen !

Wat vervelend dat je zo'n skechte nacht gehad hebt.

Klinkt wel allemaal heeeeel

herkenbaar. Doe maar rustig aan vandaag , je lichaam heeft echt de tijd nodig.

Bij mij werden mijn boobs ook mer de dag wat groter maar ook wat pijnlijker Dan net na de operatie. En ook de linker doet meer pijn :-(

Wanneer de pijnstillers weer Hun werk doen zal je best even willen kijken.

Fijne dag vandaag :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Elcke,

Die vette huid is zo herkenbaar!

Echt vies, gelukkig krijg ik er geen puistjes van :unsure:

Ik heb juist het idee dat ze steeds kleiner worden ha ha ha.

Kijk maar eens in mijn album. De eerste foto is genomen een paar uur na de operatie en de laatste vanmorgen. Misschien komt het door al het vocht wat ik vasthoud. Dat ze een beetje verzuipen in het vocht.

Verder hier niet echt veel pijn. Gelukkig!

Ben ook erg benieuwd naar je foto's.

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen meid!

O wat naar dat je niet lekker geslapen hebt, heel herkenbaar die eerste paar dagen ^_^

Lekker uitrusten hoor!

Oef ja die vette huid ik herken het, werd soms echt met een drijfnat gezicht wakker de druppels liepen er van af :o

Na een weekje was dit minder denk dat alles er toch even uit moest ^_^

Hihi ook het douchen vond ik eng, pas na 3 dagen ben ik voorzichtig onder de douche gaan staan, ze voelde echt heel zwaar maar het ging goed :D

En dat je aan de ene kant meer pijn hebt kan hoor meid, tenslotte zijn het 2 aparte wondjes :D

Ben errug benieuwd! Hihi wacht maar ze groeien met de dag :P

Nu na 7 weken is het allemaal wel klaar denk ik dus nog even wachten :D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.