Ga naar inhoud

Elcke : 31 augustus 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

Ben blij dat het zo goed met je gaat!!

De pijn is idd snel verdwenen!

Ik was er zo bang voor maar ik zou het zo weer doen denk ik!

Over een paar daagjes slaap jij ook weer op je zij hoor, let maar op!! ;)

En ja grootte went snel..

Gisteren dacht ik nog dat ze kleiner waren geworden! Maar komt gewoon omdat je eraan gewent bent!

De bh zit bij mij ook te strak.. ik heb van die verlengstukjes besteld..!

:116: jij ook een fijne dag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 230
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen dames!!

Ik ben nu 6 dagen PO en bijna pijn vrij :101: alleen sochtends trekt het nog iets en voelt alles stijf maar als ik weer in beweging kom trekt dit vanzelf weg. ik moet mezelf dwingen om niet te veel te doen want het moet natuurlijk wel mooi genezen! Alleen voor het slapen gaan slik ik nog 1 pijnstiller zodat ik de nacht rustig door slaap. Slapen is het enige vervelende, wil zo graag op mijn zij of buik liggen! :mad:

Gister ben ik naar het stadsfeest geweest (wilde er even tussenuit), vuurwerk gekeken en een drankje gedronken met vrienden. Stond er stijfjes bij en het was een onveilig gevoel omdat je bang bent dat iemand je aan stoot maar het heeft me wel goed gedaan :D

Nu het zonnetje nog schijnt loop ik iedere dag een halfuurtje / uurtje, kan me lichaam weer op gang komen en de buitenlucht voelt heerlijk als je zoveel binnen hebt gezeten. (ben echt geen type om binnen te zitten, de muren kwamen na 2 dagen al op me af! :18:

Mijn borsten veranderen iedere dag, echt grappig om te zien.

Vind ze nu al erg mooi maar hoop wel dat ze nog wat naar voren komen. Je went zo snel aan de maat, ze mogen van mij nog wel wat groter :3:

Heb wel het gevoel dat de BH te klein word, de onderste band kruipt steeds omhoog terwijl de schouderbandjes los staan. Hoe kan ik dit oplossen?

Zo dit was weer even update.. Volgens mij mag ik helemaal niet klagen wat pijn betreft, het valt me allemaal reuze mee. Ik zou zo weer een BV ondergaan!

Fijne dag allemaal! :116::119::33::53: Liefs Elcke

Nou dat had net zo goed mijn post kunnen zijn :141:

Hier ook bijna pijnvrij. Gisteren wezen winkelen in Nijmegen. Ging best goed. Loop er alleen ook wat stijfjes wij. Was ook erg bang dat iemand tegen me aan zou stoten. Is gelukkig niet gebeurd.

Ben ondertussen ook al een beetje gewend aan de maat, maar van mij mogen ze ook nog wat naar voren komen. Heb ze Dual plane gekregen dus weet niet of dat nog gaat gebeuren.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de foto lijken ze groter als in het echt hoor, die foto is niet helemaal eerlijk genomen (van onder) ;) Zal over een paar dagen weer wat nieuwe fotos maken. Ben wel heelnieuwschierig naar de maat! Hoop wel dat ze nog wat groter worden :D

Heb nu al het gevoel dat de BH te klein word, niet zozeer in omtrek maar echt de cupmaat. De bh trekt steeds omhoog terwijl de schouderbandjes los zitten. Voelt zo vervelend want dan drukt de band op mijn wondjes.

Mii.. wij hebben cohesieve silliconegel jaa, het merk weet ik niet??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Elcke,

Bedankt voor je ww!

Ben gelijk gaan spieken, :49: , wat zijn ze al mooi hé, en er begint al meer vorm in te komen, mag je wel heel trots op zijn! :123: Daar hou je een mooie cup aan over zeg, ziet er geweldig uit in je shirtje!

Geniet van ze! :55:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elcke,

Als jij onderaan je borsten voelt, bij het litteken zeg maar he,

voel jij dan ook de randen van de prothesen zitten?

Ik voel ze wel heel erg en vind het maar akelig...

En is jou onderkant van je borsten en tepels ook nog zo gevoelloos?

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Mii en Eefje!! Ik ben er zelf ook zo blij mee :33:

Mii, ik voel zelf geen rand van de protheses maar alles staat nog erg strak bij mij. Misschien komt dat wanneer ze gaan dalen? ik hoop het niet.

Voel je ze zo erg zitten dan?

Er zijn bij mij een aantal plekjes minder gevoelig, vooral dichtbij de sneetjes. Mijn tepels zijn juist gevoeliger!

Maak je niet al te druk meid, we zijn nog zo kort geleden geopereerd. :54:

Alles heeft even z'n tijd nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai ELcke,

Hoe gaat het zo met de nieuwe borsten???

Las net dat je er helemaal happy mee bent? Mooi!

Mag ik je ww ook meid? Ben erg nieuwsgierig....

Groetjes ChiChi

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.