Ga naar inhoud

Elcke : 31 augustus 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

Hey meiden!

Ik had tijdens het stappen netjes de bh van de kliniek aan, alleen de band op me rug geplakt :4: Had alles netjes bedekt dus niemand kon wat zien.

Heb het niet aan veel mensen verteld maar ik ben goed bevriend met een aantal jongens die het wel wisten. Waarschijnlijk kon een van hun de mond niet dicht houden. Echt iedereen wist het gewoon, jongens, meiden, bekenden, onbekenden! :19: Kreeg wel leuke reacties hoor maar ook een paar jongens die alleen je tieten intressant vinden. Gelukkig ben ik niet op m'n mondje gevallen, heb ze meteen gezegd dat ze kunnen OP#$%^&*@!!! ;)

Het waait vanzelf wel weer over :)

Pff werken was wel even afzien hoor deze 2 dagen.. Heb bij veel dingen hulp nodig gehad, mjin borsten voelden branderig aan en na een lange dag was ik dood moe!!

Slaap ook nog eens slecht, ben weer toe aan zij/buik slapen :(

Ik irriteer me zo erg aan de BH!! Deze schuurt, trekt en doet pijn.. Zit eraan te denken om morgen een goede sport bh te halen en die de laatste week te dragen.. Zou het erg zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 230
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heey meis.. Balen joh dat iedereen het wist :( ach dat is even nieuws en over een paar weken is iedereen het weer vergeten.. ;) Ja werken valt even tegen he.. Mijn borsten voel ik ook wel erg goed nu na een middagje werken..

Maar je kunt toch weer voorzichtig proberen op je zij te slapen? ik deed dat al na 1 week ofzo.. gewoon ff kwestie van goede houding zoeken dat het geen zeer doet..

Ik weet niet of een andere sportbh ook voldoet, ik vind deze ook vervelend, hij doet ook zeer bij mij op de een of andere manier! Ik mag hem officieel snachts uitdoen vanaf nu, nog 2 weken ff sukkelen met die sport bh dan mag ik normale bh's gaan dragen :D liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik durf nog niet op mijn zij te slapen.. misschien dat ik het vanavond voorzichtig probeer.

Officieel hoeven we na 4 weken de kliniek BH toch helemaal niet meer te dragen? Ik ga morgen toch even wat sport bh's passen. Deze doet me gewoon zeer, zit nu zonder bh achter de pc ( wel een truitje aan hoor :4: ) maar heb ik nergens last van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meisje,

Poe wat rot zeg dat iedereen het ineens wist.. gelukkig heb je goed van je afgebeten :D

Ja dat zijslapen, zelfs nu heb ik er nog last van maar gaat vanzelf hoor meisje,

op een gegeven moment word je wakker en lig je op de gekste manieren :P

Eerste dagje lekker rustig aan doen he! Je voelt het meteen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Elcke,

Als je echt zoveel last hebt van die sportbh, zou ik gewoon een andere sportbh halen, denk niet dat het kwaad kan hoor! Het is ook niet de bedoeling dat het overal pijn doet. Gewoon dat ze goed ondersteund worden.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Elcke,

Wat rot dat je soms vervelende opmerkingen gekregen hebt... Goed dat je ze van antwoord gediend hebt! Je moet je zeker niet laten doen en dat zegt meer over de mensen die commentaar geven, dan over jou ;-)

Ik sliep ook al op mn zij vanaf de 2de week hoor. Ik heb er totaal geen last van en elke dag gaat t beter en beter om de goeie houding te vinden voor 's nachts. Een goeie nachtrust is toch wel belangrijk he dus ik zou het toch eens proberen hoor...

Probeer het nog rustig aan te doen op je werk zodat je je niet gelijk overbelast he.

Wat die sportbeha betreft... Ik heb geen idee of je evt een andere zou mogen dragen. Als dat een hele stevige is, denk ik niet dat het kwaad kan en die 4 weken zijn toch ook bijna om he.

Je zou evt kunnen afwisselen dan ofzo, dat je deze nog tijdens de dag draagt wanneer je bezig bent en die andere 's nachts ofzo?!

Liefs en verzorg je nog he meid!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de bh van de Hema gekocht, heavy sport. Zat een stuk lekkerder als de bh van de kliniek alleen de maat was te klein (80D) :D morgen dus even ruilen voor een ander maatje.

Heb net even gespiekt op de lingerie afdeling van de v&d.. :123: Wat baal ik dat ik niet kan gaan morgen!! :93: Kan volgende week woensdag pas, hopelijk hangt er dan nog iets leuks. Zal wel niet! ;)

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden, even snel een vraagje.. De huid tussen mijn borsten staat nog erg gespannen en is nog niet gezakt tot op de borstkast zoals het hoort. Weet iemand hoelang het duurt voordat je huid daar wat soepeler word? Dit trekt wel bij neem ik aan?

Ben op dit moment erg druk, werk aan een stuk door. Wanneer ik vrij ben neem ik weer ff de tijd om op het forum te lezen / reageren :)

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Elcke,

Vermoed dat je nog last zult hebben van zwelling, met een beetje pech duurt het weken voor het allemaal is weggetrokken. Dus denk dat je nog even geduld moet hebben, maar als je twijfels hebt, gewoon contact op nemen met je pc hoor!:D

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden, even een korte update.. vandaag ben ik eindelijk een dagje vrij! :43: Ik ga zo lekker een dagje winkelen!!! Echt zin in.. kan wel wat nieuwe topjes gebruiken!

gister ben ik bij de hunkemoller geweest om bh's te passen. Heb 3 functionele bh's gekocht (2 tshirt bh en 1 balconet bh) in maat.... 75E :127: vind ze nu met bh aan toch wel groot lijken, precies goed eigenlijk! :D

Ik draag de bh nog niet dagelijks. Probeer deze 2 weken nog de bh van de kliniek te dragen, alleen met uitstapjes draag ik een normale. De tshirt bhs van de hunkemoller zitten lekker stevig.

Voor de sexy lingerie ga ik zo even kijken :3:

Voor de rest gaat het erg goed met mij en mijn boobies! Iedere dag vind ik ze mooier!!

Van het weekend maak ik tijd om jullie forums weer door te lezen.. Nu ga ik me helemaal uitleven in de stad!

:53::116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid!

Wat fijn om te lezen dat het goed met je gaat. Ik begon je al te missen op het forum hoor :rolleyes:

Leef je maar eens lekker uit straks en geniet volop van je dagje vrijaf :43:

Wauw 75E !!! Ik kan geloven dat je er erg blij mee bent :6:

Je mag er fier op zijn!

Liefs,

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeeeeey Elcke!

Zie je nou... een 75 E!!! :126: (wist ik wel....)

Alles goed verder met de boobs?????

Ja leuk he die actie van de Hunkemoller....

(zeker nu ze meer grote(re) maten verkopen...)

Ook Sapph heeft weer leuke in de nieuwe collectie!

(Maar ik zag t echt al hoor, je hebt natuurlijk ook mijn fotootje meegenomen, haha :125: , en gekregen dus.... GAAF!)

Liefs Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden.. ik laat jullie wel een beetje in de steek hier he :blush: Sorry!! Mijn drukke leventje is weer vol op gang :) Werk 4,5 dag waarvan ik iedere avond op zn vroegst half 8 thuis ben, ga 1 dag naar school, sport 3 avonden (ja ben weer rustig begonnen), en heb ook nog mijn vriendinnen met wie ik veel (vooral in het weekend) op stap ben :D

Dus ja.. veel tijd om op de pc te zitten heb ik dus niet.

Heb afgelopen vrijdag lekker gewinkeld.. Laarzen, topje, jurkje, jas, geurtje en bh gekocht! :43: Die bh was super mooi alleen een cupmaatje te klein :23: groter hadden ze niet bij de NewYorker.. Heb nog wel snel een fototje gemaakt ;)

Ga deze week toch nog wat bhs bij de hunkemoller kopen want volgende week dinsdag mag voorgoed mijn harnas uit!! :3:

Verder gaat alles prima, ik kan zelfs al op mijn zij slapen!

alleen de ruimte tussen mijn borsten staat nog erg gespannen, mijn split is nog steeds niet zoals die hoort te zijn.. heeft wel erg veel tijd nodig :39:

Weet iemand waar ze nog meer mooie bh's verkopen? winkel of online site?

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey meis

Hihi maakt niet uit hoor.. :) Het is toch juist fijn dat je drukke leventje weer op gang is gekomen!

voor jou is het ook nog maar 1 weekje he dan mag die bh uit :D

ik heb net naar je foto's gekeken maar er staan nog geen nieuwe op? :(

Geef ff een gil als er iets op staat!

Enne verder zou ik het zo snel niet weten.. ik bestel niet meer op internet! heb ik nu 1 keer gedaan, en veeelste klein! dus voor mij geen internet bestellingen meer ! ;)

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Elcke,

Geen probleem dat je niet vaak meer op de site komt (Ik heb het voordeel dat ik bureauwerk doe en dus elke dag online kan komen)

Ik ben vooral blij te horen dat alles goed gaat en het is toch leuk dat je drukke leventje weer op gang gekomen is.

Geniet er maar met volle teugen van :-)

Laat maar weten wanneer je nieuwe foto's genomen hebt. Ben erg benieuwd hoe het er ondertussen uitziet.

Leuk vooruitzicht dat we die BH volgende week uit mogen laten he :-)

Ik tel de dagen echt al af!

Goh, online vind ik wel mooie BH's bij 3suisses, La Redoute, Hunkemöller en Pabo én niet onbelangrijk... de prijzen vallen erg mee :41:

XXXjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden, hier weer even snel een berichtje tussendoor.. Ik heb vanacht voor het eerst zonder bh geslapen :43: Wat is dat heerlijk zeg!!

ik heb ook snel even wat fototjes in mijn album gezet, vrijdag volgen er meer! dan heb ik eindelijk weer een dagje vrij (ga helemaaaaal niks doen die dag, ook wel eens lekker :D ) dus dan neem ik weer even de tijd om hier op het forum te lezen.

Liefs Elcke :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Elcke..

Leuk weer wat van je te horen..

Fijn he zonder bh slapen... :D

Welke cupmaat heb je nu? Ook een 75E?

Ik heb net ff je foto's bekeken, ziet er goed uit :43:

Alleen in het midden is het nog wat gespannen he?

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Elcke!

Heerlijk toch dat je je leventje wwer zo lekker hebt opgepakt?

Maar dan nu wel met een mooie boezem!!!

heb ook even naar je foto´s gespiekt: en ze zien er inderdaad heel mooi uit!

Jammer van je te kleine bh inderdaad, zonde zeg!

Ik wacht denk ik echt nog ff tot ik die 6 weken voorbij ben, met bh´s shoppen, al zit ik wel te popelen hoor hihi

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Elcke,

Mooi hoor! :123: Alleen jammer van de bh, inderdaad, zou je dan nu 80E hebben of 75F? Er komen vast en zeker weer hele mooie nieuwe bh's in je kast te liggen! Lekker hé, zonder bh slapen, geniet ervan meid!

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen meiden!

Die bloemetjes bh was een 80D, ik heb nu bh's van de hunkemoller in 75E en die zitten prima!! :D

ik denk dat ik nu ook wel op deze cupmaat blijf, dus volgende week ga ik weer wat mooie bh's erbij kopen.

Dacht dat ik het eng zou vinden om zo der bh te slapen, maar het is juist heerlijk!! Ook op mijn zij slapen gaat uitstekend.. Eindelijk weer!! :D

de huid tussen mijn borsten staat nog steeds iets gespannen ja, zie er heel langzaam wel verbetering in. Heeft iemand hier ook ervaring mee gehad? Ik hoop wel dat het helemaal bij trekt.

Vandaag weer arbeiten tot 9uur vanavond, morgen een dagje vrij.. Heerlijk!!

Liefs :33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dacht dat ik het eng zou vinden om zo der bh te slapen, maar het is juist heerlijk!! Ook op mijn zij slapen gaat uitstekend.. Eindelijk weer!! :D

Liefs :33:

Ik heb dat ook nog niet geprobeerd. Ga het vannacht eens proberen!

Hopelijk vind ik het ook heerlijk.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Elcke..

Ik zie je niet meer zo vaak op het forum... :(

Druk druk druk zeker?

Heb je nieuwe foto's gezien, wat ziet het er goed uit joh zo in dat korset... :123:

Heb je nog meer nieuwe bh's gekocht? Zie dat jij ook op 75E bent geeindigt..

Mooie maat he :43:

Nog steeds helemaal happy?

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.